Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
0)
10.12.2002 10:47
Anna
metis.anna
tiscali.cz
(
20974)
Vše pro klienta
:-) Taky jsem měnila banku - od KB do ČS. Ke změně mě přimělo chování přepážkové pracovnice v KB. Na mé problémy s platební kartou krčila rameny s tím, že se těší domů a je jí jedno, zda mám či nemám problémy. Jakékoli diskuze na téma, že když ji platím, mám snad právo chtít, aby něco dělala nereagovala. V ČS je to aspoň tady v Chebu nadstandard.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vše pro klienta
Hmm, tak v Praze mě připadá ČS podstandard :-). Hlavní důvod: moc lidí a dlouhé čekání. Já naštěstí s ČS nemám nic společného (kromě PL SIS), ale byl jsem jako doprovod několikrát v ČS a stačilo mě. Jo a teď jak bylo v Praze to NATO, tak bylo všude volno a tak jsem obchazel banky a mj. zrušil ten zmíněný účet (což bylo relativně pohodě až na to, že jsem využíval snad všechny služby k danému účtu). Taky jsem si řekl, že zajdu také do Spořitelny, abych popedsal dodatek na automatické investování do PL SIS, což jsem si plánoval už delší dobu. Vybral jsem si větší pobočku s hodně otevřenými přepážkami a opravdu bylo NATO poznat i v ČS - čekal jsem asi jen půl hoďky. Ale každopádně mě těší, že už tam teď zase nějaký čas nebudu muset ...
P.S. Slibuju, že už nikdy nebudu na ČS remcat, neboť věřím, že hodně lidem její služby vyhovují. A že normální je mít účet ve spořce, číst MF a dívat se na Novu a jen já jsem trochu mimo, když žádnou tuto charakteristiku nesplňuju ...:-)))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
4
(4)
1