Výpis odpovědí na následující příspěvek
názor
Můj názor na nefunkčnost placené služby je takový, že provozovatel služby servis 24 nemá ŽÁDNÝ NÁZOR na naše názory. Odpověděl snad někomu z vás a vysvětlil, omluvil se, nebo snad nám umožnil třeba pouhé 2 hodiny za den, abychom mohli své záležitosti vyřídit??? Má snad cenu doufat, že by nám snížil poplatek, myslíte že přemýšlí jako klient - normální člověk...? Smůla je v tom, že si dobře uvědomuje, že pokud člověk někde účet mít musí, tak musí trpět jeho manýry. Nepřipomíná to něco?
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
názor
Ahoj Halousková.Tady taky Halouska.To ti říkám,jestli to ti blbci nezprovozní do zítřka,tak je to u mě mrtvá spořitelna.Co kdo do toho vrtá,když to fungovalo? Auto který mě jezdí a spolehlivě slouží přece nepovezu do servisu na opravu.Tohle jsou asi ty nadstandartní služby- ty co se platí a my nechápem za co!?Ahojky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
21až
39
(39)