Akcie Č. RADIOKOMUNIKACE - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie Č. RADIOKOMUNIKACE - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 02.11.2004 12:52  Čuřín  (77999)

Kam s listinkami?

Vpravdě nerudovská otázka. Abyste neřekli, že pro vás neudělám nic dobrého, zjistil jsem ceny depozitních schránek v několika bankách. Jedná se o nejmenší schránky:

KB - 1020+19% DPH/rok; ČSOB - 1071/rok (cena je orientačni, v každé pobočce může být odlišná); ČS - 785,5/rok (cena je orientačni, v každé pobočce může být odlišná);

Samozřejmě můžete také akcie zašít do štrozoku, ale někdo vám je může šlohnout, víme kolik lumpů se dnes po republice potlouká. Jinak pro vás mám ještě levnější nabídku. Akcie vám uschovám sám a to za cenu jedné akcie ČRa/rok. Co vy na to? Nejsem gentleman každým coulem. Čekám chvalozpěvy na svou osobu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.11.2004 12:56  OPTIK Jméno 'OPTIK' používá stále stejný uživatel  (19831)

Kam s listinkami?

No, tak ta tisícovka mne nezabije. Když mi Čuřile každej rok vysolíš 

100.000 na dividendě, tak to nějak překousnu. o:)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.11.2004 13:34  Čuřín  (77999)

Kam s listinkami?

Nasadil jste si špatné brýle OPTIKU...ehm...jaksi moc růžové

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 08:00  Vladimir  (65910)

Rizika listinek

Tak jsem si přečetl doporučení některých renomovaných finančních poradenských firem, a vesměs všechny doporučují prodat akcie ČRa při tomto posledním odkupu. Poukazují na velké riziko držení listinek. Můžeme mi někdo z Vás pánové osvětlit o jaká se jedná rizika? Myslí tím, že se BIVI chystá na nějaký podraz čo co? Taktéž by mně ještě zajímalo, zda se listinky dají posléze prodat (třeba majoritnímu akcionáři) a jak se stanovuje cena, když je titul neobchodován na trzích? Díky za informaci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 08:55  erotoman  (28899)

Rizika listinek - podívej se například na Léčiva

V sekci Akcie si najdi Léčiva - když si klikneš na graf - je na něm vidět, že naposledy se akcie na trhu obchodovaly v červnu 1999 za cenu kolem 1800. Když si klikneš na "vypsat názory", tak tam vidíš pozdější nabídky na nákup a prodej, které se pohybovaly v rozmezí až do 6000 Kč. A když si klikneš na dividendy, tak v roce 2000 to bylo 1325 Kč, v roce 2002: 850 Kč, 2003: 680 takže u lepších firem, kterým nestojí za to dělat podrazy na to zanedbatelné procento akcionářů, kteří zbyli, to chodí takhle. Samozřejmě musíš počítat i s nějakým podrazem, ale to při zanedbatelném procentu akcionářů poškozuje pověst samotné firmy, například při uvedení akcií Zentivy na trh by k nim přistupovala řada investorů s větší nedůvěrou. Tak je větší pravděpodobnost, že podrazy nebudou. Ale člověk nikdy neví.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.11.2004 21:44  Nic  (35714)

Rizika listinek - podívej se například na Léčiva

V našem státě je podraz skoro jistej,měl jsem akcie IPS, vyvlastnili je a nikoho to netrápilo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 09:11  Vladimir  (65910)

Rizika listinek - podívej se například na Léčiva

Díky za informaci. Prostě mně jenom zarazilo, že všichni Ti "renomovaní" poradci radí PRODAT. Jako by byli podplacení od BIVI. Vyjma fóra drobných investorů, kteří komunikují na téhle stránce, mi všichni pořád radí ať to prodám. Mně se samozřejmě nechce, protože toho mám docela dost a taky dost bych v tom zahučel. Tedy dám na dobrou radu a budu držet listinky. Ještě jednou dík.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 09:39  erotoman  (28899)

Rizika listinek - je to ale rizikový kapitál.

Tak jestli toho máš moc, není na škodu zredukovat a riskovat jen část všech investic, kde Tě nepoloží třeba když klesne hodnota na polovinu (což nepředpokládám), protože jinde zas třeba vyděláš mnohem víc. Zatím je ještě pár SPADových titulů, kde se dá riziko rozložit. Například ČEZ, kde je pořád na dividendy, ale i tam se může stát, že vlítnou teroristi do Temelína, nebo začne zlobit reaktor a sletí to dolů. Takže nikde nemáš jistotu a rizika je lepší rozložit. Pak pokud není zrovna úplný krach na burze, přežiješ i případnou ztrátu. Jinak experti poslední dobou varují a pořád nějaký sešup dolů očekávají, protože prý periodicky po několika letech sletí dolů ceny akcií, nemovitostí a kdoví co ještě a prý už se to přiblížilo. Tak se ještě doporučuje mít část peněz v hotovosti a část peněz v nějakých vkladech mizerně úročených ale jistých, jako třeba státní dluhopisy, stavební spoření a pod., kde se motají státní peníze a stát to vždycky nakonec zaplatí z vybraných daní.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 09:49  Vladimir  (65910)

Rizika listinek - je to ale rizikový kapitál.

To samozřejmě mám skoro přesně jak píšeš rozložený. Ty prachy v ČRa jsou pro mně v tuhle chvíli volný, nespěchám na ně a kdybych teď prodal i jenom část, tak prodělám. Koupil jsem je dost chybně před jejich závratným pádem za dost vysokou částku, (sice jsem to po 11.zaří dost rozředil, ale pořád v tom ještě lítám). Takže se mi to vážně nechce za tuhle cenu pustit. Tedy asi opravdu vydržím a půjdu do těch listinek. Ještě jednou dík za info a rady.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 04.11.2004 16:30  Já taky  (61198)

Rizika listinek - to Vladimír

Vladimíre, nechci být sprostý a tedy určitě to tak neber - ty alespoň nezaplatíš žádné daně. My ostatní máme jiný problém: Pokud to Standík se Sobotou upečou na zdanění, my ostatní jsme v problému - ty ku.vy nám případný pozdější prodej a zisk z něho zdaní. Tedy pokud skutečně na nás upečou tu habaďúru. V ostatních titulech to zvládnu - teď pro jistotu po 2 a více letech držení prodat a rychle nazad nakoupit (pokud se ještě povede správná alespoň malá vlnka jako při čezu, člověk má ještě navíc radost z povedené hry). Zde to nejde, tedy vlnku určitě není kde hodit.

 

Přesto držíme. Sice žádné vagóny, ale věříme, že to ten DT nakonec přece jenom rychle vyklopí, aby to mohl nasypat naštvaným německým akcionářům, kteří už divi neviděli nejméně 2 roky.  A my budeme skromně u toho. Tedy v rozsahu cca 700-1000 na akcii.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 12:22  Kozina+  (67619)

K Léčivům

Tam byla situace specifická. Od vyvlastnění upustili patrně jen proto, že chystali recyklaci - tj. uvedení akcií na trh přebalíčkovaných do holandské mateřinky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 12:32  Vladimir  (65910)

K Léčivům

Takže myslíš, že BIVI se bude snažit vyvlastnit?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 13:05  Kozina+  (67619)

K Léčivům

Vyvlastnit (zejména pokud ten balíček má pro DT), nebo recyklovat (zejména pokud to jsou skuteční finanční investoři). Případně vyvlastnit a recyklovat. Vyvlastnění ale, aspoň u mé maličkosti, DB přesune z kategorie druhé tj. ještě seriózní banka (ČSOB) do kategorie ostatní (Nomura).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 13:49  cartman  (38738)

K Léčivům

kdyby chtěli vyvlastňovat, tak proč to neudělali po prvním odkopu? proč to divadlo s vh a druhým odkopem, posudkem atd.?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 17:05  Myk  (80028)

K Léčivům

Protože např. zkušenost z jiných papírů říká, že spousta akcionářů si listinky nevyzvedne a propadnou jim do dražby, kde si je koupí hádejte kdo.

A taky čím více akcionářů prodá dobrovolně při odkupu, tím méně se jich bude bránit a prudit při vyvlastnění. 

Tak třeba proto. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 17:17  Vladimir  (65910)

K Léčivům

To už se tu docela podrobně řešilo. Ale co dělat DRŽET nebo PUSTIT?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 13:51  radiolokator  (26389)

K Léčivům

Treba se vyvlastnovat bude za vyssi cenu??
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 15:07  cartman  (38738)

K Léčivům

ano, to je pravda, při vyvlastnění by znalce určil soud a ten už by mohl být o něco nezávislejší než šantrůček
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 15:32  Franta  (66333)

K Léčivům

Požádejte mě, a já vám dám posudek, jaký budete chtít. Každá sranda ale něco stojí. Akorát že by si s ním mohl dělat vlaštovky, stejně jako s posudkem Šantrůčka. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 03.11.2004 16:05  cartman  (38738)

K Léčivům

ano:)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 2461až 2480 (18894)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (0) Kdy pro listinky?   Honza K 04.11.04 18:12
  přečíst (0) Kdy pro listinky?   kartel 08.11.04 09:35
  přečíst (1) Šantrůček a jeho II posudek   Imation 03.11.04 21:56
  přečíst (0) Já zatím cca 60 % pustil a něco držím, kdyby ... abych nebyl vůl   erotoman 03.11.04 17:43
  přečíst (0) Já zatím cca 60 % pustil a něco držím, kdyby ... abych nebyl vůl   Pet 05.11.04 20:58
  přečíst (0) Držet nebo pustit.   Kamil Svrbivý 03.11.04 17:30
  přečíst (0) Ta poptávka na 441.   Radista 03.11.04 16:12
  přečíst (0) Nedostatek volných akcií?   Radista 03.11.04 16:10
  přečíst (0) 440   cartman 02.11.04 16:28
  přečíst (0) 440   Trpělivý človjek 02.11.04 16:43
  přečíst (0) Kam s listinkami?   Čuřín 02.11.04 12:52
  přečíst (0) Kam s listinkami? Jméno 'OPTIK' používá stále stejný uživatel OPTIK 02.11.04 12:56
  přečíst (0) Kam s listinkami?   Čuřín 02.11.04 13:34
  přečíst (0) Rizika listinek   Vladimir 03.11.04 08:00
  přečíst (0) Rizika listinek - podívej se například na Léčiva   erotoman 03.11.04 08:55
  přečíst (0) Rizika listinek - podívej se například na Léčiva   Nic 05.11.04 21:44
  přečíst (0) Rizika listinek - podívej se například na Léčiva   Vladimir 03.11.04 09:11
  přečíst (0) Rizika listinek - je to ale rizikový kapitál.   erotoman 03.11.04 09:39
  přečíst (0) Rizika listinek - je to ale rizikový kapitál.   Vladimir 03.11.04 09:49
  přečíst (0) Rizika listinek - to Vladimír   Já taky 04.11.04 16:30
« Předchozí | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.93 USD 17:14   
 Zlato 2325.27 USD 17:14   
 Stříbro 29.23 USD 17:14   
 Káva 225.71 USD 17:14   
 Cukr 20.11 USD 17:14   
 Bavlna 74.77 USD 17:14   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.