Praze hrozí totální dopravní kolaps - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Praze hrozí totální dopravní kolaps - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 21.10.2002 10:25  Jan Skalicky  j.skalickyzavinacseznam.cz  (10730)

Zbláznil se

Z článku pro mne vyplývají dvě věci. Za prvé v žádném případě nebudu volit pana Štěpánka a žádnou stranu, sdružení nebo cokoli co s ním má něco společného. Za druhé jsem přesvědčen, že pan Štěpánek je buď sabotér, který chce změnit život a zejména dopravu v Praze v peklo a má zájem aby k dopravnímu kolapsu skutečně došlo nebo je psychycky narušený jedinec, který se tím baví. Je to šílené.....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.10.2002 15:32  marcus  (24410)

Zbláznil se

Vy jste asi dnes ráno nejel z metra C, že ? Protože jinak by jste patrně nemohl napsat to co jste napsal.

Jistě si mnozí vzpomenou na závěrečnou scénu z prvního dílu Krokodýla Dundeeho - ta tomu asi tak nejlíp odpovídala.

A doporučení zní - automobilovou dopravu přes centum maximálně omezit, pruh pro MHD zachovat, možná klidně zavést i placený průjezd Prahou a další opatření.

A hlavně sehnat prachy na dostavení celkového obchvatu Prahy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.10.2002 11:45  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (23346)

Zbláznil se ? ne naopak

Ackoliv pana Stepanka neznam a je mi jedno za jakou stranu kandiduje, nedivam se ted na jeho navrh jako na zviditelneni jeho osoby potazmo strany, nicmene musim uznat ze jeho navrh neni spatny, naopak nepostrada smysl pro realitu. Pokud se podivate na soucasny stav na prazske magistrale zjistite jak se veci skutecne maji. Jet v soucasne dobe centrem Prahy autem se rovna hororu.(Doporucuji sebou zasoby jidla a piti nejmene na tri hodiny!) Lide ve vidine otevreni dasliho pruhu a tedy falesnymi predstavami, ze ted konecne bude centrum prujezdne, naskocili do svych oblibencych plechovych milacku a Prahu totalne zacpali. V minulosti se velmi osvedcila kyvadlova doprava, ktera kapacitu prepravenych vyrazne zvysovala, nyni je stav katastrofalni a prepravni kapacita se dle meho vyrazne snizila. Ackoli kultura cestovani v teto dobe nebyla, neni a rozhodne nebude jeste dlouho nijak slavna, MHD zajistila lepsi prujezd Prahou nez nekriticti ridici osamoceni ve svych autech, kteri ucpavaji vsechny mozne komunikace. Dnesni rano tomu budiz vystrahou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.10.2002 14:42  UFF UFF  (10385)

Zbláznil se ? ne naopak

No, von je to ještě pozůstatek totalitního myšlerní - dle něhož je pod sociální úroveň každého  cucáčka, který dovršil 18 a obdržel živnosťáček jezdit jinak než "lízlým", resp. na úvěr pořízeným bouráčkem . No a realita je pak taková, že autobus se 30 - 60 lidma se složitě belhá např. k Thomayerově nemocnicí v zácpě vytvořené 30 - 50 "podnikateli",  kteří na tutež trasu potřebují třeba i 30 - 50 "hračiček" a přiměřeně dlouhý úsek silnice (a to nejspíše jen proto, že zatím na rozdíl od pejskůl nelze "venčit"  2 - 3 auta najednou  :o) ......   

Jsem si jist, že nejlepším a pravděpodobně jediným účinným lékem na danou nemoc "z malosti"  je volný jízdní pruh pro veřejnou dopravu všude tam, kde jsou dva jízdní pruhy tak, aby mohlo 50 cestujících ohrnujících nos nad "SOCKOU" (=veřejná doprava) v poklidu při pomalém popojíždění v 50 autech sledovat, jak si to vedle každou chvílí 50 jiných lidí prolítne v rýchlém pruhu v jednom autobuse. 

Vypadá to určitě hrozně, ale (alespoň do doby, než dokážeme i ve městě vybudovat 3-4 proudé autodráhy - zřejmě s mýtným od soukromých investorů) by to konec konců bylo asi jediné řešení, zajišťující, aby každým pruhem projelo stejné množství lidí (jední efektivněji - t.j. v jedné "velké konzervě", jiní luxusněji v 50 malých vzájemně si překážejících a silnici ucpávajících "hogo-fogo konzkervičkách" ....   uff, uff, uff - to bude nadávek  ...  :o((

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 1až 5 (5)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (1) Nezblaznil se!   buton 21.10.02 11:36
  přečíst (0) Zbláznil se   Jan Skalicky 21.10.02 10:25
  přečíst (0) Zbláznil se   marcus 21.10.02 15:32
  přečíst (0) Zbláznil se ? ne naopak Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel Petr Hanisch 21.10.02 11:45
  přečíst (0) Zbláznil se ? ne naopak   UFF UFF 21.10.02 14:42
1

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  0.00% 
 ČEZ  890.50  +1.89% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.89% 
 GEN DIGITAL  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  303.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.00  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  102.00  -0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.91% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.46% 
 PILULKA LÉKÁRNY  129.00  +0.78% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  0.00% 
 VIG  758.00  -1.43% 
Komodity online
 Ropa 86.33 USD 20:46   
 Zlato 2325.98 USD 20:46   
 Stříbro 29.46 USD 20:46   
 Káva 226.93 USD 20:46   
 Cukr 20.64 USD 20:46   
 Bavlna 72.67 USD 20:46   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.