Akcie Č. RADIOKOMUNIKACE - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
Akcie Č. RADIOKOMUNIKACE - Diskuze a názory
...
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
Vracím se k minulé diskusi. ČF, naznač prosím naivnímu drobáskovi, jaké jsou možnosti odchodu z BCPP a RMS bez povinného odkupu, o kterých jsi tady mluvil?
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
Opravdu nechci být konkrétní, ale jde to úplně bez problému a pokud se proto Bivideon v případě ČRa rozhodne nikdo nebude moci říci vůbec nic, vše v rámci platných zákonů
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
...
Pekne v tom Spadu uhybaj,i Patria uz stahla occas :)
Bingo !
Změna podoby akcií ze zaknihovaných na listinné způsobí, že BCPP a RMS včetně burzy v Londýně (GDR) vyloučí emisi ČRa z trhu a ta se stane fakticky neregistrovanou bez povinnosti odkupu !
Co to způsobí s portfolii zahraničních a domácích penzijních, investičních a podílových fondů, které nesmí neregistrované akcie držet včetně schopnosti i jiných subjektů poskytovat REPO operace na tyto akcie a naopak se pomocí REPO operace financovat si jistě dovedete představit !!!
Za takové situace by byla i dobrovolná nabídka za 245 Kč záchranou ! To ale samozřejmě Bivideon neudělá, protože by s velkou pravděpodobností ještě v době existence registrovaných akcií mohl překročit 75% a to by mu založilo povinnost nabídky odkupu, ale ne za 245 Kč (neshcváleno KCP) !!!
Přiznávám, že je to nejčernější scénář nadruhou stranu zcela zákonný a realizovatelný !!!
Bingo !
Fanatiku čezovej, Ty jseš fakt úplnej ignorant! Zkus si doplnit vzdělání, stačí jen otevřít OZ a tam najít příslušnou pasáž. A také, nikde není napsané že na veřejném trhu nelze obchodovat s listinnými cp! Prostě ty papíry, když je budeš chtít prodat doneseš svýmu obchodníkovi a ten zadá objednávku do systému BCPP. Samozřejmě takovou akcii nemůžeš prodat na RM-S ze svýho PC to je snad každýmu jasné. Prostě tato listinná akcie přestane být registrovaná na trhu RM-S, ale na BCPP klidně zůstat může. Trošku jsem Tě přecenil, jsi na úrovni pravidelného čtenáře ekonomických rubrik novin nebo různých webů…… víme kdo tam za svůj plat přispívá a prokrmuje čtenáře, že viz nedávná "studie" ceny Čra na Aliavebu.
Bingo !
Možná že já jsem ignorant ale ty by jsi si měl zcela 100% trochu počíst v zákonech a celkově se zorientovat na trhu ! Jseš úplně mimo !
To že BCPP a RMS nejsou schopni vypořádávat obchody s listinnými cennými papíry jako ČRa v Obch zákoníku nenajdeš !
A co nastane až BCPP a RMS akcie ČRa z důvodu změny podoby akcií na listinné vyřadí z trhu ?
Akcie ČRa se stane neregistrovanou, protože se nebude obchodovat na žádném veřejném trhu!
Změna podoby akcií ze zaknihovaných na listinné nezákládá povinnost odkupu. To si opravdu můžeš najít v OZ !!!
Bingo !
pro OPTIKA
pro OPTIKA
hmm, a jsi si jistý že je to "díra v zákoně" a ne úmysl ?
Mé skepsi napovídá např. úprava prodeje listinných cenných papírů v dražbě. Zákonodárce pamatoval na to, že je nutné podmínky vyzvednutí listinných papírů oznámit v jednom celostátním deníku. Pokud si je drobas nevyzvedne, musí emitent poslat dopisem oznámení, že si je nevyzvedl a že mu akcie budou prodány v dražbě. Proč mu nemusí poslat ten dopis tak, aby ho informoval, že si je má vyzvednout?
konkrétně mě takhle odrbali s akciema CE Woods. jednoho dne mi přišel dopis, kde na mě udělali dlouhej nos, že jsem si nevyzvedl akcie, jak mě upozornili inzerátem v Právu. A za měsíc přišla složenkou stovka - výnos z dražby.
Bingo !
Bingo !
ale nemýlil, samozřejmě, že je burza umí, např. Stock Plzeň
Bingo Gringo
ČF, ignoruj ho, není třeba se čílit. Slovník o inteligenci pisatele leccos napoví.
V paragrafu 186a, odstavec 3, skutečně není povinnost odkupu, pouze povinnost učinit "veřejný návrh smlouvy", což je předpokládám smlouva o výměně cenných papírů. Vyvozuji správně, že k odhlasování přeměny formy CP ze zaknihovaného na listinný stačí na VH 50% přítomných hlasů?
znění paragrafu 186a, ods. 3:
Rozhodne-li valná hromada o změně druhu akcií nebo
o omezení převoditelnosti akcií na jméno nebo o jejím zpřísnění,
je společnost povinna učinit do 30 dnů ode dne zápisu těchto
skutečností do obchodního rejstříku veřejný návrh smlouvy. Veřejný
návrh smlouvy se týká tohoto druhu nebo této formy akcií a musí
být určen majitelům akcií nebo je nahrazujících zatímních listů,
kteří byli ke dni konání valné hromady akcionáři společnosti
a nehlasovali pro změnu druhu akcií nebo pro omezení
převoditelnosti akcií na jméno anebo se valné hromady
nezúčastnili, a to ohledně těch akcií nebo zatímních listů,
jejichž majiteli byli ke dni konání valné hromady, a nevzdali se
práva na jejich prodej společnosti. Ustanovení § 220b odst. 5
platí přiměřeně. V pochybnostech platí, že osoba, která veřejný
návrh smlouvy přijala, byla v době konání valné hromady akcionářem
společnosti a byla majitelem toho počtu akcií nebo zatímních
listů, který uvedla v přijetí veřejného návrhu smlouvy.
V notářském zápisu o rozhodnutí valné hromady musí být jmenovitě
uvedeni akcionáři, kteří hlasovali pro změnu druhu akcií nebo pro
omezení převoditelnosti akcií na jméno. Představenstvo je povinno
oznámit bez zbytečného odkladu způsobem určeným zákonem
a stanovami pro svolání valné hromady den, k němuž byla zapsána
změna druhu akcií nebo omezení převoditelnosti akcií do obchodního
rejstříku.
Bingo Gringo
Bingo Gringo
Pozor velký omyl, nejde o změnu druhu akcie (kmenová atd.) ale změnu podoby akcií (listinné a zaknihované)
Věř mi mám to nastudované a praxí ozkoušené, tam povinnost odkupu není !
Bingo Gringo
Bingo !
Bingo !
Bingo !
Bingo !
Milý Radoku,
jseš smutný případ dezorientace (slušně řečeno) !
Bingo !
Bingo !
Díra v zákoně !
1) pokud zrušíš registraci akcií na VH máš povinnost odkupu
2) pokud tě ale vyloučí sám trh a daná emise se stane neregistrovanou tímto způsobem, žádná povinnost odkupu neexistuje !
Příkladem ti mohou být emeise, které RMS průběžně vylučuje ! Ty emise jsou registrované a po vyloučení z trhu RMS neregistrované bez povinnosti odkupu !
Bingo !
a to se nestane jan tak přes noc bez svolení akcionářů - těm co s tím nesouhlasí nebo jsou proti přeměně musí nabídnout odkup
jen je zase otázka v jaké ceně, ale vsadil bych na obvyklý 6 měsíční průměr + ohodnocení znalcem, jestli by to musela zkoumat a posvěcovat zase KCP to je otázka
Bingo !
Vždyť je to běžná praxe RMS, nechápu že jste tak udivení! RMS se rozhodne na základě nějakých svých vnitřních pravidel o likviditě, že danou emisi vyloučí, ta akcie na trhu RMS skončí a protože není nikde jinde obchodovaná stává se automaticky neregistrovanou ! K tomu akcionáři nemohou nic dodat ! Povinnost odkupu v takovém případě pro majoritáře neexistuje! Na RMS byly a ještě budou takových případů desítky !
Bingo !
...
Bingo !
1) tomu scénáři dávám pravděpodobnost realizace 30%
2) nejlépe je to přece vždy vyzkoušet nejdříve cestou "podobrém" a teprve když to nejde tak "pozlém"
Jinak jdu pod sprchu a končím s otravováním !
Bingo !
Hned jak se dostanu k OZ, tak to prohlídnu - asi by to měl udělat každý.
Bingo !
Bedeš ještě potřebovat zákon o cenných papírech.
V OZ je jen, že přeměna podoby akcie se řídí zvláštním předpisem, čemuž jako právník amatér rozumím tak, že se jedná o zákon o CP. Žádná povinnost odkupu tam opravdu není.
ČF má asi pravdu, takováto možnost opravdu existuje. No nic, aspoň bude víc adrenalínu :)
Bingo !
Za takové situace by byla i dobrovolná nabídka za 245 Kč záchranou ! To ale samozřejmě Bivideon neudělá, protože by s velkou pravděpodobností ještě v době existence registrovaných akcií mohl překročit 75% a to by mu založilo povinnost nabídky odkupu, ale ne za 245 Kč (neshcváleno KCP) !!! "
jen podotýkám , že nevidím problém v tom ,aby pro BIVI nakupoval nějaký nastrčený subjekt tak aby oni těch 75% nedosáhli. Papírky si mohou přehodit až po letech, když už bude po problému !!
Bingo !
Bingo !
...
Bingo !
to Cezovejfanatik
to Tlusťoch
Omyl já jsem akcionářem ČRa mám zájem stejně jako ostatní na růstu těchto akcií. Vidím tu ale určitá rizika a tak tuto investici také beru. Stejně jako nesouhlasím s podhodnocováním akcie ČEZ ze strany Wood nesouhlasím i s přílišným optimismem této společnosti v případě ČRa a ČT !!!
Pokud se to co jsem nastínil neuskuteční budu jen rád, pouze jsem upozornil, že tato možnost existuje. Navíc se na ni neupozornil já ale pan Kofr !!!
Moje opatrnost spočívá i v tom, že Bivideonu prostě nevěřím. Svinstvo, které předvedly s prodejem Contactelu za 1 Kč (po té co do něj ČRa zaivestovaly cca 1,8 mld. Kč) a můžeme pokračovat oceněním T-mobilu na 5 mld. Kč, totální schopností neinformovat atd. může klidně pokračova i dalšími kroky ....
to Tlusťoch
Bingo !
promiň čezovejfanatiku, ale ty tvý negativistický kecy mne již pěkně se.rou. Namístě je otázka, kdo tě platí? Nebo máš vztek, žes nenakoupil a ujelo ti to?
Ať ty akcie hodí třeba do kanálu, minimálně těch 400 budou muset dát, a víš to velice dobře i ty.
Bingo !
čezovejfanatiku
čezovejfanatiku
Už mizím pánové, už mizím jen klid .......
čezovejfanatiku
M usím se Čezovýhofanatika zastat.
Nechápu, proč jste se do něj tak pustili, když všechno to, co tady uvedl je BOŽSKÁ PRAVDA.
Jenom vedle optimistických přání se snaží vidět věc realisticky a veřejně zde hovoří o úskalích, která tato akcie v sobě má. A nezlobte se na mě, ale "malování čerta na zeď" k těmto úskalím rozhodně patří.
I já bych chtěl cenu Kč 600 a zítra, ale musím zvážit zda po Contactelu za Kč 1,- nepřijde Radiomobil za Kč 5,133 mil. A co dál ???
Vy, co se tady tak horlivě rozčilujete, pročpak jste nebyli v Poděbradech??? To byste možná změnili názor, co to je arogance Holma a jak moc Deitsche Bank (upozorňuji, že vlastní 2,47% akcií) záleží na "dobrém jménu" !!!
Měli jste se zajít podívat! Stálo to za to!
Contactel - jak to vlastně bylo?
K 31.12. 2002 vlastnily ČRA 50% Contactelu ! Do té doby zainvestovaly ČRa do Contactelu reálně okolo 1 700 mil. Kč !!! Základní kapitál společnosti činil 3 375 mil. Kč ! Rok 2002 uzavřel Contactel ztrátou 693 mil. Kč, akumulovaná ztráta minulých let dosáhla 2 633 mil. Kč
Pak to začalo:
1) květen 2003 - TDC kapitalizovalo pohledávku, základní kapitál se zvýšil na 4 178 mil. Kč a podíl ČRa se v Contactelu snížil na 40,39%
2) červen 2003 - Contactel snížil základní kapitál z 4 178 mil. Kč o 1 900 mil. Kč na 2 278 mil. Kč. S tím, že oněch 1 900 mil. Kč uhradí většinu naakumulované ztráty Contactelu ve výši 2 633 mil. Kč.
3) červenec 2003 - ČRa prodaly svůj podíl na základním kapitálu Contactelu ve výši 920 mil. Kč ( po odečtení neuhrazené ztráty) cca 650 mil. Kč za 1 Kč ! Od roku 1999 do Contactelu zainvestovaly ČRa celkem 1,7 mld. Kč
4) červenec 2003 - Contactel oznámil, že v druhém pololetí 2003 se dostane poprvé do provozního zisku
Co k tomu dodat?
Předstvenstvo ČRa v minulých letech vědomě vyhodilo z okna 1,7 mld. Kč?
čezovejfanatiku
Já měl za to
že DB má 2,44 %.
1) Pamatujete si někdo, jestli na začátku předešlých VH hovořili o jednání ve shodě s těmi dalšími společnostmi ? Já jsem to tam na začátku snad nikdy neslyšel.
2) A zná někdo ty společnosti (dle skutků), se kterými jednají ve shodě ?
Nevím, jestli jsem dobře zaregistroval, že ve shodě jednají od 30.11.2001, on to Čuřín docela rychle zamlel.
A co se týče ČF, je dobře že se tu objevil ! Nadměrný optimismus je třeba zasadit do reálných mantinelů.
PS. Čekal jsem, že na VH se někdo ozve k hospodářským výsledkům letošního roku, ale kde nic, tu nic. Jednou jsem nějak zjistil, že ČRa se svými starými přenosovými vozidly (myslím Liaz) přepustily přímé přenosy pro Českou televizi konkurenci z Českého Telecomu (motokros a pod). A ti mají zcela nové vybavení.
Já měl za to
Čuřín (dle mých poznámek) uvedl:
Od 30.11.2001 jednají ve shodě (nahlášeno KCP dle oznamovací povinnosti):
Bivi (71,9%), DB (2,47%), TDC (0,00%) a "Czech Value Investments" (0,00%). Tuhle firmu fakt neznám!
Titulek Výchozí řazení | Autor |
![]() ![]() |
|
---|---|---|---|
![]() |
Generálplukovník Kotas (K) | 22.07.03 17:37 | |
![]() |
Petr Kaňovský | 22.07.03 19:30 | |
![]() |
KCP | 22.07.03 20:29 | |
![]() |
Petr Kaňovský | 22.07.03 20:51 | |
![]() |
Generálplukovník Kotas (K) | 22.07.03 17:40 | |
![]() |
erotoman | 22.07.03 11:58 | |
![]() |
ptra | 22.07.03 10:38 | |
![]() |
matej | 22.07.03 11:31 | |
![]() |
Oskar | 22.07.03 10:13 | |
![]() |
tut0vka | 22.07.03 10:13 | |
![]() |
tut0vka | 22.07.03 09:15 | |
![]() |
čezovejfanatik | 22.07.03 09:58 | |
![]() |
Posel | 22.07.03 10:35 | |
![]() |
![]() |
Mykadlo | 22.07.03 10:30 |
![]() |
čezovejfanatik | 22.07.03 10:42 | |
![]() |
![]() |
Mykadlo | 22.07.03 10:48 |
![]() |
tut0vka | 22.07.03 10:48 | |
![]() |
Kofr | 22.07.03 11:18 | |
![]() |
čezovejfanatik | 22.07.03 11:33 | |
![]() |
radok | 22.07.03 11:53 |
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386
![]() |
AUD australský dolar | 15.568
![]() |
GBP britská libra | 29.573
![]() |
BGN bulharský lev | 12.798
![]() |
EUR euro | 25.030
![]() |
HUF maďarský forint | 6.334
![]() |
NOK norská koruna | 2.196
![]() |
PLN polský zlotý | 5.810
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.976
![]() |
TRY turecká lira | 71.145
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 22:08
|
Zlato | 2323.94 USD | 22:08
|
Stříbro | 29.09 USD | 22:08
|
Káva | 227.58 USD | 22:00
|
Cukr | 20.31 USD | 22:00
|
Bavlna | 72.70 USD | 22:00
|