Akcie VÍTKOVICE - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie VÍTKOVICE - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 11.08.2003 14:27  Václav Horák Jméno 'Václav Horák' používá stále stejný uživatel  (21961)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 14:33  xxx  (29611)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

to hovori za vse, behem jednoho pololeti ve pulka vlastniho kapitalu v trapu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 11.08.2003 19:03  Martin  (65366)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

Pěkně ty informace do vás cpe, pánové, ten pan Horák, je potřeba vyvolat "pohyb", tak, aby jste s Vašimi penězi a akciemi co nejvíc pohybovali sem, tam a zase sem, tam. Bez Vás a potažmo bez této emise, mám takový pocit, by RM-systém v minulym týdnu byl zase provozně v mínusu (podívejte se na celkovej objem v min. tejdnu...). Takovejm lidem a dalším se venku říká tzv. "pacení novináři", ti vyvolávají v akcionářích vlny emocí, papíry rostou a zase klesají a ti rozklepaní prodávají a kupují. Často jsou přes různé agentury placeni makléři, či jsou přímo makléři zaměstnáni. A proto si kupte  papíry, jakýkoliv, třeba i tyhle, ale s nima i prášek na spaní !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 07:36  xxx  (29611)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

je pravda, ze ruzni analytici, makleri a novinari davaji takove typy, ze kdyby se jimi clovek ridil, musi by si dat nutne provaz. Zajimave je , ze kdyz je nejaky pruser jsou generaly az po boji. Z casti je to zamer a z casti mozna vlastni hloupost. Pana Horaka se ale musim zastat. Zverejnil jen oficialni informaci, ktera je jiz beztak 14dni znama z tisku a urcite vsem, kteri se o Vitkovice zajimaji neunikla. Jinak upresnuji aktualni stav VK  168 mio, coz je  12,60 kc/ akcii.  Ta ztrata se ale kazdym dnem zvysuje, takze jak klesl VK od pocatku roku z 31kc na akcii  na soucasnych 12,60 kc, klesame i nadale. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 09:43  Tomas  (62354)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

opet padame dolu. Dusno, ze by se dalo krajet.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 10:19  Petr  (35907)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

bude jeste hur az spadnem na 8kc
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 10:42  pavel  (85797)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

jestli to bude takhle pokracovat, jako ze neni duvod ocekavat v tomto roce zvrat, pak se da ocekavat ke konci roku nulovy , nebo dokonce zaporny vlastni kapital na akcii. Pak bych je nekupovat ani na tech 5kc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 10:45  jiri  (90258)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

do Vitkovic bych nesel ani za korunu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:11  JOJO  (90273)

tohle si o nás vykládají na čezu:

Výsledek nebude jen z říše sci-fi, ale akcionáři třeste se. Každý, kdo vlastní CP bude muset při záporném hospodaření zaplatit na akcii všechny dluhy na doplacení mezd vítkovickým tavičům, janak na vás pošlou exekutóry a budete namydlený. Ti co už vědí, jak to dopadne a nemohou realizovat prodej, postávají před krámy s provazy a píšou dopisy na rozločenou. Pokles je neodvratný, jen slavná KCP na ochranu trhu si neví rady, jak obchodovat pod 0,- kam to brzo zaleze.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:30  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (12379)

Sbohem a řetěz

vysypáno, již ani papír. Poslední ze 4 čtvrtin. Tři jsem vysypal před dovolenou kolem 20,-, během maxima jsem byl nepřítomen a nevěřil jsem, že to slítne tak rychle. Zbytek tedy za 11,5 a nazdar, pěkně si to tady užijte, z hlediska procentuálního zhodnocení nedám letos na Vítkovice dopustit. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:37  mirek  (92311)

Sbohem a řetěz

jde to tady do loje, spadnem na pet korun a leta se na nich budeme placat. Pri vybornem hospodareni a trose stesti se o par korun zvednem a to je tak vsechno. Taky jsem se toho shitu zbavil a je klid.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:40  Michal  (48523)

Sbohem a řetěz

odkup bude za par mesicu za  7-9kc, kam az spadneme po odkupu to nechci ani videt.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:44  akc  (49762)

Sbohem a řetěz

nechapu ty co nakupuji, copak netusi, ze za 2-3 dny ztrati 20procent hodnoty. Holt nekdo je neponaucitelny
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 11:48  mirek  (92311)

Sbohem a řetěz

prodelek je taky obchod, kupovali za 20, kupovali za 15kc, kupovali za 12kc, budou kupovat za 10kc i 8 kc. Nakonec si budou rvat vlasy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 12:12  Martin  (24324)

Sbohem a řetěz

Pánové, velmi mě těší, jak jste tady většinou chytří, naprosto přesně se 100% jistotou předpovídáte budoucnost. Tady přece stačí rozšířit lehce paniku, podpořit jí pár číslama... 80,320,2,8..., protože náš trh, speciálně RMS je trh silně neefektivní a jsou dovolený, navíc vedra, stačí papíry nasypat bez limitu, ti kteří by kupovali se roztřesou a nekupujou, navíc fámu živí tím, že navíc s nejistotou taky prodají a nebo nabídku k prodeji jen zavěsí. Jedno však máme všichni společný. Nikdo neví nic. To je ono. Tak to má bejt. Bez nejistoty není šance. A účetní pasívní položka VLASTNÍ KAPITÁL je dobrá pro účetní  nebo daňaře, ale ne pro spekulanty a investory kteří do akcií jdou na dlouho, pro účetního je  5 - 2 vždy přesně  3, pro spekulanta však i 7 anebo 1. Je to věc nejistá a to je na tom to vzrušující.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.08.2003 12:39  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10262)

Sice máš trochu pravdu,

ale jinak nevím, jestli je tohle ten správný papír na dlouhé držení. Pokud bych chtěl něco dloooouho držet, zkusil bych baanovhu, i za cenu toho, že si pojedu pro listinky. Kdysi jsem tu napsal, že pokud bude baavitko privatizovat šrot nebo lahvárna, nebudu to považovat za příliš pozitivní. A ejhle, je to lahvárna, a hned vyvstávají otázky utáhnou to? jak budou postupovat vůči minoritám atd. Pokud si představím např. desetiletý horizont, který zmiňuješ v jiném svém příspěvku, tak se mi budoucnost baavitko nejeví jako růžová. Je to papír na hraní, ne na investici.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.08.2003 13:21  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sice máš trochu pravdu,

Jo růžová nemusí i může být. Ve víc než 60% to ale bývá slibné. Chce to rozsáhlé portfolio takto rizikových papírů.

viz Atlas Air (USA)http://finance.yahoo.com/q?s=CGO&d=c&k=c1&a=v&p=s&t=my&l=on&z=m&q=l    . Ta se dostala do podobných problémů jako FISCHER, zesílených ještě 11.9. 2001, SARS, američani prostě omezili cestování. Podaří-li se dohoda s věřiteli, mají šanci na slibnou budoucnost. V USA bývají věřitelé mnohem víc tolerantnější a často své pohledávky odpouštějí a nebo je s nima lepší dohoda. Vždy záleží na kvalitě věřitelů, než dlužníků. To je i případ Vítkovic a vlastně kohokoliv, Fischera nevyjímaje.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 13:59  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

Sice máš trochu pravdu,

Pozor ale na jednu věc, jak sám píšeš, pohybujeme na netrhu, neefektivním, nahodilém, manipulovatelném a otázkou je, jak dlouho bude ještě např. RMS s Vítkovicemi obchodovat a koneckonců jak dlouho bude RMS vůbec fungovat. V tom vidím trochu úskalí tvého porovnávání zahraničních rizikových akcií např. s Vítkovicemi. Co se týče toho zběsilého úletu k 30,- osobně si myslím, že neměl vůbec přijít, že to byla pouze hysterie, která prostě musela opadnout a jednou z příčin vzestupu je i naprostá neefektivita tohoto trhu. Vzestup tak k 15,- jsem si uměl představit, ale proč proboha víc? Když už ta vlna ale přišla, tak proč ji nevyužít? V tuto chvíli prostě pasivně čekám na informace ohledně dalšího vývoje, které dnes k dispozici prostě nejsou..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 12.08.2003 14:13  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sice máš trochu pravdu,

Je to přesně tak, jestli nemusel nebo musel je otázka. K zodpovězení téhle otázky musíš analyzovat příčiny toho šílenství. Ale často stačí se jen opřít o jeden shnilý trám a spadne Ti celá střecha. Pak někomu stačí papíry držet a přiživovat optimismus na tomhle pseudochatu a včas prodat. To byla někoho strategie, která se více či méně vyplatila. Hlavní prospěch z toho má RMS na provizích. Ty jsou v pořádku, ale jen na trhu, který má jasná přísná pravidla a institut ochrany investorů a fungfuje KCP. U nás tomu tak není a proto situace na Casino RMS je trochu nemorální. Vůbec se nedivím lidem, kteří koupili nad 20, teď posílají Vítkovice ke dnu a nevidí v té nízké ceně příležitost. Opakuju, že mi je to líto, ale rozčilovat by se měli na KCP, která v době průsaků informací a hrozícím silným pohybům s akcií nepodnikly nic, čímž by investory uklidnili. Když se podíváš na USA, kde je systém jedním nejpropracovanějším na světě, existují investiční průsery všeho druhu a v těžkých chvílích vyplavou na povrh ve stylu, není vůbec na místě si dělat iluze o ničem
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 12:20  xxxx  (92426)

Sbohem a řetěz

to martin

fajn, ale rozhodne bych nepopiral, ze hospodarske vysledky maji vliv na trzni hodnotu akcie. Reknete mi jediny rozumny duvod proc nakupovat za soucasne situace Vitkovice. Krom toho je lepsi nechat si pripadne ujet vlak nez nasednout do vlaku jedouciho opacnym smerem.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 13:14  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sbohem a řetěz

O HV se nepřu, je to ukazatel tzv. míry efektivity trhu, vždy záleží na tom jak příslušnou informaci vnímají ti co drží papíry a peníze na případný nákup. Po takovémhle raketovém růstu nad 30 bylo pravděpodobné, že bude následovat korekce, často to tak bývá. Je ale otázka, je-li současný kurs odpovídá budoucímu vývoji, tedy zda-li trh má či nemá pravdu, resp. zda-li pravdu mají účastníci tohoto trhu, ti, co v uplynulých dnech házeli kvanta papírů na RMS a vzhledem k okurkové sezoně se toto podepsalo na takovém propadu. Je taky otázka jestli vůbec měl přijít ten vzestup. Všiměte si, že často mají panické obavy o budoucnost právě ti, kteří Vítkovice doporučovaly nad 20 k nákupu. Navíc nikdy nevíte, v jakých pozicích kdo je. Jistě je tady spoustu "přispěvovatelů", kteří při házení špíny na Vítkovice a Lahvárnu pomalu futrují akcie do svých trezorů a opačně. Je bez diskuzí, že jsou Vítkovice rizikovějším papírem na trhu. Není to těmi pohyby, ale nedostatkem informací o nich a Lahvárně. Pořád se tady přemílají nějaká číslíčka, ale zapomíná se na základní věc kvality fungování trhu - včasné a přesné informace o budoucnosti, možných změnách ve struktuře a podílech akcionářů. Tyto informace by investory či spekulanty uklidnily a jistě by nezpůsobily takové pohyby v ceně akcií. To je věc když ne firem Vítkovice či Lahvárna, tak určitě Komise pro cené papíry, která podle mne měla emitenta, bývalého maj. akcionáře(FNM) a budoucího (Lahvárna) vyzvat a donutit k informační otevřenosti vzhledem k prudkým pohybům akcií a tím ochránit zájmy investorů. V podstatě si vemte akcionáře, který tyto papíry kouil za 20 i více. Jaké má asi pocity a názory na fungování trhu, povinnosti emitenta, KCP a dalších. Moje rada je držet a příspěvky tady a noviny číst jen pro informaci, co si kdo myslí a ne co je pravda. I já se mohu mýlit, samozřejmě. Za této situace se může mnohé vyjasnit a trpělivost často přináší ovoce. Protože je to rizikový papír musí být v portfoliu investora zastoupen jen v omezeném počtu, ale měl by. U nás se z těch pár firem nedá vybrat slušný portfolio a tak je třeba se ohlížet i v zahraničí.

      pozn: papíry se dobře kupují za této situace, protože až příjdou pozitivní zprávy, tak už nebývají k mání. Buffett se rozhodl před lety koupit papíry American Express, která se v té době zmítala v problémech, když si všiml, že i v této pro AE nepříznivé době, zákazníci neradi mění své zvyky a stále používají kreditní karty této firmy. V krizových situacích firem se nákupy jejích akcií  jeví nazpět jako zajímavé, ale oni zajímavé bývají. Je třeba ale rozsáhlého portfolia takto rizikových papírů. Viz třeba:

http://finance.yahoo.com/q?s=CGO&d=c&k=c1&a=v&p=s&t=my&l=on&z=m&q=l

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.08.2003 13:37  xxxx  (92426)

Sbohem a řetěz

k otazce drzeni mohu rici jen to , ze az doposud se kazdemu vyplatilo prodat, popripade nakoupit pozdeji za nizsi kurz. Fakt nevim jake zhodnoceni si slibuji ti co nakupovali nad 20kc. Nebylo nahodou lepsi i pres ztratu za 15kc prodat a doukoupit pozdeji?! 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 14:20  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sbohem a řetěz

Ano do teďka to tak vypadalo. Není vůbec jasný, že to bude pokračovat i v budoucnu. Může a nemusí. Nikdo není prorokem. Příklad závěrem. Velmi uznávaný analytik, ekonom, autor nekolika publikací Pavel Kohout (PPF) ve své knize Peníze, výnos, rizika (1999)rozebírá investiční  strategii Viktora Koženého v 1. vlně KP a oceňuje jeho cit pro solidní výkonné portfolio založené na energetice (ČEZ, PTas), Biocel, atd. a na závěr dodává, že jaksi ke škodě akcionářů Harv fondů pozapomněl na české strojírenství. To je důkaz toho, jak každý chvilku tahá pilku a nikdo avšak není prorokem...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 12.08.2003 14:33  xxxx  (92426)

Sbohem a řetěz

myslim, ze se zbytecne dohadejeme. Kdo se domniva, ze prijde rust, at nakoupi. Ja se domnivam, ze na nakup je dost casu, ze kurz pujde jeste dolu a hlavne dost dlouho se bude drzet na nizke urovni.. Ikdyz se spletu, lepsi nenakoupit, nez nakoupit blbe. ( Kdyby ekonomicke ukazatele a prodejni cena baliku statnich akcii byly lepsi, tezko by kurz byl, kde je). Je jasne, ze tem, kteri nakupovali draze neni do zpevu, ale to je jejich riziko.) Nekdo koupil pred casem blbe za 30kc, nekdo pred lety treba za 150kc. Kdyz to pujde dobre, situace se zlepsi. V dohledne dobe o tom vsak pochybuji.

 

PS: na to vyrazeni akcii z RMS bych si daval bacha.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 14:48  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sbohem a řetěz

A o tom to je já jsem optimista, ty ne, kupuju i papíry o kterejch je málokdo přesvědčenej, portfolio má bejt dostatečně široký. Mám svý zkušenosti tak pluju proti proudu. Lepší mít pět problematickejch firem než jednu super. Musím mít totiž šanci. Je dobrý mít vysokej strop. Tady držím 3 tisícovky kusů a hodlám  držet.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:04  xxxx  (92426)

Sbohem a řetěz

ja drzel 11000ks jako optimista 3 roky a jsem rad ze jsem se jich zbavil jako pesimista. Kdybych chtel poridit, muzu jich za stejne penize poridit 22000ks, presto nemam zajem. Taky muzu mit casem z nich listinky, coz mi prijde naprd. Proto kupovat za dnesni ceny  nehodlam a klidne si necham ujit pripadny rust v horizontu let na 15, mozna na 20kc, kdyz vse pujde dobre. Kdyz se podivate na ekonomicke ukazatele, zvazite , ze dojde ke kapitalizaci pohledavky, nevidim pro vetsi rust prostor. VK klesa, ztrata za letosni rok dosahuje pulku VK, kapitalizaci pohledavky dojde k naredeni atd. Proste hruza vsech hruz.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:07  mirek  (92311)

Sbohem a řetěz

mate recht, Kupovat nyni vitkovice je ruska ruleta se ctyrma nabojema v petinabojovem bubunku revorveru. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:19  Tomas  (62354)

Vitkovice za 8kc

nepovazuji se za pesimistu, presto po zvazeni dostupnych ukazatelu bych videl pripadny mozny nakup nekde kolem 8kc. V pripade vyssi ceny spatruji znacne riziko.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:24  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Vitkovice za 8kc

Nemám dobrý pocit, vždy, když kdokoli zažije zklamání...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:40  Tomas  (62354)

Vitkovice za 8kc

to Martin

vemte si kolik je nyni ZK, kolik VK, kolik bude na konci roku, kolik to bude cinit na akcii, vemte si kolik Lahvarna upise novych akcii, o kolik muze v budoucnu stoupnout VK na akcii pri potencialni ziskovosti a poctu akcii v budoucnu. Udelejte si par modelovych pripadu a treba pak jiz nebudete takovym optimistou.A to ani nezminuji moznost zruseni verejne obchodovatelnosti. Tech duvodu muze byt vice.........

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 15:54  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Vitkovice za 8kc

Moc se díváte na čísla, čísla jsou dobrá pro účetní. Nedívejte se jen skrz tu naší malou, hezkou, ale zasmrádlou kotlinou. Naučte se dívat dopředu, mít plány, vize. Mějte odvahu. Na Wall street byste s kalkulačkou v ruce neměl moc dobrých šancí. Pořád byste se ptal, proč je Mellon financials za 30 USD, když je VK na osmi? Proč je On Semiconductor na 3,50, když má VK minus čtyři. Tam jsou v ceně započteny budoucí možné vývoje, jindy tak podruhé lépe, naučte se dívat dopředu a pochopíte.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:38  Generálplukovník Kotas (K)  (90205)

A co třeba naopak :-)

Vykašlete se na vzdušné zámky, dívejte se na akcie skrz vaše vlastní neocenitelné zkušenosti nabyté na "padajícím neregulovaném trhu". Na Wall Street byste s kalkulačkou v ruce pěkně vydělal. Kupovat akcie společností s velkou hotovostí, nízkými dluhy, "po pádu" bylo vždy nesrovnatelně výnosnější, než kupovat akcie společností se skvělým výhledem a doporučením při konjunktuře. Žádný strom neroste do nebe, zvlášť když nemá kořeny. Naučte se započítávat také negativní vývoj, nedejte se zblbnout aktuální psychózou, dívejte se dozadu a pochopíte. Namalovat světlé zítřky umí každý druhý manažer. Není problém načrtnout smělou růstovou vizi, problém je uskutečnit aspoň stagnaci. Jedna z nejlepších věcí, kterou jsem se naučil je aproximovat výsledky společnosti podle rozdílu mezi deklarovaným plánem a realitou v minulosti. Nemění-li se management ani vlastník funguje výtečně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 17:45  Posel  (12879)

A co třeba naopak :-)

Kotas, uděluji další vyznamenání za článeček s přihlédnutím ke kurzu SNG,který se už blíži k těm deklarovaným 20ti. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:03  Jirka  (80987)

Vitkovice za 8kc

to martin

kdyz v tom mate tak jasno tak nakupujte, tuto prilezitost si preci nemuzete nechat ujit!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misto toho jste akorat zklaman z nizke ceny akcii ( zrejme jste neodhadl a spatne poridil )

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:23  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Vitkovice za 8kc

Dobrá, pokud jde o mne, řekl jsem, že mám 3 tisíce kousků, jde o rizikovou investici a tak to je maximum co budu mít, za 11,70. Investování není o tom mít tady či tam balík akcií, ale vytvořit si dostatečně široké portfolio a tak si při solidní šanci zbytečně nezvyšovat riziko. Případný krach jedné firmy by Vás  nikdy neměl ohrozit!!! Trh není žádný zaopatřovací ústav. Buď koupím teď, anebo počkám, ale pak již nemusím za dnešní cenu koupit nikdy a opačně. Tady v tý kotlině je styl následující: Koupíte papíry a čekáte na to magický slůvko: ODKUP. Jako kdyby Vás mělo osvobodit z křeče. Proto tady majoritáři často získají přes 95% a malé vyplácejí. Tím se ale vzdávají účasti na společnosti. Příkladů je dost. Zrušení registrace je pro mnohé rána pod pás, protože musí na své penízky neustále vidět a otáčet jako kompost. Protože tady primární trh akcií neexistuje a noví kupující přicházejí sporadicky, je v zájmech obchodníků a trhu "nutit" klienty k aktivní správě a k inkasu poplatků. Proto jsou slova: zrušení registrace či odkup mnohými ceněna. Umožňují jim naposledy zkasírovat po "vydatném obědě"
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 17:00  Generálplukovník Kotas (K)  (90205)

95? Stačí devadesát.

Tady v té kotlině je zvykem, že i slušně prosperující společnosti nevyplácejí dividendy a nedávají o sobě akcionářům pokud možno žádné informace. Ještě v roce 2001 tady bylo dost firem se slušnými výsledky, nízkými dluhy, které se s klidem brouka pytlíka dívali na to, že jejich akcie mají PE 1, nebo nižší. V normální společnosti by k tomu nedošlo, společnost by začala vlastní akcie na trhu kupovat. Kdo se tenkrát zaměřil právě na takové společnosti a dal si pozor na diverzifikaci "majoritních vlastníků" vydělal nejvíc. Ovšem za cenu, že pokud by potřeboval ty dva tři roky hotovost, neměl šanci prodat se ziskem, pokud vůbec. Zrušení je možná pro mnohé rána, ale valná většina akcionářů ji ani nezaregistruje, pokud ji neprovází masáž jako na podzim r.2001. Valná většina nezaregistruje ani, že se změnila forma akcií na listinné a ikdyby, tak netuší co má dělat a na co má právo. Kdyby v MfD místo tabulek s vybranými papíry z RMS s nulovým objemem a bez kotací uvedli na pokračování pár info co a jak když jde společnost do papíru a uváděli seznam těch, které "do papíru jdou", připadalo by mi to užitečnější.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 18:07  UFF UFF  (10385)

95? Stačí devadesát.

... přesně tak pane "málemmaršále" . Mohlo by to být v MFD i v přehledech KCP resp. státem hrazeném servisu RMS (když už zákonem transformoval své občany DIKy na D(ebil)IKy. Jenomže o to tady nikomu nejde - zrušení obchodovatelnosti proběhlo "dobrovolně a iniciativně" takže nelze vyloučit ani možnost, že to lobby prosadila právě pro to, aby si velcí přišli na své a blbí malí DIKové o své ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:06  mirek  (92311)

Vitkovice za 8kc

zda se , ze se nekdo pokynama mimo pasmo snazi naivne vyvolat rust.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:00  Petr  (35907)

Vitkovice za 8kc

to vite ze uvazuji i mozny pozitivni vyvoj. Kolik myslite ze z pripadneho teoretickeho budouciho zisku 1mld. pripadne na jednu akcii po kapitalizaci pohledavky?! Nejsme v situaci, ze by se dva investori pretahovali o majoritu za kazdou cenu abych mohl uplne ignorovat hospodareni!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 13:57  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Sbohem a řetěz

Jo, ale jsou to úvahy typu hrabání se mrtvýmu v prdeli... Nikdo nemůže až na ty, kteří svým způsobem situaci na trhu mohou a také ovlivňují, tvrdit kde bude cena čehokoliv v budoucnosti, natož akcií. Opakuji, že zvlášť RMS je u neburzovních papírů silně neefektivní trh, to znamená, že se papíry pohybují víceméně chaoticky a často se v ceně neodrážejí relevantní informace o emitentech, jelikož se kurs akcií a veřejné mínění dají lehce ovlivnit. Tady to bylo zvlášť patrný od 16 Kč níže, kdy hromadnej výprodej na samé dolní hranici cenového pásma vyvolal u případných kupujících strach a své nákupy odkládali na později s argumentem: "počkám ještě a koupím levněji". To levněji ale nemusí v podstatě přijít, když bude na trhu operovat jeden jediný investor, který bude "lépe" informován a stačí mu pár set tisíc na to, aby skoupil nalévaný papíry a v podstatě pootočil mínění investorů o 180 stupňů. Znovu opakuji, jsme v Česku a tady je RMS silně neefektivní trh, takže se může stát že žádná lepší cena nemusí přijít. Je to jako tvrdit, že remíza Sparty s Příbramí se dala předpokládat. Je pravda, ale, že trh připomíná kasíno. Je to přesně v tom smyslu, že čím je efektivita trhu slabší, tím víc připomíná hazard.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 14:11  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

Tak mne tak napadá,

že je tu ještě jeden problém. Neefektivity trhu jsme si vědomi, dobrá. Jak ale u takovéhoto podniku s naprosto pokřivenými ukazateli FA vůbec určit nějakou cenu? Je to 5,-, 10,- 30,- na akcii či jak je to? Podíváme-li se na Vítkovice z pohledu očekávání investorů, jaké můžeme v 2 až 5 letém horizontu očekávat HV? Utáhne Lahvárna ozdravení Vítkovic a je to vůbec její zájem? Beru tvůj argument, nemohu dnes vědět, jestli prodej za 11 či nákup za 20 je to správné z dlouhodobého pohledu, ale kupříkladu již jen z hlediska výše nastolených otázek mám tendenci být za současných cen spíše opatrným pesimistou, proč? Protože chybí INFORMACE! Dokud nebudou, myslím si, že mám důvod se domnívat, že za 5 - 8 bude velmi brzy příležitost k nákupu. Samozřejmě že se mohu mýlit, ostatně jako každý z nás.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 14:32  Martin  holsanmzavinactiscali.cz  (24324)

Tak mne tak napadá,

Ano, napsals spoustu otázek, které si pokládá každý, kdo vstupuje na trh a kupuje. Jak v USA, Londýně a nebo v Praze. Na efektivním trhu není problém se k papírům několikrát vrátit a člověk má tu přiměřenou jistotu, že jsou jeho zájmy chráněny. Tady je strategie dlouhodobý držení, protože relevantní informace neexistují a tudíž trpělivostí se věci obnažují. Nic nesmí stát na Vítkovicích a případný bankrot investora neohrozí v případě širokého portfolia i takto rizikových papírů. V případě listinný podoby je držení jasný: Špatně se hledá kupec, ale z mých zkušeností nákupy akcií "okrajových"  malých firem v závěru 2001, které jsou dnes listinné, nabídly zajímavé a netušené možnosti. Mít listinný papíry má rovněž tzu výhodu, že podoba brání k "přehazování hnoje", t.j. pocitu muset se svými akciemi hýbat, tak, jak to činily mnozí tady při tom pádu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.08.2003 16:16  +++++!  (78838)

O daňové optimalizaci nemluvě

Není nad papír a velký rozdíl mezi vykazovaným vlastním jměním a reálnou hodnotou (sběrový kvalitní papír 3 tis/t).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 19:06  Martin  (65366)

Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč

a vyserte se na tyhle kecy, který stejně nemaj za mák cenu !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 15:23  Generálplukovník Kotas (K)  (90205)

Nejsem příliš optimista...

... Lahvárna boys nevěřím, ale nepřehlížím ani druhou stránku mince. 60% prý souvisí s odchodným a podobnými trachtacemi pro zaměstnance (na odešlých se v příštím období ušetří). Za druhé se po vstupu do EU změní situace kolem ochranářských opatření. Ví někdo kolik to může udělat s cenami produkce?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 15:27  Jirka  (80987)

Nejsem příliš optimista...

tady to smrdi poklesem minimalne na 8kc
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 15:30  kokeš  (66490)

Nejsem příliš optimista...

... jsem pesimista. Bude to níž, někam k 5, pak by se to možná mohlo trošku vzpamatovat ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.2003 17:52  Generálplukovník Kotas (K)  (90205)

Pod 7 se to jen tak hned nedostane...

To se postavím na nákup i já. Devět je ta cena, kde se to bude motat. Možná mezi 8 a 11, ale pod osum to v souvislosti s blížícím se odkopem padne těžko.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 7741až 7760 (8617)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (0) Tuličky   Sekáč 12.08.03 23:08
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč Jméno 'Václav Horák' používá stále stejný uživatel Václav Horák 11.08.03 14:27
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   xxx 11.08.03 14:33
  přečíst (1) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   Martin 11.08.03 19:03
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   xxx 12.08.03 07:36
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   Tomas 12.08.03 09:43
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   Petr 12.08.03 10:19
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   pavel 12.08.03 10:42
  přečíst (0) Pololetní hospodaření Vítkovic skončilo ztrátou 234 mil. Kč   jiri 12.08.03 10:45
  přečíst (0) tohle si o nás vykládají na čezu:   JOJO 12.08.03 11:11
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   Snek 12.08.03 11:30
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   mirek 12.08.03 11:37
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   Michal 12.08.03 11:40
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   akc 12.08.03 11:44
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   mirek 12.08.03 11:48
  přečíst (0) Sbohem a řetěz   Martin 12.08.03 12:12
  přečíst (1) Sice máš trochu pravdu,   Snek 12.08.03 12:39
  přečíst (1) Sice máš trochu pravdu,   Martin 12.08.03 13:21
  přečíst (0) Sice máš trochu pravdu,   Snek 12.08.03 13:59
  spíše nečíst (1) Sice máš trochu pravdu,   Martin 12.08.03 14:13
« Předchozí | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.91 USD 17:02   
 Zlato 2326.16 USD 17:02   
 Stříbro 29.25 USD 17:02   
 Káva 226.19 USD 17:02   
 Cukr 20.11 USD 17:02   
 Bavlna 74.73 USD 17:02   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.