Výpis odpovědí na následující příspěvek
Problém s elektrikou?
Ahoj "Tipaři". Mám Tipo 1,6ie z r.91 Za tři roky, co s ním jezdím jsem neměl sebemenší problém- až nedávno. Sem tam mi při průjezdu levotočivou zatáčkou vynechal motor. Jen tak si pocukl.- V průměru tak jednou za 200-300km.Dneska mě málem nechal ve štychu na benzině,zničeho nic nešel nastartovat. Teplota 80, všechno OK. Zkoušel jsem ho natočit asi 5x s plynem i bez a když už jsem to vzdával,asi tak po 20 min. úplně normálně chytil, jakoby se nemetlo. Mám strach, že se to stane kdekoliv znova a už nenaskočí. Nevíte někdo, čím to může být? Díky za odpověď
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
0)
07.01.2005 00:47
Ladin
kavec
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
26057)
Problém s elektrikou?
Jasný jako facka,neváhej a vyměň snímač otáček.Než tak učiníš,měj nastartovaný motor a zkus zatahat za kabel od snímače¨otáček (je upevněný mezi motorem a převodovkou), a určitě zahapruje motor.Kámoš měl stejný problem,ujel asi 10 km a chcíplo mu to.Počkal 3-5.,min a nastaroval.hoj
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Měl sem obdobnej problém, ale necukalo to jen to samo chcíplo a nebo to nešlo nastartovat a po půl hodině pohoda. Proházel sem vše od řídící jednotky po vstřikovací atd.. Nakonec poslední součástku kterou sem vyměnil byl snímač otáček motoru a hej bylo po problému. Koukni na starší příspěvky už se to tu řešilo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Ahoj,taky se mi stavalo ze mi motor parkrat vynechal,a nastartoval az po chvili.Napred to byl spatny kontakt na pojisce nekde u relatek pod kapotou.Potom mi to delalo zas a uz jsem to nenastartoval.Byla vadna ridici jednotka.Mam tam jinou z vrakace a mam uz pres rok klid.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Nevim proc si slapal na ten plyn? No vetsi, pi..u nemuzes ani udelat, pokud vsak nechces vedome oddelat katik. Podle mne si stacil zcela zahltit benzinem svicky a pak se stim ten motor dost zapotil.
Dodorucuji Ti zkontrolovat benzinovy filtr, pokud si jej jeste nemenil, udelej to. Zivotnost 20-30tis km.
A.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Hele podobně se mi to chovalo z ničeho nic vypadl motor, něšlo nastartovat, ale točilo to bez problémů, jen to nechtělo chytit. Když to chytlo, tak to běželo na volnoběh jakmile jsem přidal plyn tak to chcíplo. Tak to byl potenciometr škrtící klapky.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Dík, na ten potenciometr se podívám, ale ještě něco bych měl: Stává se mi, že někdy po zapnutí klíčku teploměr ukazuje 90 a po pár ujetých metrech spadne na správnou teplotu a už funguje bez problémů. Dále, mám už druhý termostat a jezdím (mimo město) max na 70 stupňů. Ve městě je to OK, v létě taky. Neměl bys na to nějakou radu?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Pokud jsi před zastavením motor ohřál na 90 (normální provozní teplota motoru) a pak na cvhvilku zastavíš, tak voda v motoru se ochlazuje velmi pomalu proti vodě v chladiči, po zapnutí motoru se promíchá chladná voda z chladiče s horkou v motoru, dojde k tomu poměrně rychle, protože termostat se ještě nezavřel, v motoru je stále 90° voda, pak teplota skokem spadne.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Problém s elektrikou?
Ten budík mi ukazuje 90 i když je to ráno a venku je -5°C. A ještě- jak je to ze sytičem? Vypíná se podle teploty? A pokud ano, při jaké teplotě by se měl vypnout? Když spadne teplota pod mínus, tak jezdím po městě s lehkou (velmi lehkou) nohou i za 14 litrů. Byl jsem u mechanika a ten říkal, že je to normální spotřeba na zimu po městě ( u fiata). Mě se to ale moc nezdá- i když fakt je, že mi otáčky na volnoběh i při zahřátém motoru neklesnou pod 1200, max pod 1100/min. Já už nevím...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
981až
1000
(4467)