Akcie PHILIP MORRIS ČR - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie PHILIP MORRIS ČR - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 11.05.2006 14:10  erotoman  (28899)

Chce to nějakou reklamu...

Tak se podívejte na čtvrtý obrázek na str. http://kantorek.webzdarma.cz/SERIE/serie044.htm třeba začnete kouřit a hned to půjde nahoru. Já chci kupovat něco koncem června nebo v polovině července, aby to po lednovém růstu bylo osvobozeno od daně, tak se mi PM začíná líbit, jen mám obavy, aby mi neutek. Na složité spekulace nemám informace, tak spekuluju jen na lednový růst. Dno typuju kolem 12000 a v únoru by to mohlo být zase někde nad 15000, což je 25 % za půl roku (odpovídá 50 % za rok). A že by se přestalo kouřit, tomu nevěří ani desetiletí kluci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 14:31  El Gato  (66541)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

to nechce reklamu, erotomane. PM CR potrebuje zmenit strategii. Oni totalne neodhadli trend na trhu, tendenci lidi priklanet se od drahych znacek k levnejsim, byt mene kvalitnim. Na posledni chvili se to PM snazil zachranovat zmrtvychvstanim starych znacek ("klejky"), uvedenim nextek, ale v naprosto absurdnim king-size provedenim ... proste nemeli dostatecnou nabidku (a nemaji dodnes) v oblasti levnych cigaret. Proto ztraceji v CR trzni podil.Navic, v listopadu jsem zde napsal toto, a za tim si taktez stojim ... Proste, nezatracujte tu akcii, ale casy se meni pratele....Téma: Kurz akcie PHILIP MORRIS ČR (1) 11.11.2005 09:55 El Gato (71726) Zprávy o akcii Odpovědět tak trošku jinak :-)Predzasobenim? Nikoliv. PM CR neodhadl vyvoj na trhu a podivate-li se na strukturu jeho vyrobku, zjistite, ze ma/mel v nabidce velmi male zastoupeni tzv. levnych cigaret. No a tento trh mu zacala obsazovat konkurence. Pozde, ale prece na to zacali reagovat rychlym uvadenim novych levnych znacek, ale efekt, ve ktery doufali, se jiz nedostavil. Dalsi vyvoj? Trochu si pohravam s myslenkou, jak dlouho PM v CR bude jeste vyrabet? Danove prazdniny konci, zeme je draha na pracovni silu, trh neni tak velky. Nestalo by za to ukoncit zde vyrobu a rozsirit stavajici vyrobni zavody v Polsku? A do CR cigarety pouze dovazet? Vyse uvedenym nerikam, ze PM CR neni kvalitni akcie, naopak. Prehnanym optimismem do budoucna bych vsak nehyril.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 15:38  Daktari Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel  (80171)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Tohle je určitě zajímavá úvaha. Výroba a prodej cigaret PM (v ks) meziročně roste, ale podíl na trhu a zisk klesají. Strategie levných značek v rostoucí ekonomice se mi také nezdá. Osobně byl očekával redukci výrobních kapacit, růst prodejních cen a image výjimečnosti. Na druhé straně je dnes kouření populární hlavně u mládeže, která má omezené množství peněz (kupuje levné značky), ale z hlediska budoucnosti je to perspektivní zákaznická skupina. Efektivnost zvolené strategie však posoudí až budoucnost. Come back to reality. Investoři dnes přemýšlejí hlavně o hrozbách pro PM a posílají kurz stále níž (za vydatné podpory MM). Sebevědomí pesimistů roste a optimisté mlčí. Až se pesimismus vyčerpá, přijdou na řadu úvahy o možných příležitostech, kurz poroste a objeví první mega-optimisté. To je koloběh burzy. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 14:39  Franat Enron-  (97980)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Myslíš že reálně hrozí že by tu ukončili výrobu a vyráběli jinde ? to je to jediné z čeho mám strach. to by nám moc z akcie nezůstalo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 14:55  El Gato  (32742)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Na uvod. Mam pozici, drzim od 7 tisic / akcii. Aby mne nekdo nenarkl, ze tu tlacim na pilu a sirim paniku, protoze chci nakoupit.
Mozne ukonceni vyroby v CR jako mozne velke riziko vnimam. Jak moc rychle by bylo na poradu dne, netusim. Kazdopadne si umim predstavit tlaky na uskutecneni takoveho scenare, pokud se nepodari PM CR zvratit trend ztraceni trzniho podilu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 09:39  Velebníček  (99590)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Slyšel jsem, že se management postěhuje do Maďarska. Co je na tom pravdy?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 09:50  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Na to se ptáš? Vždyť jsi to tu před nedávnem servíroval jako hotovou věc...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 09:56  Velebníček  (99590)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Když nic nevíš, tak se nemusíš namáhat. Ptal jsem se těch, co o tom vědí víc, chápeš?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 10:41  Daktari Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel  (80171)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Management PM nesídlí v Kutné hoře, ale v Praze. Pokud je mi známo, v Maďarsku PM zavřel svůj výrobní závod. Přestěhování managementu do Maďarska by mohlo také znamenat otevření pobočky a PM HU a export výrobků z ČR na maďarský trh. Může, ale nemusí :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 12:15  Velebníček  (99590)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

Nevím bohužel nic bližšího.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 10:24  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

Ne. Chce to tu spravnou strategii.

A to pro mne zase nic není namáhavé, já nejsem líný člověk... Pouze mne zarazilo, že před časem jsi tady něco prezentoval jako fakt a teď se na to ptáš. To u mne vyvolalo velké pochybnosti o tvé důvěryhodnosti. Myslím si o tobě, že tady jen tak plácáš, pokoušíš se vyvolávat paniku a snažíš se srážet cenu. To mi nepřijde etické. Mám rád lidi, kteří přispívají konkrétními a pravdivými informace (třeba technického charakteru).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 15:05  erotoman  (28899)

Pokud neskončí s daňovými prázdninami ... naděje je ...

Je fakt, že některé firmy končí, jakmile jim končí daňové prázdniny. Myslím, že tak skončil v ČR např. Julius Meinl (aspoň se to říkalo...). Takže to je reálná hrozba. Ale pokud je PM ziskový (vyplácí dividendy), tak zdanění zisku samo o sobě by při optimistickém pohledu mohlo projít s tím, že by i dividendy byly o 20 % nižší, pokud by se zisk využíval ve stejném poměru jako doposud.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 15:59  El Gato  (32742)

jenze...

platit dane znamena jednu danovou zatez.
vyplacet dividendu (a danit ji) je dalsi danova zatez. Vyplacet dividendu nizsi ti sice snizi tuto danovou zatez, ale tim zaroven majoritni vlastnik prijde o dividendovy prijem.

Kdyz to vsechno podtrhnes a sectes, mozna zjistis, ze naklady na presunuti vyroby do zemi, kde ochotne daji nove/dalsi/prodlouzene danove prazdniny (a je treba i o neco levnejsi pracovni sila) v porovnani se zachovanim vyroby v CR, jsou nizsi. A takova uvaha v pripade majora PM muze byt velmi aktualni.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.05.2006 16:09  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

jenze...

To jsou všechno nesmysly. Majoritní vlastník PM ČR je registrován v Holandsku, a tak žádnou daň z dividendy podle smlouvy o zamezení dvojího zdanění neplatí! Proto si také rád vyplácí velké dividendy. Naopak klesající daň z příjmu v ČR (z 26 na 24% a možná na 15% :-))) je pozitivní zprávou. Pro nás, obyčejné lidi je důležité, jestli nebude zrušena srážková daň z dividend, jak to navrhuje p. Tlustý (jde o dvojí zdanění, např. v Rusku také nemají daň z dividend).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 11.05.2006 16:52  Velebníček  (99590)

jenze...ke dvojímu zdanění

Ve Francii a v Rakousku se daní dividendy 25%. Mám dojem, že v Nizozemí taktéž. Kdo chce zaplatit pouze 15 %, může dodat emitentovi či ambasádě (v případě např Erste) potvrzení o daňovém domicilu a na základě smlouvy o zamezení dvojího zdanění buď žádat o nižší zdanění deseti procenty nebo o vrácení daňového přeplatku. 5 % je pak třeba dodanit v ČR.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 08:50  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

jenze...ke dvojímu zdanění

Velebníčku nezlob se, ale teď tady plácáš páté přes deváté. To, co popisuješ platí možná pro nás, malé české akcionáře zahraničních firem (Erste, Orco, Zentiva) přijímající jejich dividendy. Např. u Zentivy je opravdu v Holandsku sražena daň 25% a proces tax reclaim je pro malého českého akcionáře složitý, nákladný (poplatek Univycu) a prakticky se to vyplatí až od většího množství držených akcií.To, o čem jsem psal já, je zdanění dividend vyplácených PM ČR svému majoritnímu akcionáři PM Int. N.V., jenž je daňovým rezidentem Holandska. Podle smlouvy o zamezení dv. zdanění mezi Hol. a ČR tento majoritní akcionář v ČR neplatí žádnou srážkovou daň z dividendy přijaté od PM ČR! A to, co s těmi penězi udělá v Holandsku je jeho věc, pochybuji ale, že se hrne do nějakého placení daní... :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.05.2006 09:52  Velebníček  (99590)

jenze...ke dvojímu zdanění

Ano Majlante, moje poznámka a vysvětlení byla určená méně informovaným drobasům.

Můžeš nějak podpořit svoje tvrzení, že "Majoritní vlastník PM ČR je registrován v Holandsku, a tak žádnou daň z dividendy podle smlouvy o zamezení dvojího zdanění neplatí! Proto si také rád vyplácí velké dividendy"?  Zatím je považuji za kardinální nesmysl.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 12.05.2006 10:40  Nemo+  (68154)

jenze...ke dvojímu zdanění

Viz 138/74 Sb. čl. 10: 3. Stát, ve kterém má sídlo společnost vyplácející dividendy, nezdaní bez ohledu na ustanovení odstavce 2 dividendy, vyplácené touto společností společnosti, jejíž jmění je zcela nebo zčásti rozděleno na akcie a která má sídlo ve druhém státě a vlastní přímo nejméně 25 % jmění společnosti, vyplácející dividendy. Proto taky všichni včetně Bivideonu v ČRa a byvalého KPN v Telecomu byli od začátku registrování jako N.V. v Holandsku:))))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.05.2006 10:33  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

jenze...ke dvojímu zdanění

To je fakt dobrý (méně informovaný drobas dává vysvětlení méně informovaným drobasům)...

Pro "podpoření svého tvrzení" o zdaňování dividendového příjmu PM Int. pocházejícího z PM ČR přikládám výtah ze smlouvy o zam. dv. zd., kterou jsi jistě četl, že? :-)))))

Důležitý je bod 3.

SMLOUVA mezi Československou socialistickou republikou a Nizozemským královstvím o zamezení dvojího zdanění a zabránění daňovému úniku v oboru daní z příjmu a z majetku

 Vláda Československé socialistické republiky a vláda Nizozemského království,
 přejíce si uzavřít smlouvu o zamezení dvojího zdanění a zabránění daňovému úniku v oboru daní z příjmu a z majetku
 se dohodly takto:

Čl.10
Dividendy

 1. Dividendy vyplácené společností, která má sídlo v jednom z obou států, osobě, která má bydliště či sídlo v druhém státě, mohou být zdaněny v tomto druhém státě.
 
 2. Nicméně tyto dividendy mohou být zdaněny ve státě, ve kterém má sídlo společnost, která je vyplácí, a to podle zákonů tohoto státu. Daň takto stanovená však nemůže přesáhnout 10 % hrubé částky dividend.
 
 3. Stát, ve kterém má sídlo společnost vyplácející dividendy, nezdaní bez ohledu na ustanovení odstavce 2 dividendy, vyplácené touto společností společnosti, jejíž jmění je zcela nebo zčásti rozděleno na akcie a která má sídlo ve druhém státě a vlastní přímo nejméně 25 % jmění společnosti, vyplácející dividendy.
 
 4. Příslušné úřady států upraví vzájemnou dohodou způsob aplikace odstavců 2 a 3.
 
 5. Ustanovení odstavců 2 a 3 se nedotknou zdanění zisků společnosti, z nichž jsou dividendy vypláceny.
 
 6. Výraz "dividendy", použitý v tomto článku, označuje příjmy z akcií, z požitkových listů nebo práv, kuksů, zakladatelských podílů nebo jiných práv s podílem na ziscích, právě tak jako příjmy z pohledávek s podílem na ziscích a příjmy z jiných společenských práv, které jsou postaveny na roveň příjmům z akcií daňovými předpisy státu, v němž má sídlo společnost vyplácející dividendy.
 
 7. Ustanovení odstavců 1, 2 a 3 se nepoužijí, jestliže příjemce dividend mající bydliště či sídlo v jednom z obou států má v druhém státě, v němž má sídlo společnost vyplácející dividendy, stálou provozovnu, s níž je ve skutečnosti spojena účast, na jejímž základě se dividendy vyplácejí. V takovém případě se použijí ustanovení článku 7.
 
 8. Jestliže společnost, která má sídlo v jednom státě, dosahuje zisky nebo příjem z druhého státu, tento druhý stát nesmí ukládat žádné daně z dividend vyplácených společností osobám, které nemají bydliště či sídlo v tomto druhém státě, ani podrobit nerozdělené zisky společnosti dani z nerozdělených zisků, i když vyplácené dividendy nebo nerozdělené zisky pozůstávají zcela nebo zčásti ze zisků nebo příjmu, které byly dosaženy v tomto druhém státě.
 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.05.2006 12:21  Velebníček  (99590)

jenze...ke dvojímu zdanění

Takže PM z dividend daň platí. A ne že ne! A už mám těch hloupostí dost. To, že jede kurs PM dolů je dozajista dáno schopnostmi jeho majitelů - akcionářů. (:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 12.05.2006 12:46  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

jenze...ke dvojímu zdanění

Chlapče, ty snad ani neumíš číst, máš to černé na bílém. PM Int. v ČR žádnou daň z dividend vyplacených od PM ČR neplatí (viz bod 3 smlouvy). PM ČR odvádí srážkovou daň ve výši 15 % z dividend přijatých českými drobasy. U dalších investorů (PF a zahraničních) do může být ještě jinak. A ještě pro ty extrémně natvrdlé: to že společnost technicky odvádí srážkovou daň státu za některé své akcionáře neznamená, že tato společnost platí daň z dividend. Srážkové dani podléhají příjemci dividend (podle podmínek ne všichni), nikoliv plátci dividend. To máš stejné, jako když zaměstnavatel odvádí z mezd svých zaměstnanců daň z příjmu- je daněn příjem těch zaměstnanců (kteří dostanou na ruku čistou mzdu) a ne příjem zaměstnavatele (ten již zaplatil svoji daň ze zisku, pardon z příjmu). A už mám těch tvých hloupostí dost. Myslel jsem, že jsi chytřejší, očekávám pouze kvalitní příspěvky do diskuse.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 12.05.2006 13:52  Velebníček  (99590)

jenze...ke dvojímu zdanění - howgh

Majlante, zdá se, že neumíš citovat ani sám sebe. Místo toho se snažíš podsouvat jinému svoje vlastní chiméry. Jestli si myslíš, že nadáváním a překrucováním někoho přesvědčíš, tak je mi tě opravdu líto. Skončil jsem s tebou.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 12.05.2006 14:27  Majlant Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel  (96453)

jenze...ke dvojímu zdanění - howgh

Ani nevíš, jakou jsi mi udělal radost, že nás ušetřích svých dalších příspěvků...Ale opět si nevysvětlil své tvrzení "Takže PM z dividend daň platí.", ale popravdě řečeno, ani to od tebe nečekám :-]]
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 11.05.2006 15:15  Londoner  (99831)

Pokud neskončí s daňovými prázdninami ... naděje je ...

Platit daně anebo snížit dividendu, to snad ale vždy znamená pro majoritního vlastníka stejný výsledek, ne...?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 16841až 16860 (23730)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (0) Nováček   Mar-M 12.05.06 21:06
  přečíst (0) Nováček Jméno 'Sekáč' používá stále stejný uživatel Sekáč 12.05.06 21:12
  přečíst (0) Nováček   Mar-M 12.05.06 21:27
  přečíst (0) Nováček   MLOK 12.05.06 22:10
  přečíst (0) Nováček   Mar-M 12.05.06 22:15
  přečíst (0) PM je dnes nejlepší titul ve SPADu pro nákup na půl roku Jméno 'Půlročák' používá stále stejný uživatel Půlročák 12.05.06 11:15
  přečíst (2) sis po.ral boty!   šotek 12.05.06 12:02
  přečíst (0) PM je dnes nejlepší titul ve SPADu pro nákup na půl roku   Londoner 12.05.06 11:39
  přečíst (0) VLNOBITI   Budulinek 12.05.06 10:38
  přečíst (0) Dotaz   Kolík 12.05.06 09:47
  přečíst (0) Dotaz Jméno 'Majlant' používá stále stejný uživatel Majlant 12.05.06 10:59
  přečíst (0) Dotaz   Humprey Appelby 12.05.06 11:05
  přečíst (0) Dotaz   jetík 12.05.06 09:52
  přečíst (0) Dotaz Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel Daktari 12.05.06 11:16
  přečíst (0) Dotaz   šotek 12.05.06 10:23
  přečíst (0) Petr   Petricek 11.05.06 23:12
  přečíst (0) tak dnes -5%   Budulinek 11.05.06 14:51
  přečíst (0) Chce to nějakou reklamu...   erotoman 11.05.06 14:10
  přečíst (0) Ne. Chce to tu spravnou strategii.   El Gato 11.05.06 14:31
  přečíst (0) Ne. Chce to tu spravnou strategii. Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel Daktari 11.05.06 15:38
« Předchozí | 841 | 842 | 843 | 844 | 845 | 846 | 847 | 848 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 10:27 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  883.00  -4.70% 
 ERSTE  1 097.00  +0.50% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  770.00  -0.13% 
 KOFOLA  302.00  -0.66% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 360.00  +0.13% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 84.83 USD 10:10   
 Zlato 2303.77 USD 10:10   
 Stříbro 28.77 USD 10:10   
 Káva 224.25 USD 10:10   
 Cukr 19.73 USD 10:10   
 Bavlna 75.06 USD 10:10   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.