Výpis odpovědí na následující příspěvek
Topení u Tempry 1.6SW
No to je asi normální. Já než sednu do auta, tak nastartuji cca 3-5 min. před odjezdem, pustím ventilátor a pak se jdu oblíkat. Za tu dobu se rozmrazí přední sklo i zadní (pokud zapnu vyhřívání) a když sednu do auta, tak už fouká teplejší vzduch. Jinak topí asi po 5 km.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
Tak moje Tempra 1,6 začne foukat vlažný vzduch asi po 2,5km. Nejdřív sem to řešil taky, že sem nastartoval šel otevřít vrata, obléct se atd...Ale po tom co mi toto bylo vymluveno zkušenýma lidmi tak je to znát hlavně na spotřebě!Pro motor to není dobré!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
co není dobré pro motor??? nechat ho bez zátěže zahřát na provozní teplotu??? To si snad děláš legraci :-))) Rozhodně to svědčí motoru víc, než hned zatěžovat promrzlý motor, který se defacto nemaže, protože ztuhlý olej (zvlášť pokud používáš doporučenou 15W40) se nendá téměř čerpat a skoro neteče. Se zvýšenou spotřebou asi souhlasit budu, ale je to zase sporné, studený motor si vezme při jizdě o polovinu víc, než zahřátý na provozní teplotu, může za to elektronický sitič, labda, čidla teplot a kdoví co ještě. Mám to z vlastní zkušenosti se špatným termostatem...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
Je to rozhodně sporné na jednom foru je, že to není moc dobré a jinde zas jo?! Když nastartuji ráno auto tak díky sytiči to drží nějakých 1500ot/min. a s tím se dá u jet nějakej kus cesty aniž bys to nějak vytáčel a tím pádem nadměrně zatěžoval motor. Má to cenu teda stát na místě a koukat jak ti to chlastá peníze a nebo jet pomalu a vytáčet to tak do těch 1500ot/min. což by dělal stejně sytič za tebe na místě???
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
myslím, že nezatížený motor je namáhaný trochu míň i když jede na 1500ot než když na stejných otáčkách táhne tunové auto... Každopádně to stejně většina lidí nedělá, takže je to spor víceméně akademický, sám to dělám jen když k tomu mám důvod, třeba, než naložím lyže a manželku :-))) a je to spíš proto, aby se auto ohřálo vevnitř než motor...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
O tomto problému by se dalo asi dlouho debatovat. Já sám to tady někdy takto dělám přeci jenom vyhřáté auto je vyhřáté auto -:)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
Tak koukám, že jsem zadal dobré téma. Já staruji Tempru pouze ve větších mrazech cca okolo - 10. Jinak prostě nastarruju a jedu. Jde mi jen o to, že když je zamrzlé přední okno tak se lépe čistí, když je zahřáté. Takže si spíš usnadňuji práci. Ale je tolik věcí, které se mají dělat a naopak nemají dělat, a každý dělá co uzná za dobrý.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Topení u Tempry 1.6SW
Tipo mi topí po kilometru, a na budíku mám už 70°C, do práce to mám asi 1,5km a už se ohřeju. Buď bych tipoval přivřenou klapku (špatně nastavené táhlo, nebo zanešený radiátor.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
841až
860
(4467)