Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
11)
29.06.2008 19:43
stan
stel
kabelta.cz
(
124872)
problem
Zdravím,je fakt že reaguji na téměř dva roky starý email,ale nedá mi to.mám 14 dní taky miláčka AR 156 2.4 JTD r.v. 1999 nejeto 142 tis km.Je to dovoz z Německa.Všechno redy tak jak to známe,ale mám asi stejnou závadu jakou jsi tady diagnostikoval.Do 3,0 tis ot. nic, dám víc na 3,5 tis. otáček okamžitě ztráta výkonu,plyn dolů a pak zase můžu jet dál.Zdá se mi ,že pokud chci jet v koloně ustálenou nižší rychlostí na dvojku nebo trojku tak auto má tendenci jakoby pocukávat.Můžeš mi dát radu.Co stojí ten zmiňovaný DRV ventil?
Díky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(11)
Vaše doporučení:
alfa 156
zdravim chcel by som sa spytat ci ste vyriesili ten problem s alfou mam tiez taky ,ked idem na dvojke alebo trojke ustalenou rychlostou asi 1800-1900 ot /min,tiez mi to pomykava mam tiez 2,4 jtd
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
alfa 156
zdravim chci e zeptat jak jste vyresil poruchu na alfe stim pocukovanim a stratou vykonu co to delalo mi to zacalo delat auto taky a ve fiatu na diagnostice mi vyjeli plno chyb a sami nevi co to dela
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
alfa 156
No upřímně řečeno jsem problém úplně nevyřešil.To drobné pocukávání při 1900ot/min tam mám pořád.Na diagnostice nic není.Ale může to dělat váha vzduchu,vlastní elektronické vstřiky i ten zmiňovaný DRW ventil čerpadla,ale i elektonická dráha pedálu plynu.Chce to laborovat a zkoušet.Nejlépe je nechat si udělat pořádně diagnostiku a pak se rozhodnout.Strašně důležité je používat dobrou,kvalitní naftu.Do nádrže čas od času nalít nějakou tu chemii na vyčištění elektronických vstřikovačů.Já osobně jsem vše toto udělal a jsem spokojený.S problémem jsem se naučil jezdit.Stan
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
60
(144)