Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 06.11.2004 20:43  Lomikar-  (35003)

Standové +lenoši + Kozinové+

Tak se Vám to povedlo, modrý fógl je všude a teď už jenom oči pro pláč. Možná si někdo položí otázku, jak je to možné? Domnívám se, že Standa Mašinfýra a jeho kámo Kozina + jsou hrozný lenoši a opovrhují lidmi. Jednak nechodí k volbám a navíc se domnívají, že jsou všichni tak prostého myšlení právě jako oni. Jednoduchá podbízivá hesla, prázdné kecy, osočování, urážky, pomluvy bez důkazů a nenávist bez hranic. Tak se mašinka zastavila. Lidi už začínají chápat, že z prdu kuličku neuděláš a líbivé fráze bez jakéhokoliv obsahu už nezabírají.Taky v neposlední řadě lidem dochází, že tu nezřízenou žranici nezaplatí Standa ze svého , ale z jejich, to je překvápko. No chvilku to tvalo. Další scénář se dá předvídat. Pomalý a jistý rozklad v ČSSD musí zákonitě přijít, hoši půjdou od válu a věřím tomu, že dříve než v termínu voleb. Nejlegračnější na tom je, že všichni ti hoši, co vymetali z radnic nepořádek a neustále se zaklínali zločineckou ODS si vlastně přivodili klinickou smrt sami. Kdyby totiž moudře mlčeli, lépe by udělali a nedopadli by jak sedláci u Chlumce, totiž to nebyla obyčejná volební prohra, to byl debakl. Jen tak dál Kozinové +, nechodit k volbám¨a hlavně hodně nadávat ODS do tunelářů. ODS tímto upřímně děkuje všem Rudým Pohunkům za přesvědčivou antiagitaci a prosí je o výdrž. Ještě jednou moc díky soudruzi, to byl skutečný majstrštych, to se Vám fakt povedlo, hluboce se klaním. Více profesorů Klaunů, modrých tunelů, více košťat na radnice, teď už víte jak na ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:00  dr.karel  (63769)

Jen malá poznámka Lomikare-

Kozina+, pokud se nepletu nikdy neprohlásil, že je Standův kamarád. Jedinej, od koho jsem tuto větu slyšel, je Michal David. Větu: "Standu mám rád, je to můj kamarád." zopakoval v rámci rozhovoru ČT několikrát. Tak teda nevim, nevim .... Inu, je vidno, že své melodie může směle i otextovat. :-)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:03  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Jen malá poznámka Lomikare-

...ale kdybys mě v té chvíli viděl, jak se mě navaluje, fuj...   To je jen důvod si něco myslet o slizounech z časů normalizace - a takový Sranda je.!!! a pak se diví, že ho lidi nemaj rádi:-o)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 10:43  Kozina+  (67619)

Jasně...

... a více modrých ptáků = více práce. A jaké! Užitečné. Více posunování nádraží o pár set metrů (k Brnu se přidala Praha) a jako rozinka na dortu Olympiáda. Prý to bude za laciných 100 miliard (no nekupto) a jak říká sociální případ Burgermeister (příslušník vyšší kasty s dědičným oprávněním na dotované bydlení v chudinské čtvrti Malá Strana) DÁ SE NA TOM VYDĚLAT. Burgermeisterovi věřím, on na Olympiádě jistě vydělá :-)) Člověče, ty se na tu rovnou sociální dávku klepeš, jako kdybys neměl teplý do huby ;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 11:01  Kozina+  (67619)

Jinak k výsledkům...

Na to, kolik do předvolebních trachtací věnovala ODS a socdem, dopadli ty rozumější kandidáti (Schwarzenberg, KDU na jihu Moravy, Evropští demokraté ve Varech) docela dobře. ODS se zjevně ani po těchto volbách nepodaří ze senátu udělat svůj domov důchodců s mávátkama a to je dobře.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 12:54  Lomikar-  (35003)

Jinak k výsledkům...

Rudý pohunek taktně zamlčel KSČM, není třeba se stydět.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:05  Kozina+  (67619)

No to věřím...

.. že ty se jen tak za nic nestydíš. Že jsem zamlčel tvé rezervy se omlouvám. Tušil jsem ale, že to napravíš ;-). BTW co říkáš na následující paradox: zástupce ODS volilo méně oprávněných voličů, než kolik se v referendu vyslovilo proti vyhození desítek miliard za stěhování nádraží. Přesto do senátu zasednou zástupci ptákostrany, kdežto na výsledky referenda berou dojiči takový ohled, jako kdyby jim to řekli jen nějaký tři vygumovaný kreténi, co se slezli v hospodě.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:12  Lomikar-  (35003)

Kozinův+ paradox

Ve světě vědy můžeme najít dost paradoxů, mistr Kozina+  právě přišel s dalším a to : vítězem voleb se stávají kandidáti těch uskupení, jejichž voliči taktně nepřišli k volbám. Díky Kozino+, opět jsi nezklamal. Hrušky, jablka atd.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:19  Mamlas  (12562)

Kozinův+ paradox

4.11.2004 11:30  Lomikar-     Odpovědět
Lžete, jako vždycky. Výsledek referenda nebyl jak tvrdíte NECHCEME NÄDRAŽÍ PŘESUNOVAT, ale právě úplně opačný,protože většina měla jiný názor, tak to prostě chodí v demokracii, smiřte se s tím. A navíc lžete opakovaně, radnice neřekla nic z toho, co Vy tvrdíte, ale právě úplně naopak jsem slyšel na vlastní uši a viděl na vlastní oči, že účast na referendu je pro radnici velmi důležitým faktorem, který bude brán v potaz při dalším rozhodování.

Tak tohle jste napsal před čtyřmi dny :-))) Takže nepřisuzujte své objevitelské zásluhy Kozinovi. Vy už asi opravdu ani nevíte, co plácáte.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:31  Lomikar-  (35003)

Kozinův+ paradox

Čtěte pozorně. Výsledek referenda opravdu nebyl takový jak říká Kozina+. K referendu přišlo tak málo lidí, že jeho výsledky nejsou pro nikoho závazné a mají pouze informační hodnotu, nic víc, nic míň.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:34  Žiar  (50307)

Kozinův+ paradox

Stejně tak k volbám přišlo málo lidí a proto šmudlo nejásej nad vítezstvím modrého supa.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 11:37  Myk  (80028)

Jinak k výsledkům...

Nejen ve Varech, ale jsme i ve Zlíně a ve Středních čechách.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 11:18  anti  (62875)

Jinak k výsledkům...

Ty jsi ale demagog kozina+:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 11:33  Kozina+  (67619)

V čem spatřuješ demagogii?

ODS léta letoucí poučovala národ, že se o sebe má v první řadě postarat každý sám, v druhé řadě mu má pomoci obec a teprve ve třetí řadě stát. V praxi to předvádí v Praze: komunisty a ODS odekretovaným město daruje formou slevy na prodejní ceně bytu cca 2 mio na famílii. Chudáci strašně trpěli, když museli platit tu nízkou činži. Když naděluje jiným, nědělí věrchuška i sobě, škoda že socce Klaunovi tu vilku nepřál nějaký zlovolník z tisku. Pro nemajetnou matku s dětmi má pražská radnice řešení - děti oddělí a umístí v kolektivním zařízení spolu s malými kriminálníky, matka ať se vychrápe na hlavním nádraží. Když bude hodná, nedostane nakládačku. Město v dluzích dohání stát a to z jeho rozpočtu od socánků dostává pěkné prebendy. Není divu, vzhledem k dotované hrobesodopravě a jejímu rozšiřování navzdory klesajícímu počtu cestujících. Provize ze strójek kamunízma ale tečou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:24  Žiar  (50307)

V čem spatřuješ demagogii?

Vláčky je třeba podporovat abysme my moraváci, když už musíme dotej škaredej a smradlavej Prahy mohli pěkně prospat celou cestu v kupéčku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 12:50  Lomikar-  (35003)

V čem spatřuješ demagogii?

To co píše Kozina + je opět samozřejmě blábol, bydlím v Praze a patřím mezi ty, kteří budou takzvaně dostávat byty darem. Za 2+1 v Praze 6 budu platit cca 1 mio Kč. Je jasné, že tržní cena je mnohem vyší, možná 2 - 2.5 mio. Kč, nutno však dodat za nový a neobydlený. Klaus pokud vím žádnou vilu nekupuje, ani nechtěl kupovat, ta kterou užívá je v majetku MO. A k té dopravě, nevím jak kdo, ale mám četné kontakty v zahraničí a jestli se návštěvníci Prahy v něčem shodují, tak je to dle nich výborně fungující MHD, kterou nám opravdu závidí. Asi to nebude tím, že volí ODS. Tedy Rudý pohunek opět lže a mate. Nic naplat, asi mu výsledky voleb zatemnily mysl. Není se co divit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:36  dr.karel  (63769)

Další poznámka

Kozina+ mne překvapil tím, že brojí proti vynakládání prostředků na veřejnou dopravu. S tím si tedy dovolím nesouhlasit. Ale tak mi přijde Lomikare-, že ty seš pražskej radní Steiner (nebo jak se jmenuje)? Ten taky vyřknul naprosto nesmyslné sousloví "komfortní městská hromadná doprava". Hromadná, to jo. Ale komfortní? Jestli za komfort někdo považuje životní prostor cca 30x30 cm čtverečních, o které se částečně dělí s bezdomovcema, tak možná. V pokročilých večerních hodinách je to o mnoho lepší, dýchá se o mnoho volněji, pokud člověk pomine alkoholové výpary, ale zas aby člověk byl furt ve střehu, protože jinak mu hrozí, že nějaká ta šavle přistane na něm.

 

Pokud jde o privatizaci. Taky bydlím na Praze 6, taky ve 2+1. Budu ho privatizovat (snad) za cca 840000,--. Údaj 2+1 toho ale moc neříká, ten může mít 40 m2 nebo taky 100 m2, jako je to většinou ve starší zástavbě, tj. např. v Praze 6. Každopádně si dost věřím, že bych ho za 3 mil. obratem prodal, a to v takovém stavu, v jakém je (samozřejmě prázdný). Takže zase tak nevýhodný to, Lomikare asi není, že? Jinak bys do toho asi taky nešel, že?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 17:23  Kozina+  (67619)

Já fakt proti vynakládání peněz na MHD nic nemám

Když chtějí pražáci místo busem jezdit na Barrandov tramvají, klidně můžou. Stačí si připlatit. Co se týká ekologie, jízda autem někde na venkově je ekologicky zanedbatelný problém. V centru Prahy to problém je. Ať si tedy pražáci vjezd zpoplatní, ale také pro sebe za úplně stejnou cifru. Z toho co vyberou ať si sponzorují třeba MHD. Když omezí poplatky jen na dobu, kdy je to trápí (od půl osmé, kdy vylezou z kanafasu do sedmé večer a o víkendu od neděle od třetí odpoledne) podaří se jim dokonce i rozložit dopravu. Také by mi nevadilo, kdyby si zavedli vyšší ekonormy pro auta, ale opět jen pro sebe, ne celou republiku. Někde v Lukavci víc než pár pitomých osobáků smrdí stovky kamionů z dřevozávodů. I katalyzátor je tam zbytečný luxus. Kdyby nebyly šílené dotace z peněz těch ostatních, dost možná by se lidé méně dobrovolně oddávali hrobesoidním sídlištím a rozprskli se do krajiny. Žili by pak v menším stresu a místo zdůvodňování proč je dobré, že mi stát přispěje z peněz ostatních by si hleděli zahrádky :-) Nebo by si jen položili otázku, proč vlastně rajzovat každý den přes Prahu a třeba by se i přestěhovali. Další paradox, ekologickými hledisky zdůvodňované dotace do MHD paradoxně přispívají občas i k většímu znečišťování prostředí, protože občany demotivují od stěhování se (dekrety v tom ale hrají jistě větší roli, vidíš dekrety škodí mimo jiné také ekologii :-). Leckdo by zjistil, že se dá chodit pěšky, nebo jezdit na kole, jako to dělá exprezidentův lékař. PS: Teda jsi naprostý exot. Najít mezi odekretovanci někoho, kdo si uvědomuje že dostává dárek v řádu stotisíců až milionů je jako najít na cestě krabičku s pětistovkou. To druhé se mi podařilo v létě, to první až teď.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.11.2004 18:03  Volič  (55204)

Já fakt proti vynakládání peněz na MHD nic nemám

Když už jste se v té Vaší debaté o všem dostali až k dopravě, tak musím říct, že za ukradené peníze v 90. letech pod vedením ODS a pana Klause (+ ODA a KDU-ČSL samozřejmě) mohla už dávno stát dálnice do Německa, do Ostravy, do Jižních Čech a rozhodně by nám zbylo i na životně důležitou záležitost v podobě pražského okruhu, bez kterého se dále nepohneme a všechny návrhy na mýtné a zamezení průjezdu centra Prahy jsou absolutně nereálné a nesmyslné, to jen tak na okraj. Jinak když už jste tu začali probírat transfery do/z Prahy, co by jste řekli pořádání OH a s tím spojené budovatelsko-investiční šílenství? O podání přihlášky se reálně a konrétně uvažuje.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 18:50  Kozina+  (67619)

Já fakt proti vynakládání peněz na MHD nic nemám

Kdyby stát místo výstavby dalších tras metra a tramvají vrazil peníze do vnějšího okruhu, nebyl bych proti. Ta investice má rychlejší návratnost (měřeno poměrnou částí ze spotřební daně z PHM u projíždějících vozidel), než se zdá.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 15:46  Lomikar-  (35003)

Další poznámka

Tedy já se fakt musim pražský MHD zastat. Mně by to ani nedošlo, kdybych při kontaktech s cizincema neustále neslyšel chválu na pivo, Pražskej hrad, Karlův most a vždycky taky MHD. A pak jsem si vzpomenul

na dopravu v New Yorku a jinde a fakt si myslím, že MHD v Praze, je docela dobře zmáknutá. S tím bytem je to asi tak, že to opravdu je dobrý kup pro toho, kdo v něm bydlí, na druhou stranu je dobré přiznat, že obec se tím taky zbaví starostí a pomůže privatizaci a to je podle mne nejrychlejší cesta k volnému trhu s byty. Ano je to výhodné, ale pro všechny a tomu se říká dobrý obchod. Mezi námi děvčaty, on by jim za to asi nikdo v průměru víc nedal, protože kupní síla mezi lidmi není zas tak vysoká. K tomu dalšímu prodeji je nutno připomenout, že právě za kolik ho prodáš, budeš muset koupit nějaky jiný, abys měl kde bydlet, to je taky pravda. V mém případě šlo o kombinaci dvou věcí, chcï hlavně nechat v klidu žít rodiče a nevýhodné to není.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 17:49  Kozina+  (67619)

Jo, v každé prasárně se dá najít něco dobrého

Starostí se zbavil i majitel fabriky, kterému ji komančové "znárodnili". Jenže stejně jako komančové tenkrát, ani ty teď jsi nekupoval byt za tržní cenu. Pokud by za stejný byt dal někdo jiný o 1,5 milionu víc a přesto si ho dostal ty, na základě komoušema vydaného dekretu, tak prostě město o 1,5 milionu přišlo a ty žiješ z privilegia přiděleného komoušoidní diktaturou. Město dá tobě 1,5 milionu a někoho skutečně chudého nechá žít na ulici. Pro tebe mělo město 15 let dotované nájemné v postkomatu, 1.5 mio navrch a jako třešničku losovačku o právo "zprivatizovat" další byt, pro někoho jiného nemá ani ubytovnu. Nedivím se, že ty kreatury z ODS tak vehementně podporuješ a nedivím se že ony naopak podporují tebe. Oběma vám jde o jedno: pořádně si "zprivatizovat" (dříve "znárodnit"). Jenže jste zapoměli zalígrovat hranice, až je Němci otevřou prácechtivým, zůstaneš tady ve společenství sobě podobných bez přísunu kešeně. A EU už možná nebude tak socialistická, aby vám zase něco přihodila.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:46  žlutá vesta  (85511)

V čem spatřuješ demagogii?

Lomikare, moc často používáš výrazy "nevím jak", "pokud vím" a pod. Naneštěstí je používáš správně, protože asi vážně nevíš resp. víš jen v rozmezí "odcaď-pocaď a na hlubší úvahy nemáš chuť" . V tom případě bys ale měl dříve než začneš vyblívat tvrdé názory přinejmenším důsledněji zapřemýšlet nad argumenty toho koho napadáš a kdo doopravdy nejspíše třeba i ví proč a o čem píše ... (barva ingoustu, černá, modrá, rudá, zelená u faktů totiž nerozhoduje). No a při své angažovanosti si snad ani nemůžeš dokázat představit, že by brní-radní po daném výsledku referenda uvedli něco jiného - t.j. třeba, že se na ně z vysoká vy...... !!!  Anebo ty bys řekl kašlem na vás stejně naostro jako argumentuješ tady ?  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:57  Lomikar-  (35003)

V čem spatřuješ demagogii?

Určitě bych to neřekl, souhlasím s Tebou, ale princip referenda je přece jasný. Brňáci měli možnost se vyslovit proti stěhování, neudělali to, volební výsledek v Brně taky nesvědčí o tom, že radní nemají důvěru voličů. Jde prostě jen o to, že Kozina+ má nějaký svůj názor a prezentuje ho jako hotovou věc a to se mi nelíbí. O mělkosti svých výplodů nechci diskutovat, těžko budu psát hluboká zamyšlení nad stavem Kozinovy+  duše. To by se asi minulo účinkem.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:15  Kozina+  (67619)

A JE TO VENKU...

... pán patří též ke kastě, která byla za svou "nekomunistickou" činnost odměněna komunistickým kádrem povýšením do vyšší kasty s nárokem na doživotní apanáž ve formě slevy na nájemném. Takže dle tebe ta sleva není 2 mio, ale jen 1,5. Napiš metráž a polohu, ať si to můžeme zpřesnit porovnáním s nabídkou na reality.cz. Vzhledem k tržnímu nájemnému cca 9 tisíc + spotřeba energií jsme ti jen za 11 letošním měsíců přispěli 100 tisíci. Měl by ses tedy přestat chovat jako dobytek puštění z chléva a projevovat sponzorům trochu úcty. Ty dostaneš ten byt obydlený? A koho ti tam fláknou? Starou Lívii? Klaunovi před lety na jeho žádost přiklepla radnice Prahy 6 byt ve vile ve Sřešovicích za "regulované" nájemné. Vila měla 2 byty, nahoře byt pro panstvo, dole pro služebnictvo. Po té, co to rozmáznul jeden nepřejícník, Klaun cuknul. MHD vám přeju, ale včetně toho, že byste si za ni měli platit. Já si za auto platím a ještě v benzínu přispívám takovým jako jsi ty.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:37  Jakl  (83927)

to kozina .......bydlení od socanů

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 13:27  Lomikar-  (35003)

A JE TO VENKU...

V tom bytě bydlí mí postarší a nemocní rodiče, ne moje maličkost, zase žvaníš nesmysly. Jsem rád, že jim mohu ten byt koupit s výhledem, že jednou bude můj, to nazastírám. Tady bych prosil, abys opravdu trochu přibrzdil. Klaus žádný byt nedostal, ta akce byla zastavena již v počátcích, kdy několik snaživců chtělo Klausovi byt přihrát. Opakuji pro nedoslýchavé, Klaus nikdy žádný byt nedostal nadekretovaný. A že Praha dotuje MHD, co má jiného dělat, když chce zvýhodnit hromadnou dopravu, to je snad pochopitelné.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:24  Kozina+  (67619)

Neodporuješ si?

Ob jeden příspěvek tvrdíš, cituji doslova: "bydlím v Praze a patřím mezi ty, kteří budou takzvaně dostávat byty darem" A teď "V tom bytě bydlí mí postarší a nemocní rodiče, ne moje maličkost, zase žvaníš nesmysly". Tak jak je to, jsi nemocný ty, tví rodiče, nebo tvůj Klaun? Klaun podal žádost na bytový odbor, žádost byla kladně vyřízena a byl mu přidělen byt ve vilce. Tuším, že i podepsal smlouvu, ale 100% to nevím. Každopádně nenulovou snahu vyvinul on i jeho patolízalové. "Chce zvýhodňovat..." - nezní ti to tak trochu socialisticky? ;-)) Jasně lupen v Praze by jen na provozních nákladech musel stát 50 Kč, včetně investičních 100 Kč. Stát podporuje pražskou MHD, takže chudák jako ty, bude k bytovému milionovému dárku, dostávat dalších pár tisíc měsíčně na MHD. O to víc na dani zaplatí nějaký vesnický burák, co jezdí za prací "luxusní" stopětkou. Opravdu se ani malinko ve skrytu duše nestydíš?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:50  dr.karel  (63769)

Ještě poznámka.

Do teď musím Kozino+ říct, žes mi byl docela sympatický. Teď mám ale pocit, že trochu zjednodušuješ. Chceš říct, že stát dotuje jen Pražskou MHD? Máš pocit, že ze spotřebních daní z pohonných hmot (+ další zdroje)se zaplatí veškeré opravy a výstavby silniční sítě? Máš pocit, že jezdit každodenně do práce autem obsazeným pouze řidičem, notabene v Praze, kde je síť MHD skutečně hustá, je správné? ..... Teď ještě vytáhni, že seš kuřák a piják, a můžeš nás zase utřít, jak všechno platíš, a nic nedostáváš.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:47  Lomikar-  (35003)

Neodporuješ si?

Proto jsem psal, že budu patřit mezi "takzvané" obdarované, protože si myslím, že o žádný dar nejde. Cena za obsazený byt cca 1 mil.Kč mi připadne úměrná, podtrhuji obsazený byt.Nevím co nechápeš.Byt pro Klause nebyl ve vile, lžeš, byt nedostal, opět lež. Slovo "zvýhodňovat" si můžeš z kontextu přeložit jako preferovat, dát přednost, nevidím tam nic socialistického, kromě Tvé úporné snahy škodit. A co se daňového určení týče, lžeš jako když Rudé Právo tisklo. Žádný z mimopražských dijížděčů neplatí MHD v Praze. Je to prosté a jednoduché. HDP, který vyprodukuje Praha je takového rozsahu v celostatním měřítku, že lze s naprostou jistotou tvrdit, že tomu je právě naopak. Leckteré dotační prvky v regionech nesou sebou pozdrav i z Prahy, to se ale nesmí říkat, aby se nezvyšovalo napětí mezi Prahou a venkovem tak, jak to přesně předvádíš Ty. Jsou to omšelá klišé, Praha - venkov, rudí - modří, bohatí - chudí, atd.... Zkus jít trochu po obsahu a neklouzej po povrchu, jdi k věci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 12:29  Kozina+  (67619)

Obsazený byt?

Ten byt je obsazený TEBOU!!! Za to chceš slevu? Pokud ti nepřijde nic komoušoidního na tom, že radnice zvýhodňuje komoušema fašounama a sebou odekretované NA ÚKOR OSTATNÍCH, tak jsi opravdu demokrat zvláštního ražení.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 14:24  dr.karel  (63769)

Obsazený byt?

Možná ta sleva nějaké opodstatnění má. Nevím, jak Lomikar, ale v privatizovaných bytech většinou bydleli rodiče/prarodiče/praprarodiče, a to od války. Ono do těch bytů zas komouši moc neinvestovali, a pokud si chtěl, aby ten byt měl nějaký standard obyvatelnosti, musel si do toho taky něco nainvestovat. Jen tak mimochodem, ty si za komoušů bydlel pod mostem?

 

Ještě k té slevě. Mám kamaráda, který nepatří mezi nás šťastnější. Dům, ve kterém se nachází jeho byt (respektive jeho rodičů/prarodičů) byl vydán při restitucích, následně obratem prodán italské realitce. Ta z 12 partají 9 vyštípala, byty (převážně 3 až 4+1, nad 100 m2) zrekonstruovala a střelila za 7 a více mil. Kamarád dostal nabídku na 3,3 mil, byt je nabízen případným zájemcům za 5,5 mil. Takže dostal taky slevu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 12:32  ...  (40509)

Kozino

Kozino, co si myslíš o čezu krátkodobě a dlouhodbě, nahoru nebo dolů? Dík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 12:41  Huhujer  (52341)

Kozino

Od Koziny se nic o Čezu nedovíš.Kozina se dal na spekulace s byty a trochu dělá do MHD.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 12:43  ...  (40509)

Kozino

trochu do MHD nebo do MDH? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.11.2004 12:46  Huhujer  (52341)

Kozino

Městské hromadné dopravy ,specializace:stěhování nádraží..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:51  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Neodporuješ si?

Musím se zamyslet, bez pořádných čísel, kdo co všechno platí, produkuje a konzumuje se nedá s určitostí nic tvrdit. Volnější a liberálnější ekonomika by nám možná vytrhla trn z paty. Jenže von ten liberalizmus je v českých zemích tan nenáviděn, škoda slov.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:28  X  (56052)

Neodporuješ si?

nech si ty blbe kydy na nejake politicke mitinky tam chod aby si se vykecal na todle thema
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:46  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Neodporuješ si?

Na tom příkladu, kdy burák platí a platí a platí, aby fungovala v Praze MHD a svítili žárovečky na každým rohu pánubohu do oken má Kozina 100% pravdu. Co je babičce v Horní-dolní do toho, že si někdo zadarmo študuje v teploučku, je dotovanej od hlavy k patě, bydlí v pohodlíčku, všechno se mu nastrká pod nos atd... tisíc příkladů !!!  Co ti chudáci za to, že osídlili nehostiné okraje země  5 km za Prahou, dostanou? Jen volební lístky a plivanec do xichtu. Ale to je jiný problém, než modrokabátníci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 16:11  UFF UFF  (10385)

Neodporuješ si?

"Co ti chudáci za to, že osídlili nehostiné okraje země  5 km za Prahou, dostanou?" -  No toto!!! -  Pijacku, snád nejsi takhle oklikou obdivovatelem pravé levicové politiky "vyrovnávání životní úrovně mezi vesnici a městem" ????  :o)))    -  a mezi fizickou a duševní prací taky???? - uff uff , ti zakuklení jsou nejhorší :o)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Neodporuješ si?

Diktát za 5. To proto že jsi dospělý. Hledej, Šmudlo, hledej chybu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 16:15  UFF UFF  (10385)

Neodporuješ si?

fuuuuuj - nevím jaký nepřítel mi tam zaměnil y za i - (i když dnes již fyzická práce není tak "tvrdá jako kdysi, ti tvrdé "y" po "z" je nadále nenahraditelné .... ) :o)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 16:17  UFF UFF  (10385)

Neodporuješ si?

... v důsledku spěchu další překlep - samozřejmě "y" před nikoliv po "z" ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Neodporuješ si?

Nemáš za 5, máš za 2. Za tu rychlost :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:54  dr.karel  (63769)

Dotace zemědělcům

(nic proti nim) jdou taky hlavně Pražákům, že?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 18:06  Kozina+  (67619)

Dotace zemědělcům

Ne. Jenže až do letošního roku byly dotace jen menší kompenzací za ztráty způsobené tím, že stát přijal v oblasti zemědělské produkce v asociačnícho dohodách nerovné podmínky. Plošně dotovaní producenti z EU směli vozit do ČR (obráceně to často přes cla prostě nešlo) a ještě na to dostávali extra dotace. Obrácená bariéra byla například na automobily, do EU se vozilo bez cla, ale dovoz z EU byl cly zatížen. Pan státník tedy při podpisu asociačních smluv řekl obětuji zemědělství, ale pomohu průmyslu. Dotace byly logickou kompenzací. Jejich rozdělování mezi zemědělci je ovšem jiná kapitola. Mimochodem stát neměl žádný morální problém tuším loni omezit vývoz obilí http://www.agris.cz/detail.php?id=128941&iSub=518 Ani žádnému tajtrlíkovi z PR agentury "Liberální institut" to netržní opatření nestálo za komentář.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 18:16  Kozina+  (67619)

Dotace zemědělcům

Ještě jeden úplně opomíjený argument: srovnej kolik ztrátových úvěrů sanoval stát v průmyslu a kolik v zemědělství (banky do zemědělství nepůjčovali). To přece nebylo nic jiného, než dotace jiným způsobem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 15:03  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Dotace zemědělcům

No, proto je taky všechno drahý a přerozdělený, stojí to za howno. Nečerti se pražáku:-))) Já to tak nemyslel. To máš tak, já žiju a (ne)platím daně ve velkoměstě, užívám všeho, neprodukuji, kromě spotřebních daní, na venkově se rehabilituji s lopatou a hráběma, za odvoz odpadu platím jen jednou atd... atd... Když vidím kolem sebe bordel, tak mě nic jinýho nezbývá. Koupil jsem si taky další byt, když to jde, proč ne.... Kozina by mě nejraději zahlušil... Prostě jsem se netrefil s těmi dotacemi, to je na mé chápání moc náročný. Hlavně přežít :-o)))) Už mě Lomikar upozornil, asi se pletu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:49  Lomikar-  (35003)

Neodporuješ si?

Je mi líto, jsi vedle, právě před minutou jsem se to snažil Kozinovi+ vysvětlit, fakt jste oba vedle jak ta jedle.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.11.2004 14:52  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Neodporuješ si?

Zrovna před tebou jsem se na tom zamyslel. Tuším, že to není tak jednoduché, jak jsem napsal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 296201až 296220 (339793)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   slepice 08.11.04 10:47
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   Jan Kolda von Žampach 08.11.04 11:02
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   prasse 08.11.04 10:52
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   Harakiri 08.11.04 10:17
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   Tonny 08.11.04 10:06
  přečíst (0) Jak obchodovat ve SPADU?   Jan Kolda von Žampach 08.11.04 10:56
  přečíst (0) Milovaní proroci   Kdosi 07.11.04 19:06
  přečíst (0) Milovaní proroci   Štefa 08.11.04 08:06
  přečíst (0) Milí Štefo.   Kdosi 08.11.04 19:58
  přečíst (0) rozšířím názor   stocker 07.11.04 17:56
  přečíst (0) rozšířím názor   Kominík 08.11.04 01:28
  přečíst (0) rozšířím názor   fantozzi 08.11.04 01:42
  přečíst (0) přidám také názor   Kapr Kaprovič 07.11.04 17:15
  přečíst (0) ...posledních 100 dní ČEZu v číslech....   jede 06.11.04 21:31
  přečíst (0) ...posledních 100 dní ČEZu v číslech....   stocker 07.11.04 09:56
  přečíst (0) ...posledních 100 dní ČEZu v číslech....   Novacek 07.11.04 10:18
  přečíst (0) ...posledních 100 dní ČEZu v číslech....   ... 07.11.04 10:38
  přečíst (0) Standové +lenoši + Kozinové+   Lomikar- 06.11.04 20:43
  přečíst (0) Jen malá poznámka Lomikare-   dr.karel 08.11.04 14:00
  přečíst (0) Jen malá poznámka Lomikare- Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel Pijack 08.11.04 14:03
« Předchozí | 14809 | 14810 | 14811 | 14812 | 14813 | 14814 | 14815 | 14816 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.