Kaddáfiho vojska údajně vstoupila do měst Rás Lafun,Misrata a Tobruk-zdroj-Lenta.ru 9hod.Musíme na něj vletět a humanitárně zbombardovat,ale nebudeme to dělat kvůli ropě ale jen z humanitárních důvodů
Akcie NWR - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
Akcie NWR - Diskuze a názory
úder demokracie je nutný
úder demokracie je nutný
miro - vsecko nejlepsi k tvymu svatku , juchuchu chuchuchuuu, oslav to do plnej guli , ses pytcha smradlava , ale klidne slav , nez to vosuka rupchuj svym pripinacim vibratorem do ucha.... chuchuchuuuu
úder demokracie je nutný
Dík, slavím i s oteckem a synem a zdvořile děkuji za přání :-))
úder demokracie je nutný
se s tím "duchovním vůdcem" nějak crcaj v tý osn? Bude tu ropu libye prodávat zase nebo si jí tam nechaj?, míro s.
úder demokracie je nutný
Jde spíš o to,že Kaddáfí kromě vášnivých polibků se Sarkim a Berlusconim udělal fatální chybu.Začal část ropy obchodovat v Euru místo dolarového standartu.Takto ohrožovat dominaci už tak ohroženému dolaru se neodpouští.A takovej to byl prima EUrospojenec.
úder demokracie je nutný
... míro, nezlob se, ale tohle je blbina. Přeci víš, co je forex, že. Ropa se obchoduje v kdejaké měně, Tebe plete, že se uvádí povětšinou dolarové vyjádření té ceny, toť vše. Co tu píšeš, je mýtus.
úder demokracie je nutný
Jde o dlouhodobé smlouvy pro EUa nevymyslel jsem si to,ale někde četl v zahraničním komentáři o Libyi.
úder demokracie je nutný
... mýty jsou i v zahraničních komentářích. Neexistuje důvod, proč by Ti někdo neprodal ropu za měnu, kterou zrovna držíš v pazourách. Hele, ale na jinou notečku: věděl jsi, že hlavním a rozhodujícím dodavatelem ropy do ami je kanada?, nikoli nějakej saúd. Jen do mozaiky.
úder demokracie je nutný
Můžeš doložit čísly? Že v Albertě vyrábějí z bitumenu syntetickou ropu do dvou ropovodů a dále navyšují, OK. Ale že by až tolik, něco mi uniklo?
úder demokracie je nutný
... nj, čísla nemám. Uvízlo mi to hlavě při nějakém pročítání, a teď, když už jste to dva zpochybnili, tak sám váhám, co jsem si to vlastně zapamatoval. Možná Ti, jirko, ani nic neuniklo, tož sorry, ... až na další.
úder demokracie je nutný
OK. Našel jsem čísla z 2008.
http://www.globalpolitics.cz/wp-content/uploads/graf-4.jpg
úder demokracie je nutný
Je to tak, do cca 40 %. I ty ropovody jsou a jsou funkční. Proto je a priori nějaká ropa z SAE v objemu 10 % jejich celkového dovozu pro denní spotřebu fakt de facto nezajímá. Pokud šlape "javorový list" naplno, jsou v klidu. Zato zbrojní firmy se teší - NOC a spol.
úder demokracie je nutný
vím,že jsou velký dodavatel,ale nevím,že hlavní.Mimochodemm ,co se to tu stalo s nicky,prosím o krátké a polopatické vysvětlení,dík Rupe.
úder demokracie je nutný
... nj, někdo mi holt šlohnul nick, nemám ani páru, kdo by to mohl být. Nebyl jsem uzamčen jak Ty :))).
úder demokracie je nutný
:) jsem tu dnes za práskače :), no tak coby. Ash se nemohl 24.2. přihlásit. A úpěl :)). Stalo se mu to zřejmě poprvé. No, mně už asi třikrát, ale nekňučela jsem :))). Později se přihlásil. A:))) zamknul rupheje :))). Muflonus to pochopil :))) a pozamykal co se dalo :))))))))))). No a pak to ruphejl vygradoval :))))))
úder demokracie je nutný
Míša, keď budeš chcieť niekedy zase "zapremýšľať", tak než sem vložíš výsledok svojho ostrovtipu, tak si skús najprv kliknúť na identifikačné číslo IP adresy u môjho nicku. Vidíš tam rupheja?
Inak si samozrejme mysli, čo chceš, ale výsledky sú nevalné. Pár ľudí si pre zmenu myslí, že Ty a ruphej ste jedna osoba :)
úder demokracie je nutný
... výsledky přemýšlení nevalné jsou, až sem máš pravdu, jde však o výsledky přemýšlení Tvého. Já mám u sebe uzamčeného pompa a taky ho přes IP neuvidíš. Ten by se tam zjevil, až bych ho použil, chápeš :)), už, tolik ke Tvému ostrovtipu :))). Rupheje ale nikdo ještě nepoužil, akorát uzamknul. Nikoho nepodezírám, nemám ani stopu indicie.
úder demokracie je nutný
No, aspoň v tomto prípade nikoho neosočuješ bez dôkazu, ako to robí tá pipina...
úder demokracie je nutný
... já nikdy nikoho neosočuji, za tím si stojím. A Tvůj pojem: osočování s důkazem nedává smysl, no jen si tak hraju se slovy :). Nicméně, opakuji, že osočování je doménou úplně někoho jiného, to není moje parketa. Kupříkladu s muflonem to bylo jasný, tož jsem se mnoho nekrotil. ... A stejně bys žádné mé osočování nedohledal. A já, pokud se spletu, no, stát se to může, vždy se k tomu postavím čelmo, a uznám to. Je to navíc to nejjednodušší, krom toho se tím nedá, než bodovat, to je moje zkušenost i v reálu.
... pokud jde o míšu, kolik smajlů bys chtěl, aby tam dala? No, napíšeš, že smajly neuznáváš, ale prostě Tě jen provokovala, což je něco jiného, nežli osočování, ale Ty to rozlišovat nemusíš.
... zajímavý je, že v ip-seznamu nemám ani rupheje, a žádnou techniku jsem neměnil. Tož, kdoví, třeba ani nejsem ruphej :))).
úder demokracie je nutný
me postupem casu fr ze seznamu taky zmizel a techniku jsem nemenil a IP adresa stale stejna.Zato se ale nekolikrat zmenilo ID IP adresy...mam podezreni, ze se bud ID IP meni v urcitych casovych intervalech - to nevim presne, pac to zas nesleduju...neni to pro me dulezite :-))) ..spis bych rekl, ze ke generaci noveho ID IP adresy dojde prave v okamihu, kdy pridas, ci odeberes novy nick (jako ja pridal 1+1=2 - mozna prave v te dobe doslo ke zmene ID IP) - no a v seznamu nicku jsou vsechny nicky vazane prave k tomuto ID IP. Myslim, zes pridaval tve alias nicky, doslo k vygenerovani noveho ID ke tve IP a priradily se vsecky nicky, ktere jsi k tomuto ID pouzil...ruphej tam byt nemuze, protoze v dobe vygenerovani ID uz jsi ho vlastne nevlastnil. - pouha teorie, tak me nekamenujte ... mozna je to secko jinak :-)))
úder demokracie je nutný
ID IP = identifikacni cislo IP adresy = to je to cislo, co tady vidime v te zavorce, pro uplnost dodavam - neni to IP adresa!, kdyby byla, byla by vetsi sranda :-)))
úder demokracie je nutný
Smajly neuznávam - smajly dala i za časti, kde píše, že nicky pozamykal muflonus. Skús tú obhajobu preformulovať, toto je slabý čajíček.
úder demokracie je nutný
... koukni, Ty machovsky označuješ ženskej nick za pipinu. Mně to nepřijde košer, to je Ti snad jasný, je to prostě hulvátství, které v mých očích neobhájíš ničím. Tož mi dej pokoj, to bych normálně napsal.
Když už jsem to ale nakous´, tak je prostě jasný mně, že šlo o provokaci. Ty to nazýváš osočováním bez důkazu, já nikoli. Důvod k rozlišení mám tento:
provokace je něco, co je snadno, víceméně imediátně, odhalitelné, že k tomu není důkaz z povahy věci. Autor provokace se ani netváří, že by důkaz mohl poskytnout. Prostě provokuje. Povětšinou vrací úder za nějakou pipinu, a nadávky tak nějak všeobecně.
osočení bez důkazu je něco, k ćemu sice taky není důkaz, ale existuje silné podezření, či se tak alespoň autor tváří, že by se důkaz mohl dohledat zde na chatu v byvších příspěvcích, akorát je moc pracný to dohledávat. Víš sám, že já leccos dohledal, pracný to bylo, no, stejně ve výsledku záleželo na již apriori existujících sympatiích a antipatiích, jak se k tomu leckdo postavil.
... tož Ty toto nerozlišuješ a je mi to fuk. Mám jen strukturovanější pohled a nijak Ti jej nevnucuji. Ptal ses, vyzval´s mě, tož jsem to zformuloval. A je mi taky jedno, zda to někdo nazve slovíčkařením. Nikdo, krom mne a pár výjimek mezi něž nepatříš, ani vůbec netuší, co slovíčkaření ještě je, a co už není, tož-což.
úder demokracie je nutný
Tvoju kamarátku som v minulosti niekoľkokrát opakovane slušne žiadal, aby prestala s útokmi voči mne. Nechce to pochopiť, tak ju budem s dovolením označovať za pipinu. Na začiatku som bol slušný, holt, na niektorých ľudí slušnosť neplatí, tak asi smola. Zamieňaš príčinu za následok. Nič nové, úplne rovnako nahliadaš i na seba a divíš sa, keď Ti ľudia "ubližujú". Trpíš selektívnou stratou pamäti... Ja voči ženským nemám predsudky, ale pokiaľ je niekto úspešne hlúpy, tak je hlúpy, že je to v danom prípade žena, to je pmn dosť chabá obrana dotyčného. Mimochodom, Míša je síce ženský nick, ale nie je isté, kto sa za ním skrýva. Bolo by fajn, než tu začneš moralizovať, čo sa voči ženám smie a nesmie, aby si si uvedomil, akého hulvátstva sa sám dopúšťaš napríklad voči cezwoman...
úder demokracie je nutný
... nj, ta cezwoman :). Je to mstivý nick, ashi, zilvu jí nelze odpustit, ale to bych se opakoval.
Ale já psal i něco o kvalitách jejích duševních pochodů, žejo.
Dobře, nenadával jsem jí, ale urážlivě to vyznělo.
Tož Ty to nazveš hulvátstvím.
Já se apriori nevymezuji k ženským nickům tak, že by měly mít nějaký generální pardón.
Tedy kritice ony podléhají též.
Ale nadávky jsou neodpustitelné.
To je můj náhled v této věci, ve vší stručnosti.
... pokud jde o mě, že se snad divím, že mi někdo ubližuje.
To tedy rovnou smetu ze stolu.
Já se nijak nedivím, to by předpokládalo, že motivacím dotyčných nerozumím.
Rozumím, či aspoň si myslím, že rozumím, což vzhledem k Tebou spekulovanému mému údivu, vychází nastejno. Nedivím se, pojmenovávám to, ohražuji se, argumentuji, sarkasticky, s nadsázkou, někdy mentorsky, polopaticky, jak mám zrovna náladu či inspiraci. A pochopitelně vracím, ač asymetricky, cokoli, co přistane na mé půli hřiště, to je na chatu nutné. A mnoho pochopení nehledám nějak prvoplánově. Padni komu padni, včetně mne.
úder demokracie je nutný
neprovokovala jsem ashe, byla to nehloupá :) dedukce dle ashova vzoru:
1. Martík tieto prasárny určite nerobí, to bude niekto skutočne vážne narušený
2. Musím písať pod upraveným nickom, môj pôvodný mi nejaký charakter zamkol...
3. No, môžem špekulovať o tom, že to bude niekto z jedincov, ktorým ležím v žalúdku
úder demokracie je nutný
:)) nj, já o tomhle vlákně vlastně vím, povšiml jsem si ho tehdy. Koho ty tři plašky asi spekulovali/y :)), že. Ano, souhlas, nebyla to Tvá provokace, šlo o regulérně nastavené zrcadýlko, to je vážně něco jiného, ... bingo :), to mi nedošlo. Nicméně, ash tohle nepobere, to je jasný.
úder demokracie je nutný
:) nj :)
úder demokracie je nutný
:))))))))) a mám tě :)))))
Titulek Výchozí řazení | Autor |
![]() ![]() |
|
---|---|---|---|
![]() |
neruphej prihlaseny | 06.03.11 10:44 | |
![]() |
mira s | 06.03.11 15:13 | |
![]() |
![]() |
Míša | 06.03.11 18:29 |
![]() |
mira s | 06.03.11 19:04 | |
![]() |
![]() |
ruphejI | 06.03.11 19:15 |
![]() |
mira s | 06.03.11 19:25 | |
![]() |
![]() |
rup*hej | 06.03.11 20:28 |
![]() |
Jirka94535 | 07.03.11 07:21 | |
![]() |
![]() |
rup*hej | 07.03.11 10:59 |
![]() |
Jirka94535 | 08.03.11 08:48 | |
![]() |
sedlák z Moravy | 07.03.11 14:02 | |
![]() |
mira s | 06.03.11 22:28 | |
![]() |
![]() |
Rup | 07.03.11 00:05 |
![]() |
![]() |
Míša | 06.03.11 23:32 |
![]() |
![]() |
Ash | 06.03.11 23:56 |
![]() |
![]() |
rup*hej | 07.03.11 00:11 |
![]() |
![]() |
Ash | 07.03.11 00:23 |
![]() |
![]() |
rup*hej | 07.03.11 00:37 |
![]() |
![]() |
E = mc2 | 07.03.11 09:23 |
![]() |
![]() |
E = mc2 | 07.03.11 09:29 |
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386
![]() |
AUD australský dolar | 15.568
![]() |
GBP britská libra | 29.573
![]() |
BGN bulharský lev | 12.798
![]() |
EUR euro | 25.030
![]() |
HUF maďarský forint | 6.334
![]() |
NOK norská koruna | 2.196
![]() |
PLN polský zlotý | 5.810
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.976
![]() |
TRY turecká lira | 71.145
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.83 USD | 21:34
|
Zlato | 2323.57 USD | 21:34
|
Stříbro | 29.07 USD | 21:34
|
Káva | 227.58 USD | 21:34
|
Cukr | 20.31 USD | 21:34
|
Bavlna | 72.70 USD | 21:34
|