no já blb ho měl dluhe roky a včil sem se nechal ublbnout a přes jejich eshop vzal nový s tarifem s tím že dostanu poukaz na 3000 a uplatním na kluka na kůůl a pak na ženu ten kupon 3000 co dostane kluk.A ouha.Objednáno 18.12.Kurýr od nich to vzal 20.12. a doručil až 5 ledna..prej to dřív nešlo a na 30 reklamací na 02 kde je balík vždy odpovědělí přesně,nesměj se..30 mailů tohot znění
Vážený zákazníku,
reaguji na Váš připojený e-mail. Ze své pozice nemám bohužel možnost stav objednávky ověřit, v případě, že Vás dosud nekontaktoval pracovník kurýrní služby, doporučuji Vám obrátit se na pracovníky naší bezplatné marketingové linky 800 02 02 02, kteří zajistí provedení kontroly.
V případě Vašich dalších dotazů se můžete obrátit na pracovníky Centra péče o zákazníka, kteří jsou Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonních číslech *11 (pouze z mobilních telefonů O2) nebo 800 123 456 (z pevné sítě a ostatních operátorů).
no a pořád nemaj smlouvu v praze k dnešku co tam měl před x dny dodat kurýr od nich,tak nedostanu kupon na 3000,co sem chtěl uplatnit na syna.tak sem byl reklamovat v prodejně 02 kde mě poslali dnes operátoři 02.No a tam mě řekli,že smlouva ,která je přes net uzavřena a už sem ji podepsal při převzetí telefonu je neplatná.Když uzavíraš smlouvu přes net tak ti to ukáže na 2 roky!!!!závazek.A ty podepíšeš,02 v praze do dostane tak automaticky převádí 24 měsíců na 36!!!!!!! jelikož aplikace net je vadná a umožňuje uzavřít závazek chybně na 24 měsíců!!!!!takže kdybych enšel do 02 prodejny tak mě automaticky prodlouží na 3 roky tarif a já bych platil o 12 měsíců déle.Vychcanost jak bejk...Tak to jdu vrátit,Tím 02 přišlo 0 3 nové zákazníky...ten 02 poukaz je taky podvod.Prej dostaneš.uplatní někdo na sebe a dostane další a ten dá někomu na novou službu.Tůůdle.ten kdo uplatní!!! už nedostane žádný poukaz...Což prodejci v 02 tvrdí opačne.
Vychcanost02 nebere mezí..