Výpis odpovědí na následující příspěvek
Pri volnobehu chrasti. Pri stlacenej spojke nie.
Dik za reakciu. Aka cast prevodovky (nejake koleso alebo lozisko) alebo spojka pripadne nieco ine. Kamos ma ten isty problem, takze predpokladam, ze niekto sa s tym uz mohol stretnut. Olej som menil kazdych 40 000 km a som prvy majitel auta. Naposledy 2 mesiace dozadu. Najazdene 130 000 km. Dik za odpoved
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pri volnobehu chrasti. Pri stlacenej spojke nie.
To co chrastí jsou ložiska v převodovce.Opravu svépomocí bych Ti nedoporučoval,nepatří to zrovna mezi ty snažší opravy .
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pri volnobehu chrasti. Pri stlacenej spojke nie.
Nebo chrastí spojkové ložisko.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Mám Favorita 94 lxi a za tepla mi většinou nastartuje normálně ale asi po 1 vteřině se udusí.Při druhém nastartování už třeba běží normálně.Závada se ale neustále zhoršuje,když roztáhnu 1-rychlost do plných otáček,tak než zařadím dvojku chcípne a už nenaskočí.Musím počkat než motor vychladne,pak zas chytne.Za studena to je úplně v pořádku.Celkově jezdí slušně,výkon dobrý,spotřeba cca 7 litrů,tichý.Emise jsou také v pořádku a při napojení na počítač nenajde žádnou chybu.Někde ale zakopaný pes být musí.Závada se nejčastěji vyskytuje za slunečného počasí (když paří slunce na auto,chytá špatně i za studena).Nemyslím si ale,že by se uchlastával,spíš zlobí něco s otáčkami (a snímač to také není :-).Prosím,nemá někdo typ co bych měl vyměnit?Svíčky,vzduch.filtr a poslední seřízení bylo před 5000km.
Děkuji za radu a s pozdravem T.Dvorak
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení: