Výpis odpovědí na následující příspěvek
2.0 16V Vykon motoru
Dobry den mam Tipo 2.0 16V a problem s vykonem. Zda se me ze pokazde to jede nejak jinak jednou vylozene vubec nechce jit do tahu jinady se me zda ze to zas leti a jindy je to zas uplne mrtvy do 3500 otacek. Nemate nekdo tuseni kde muze byt problem? Jakou mate s timto motorem spotrebu na mesto s normalni jizdou ? Ja asi 14 litru a zda se me to opravdu moc.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
Termostat, lambda, teplotni cidla nebo vyssi tlak ve vstrikovaci soustave a take jizda po meste na kratke vzdalenosti. 2.0 l agregat se dobre uplatni na dalnici, ale ve meste jenom zere a zanasi svicky. Mam 2.0,8V a menil jsem pred casem cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zralo to 14-15l. Stejnou spotrebu to vykazovalo pred vymenou labdy. Po vymene poklesla spotreba na 10-12, porad je to dost. Loni jsem jezdil za 10. Fakt je, ze ted jezdim prevazne jenom po meste(5-10km/jedna jizda), takze se neni ani cemu divit. Zajimalo by me, kolik ti slupne oleje na 1000km, jestli jsi to uz nejak vyhodnotil.
L.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
diky za nazor a odpoved urcite to vse ma vliv neco jsem uz menil ale me hlavne udivuje to ze jednou to jede SUPER opravdu raketa a jindy ne je to liny jak nejaka 1.4 vubec nejde za vykonem. Jednou se me stalo ze sem tak jel a docela me stavalo jak to nejede tak sem to dost vytocil motor byl docela hlucny ale zadny vykon a najednou se ozvala takova zvlastny rana nebo spis zvuk uz sem myslel ze se neco stalo ale motor stichl a zacalo to jet opravdu SUPAR iplne sem cucel. Tak nevim kde je problem. Jinak olej si to nejakej vezme opravdu sem to nemeril ale myslim za na 1000km 1/4 litru asi urcite ale to je v pohode co mam kamose a stejny motor tak je to podobny a dokonce v knizce je psana vetsi spotreba oleje nez by se zdala.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
Měl jsem stejný problém u 1.6tky.A byl to zanešenej tlumič výfuku.Vlastně jsem na to přišel až když mi při tůrování prasknul(rozpáral se jako konzerva).Jak jsem dal novej bylo to super.Za zkoušku nic nedáš. :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
To je dobrej napad diky za radu urcite ten tlumic vymenim. Dokonce se me jednou stalo ze me s vyfuku vyleteli neco jako skelna vata nebo co takze je mozna opravdu ucpanej. Kez by to bylo ono a Tipak by zase lital :) Cus
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
podivej se na katalyzator a lambdasondu - obe koupis snadno na vrakaci. Mel jsem stejnej problem, staci kdyz zabouchas do katalyzatoru - kdyz se tam bude presypat rozpadla mrizka - je jasne v cem je problem. Kdyz rozpadla mrizka priucpe vyfuk, je auto samozrejme liny. S rozpadlym katalyzatorem souvisi obvykle i mrtva lambdasonda - po jeji vymene me zacal fiat zrat to, co udava vyrobce. Z katalyzatoru jsem vysypal rozpadly zbytky mrizky namontoval zpatky a jezdil bez nej - stejnak je nutnej jen na technickou a exhalace jsou jedovaty s katalyzatorem i bez nej (obsah kancerogenu se nijak nezmeni, jen to min smrdi) - zdravi pushak
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
No nevím jestli bych kupoval katalyzátor a labdu na vrakáči, snad leda z auta které je vpodstatě nové. Rozhodně bych ho nekupoval z Tipa, to je na to trochu staré aby byla jistota funkčnosti jak pro katik tak pro labdu. Labda se dá koupit nová tuším kolem 1500 a katik ten je horší, ale nerezový tuším kolem 3000.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
2.0 16V Vykon motoru
Dikec za radu katalizator je tam urcite puvodni nejradeji bych ho uplne vyhodil nebo do neho dam trubku a bude klid :) Zjistuji ze vyfuk je asi nejdulezitejsi cast. Mejte se LUKIN
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
861až
880
(4467)