Akcie UNIPETROL - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie UNIPETROL - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (1) 23.08.2006 19:03  Pan Vyladěný  (71200)

je to jako za totáče ...

23.8. 2006 15:42 - 16:37 Aktualizováno PRAHA - Podle Šámala se moderátor mimo jiné nedostatečně připravil, překročena byla podle něj i míra toho, jak Borek skákal premiérovi do řeči."Problém jsem vyřešil těsně poté velmi jednoduše, skončil jsem angažmá pana kolegy moderátora v pořadu Události, komentáře," řekl ve středu Šámal v rozhovoru pro server Česká média.cz. Rozhovor byl podle něj nepovedený z formálních i obsahových hledisek. Stažení Borka je podle něj definitivní, moderátor se vrátí do ekonomické redakce, kde působil předtím."Ze strany premiéra jsme žádnou stížnost neobdrželi," uvedl mluvčí ČT Martin Krafl.Borek zmínil Grosse, komunisty i dluhyBorek v pořadu srovnával růst ekonomik v ČR a na Slovensku. Naznačoval, že dosahuje podobných hodnot. Zeptal se proto Paroubka, zda šéf ČSSD podporuje bývalý slovenský pravicový kabinet. Paroubek, jenž je známý svou podporou levicového Roberta Fica, kontroval čísly o nezaměstnanosti, jež je v ČR nižší než na Slovensku.Dále Borek označil rok vlády Jiřího Paroubka jako syndrom selhání koaličního vládnutí. Zeptal se Paroubka, zda jej spolupráce s komunisty nestála vítězství ve volbách. Podrážděný Paroubek odpověděl, že v době, kdy začínal ve funkci premiéra, byly preference ČSSD okolo 10 procent.Paroubkovi se dále nelíbila Borkova zmínka o expremiérovi Stanislavu Grossovi (ČSSD), jenž je stále šéfem bezpečnostní komise soc. dem. Borek srovnal Grossovo působení k aférám ODS z roku 1997, kdy občanští demokraté bojovali s nejasným původem sponzorských peněz. Paroubek podotkl, že Gross rezignoval na klíčové posty.Borek také rozhněval premiéra zmínkou o schodku státního rozpočtu, který má být podle vlády příští rok 88 mld. korun. Borek uvedl, že i optimistický vládní scénář zadluží každého občana ČR dalšími 8800 korunami. "Takto pracují všude, možná ne v Lucembursku," kontroval Paroubek, podle nějž máme jednu z nejnižších zadlužeností k HDP v Evropě
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.08.2006 09:07  ředitel Jméno 'ředitel' používá stále stejný uživatel  (104635)

je to jako za totáče ...

jsem se na to podíval na netu, a musím říct že tak diletantsky vedený rozhovor jsem dlouho neviděl - ubohost. Nic na tom nemění fakt že ho dělal s Paroubkem...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 09:27  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

to ředitel Souhlas, chlapec to zkusil a zjistil, že na to prostě nemá, to je všechno. Spíše než nezkušeného speakra bych vyhodil odpovědného nadřízeného...Baťa to takhle praktikoval a vyplácelo se mu to. Dělník něco zkazil, mistr za to dostal po koulích...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 24.08.2006 09:44  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Nemáš pocit kamaráde, že vyhodit ze studia měli Paroblba? Kde to proboha žijeme, že tam vůbec přivedou burana jeho kalibru, který v půlhodině nabubřele uráží polovinu národy svou demagogií a 60x řekne "já si myslím", 200x slovo "veci", 85x "budeme diskutovat, 50x "konstruktivně, 66x "pravičácké úlety", 30x "podívejte se", 40x "v tuto chvíli" atd... atd... atd...

Zamyslel ses někdy nad úrovní tupce Paroblba a proč si češi nechají vůbec tohoto papaláše za premiéra? Tebe to taky neuráží? Takže ne moderártor je ten špatný, vést dialog s Blbem denes už pořádně neumí nikdo, páč komunikovat s myšlenkovými zvratky se nikdo neučil !!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:21  Franat Enron  (96178)

je to jako za totáče ...

Paroblba odvolávají voliči straničtí soukmenovci, Redaktora jeho nadřízení.Tudíž paroblb může podat jakýkoliv výkon ale pracovní smlouvu má od voličůna 4 roky, ale redaktor má 3m výpovědní lhůtu a když se na rozhovor nepřipraví tak má smůlu. Nevidel jsem to ale četl zápis, sám redaktor musel několikrát přerušit svoji řeč a formulovat větu znova, paroblba přerušoval i když řekl jenom tři slova ??? /Já vím pavle ty bys ho nenechal říct ani jedno slovo :-)/tak si myslím že ten jeho výkon opravdu nebyl nic moc. Jestli to bylo na odvolánínebo mněli mu dát ještě šamci to nevím ? Ale argument pro odválání to byl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 24.08.2006 10:35  Martík  (104378)

je to jako za totáče ...

Pavle přestan žvanit ten moderátor plácal nesmysli to se nedalo poslouchat to není ten skvělý a oblíbený Moravec to bylo jako okresní přebor a nejdřív něco dokaž Paroubek to dotáhlk na premiera a ty Pavle na hospodskýho tlučhubu v nonstopu jsem zvědav co budeš říkat na toho jelimana Topolanka který si neumí udělat pořádek ani doma.....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 24.08.2006 09:52  ředitel Jméno 'ředitel' používá stále stejný uživatel  (104638)

je to jako za totáče ...

Zilvare - klídek !!!:-))
Tvoje zaujetí proti Paroubkovi je všeobecně známé, ale musíš se podívat nestranně, a pak musíš uznat že to byla ubohost jakým způsobem moderátor "moderoval". Paroubka nehodnotím, to už by byla jiná kapitola..... :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 24.08.2006 10:05  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

No právě, mám pocit, že nikdo Paroblba ještě nestranně nehodnotil !! Za tento stav ovšem nenesu odpovědnost. Tedy nestranně :  uznávám myšlenkovou ubohost Paroblba !! S tímto buranem se prostě vést rozhovor nemůže nikdy podařit úspěšně. Kdo se o to pokusí, ten dopadne jako dotyčný moderártor.

Doufám, že znáš tu pohádku o neviditelných šatech. "Mami, ten král nemá neviditelné šaty, on je nahý".... "pssst synku, ne tak nahlas, ještě by tě mohl někdo slyšet"...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 10:38  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

Zilvare, jsi možná dobrý psycholog, pokus se oprostit od své nenávisti a podej nám odborný pohled na oba aktéry dnešní ústavní krize. Myslím Topolánka a Paroubka, snaž se o odbornost a nestranost... :-)) Pokud se budeš na věc dívat jen jednostranně, nemůžeš být dobrým psychologem :-) Je mezi námi mnoho lidiček, kteří buďto šíleně nenávidí, nebo na druhou stranu bezmezně obdivují, a to není to pravé ořechové..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 10:58  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

No, když se budu dívat na každý problém objektivně, budu muset také připustit právo komoušů na moc a můj světový názor pošlu do řiti. A to se mi nechce, proč bych měl? Chválit Paroblba za to, že je schopný, páč se dostal k moci je masochizmus !! I Husák byl schopný, páč se dostal k moci, Hitler i Stalin byli schopní atd... Copak mohu dnes uznávat takové "hodnoty". Odpověz si sám:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:07  jeanetka  (104580)

je to jako za totáče ...

Zilvare, zapomněl jsi na Castra - ten je u moci i po smrti :-)))) A kde jsme my? Neschopní, obchodujeme na neschopné burzičce které se někteří západní burziání vysmívají, máme radost z halířků a dobré žranice a pijatiky, ... Ale nemusíme nikomu hrát kašpary a znemožňovat se podle povelů managerů politické strany  :-)) jednou mávat tlustýma ručkama kolem svého tělesa a vykřikovat dunivým hlasem voloviny, jindy smířlivě a s nablblým úsměvem začínat každou odpověď hláškou "tak, podívejte se" (Buzice, Gross a teď i Pablb - as stejná škola). Můžeme my vůbec kecat do politiky a řízení státu, nebo je politika a chod státu věcí jen pro ty, co jsou u koryt? A ti, co nežerou z politických koryt, jsou všichni neschopní a mají proto držet hubu a krok? To už tu asi bylo, že?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:14  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Ano bylo !!! Ale jak vidíš, marmeládoví voliči neznají jinou alternativu :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 24.08.2006 11:05  Martík  (104378)

je to jako za totáče ...

Nedělej ze sebe Pavle blba dyt soudruh Tlustý je stejný emil nebo možná horší než třeba soudruh Dolejš  od Tebe bych čekal nadhled a intelingci né hospodské žvásty někoho urážet až půjde za vlády ods ekonomika do kytek tak co budeš říkat pak že za to může soc dem a nebo Miloš né ?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:12  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Ano, tak podle tebe budu mít nadhled, až si zvolím Dolejše a nebo jiný pako, jo? Plácáš ale pak ty samé nesmysly v obráceném gardu, uvědomuješ si to? Slovy socana velkého: "naše pravda je ta lepší, než ta jejich". Takže jsem podle tebe vůl, páč nezastávám tvou pravdu :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 24.08.2006 11:42  Daktari Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel  (80171)

je to jako za totáče ...

V nadhledu a objedktivně se dá pouze myslet a meditovat někde daleko v ústraní. Filozofická reflexe totiž vede pouze k nerozhodnosti - vše je složité, vše má své plusy a mínusy, atd. Kdo chce život žít a nikoli ho jen promýšlet, musí mít nutně subjektivní názory podle kterých se rozhoduje a volí svou životní cestu. Stejně tomu je i na burze, jedni analyzují (rozjímají o výnosech a rizicích) a jiní investují (jsou přesvědčení o výhodnosti určité akcie). Zilvar žije, investuje, je ochoten na sebe vzít riziko omylu a má moje sympatie :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.08.2006 11:50  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Filozofická reflexe totiž vede pouze k nerozhodnosti - vytesat do kamene :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 24.08.2006 12:11  pluťan  (101074)

je to jako za totáče ...

Pod to se taky podepíšu. Jakmile začnu nad něčím moc dumat, tak zjistím, že jsem si svůj předchozí názor vlastními argumenty zvrátil. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:58  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

..ale Daktari, doporučuješ klapky na uši i oči, takhle se dobře ovládají koně, ne lidi. Já také riskuji, jako Zilvar, dnes jsem dokoupil všemi zatracovaný uník, jsem přesvědčený, že jeho chvíle přijde. A to, že jsem za burzovní školu zaplatil školné vyšší, než na Harvardu také něco napovídá.... a vůbec uvidíme se v Pohořelicích :-) Tlačte to obočím !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:11  Daktari Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel  (80171)

je to jako za totáče ...

Omyl, já nic nedoporučuji. Chtěl jsem jen upozornit na to, že objektivita a nadhled nejsou absolutními hodnotami :-)) Osobně se snažím o objektivitu a nadhled - výsledek... jiní jsou úspěšnější a bohatší, protože si dovolili subjektivní názor. :-)) 

Mezi námi, nakoupit Uni po záplavě objektivně downgradujících zpráv a analýz se dá také jenom s klapkami na očích, nemyslíš :-))  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:17  Thor  (103881)

je to jako za totáče ...

No možná mám klapky na očích - ale subjektivně uvažuju jestli UNI nedokoupím :o)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:20  Daktari Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel  (80171)

je to jako za totáče ...

Jak říkám, se subjektivními názory dojdeš nejdál. Já už mám nakoupeno :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:15  Thor  (103881)

je to jako za totáče ...

No co si pamatuju. tak třeba v dubnu byla hromada ojekivně upgradujících a doporučujících zpráv k nákupu ČEZu za 830. Makléři obvolávali klienty a doporučovali nákup. Ty stejný klienty, kteří o měsíc později přemýšleli zda neskočit z Nuseláku :o)

 Takže jestli UNI poroste nebo ne - nesouvisí s tím co kdo doporučí.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:19  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Ale souvisí. Sám o tom píšeš:-)

Doporučí-li nakupovat = klesne / doporučí-li prodat = poroste :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:20  jeanetka  (104580)

je to jako za totáče ...

jo - a kdo má klapky na očích, ten to nevidí :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 24.08.2006 11:38  Martík  (104378)

je to jako za totáče ...

Pavle plácáš tady ty máš zas nejmín 2 v krvi fííííd copak já řekl že je miluju ale ty jen házíš špínu podivej se na to s andhledema řeknimi kdo je tam takovej že bys mu podal ruku já myslím že nikdo s kým bys šel na piuvo se soudruhem tlustým který převlékl kabaát nebo s dolejšem který je komunista le kabat nezměnil kdo je rovnější ten co mění podle toho kam vítr ???????? nebo bys fandil panbičkářům Ti by šli i s čertem :-) a zelení to ani není strana to je spolek kecalů a darebáků kteří tam nemají vůbec co dělat takový sladkovci v bledě zeleném .-)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 12:16  chalupář  (35847)

je to jako za totáče ...

kolegové, stojí Vám naši politici za to, abyste si kvůli nim kazili náladu před veekendem?

Radši nakupujte, víte že Parta vydala špatné vysvědčení, tudíž potřebuje dokoupit, protože ví moc dobře, že zamíříme k severu! Krásný víkend a hodně hub. Chalupář

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.08.2006 11:03  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

Dobrá tedy, obdivuješ třeba Toplánka, můj kamoš s ním studoval na vojenském gymnáziu. Podle něj se tento človíček dral o každou funkci-svazáckou, byl velmi aktivní při PŠM, prosebných dopisů, aby se mohl stát kandidátem strany napsal také dost, a tento bezcharakterní a navíc neschopný člověk Ti nevadí ? Není ani pravicový, ani schopný....tak :) Však počkej zajíci, přihlásil jsem se do Pohořelic, tam dostaneš na budku :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 24.08.2006 11:17  pluťan  (101074)

je to jako za totáče ...

Asi takto: Pokud považuješ za schopného Paroubka, musíš i Topolánka. Nebo snad myslíš, že se Paroubek choval jinak, než popisuješ u Topola? To je prostě určitý typ lidí, kterým se "schopnost" jistě nedá upřít. V tomto případě se však jedná o "všehoschopnost". Jinak mám svůj nenávistný světonázor, že je to všechno jedna banda (Uznávám ale, že jsou mezi nimi čestné výjimky. Ty se však obvykle neprosadí, a když, tak na velmi krátkou dobu.).

Kdo nic moc neumí, je dostatečně slizkej a pružnej a umí alespoň o všem kecat - ten se dá na politiku. :-(( Von taky, kdo by to jinej dělal. Rozumnej člověk by do toho nešel. Ještě tak snad naivní mladý idealista. 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 24.08.2006 11:09  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

No tak to pokecámě :-))) Ale trochu jsi mimo, já Topolánka neobdivuji !!! Jen si myslím, že mám právo na výběr a jemu musím i když nerad dát přednost před Blbem.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:21  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

...nemusíš, ale nemusíš, nic nemusíš....já myslím, že schopných lidí vést tuto zemi pořádně je u nás stále ještě dost. Těch všehoschopných je možná víc, ale je na nás, abychom při příštích volbách vybírali spíše podle jmen, než podle kurzního lístku, zpracovaného ideologickými tajemníky. ODS není pravicovou stranou je to strana vedená skupinou konjunkturalistů a synáčků protekčních rodin bávaléh režimu, a to nemůže být dobře. Schopní jsou v této straně potlačováni a vytlačováni na okraj, vím o čem mluvím, protože šéf spolupracující firmy byl donedávna předsedou velké městské organizace této strany a protože se mu nelíbil gangsterismus např. páně stínového Langroše, byl vytlačen a odejit. Ostatní svěsili ocasy a hlavy, protože přijít o koryta je bolestné. Držet po bolševicku hubu a krok se v této straně vyplácí...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:11  jeanetka  (104580)

je to jako za totáče ...

umí se aspoň zastydět, když plácne koninu, že jo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:16  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

A vaří do své krásné stranické kolegině, to mu neodpustím :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:21  jeanetka  (104580)

je to jako za totáče ...

no jestli je to chlap s gulama, se nediv
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:26  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

Ale Thelmanka si takového nezaslouží. Já bych byl vhodnější partner :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:38  londonder  (104636)

je to jako za totáče ...

No možná i já, ale samozřejmě ty máš přednost, protože bels v rosko :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.08.2006 11:17  Zilvar z chudobince  (70119)

je to jako za totáče ...

jéééééééééééééééžíííííííííííš, ta ostuda :-))) kolegyně????
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.08.2006 22:28  Pavka Jméno 'Pavka' používá stále stejný uživatel  jiri.pavkazavinacseznam.cz  (97147)

je to jako za totáče ...

No já Paroubka také zrovna nemusím, ale ten rozhovor korektně dle mého názoru veden nebyl. Viz: www.blisty.cz.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.08.2006 19:18  rufus  (104631)

je to jako za totáče ...

Ano,viděl jsem to.Tento moderátor má mé vřelé sympatie.Je zcela záhodné,aby si redaktoři přestali brát servítky před ústa.Ten člověk své práci rozumí.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 23.08.2006 19:35  Zilvar z chudobince  (96879)

je to jako za totáče ...

Já se jen divím, že se moderátorovi z těch Pablbových floskulí neudělalo zle. Já na jeho místě bych mu tu socanskou drzou držku před celým národem rozbil. Se vůbec divím, že to ještě nikdo neudělal!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.08.2006 20:03  jeanetka  (104580)

je to jako za totáče ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 23.08.2006 20:31  Sekáč z Kolbenky  (104611)

je to jako za totáče ...

Za vsechno muze spatna obrana Zimniho palace!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 48481až 48500 (184426)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (1) uni Jméno 'Bock' používá stále stejný uživatel Bock 24.08.06 09:54
  přečíst (0) uni   jiri 24.08.06 10:06
  přečíst (1) je to jako za totáče ...   Pan Vyladěný 23.08.06 19:03
  přečíst (1) je to jako za totáče ... Jméno 'ředitel' používá stále stejný uživatel ředitel 24.08.06 09:07
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   londonder 24.08.06 09:27
  spíše nečíst (3) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 09:44
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   Franat Enron 24.08.06 12:21
  spíše nečíst (2) je to jako za totáče ...   Martík 24.08.06 10:35
  přečíst (3) je to jako za totáče ... Jméno 'ředitel' používá stále stejný uživatel ředitel 24.08.06 09:52
  přečíst (2) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 10:05
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   londonder 24.08.06 10:38
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 10:58
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   jeanetka 24.08.06 11:07
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 11:14
  spíše nečíst (1) je to jako za totáče ...   Martík 24.08.06 11:05
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 11:12
  přečíst (4) je to jako za totáče ... Jméno 'Daktari' používá stále stejný uživatel Daktari 24.08.06 11:42
  přečíst (1) je to jako za totáče ...   Zilvar z chudobince 24.08.06 11:50
  přečíst (2) je to jako za totáče ...   pluťan 24.08.06 12:11
  přečíst (0) je to jako za totáče ...   londonder 24.08.06 11:58
« Předchozí | 2425 | 2426 | 2427 | 2428 | 2429 | 2430 | 2431 | 2432 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 27.06   
 Zlato 2326.62 USD 27.06   
 Stříbro 28.96 USD 27.06   
 Káva 226.65 USD 27.06   
 Cukr 20.24 USD 27.06   
 Bavlna 74.57 USD 27.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.