Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
1)
14.08.2005 22:55
Adam
atyl
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
77922)
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Zdravim,
muze mi nekdo poradit ohledne napeti na napajeni palivoveho cerpadla v nadrzi u tempry? Do cerpadla jsou zapojeny 2 konektory, kazdy ma dva vodice. U jednoho konektoru jsem nameril po sepnuti zapalovani konstantni napeti 6 V, u druheho mi po sepnuti zapalovani kratce vyskoci napeti 12 V a pak spadne na 0 (dojde jenom ke kratkodobemu impulsu). Je ten kratkodoby 12V impuls v poradku?
Hledam zavadu na cerpadle nebo elektroinstalaci, jelikoz se mi po kazdem sepnuti zapalovani spali pojistka u jednoho z ovladacich rele cerpadla :o(.
Predem diky za odpovedi.
Adam
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Zkoušel jsi to měřit přímo na čerpadle nebo jsi odpojil konektory od čerpadla a pak jsi měřil
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
0)
23.08.2005 09:09
olda
juzekafrancek
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
73469)
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Ano, tento inpuls je pouze na natlakování paliva. Podávání se spustí až při běhu motoru. To druhé napětí by mělo být pro ukazatel paliva. Jestli ti palivo podává zjistíš tak,že odpojíž u karburátoru hadičku a vsuneš ji do nějaké nádoby, pak krátce otočíš klíčkem zapalování. Palivo pak poteče do připravené nádoby.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
16.08.2005 22:37
Adam
atyl
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
77922)
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Měřil jsem to přímo na kabelech odpojených od čerpadla.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
16.08.2005 21:57
Adam
atyl
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
77922)
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Měřil jsem to přímo na kabelech odpojených od čerpadla.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Ta pojistka se ti pálí i když odpojíš přívody k čerpadlu?Pokud ne je závada v čerpadle.Pokud ano tak někde na přívodech k čerpadlu může vznikat zkrat.Na čerpadle musí být zhruba stejné napětí jaké má baterie 12,5až13Voltů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
2)
17.08.2005 19:37
Adam
atyl
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
77922)
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Dik za odpoved.. Pojistka se pri odpojenem cerpadle nepali. Taky myslim, ze chyba bude v cerpadle. Ale porad mi neni jasne, jestli je v poradku to, ze po otoceni klicku do polohy zapalovani se na privodu do cerpadla neobjevi konstantni napeti 12 V (coz bych predpokladal, protoze cerpadlo by melo po sepnuti pumpovat tak dlouho, dokud se nenapumpuje palivo do systemu), ale jenom kratky dvanactivoltovy impuls a pak nula....Urcite to neni ani vterina...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Palivové čerpadlo Tempra 1.6i
Pokud máš možnost zkus připojit místo čerpadla nějaký motorek na 12V nejlépe ventilátorek z topení nebo něco podobného.Po otočení klíčku se musí motorek roztočit.Můžeš mít chybu i v relátku které spíná čerpadlo jdi po drátech a vše důkladně proměř jestli ti to někde nezkratuje.PS:Napiš jak jsi dopadl.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
441až
460
(4467)