Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
0)
06.10.2005 13:54
mara
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
71940)
Snížení obrátek
tohle presne muze delat elektroventil volnobehu v karburatoru, resp. ta ridici krabicka pred/nad nadobkou ostrikovace. pri brzdeni motorem to vypina benzin aby to nezralo zbytecne. pak kdyz se vyradi tak uz motor nestihne nasat smes a nekdy chcipne. ja to vyresil pripojenim elektroventilu trvale na kladny pol pres spinaci skrinku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
A ten elektroventil není přímo v karburátoru? Když jsem nastartoval na místě, volnoběžné otáčky v normě, zařazenej neutrál, a začal jsem dupat přerušovaně na brzdu, tak jsem to rozhodil natolik že jsem to udusil a motor chcípl. Není to spíš něco se sáním? Jak by mohl nějakej elektroventil udusit auto který stojí?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
jo je na levé straně/nad řemenicemi našroubovaný a vede k nemu červený drátek. ještě zkontroluj těsnění mezi karbcem a sacím potrubím. bývá špatné a podsává to.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
Při šlapáni na brzdu mi to nic neovlivní. Ja mám spíš problém když je motor studenej a hlavne v zime. Motor startuji nasledne. Sytič na max, bez plynu, motor na poprvé chytne otáčky asi 2500 a po 5 až 10 sekundách snížim sytič o 1 polohu. Motor má otačky 1000 až 1200.Nasledne se pohnu z místa pak asi po 1 až 2 min. vyradim rychlost (sytič zustava ve 3 poloze) a motor mi začne třást otáčky 500 - 600 a špatne reaguje na přidaní plynu. Pak vytáhnu sytič na max. a ono se to nechce rozbehnout. Aź když se to zahreje asi po 8 min. pak se to chová normálne. Nemužu pochopit, že když přidam sytič tak to nechce ragovat a nezvyši otačky. Pŕedtím sem mel škodovku a tam když sem přidal sytič, tak to hned reagovalo. S tímto mám problém hlavne ve meste když motor je studený
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
Tak to bych řekl že máš jinej problém než já, a navíc asi žádnej problém nemáš. Po nastartování ti to drží 2500, což je tak akorát, ale stahuješ to o dílek (o polohu sytiče) moc brzy, měl bys to nechat asi déle zahřát, anebo to stahuj až když pojedeš delší vzdálenost na zařazenou rychlost a pod plynem, ten motor nemá šanci za takhle krátkou dobu se ohřát, kor v zimě, jak píšeš, že s tím máš větší problémy. Já stahuju sytič o dílek až když se mi to ohřeje na přístrojovce o dva dílečky teploty, nebo když jedu tak na čtyřku a má to i plyn Ale jak jsem psal mam digitální přístrojovku, takže tu teplotu lépe rozpoznám. Takže moje rada je nestahuj sytič o polohu po několika sekundách, ale až to bude trošku prohřátý.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
Vyzkouším to, jak píšeš. Ale mne se nezdají ty vysoké otáčky (moc to hučí) a hlavne v zimě se z výfuku valí bílí kouř. A jinak Díky za radu. A ješte když je motor zahřátej na provozní teploty tak mi otáčky kolísají od cca 700 do 1000 (nedrží to na 850 ± 50) a někdy to má snahu zhasnout a motor se začne třást.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Snížení obrátek
No tak možná že ten tvůj karbec je ještě vcelku dobrej ale teprve začíná mít problém jako můj, mě to taky začínalo takhle pozvolna, napřed jen trošku jakoby pokulhával a postupně se to zhoršuje. Samozřejmě za předpokladu že máš ostatní věci v cajku, jako svíce, kabely, rozdělovač, atd. atd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
321až
340
(4467)