Výpis odpovědí na následující příspěvek
Kdyby ...
Kdyby Škodovka nepatřila VW, neměla by její technologie a distribuční síť. Těžko by dosáhla rentabilních 300.000 objemů výroby, chvíli by se plácala a za pár let by skončila jako výrobce Trabantů, nebo Wartburgů. Stát by místo kasírovaní daní od desítek tisíc zaměstnanců platil desítky tisíc podpor a sociálek. Kdyby se po převratu prodaly všechny firmy a banky, nebyly by za pár let vyrabovány od neschopného, nebo všeho schopného vedení s rudou knížkou v šuplíku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Kdyby ...
a cotakhle Renault, Peugeot a další, že to také funguje....................
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Kdyby ...
Renault je spojený s Nissanem a probíhají námluvy s Daimlerem. Peugeot sfůzoval s Citroenem a malá auta dělají s Toyotou a Mitsubishi. V dnešní době samostatná automobilka nepřežije a už vůbec ne na našem piditrhu. Renault s Peugeotem a další žijí z toho, že jsou to zavedené značky. Škodovky ve vyspělém světě skoro nikdo nebral vážně, stejně jako tady například Trabant, nebo jiné východní vozy. Za pár let budou na světě jen výrobci speciálů (sporťáky, retro, šílenosti,...) a dvě, tři automobilové korporace, které budou vyrábět různé značky, ale vývoj a marketing budou mít společné.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
4
(4)
1