Výpis odpovědí na následující příspěvek
... nejdřive do toho nacpem pár miliard věna a pak za hubičku???
"Podle MD je však prodej ČSA na pořadu dne až po ukončení stabilizačního programu v aerolinkách"??? - A to jako proč???? - Ještě to potřebujeme před prodejem za hubičku napěchovat miliardama ??? :o) Má už někdo jasno, za kolik by to mohlo být teď a za kolik by to jako mělo být, až to to bude hochštapléry "připravené na privatizaci"? - To si ale někdo troufá, když si myslí, že to dokáže stabilizovat lépe než nový vlastník ... Vráti se pak alespoň "dodatečné stabilizační náklady"????? :o) Stabilizace ČSA již proběhla po rozvodu s Air France než tam byl dosazen tvrdík-destabilizátor - teď po nástupu nízkonákladové konkurence a realizaci tvrdíkova zadlužovacího nákupního programu už může být jen ještě hůře ...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
1
(1)
1