Výpis odpovědí na následující příspěvek
ale co to je za klienty
Jsou to minimalne z poloviny uzivatele Paegasu a EuroTelu, kteri si k telefonu zakoupili adapter pro dve SIM karty a obcas pouziji Oskara pro levnou SMS. Par firem se chytlo, ale prevazna vetsina jsou uzivatele platici mesicne do 200,-. Pracuji ve firme, ktera prodava mobilni telefony a vim, ze po zlevneni tarifu Paegasu od zari spousta zakazniku, kteri kvuli cenam presli na Oskar, se vraci k Paegasu, ktery neni uz o tolik drazsi, ale hlavne je kvalitnejsi. Vypadky site jsou naprosto mimoradne, SMSky chodi hned a funguje i roaming. Oskar posila obcas SMSky nekdy dele nez 24 hodin a to je hruza. Kdyby mel Oskar desetinasobek klientu, nez ma EuroTel, stejne by mel nizsi trzby, ty solventni zakazniky a firmy Oskar se svoji kvalitou site a sluzeb nikdy neziska. Pokud mam v praci fofr a zvoni mi mobil, tak pokud vidim predcisli 0608 nebo 0777, tak automaticky pokladam, neni to solventni zakaznik, zatimco kdyz vidim 0602 nebo 0603 tak to beru vzdycky, to jsou solventni klienti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
12.11.2001 18:10
Picmoch
kamil.fiala
amamarketing.cz
(
19001)
ale co to je za klienty
Nechci do toho moc kecat, ale jestli bude mít nějaká firma z ústředny jako bránu na mobily Oskar (což je pochopitelné a reálné), tak pak jsou všechny teorie v prkýnku.
Vzpomínám si co mi říkal táta - podnikal za 1. republiky - "Nikdy nevíš kdo ti přinese peníze..."
Taky když beru mobil a vidím 0608 nebo 0777 mám určité předsudky ale chovám se korektně - občas něco vypadne.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Mobilní rasismus
Zajímavé. Když se někdo snaží ušetřit pořízením Oskara tak to znamená, že je to nějaká ludra chátra bez peněz ? To jsou mi dedukce.
Možná by jste byl ještě úspěšnější prodejce kdyby jste bral všechny telefony.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Mimon
Jsed asi trochu mimo, kdyz neberes founy od Oskara. Ty ses asi jasnovidec.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Mimon
No jo. Asi je to moje deformace, ale mam takovy nazor, ze pokud je firma seriozni a solventni, nenecha se zlakat Oskarem, jen kvuli jeho cenam. Chce to i sluzby a kvalitu a to Oskar nema. Na 90% je to tak, kdyz vola nekdo z Oskara tak chce starsi telefon za 500,- nebo starsi pocitac za 3.000,- a to neni byznys. Zni to divne, ale preci jenom vsichni podnikame kvuli penezum, nebo ne?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
rozumne uvahy
Nazory "hujera" jsou racionalni a realne - tedy zaklad pro funkcni podnikani!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Mimon
To muze byt sice pravda, ale muze se ti stat, ze odmitnes zrovna hovor velice solventnimu zakaznikovi, ale to zalezi na tobe.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
7
(7)
1