Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - Diskuze k tématu Akcie TELEFÓNICA O2 C.R


Výpis příspěvků 1 až 150 (138586)
 
určitě nečíst (5) 11.06.23 14:41  Anna  offer_financezavinacyahoo.com  (263165)

LOAN OFFER

Potřebujete naléhavou soukromou půjčku bez potřeby ručitele, doporučuji vám kontaktovat KENNETH CECILIA LOAN COMPANY (KCLC)jsou 100% spolehlivé a jejich úroková sazba je 3 % měsíčně. Můžete se s nimi spojit ještě dnes na adrese offer_finance@yahoo.comhttps://t.me/offer_finance
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 08.04.22 19:01  ELIAS FYNN  (242919)

NOVÁ PŘÍLEŽITOST FINANCOVÁNÍ

Poskytuji hotovostní výpomoc pro obchodní a jiné účely. Kontaktujte mě prosím na eliasfynn0@gmail.com.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 07.04.22 16:23  achne  (239522)

Vytěsnění akcionáři O2 žádají od PPF doplatek 380 milionů korun - hrozí soudem

Vytěsnění menšinových akcionářů ze společnosti O2 pod taktovkou finanční skupiny PPF může vyústit v soudní dohru nejméně o 380 milionů korun. Aktivistický investor Tomáš Hájek shromáždil 758 nespokojených podílníků, kteří chtějí za své akcie víc peněz, než kolik jim nabídla PPF. A jsou připraveni podat společnou žalobou.


Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 21.02.22 14:49  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241491)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Jediná dobra investice Petra

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 22.02.22 09:40  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Mě vrtá v hlavě ten padesátník nad cenou zamýšleného vatěsnění.  Že by dali víc? Že by někdo věděl víc?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 09.03.22 13:48  stan  (163596)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Že by úrok z prodlení?:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.02.22 18:01  brucoun  (241662)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Pijacku, napsal bys mně, prosím, název těch webových stránek, které se týkají té žaloby na to vytěsnění. Děkuji. Chtěl bych se přihlásit. Myslím tu žalobu , kterou organizuje Hájek.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 26.02.22 00:58  JM  (241701)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Je to na Sousedé SMA O2, ale stejně je třeba přes KLB Legal podepsat smlouvu a plnou moc, mají tam na to veřejný formulář pro zájemce - přihlášku. Po vyplnění zašlou  dokumenty a pokyny mailem, do skupiny je třeba požádat o vstup, jen pro žalující akcionáře je skupina SMA O2 žaloby.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 07.03.22 10:42  hynek  (241977)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Tak akcie bank letí dolu. Akcie obecně letí dolu. Kdyby nebyl odkup za 270,--. dnes máme na burze 230,- možná i méně. Stále si myslíte, že odkup za 270,-- bylo málo ? Nechovejte se pokrytecky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 07.03.22 12:49  Dalibor  (232445)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Vážený pane, Mluvme spolu na rovinu, chtěl jsem něco prodat? Odpověď -Nikoliv. Tak že to bylo násilně ukradeno s posvěcením státu, a zloděj nějaké peníze mi při odchodu hodil na zem. Vy tady řešíte, zda je to hodně , nebo málo. Byl to jednostraný akt, bez účasti majitele. Mě se nikdo neptal. Je to bezohledný akt, z pozice síly, nic víc.. Zrovna jako aktuální střet Rusko -Uklrajina také je to jednostraný akt z pozice síly. Ukrajiny se také nikdo neptal. Pokud by podle Vás rus zapltatil za ukradené území a cenu si určil sám, tak je to v pořádku?(no není na to nemá nárok) Z pohledu filosofie naprosto totéž. Rozdíl je v tom , že tady je to navíc posvěceno zákonem- tedy zlegalizováno, z hlediska práv a svbod občanů o to hoší, anproti tomu dopady menší. .. To je fakt. No a výše ceny je relativní. Uvedu příklad, člověk bez domova, důchodce, člověk s nějakým omezením, který neůže chodit do práce, který má omezné příjmy to má cenu zlata. Naopak pro miliardáře, který má aktiva v 60 ti titulech, to má nějakou cenu, ale si ho to bolet nebude. Nebo pro cyklistu, který je od domova 100 km rozbil s emu ventilek  u duše, tak to má jinou cenu , než když se Vám poškodí doma u garáže. Při 100km od garáže jste ochoten dát za něj násobně vyšší cenuA tohle je má odpověď na Vaši otázku. Cena je tedy vždy relativní. Vůbec se podivuji, že pokládáte sem tuto otázku?  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 07.03.22 12:03  Kost  (241982)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Tak pokrytecký názor o pokrytectví se hned tak nevidí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 22.02.22 09:48  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241491)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Mne vytěsnil O2 a převedli akcie ale byl jsem blb mohyl jsem mít o 5000Kč vice ale poplatky a oplatky nevím asi bych vydělal 1500Kč navíc? Dnes se tomu smějí,

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 22.02.22 09:47  karak  (218735)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Nekdo si kupuje levnou vstupenku do soudniho sporu s potencionálním ziskem.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.02.22 10:11  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

Kdyby nebyl odkup O2 tak dnes je pod 200Kč

Dá se to tak hodnotit....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 21.02.22 13:56  svedek  (235029)

kdo za koho kope ?

Shlédneme li "historii" nicků Osoby momentálně přispívající pod nickem " hynek", jsme na pochybách...

hynek, reakce, slepice, alan, Lidoop, Ivana, Karel, Sir, Dotaz, další info, oliva, Hvězdička, cudla123, čekatel, Vlk, náhodný kolemjdoucí, tajtrdlík, Kmotr, Kulich, téma dne, Sláma, Luigi Carpagani, Cyprus, názory, capitalismo o muerte, co tohle, co tohle ?, Cícer Kanjowsi, Romadúr, thanks, gulášek, Fenyl, kozí dech, Thomas Cyprus, Fušér, ziskový investor, plesgo, akcionářka Čurdová, taky názory, Harvardský vekslák, guláček, Švestička, harvardský vekslák Cyprus, oliva a častík, Cyprus harvardský vekslák, ziskový investor Thomas, Cyprus vzal kramle, harvardský vekslák Thomas, harvardský vekslák ze Singapuru, Cyprus Singapurský, Thomas Cyprus Singapurský, taky názory ze Singapuru !, Kadel OSMA bojuje za tunel?, psychiatr ing Ševčíka, napakovanej Thomas, tajtrdlík Thomas, harvardský tunelář Thomas, je to vejvar, vykrádat harvard je vejvar, čekatelová, další informace, Pavel75, Matěj ka, Tohle jste četli ?!, taky dobry podvod, parta Častorálových vnitráků, Harvard team, Károly Oliva BÁC !, Oliva Károly BÁC !, a***, Károly Oliva BUM !, Burani ve službách STB, Cicer Kanjowsi, Mevlüt Çavuşoglu, Ivan Kaňovský, Đông Đô, Dong Do, CYPYBOCT XA3CT, Laufer, Cypros, Kadel OSMA, Kyberzliočinec, Chu Tsai yü, Zdeněk Đông Đô ][][][, ][]ZdonkĐông[][

Jest ptát se "PER QUID BONUM ?"

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 22.02.22 10:46  hynek  (233282)

kdo za koho kope ?

Ano, pod nikem "hynek" je milion přezdívek, protože do diskuze "Harvardský průmyslový holding" nejde psát z některých IP-adres a už vůbec ne ze zahraničí, musí se jet přes proxynu, udělali tam asi kvůli pomluvám restrikci.Myslíte,že jsem jediný,kdo používá tu veřejnou proxynu?Podsouvat pisateli zlé úmysly jakoukoliv diskuzi zabíjí.Ale co očekávat - seriózní rozbor DCF metody tady na netu, to nebyl ode mne dobrý nápad.Howgh

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 22.02.22 09:39  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (241572)

kdo za koho kope ?

že vás to zajímá... taková zbytečnost.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 20.02.22 09:03  Kost  (241311)

Dcf metoda

Na www.okforum.eu/?page=6si můžete přečíst jak gumová je DCF metoda. Bez detailního prostudování použitých kritérií a postupu výpočtu nelze výsledek považovat za objektivní. Zvláště když jeho vytvoření má v rukou jen jedna strana. Autor ocenění DCF metodou si je vědom kdo ho platí a za co ho ocení a jestli o jeho práci bude mít ještě někdo zájem. Bez žaloby o výši vytěsnění se dobrat pravdy nelze. A ani soud vždy nezaručí spravedlivý výsledek sporu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 20.02.22 21:57  hynek  (233282)

Dcf metoda

Odkazujete na stránky neaktualizované 11 roků. Já tvrdím, že 270,-- Kč přes DCF nevyjde u O2 tak špatně. Ale uvidíme. Víte, podívejte se na reality check třeba u CETIN. Odhad zisků v době vytěsnění? Realita byla pak horší. Soud potrvá 5-10 let, takže budeme moci u O2 srovnávat odhad s realitou. Připomínám, kolem 2015 cena na burze kolem 70,-- Kč, dnes se vytěsňuje za 270,-- Kč. A to máme za sebou kovidový propadák. Takže zázrak bych nečekal, ale třeba se mýlím. Hlavními zdroji růstu O2 byly výnosy z O2 TV, mobilních dat, informačních a komunikačních technologií a růst výnosů na Slovensku, nic jiného. To je jenom na první pohled zlaté prase. Neustále se to vyvíjí. Podívejte "zlaté doly", pak tržby dolů, dnes dekarbonizace, pomalu konec podnikání, kdo se nepřeorientuje jinam, se zlatými doly skončil.A jak jsme jako drobní akcionáři řvali, že přicházíme o jisté zisky dolů vytěsněním.Dnes útlum, povolenky, jsem rád, že jsem se těch dolů zbavil.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.04.22 07:58  Šubi  (243238)

Dcf metoda

Tady ale nejde o výkup a jeho cenu. Ale ti lidé měli nakoupeno a chtěli držet. Třeba i doživotně a kdo jim dá ty dividendy o které v dalších letech přijdou? To že někdo zaplatí “cenu obvyklou” nebo i o něco víc má váhu dnes, ale do budoucna? Nebo O2 vyhlásilo, že ruší dividendy?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 22.02.22 10:06  stan  (163596)

Dcf metoda

DCF metoda je velmi citlivá na vstupní parametry, rozdíly ve výsledku jsou pak obrovské, to bys měl vědět.

Na Cetinu revizní znalec ustanovený soudcem cenu stanovil jestli si dobře pamatuji o 70Kč vyšší, než za kterou proběhlo vytěsnění. To je obrovský rozdíl. Přesto soudkyně z pro mě naprosto nepochopitelných důvodů nerozhodla na základě posudku tohoto znalce, ale ustanovila dalšího revizního znalce. K čemu tedy ten první revizní posudek? Asi nedopadl tak jak si PPF představovala a soudkyně se asi bála rozhodnout, nebo co... Tohle je možné snad jen v ČR. Všechno se nekonečně protahuje a o spravedlnosti českých soudů už dlouho silně pochybuji...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 21.02.22 09:52  Kost  (241498)

Dcf metoda

Z vašeho příspěvku vyplývá, že o konkrétním výpočtu výše vytěsnění víte kulový. Tak nevím co vás opravňuje vynášet výroky o jeho spravedlností. Článek na OSMA je starší, ale ono se na metodě DCF něco změnilo? Minulost akcií na burze nemá pro odhad ceny žádný vliv. CETIN je žalován o doplatek cca 75 Kč tj. navýšení o 44%. Neměl jsem akcie CETINu ale zachytil jsem, že žalující jsou na dobré cestě vyhrát. Takový výsledek u O2 bych bral a klidně si na něj počkám. Srovnávat akcie útlumového průmyslu (doly) s nejmodernější technikou je mimo mísu. Na závěr otázku: On vás někdo nutí abyste se přidal k žalobám?

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.02.22 13:00  achne  (239522)

S akciemi se bude na burze RM-S naposledy obchodovat 28. února

...opona

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 15.02.22 14:03  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (241155)

Petřik Vám zajistil jistotu Já ho znal

Petřik Vám zajistil jistotu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 08.02.22 15:29  achne  (239522)

další

Jeden z nejbohatších Norů, realitní magnát Ole Martin Braathen se stal v pátek obětí laviny, která se sesunula ve chvíli, kdy sjížděl k dolní stanici lanovky v lyžařském areálu Albona v rakouské spolkové zemi Vorarlbersko, píše server deníku Bild. Navzdory lavinovému vybavení a bleskové pomoci podnikatele masa sněhu zabila. Podle očitých svědků byla lavina asi 80 metrů dlouhá a 40 metrů široká.


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 07.02.22 09:54  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (188860)

úrok z prodlení...

Pokud PPF ve sporu o dorovnání za O2 nakonec výrazně prohraje, bude se muset pořádně plácnout přes kapsu. Novela ZOK platná od ledna 2021 již výslovně přiznává vytěsněným akcionářům nárok na dvojí úrok: obvyklý + z prodlení. Úrok z prodlení nyní činí 11,75% a obvyklý se blíží 5%.

 

(T.Hájek on Twitter)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (20) 07.02.22 11:43  hynek  (233282)

úrok z prodlení...

Protože bohužel 270 je vysoká burzovní cena a bude oříšek obhájit, že to není cena spravedlivá.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 17.02.22 13:48  stan  (163596)

úrok z prodlení...

270 že je vysoká burzovní cena? To nemyslíš vážně, že? Podívej se, kde byla cena před tím, než ohlásili vytěsnění a před rozhodným dnem pro dividendu. Tykačovi dali 264 po dividendě. My se už dividendy nedočkáme, takže cena by měla být minimálně 264+nevyplacený zisk za rok 2022, který odhaduji min. 16Kč na akcii. Celkem tedy nějakých 280Kč. Očekával bych nad tuto cenu také určitou férovou prémii, která zohlední to, že někomu berete jeho majetek proti jeho vůli. Ale to by nebyla PPF, kdyby dali férovou cenu a nejen oni. Mám pocit, že v Česku je obecně zvykem vytěsňovat za co nejnižší cenu a prakticky minority okrádat v přímém přenosu pod dohledem ČNB. Poslední poznámka: kontrolní orgány neposuzují přiměřenost protiplnění, ale jen formální náležitosti, žel to tak je a je to špatně.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 17.02.22 13:50  stan  (163596)

úrok z prodlení...

264+nevyplacený zisk za rok 2021, samozřejmě, vloudila se mi tam chyba.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 19.02.22 19:41  hynek  (233282)

Nevyplacený zisk

Dobře, soud zohlední nevyplacený zisk.A kolik ten doplatek bude? O2 se rozdělovalo už v minulosti ze starého O2 na nový O2 a na CETIN. Historické "kurzy" O2 třeba kolem roku 2000 (kolem 800 Kč) nejsou směrodatné, to byla totiž ještě "stará" 02 před rozdělením. Akcie kolem 2015 stála taky pod 70,-- Kč ! Dnes stojí 270,-- Kč. Divi 17-21,-- Kč (vč.ádžia) je pěkný, ale já bych takovou společnost nechtěl vlastnit - pevné sítě už má CETIN, a ty technologie strašně zastarávají, je neustále třeba je měnit atd. Založit doplatek na tom, že to jsou "zIoději" neuspěje. Asi se něco vysoudí (podíl dividendy, nějaký příplatek za odnětí akcií) ale ohodnocení DCF metodou plus minus - stále vychází 270,-- jako slušné.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 07.02.22 12:06  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (188860)

úrok z prodlení...

a na to, že je to cena vysoká,  jsi přišel jak prosím tě ??

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (15) 08.02.22 11:51  hynek  (233282)

úrok z prodlení...

Cena 270 je dobře zdůvodněná, to lze zjistit z obsahu podkladů.Navíc odráží burzovní vrchol.Nemá smysl tu myslím o tom polemizovat, vytěsněný se bude cítit okraden, i kdyby dostal 1000,-- Kč.Prostě to už není jako např. u Arcelor Mittal, kde to bylo cinknutý na první pohled.Možná bude doplatek, třeba se zohlední letošní vytěsněným ukradnutá dividenda, ale soudy už nepřiznávají tolik, právě protože ty ceny jsou lepší.Je Vaše právo se soudit ale hodně let a získat třeba 10%, třeba získáte i víc + úrok.Já za sebe ale na tohle spekulovat nebudu, že bych jako dokupoval nebo tak.Ale je to každého věc.Po rozdělení původního O2/CETIN /nebo těsně před/ byla cena snad 80 Kč.Dnes 270.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (25) 08.02.22 12:37  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240891)

úrok z prodlení...

Cena je druhořadá záležitost. Odejmutí majetku v zemi, která o sobě tvrdí, že je právním státem je mnohem závažnější. Akcionáři mohou tvrdit, že si na rady státních úředníků investovali řekněme na důchod bla bla bla... Akcie jsou břemeno, tedy majetek. Tedy investice.... Akcionáři očekávali, že jejich akcie bonitní společnosti budou dlouhé roky přinášet dividendy, tedy zisk. Investovali správně na základě tvrzení vlády, tedy státu. To odstřižení od budoucnosti je gró zločinu. Nesoudil bych se o cenu akcie, ale o tu likvidaci mé budoucnosti podepřenou pokrytectvím darebáků v legislativě. Ovšem obávám se, že česká justice nebude hledat spravedlnost, ale bude hledat formální náležitosti - takže znění zákona atd... Ostatně co by ublížilo PPF, kdyby se na jejich "projektu" o začlenění O2 do jiné struktury podílelo i 10% neškodných akconářů O2? NIC. Jak by asi těch 10% drobasů docílilo nepřátelského převzetí? To je směšné. Takže je to čistá kraádež s posvěcením státu a justice. Vsadím gatě, že český soudce odmítně předem hledat ve sporu přirozenou spravedlnost. Bude úpěnlivě hájit formality. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (25)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (21) 08.02.22 17:01  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Polemizujete naprosto zbytečně a ztrácíte tím čas, když spíláte na institut vytěsnění.Institut vytěsnění je prakticky všude na světě a prošel i přezkumy Evropského soudu ve Štrasburku. Berte jako fakt, že akcionář, který ovládá společnost z 90% či více, tedy zcela, má právo z různých důvodů (ty si nastudujte), ostatní akcionáře vytěsnit. Mechanizmus je předvídatelný a hraje se pak jen o výši spravedlivého protiplnění. Bohužel, v případě O2 při ceně 270,-- Kč vzhledem k historii vývoje ceny na burze, nevidím důvod, proč by doplatky přiznané soudem, měly být nějaké horentní. Ostatně je iluzí myslet, že nakoupím akcie a nebudu se muset nadosmrti o nic starat a moje děti také ne. Většinou je nejpozději po několika desetiletích nějaký průšvih. Ostatně v indexu Dow Jones je dodnes bývalý bluechip IBM, dnes mrtvola. Nebo GM. Před válkou měly třeba akcie uhelných dolů cenu zlata. Generace našich dětí zažije, že těžbu uhlí už nezažije. Naopak oni nezažili tripl A jako třeba Amazon atd. Takže buďme bďělí !

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (21)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 09.02.22 11:14  Dalibor  (240950)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Zakony na ktere se obracite a vubec nejake listiny jsou jen prakticky bezvyznamne zbytecnosti. Ze soudy neco zkoumaly a je vsechno v poradku jsou jen bohulibe kecy. Vse funguje trochu jinak nez tu uvadite. Pomud by tomu tak bylo, pak sebrani majetku dle Vás v roce 1948 bylo.legitmni. majorita si tedy vzala majetek a take podle zakonu, ktery pred tim schvalila. Podle Vas vse v poradku byl toPreci platny zakon.. Rok 1620 po Bile hore byla rosahla konfiskace majetku a evangelici museli prchnout ze zeme. Majetky prodavali pod tlakem casu a nekterym byl jednoduse ukraden. A preprodan novym majitelum. Prišli jsme o šlechtu a od te doby jsme meli slechtu s cizim prijmenim. Take se porad hlasi o majetek, ale uz jsksi zapominaji sdelit jak k nemu prisli. Oboji ma jedno spolecne rok 1620 a 1948 bylo sebrani majetku z pozice silnejsiho. Zrovna jako v roce 2022 pri O2. Na nejaky pravo a spravedlnost pres soudy zapomente, papiry listiny jsou jen teroeticky platne. Realita je ponekud v nasich podminkach jinde (východně). Zaverem v soucasnosti rohoduje a tak i v minulosti rozhodovalo pravo silnejsiho, a ne nejaky zakon a pravo.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 09.02.22 11:29  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240948)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Pěkně trefně a výstižně napsáno.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 09.02.22 14:34  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ano, napsal jste to správně, platí právo silnějšího a tudíž naprostý majoritář má právo rozhodovat, zda vytěsní a nebo zda společnost zruší s likvidací. Pokud majoritář rozhodne o zrušení společnosti s likvidací a následným vyplacením podílu (tedy i Vám) = likvidační zůstatek, pak podle Vaší logicky to bude také zneužití práva, jelikož jste s tím jako minoritář nesouhlasil a chtěl pokračovat v účasti na společnosti. U squeezu proste majoritář rozhodl o "částečné likvidaci společnosti" a část bude pokračovat a část podílníků vyplatí. Vaše srovnání, že "naši politici jsou gauneři" a že toto připustí je nepřípadné - možná nevíte, že v U.S.A. ve většině států federace k vytěsnění stačí, aby někdo získal 50% + 1 akcii podílu na společnosti, u nás je to 90%.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 09.02.22 18:11  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240948)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ne tak úplně. Taky jsou státy, kde major získává větší procenta svého podílu na emitentovi prostým nákupem na Burze. Od tohoto byly Burzy založeny a ne že ne. Dělá se to tak, že když chce majoritní vlastník zvyšovat svůj "koláč", tak zvýší cenu na poptávce. Mnohdy byli menšinoví akcionáři ve stejné pozici /// chceš koupit - nakup / chceš prodat - nabídni k prodeji. A tak se ke spokojenosti akcionářů stávalo, že cena jejich akcií rostla tak vysoko, za jakou byl ochoten většinový vlastník zaplatit. Jelikož do burzovního systému vtrhly později mafie, mělo za následek korumpování politiků, kteří uzákonili zákony, o kterých píšete - tedy vyvlastňování. A tak tedy opakuji - tohle už není trh, ale neurvalost silnějšího, tedy s kapitalizmem to již nesouvisí a s právním prostředím už vůbec. Nějak mám dojem, že se zde vytrácí ono burzovní kouzlo nabídka/poptávka. V našem případě zatoužila PPF po 100% ovládnutí Telekomunikací a místo aby nabídla cenu za nákup, tak tuhle slušnost obešla a využila mafiánský zákon o legitimní krádeži.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 09.02.22 23:40  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Obávám se, že se argumentačně míjíme. Majoritní akcionář, tím spíš ten s 90% podílu a více, má právo i odejít z burzy a nebo přeměnit akcie na listinné. Pak budete ještě v horší pozici, než u vytěsnění, protože ztratíte burzovní "trh". Máte právo nazývat vytěsnění "legitimní krádeží", ale pak nemá další diskuze smysl. Česká republika MUSELA přijmout vytěsňovací mechanismus, ukládá jí to směrnice „Třináctá směrnice 2004/25/ES“) už v roce 2005 ! Ostatně disproporce mezi právy a rizikem majoritního a minoritních akcionářů zapříčiněná tím, kdy v této situaci majoritní akcionář nese více rizika než ostatní minoritní akcionáři, aniž by mu toto bylo jakýmkoli způsobem kompenzováno vyšším relativním výnosem z drženého podílu na základním kapitálu, bylazákladním motivem vzniku institutu squeeze-out v řadě právních řádů zemí s rozvinutým kapitálovým trhem.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 13.02.22 09:50  Dalibor  (232445)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Četl jste někdy stanovy společnosti O2? Dle toho co pišete patrně nikoliv. Doporucuji pro rozšireni obzoru a pochopeni cele veci si jej precist. Pri cteni se zamerte na hlava II. Oddil č.5 a bod c.5-6-7. ( nepamatuji si to presne) Spolecnost musi pristupovat k akcionarum stejne a nemela by jednomu rici ze konci a druhy pokracune. At majoritni, nebo minoritni akcionar by mel mit stejna prava. Mel by jste rozlisovat akcionar a vedeni spolecnosti. Pres vedeni spolecnosti by navrh o vytesneni minorit dle stanov vubec nemelo dojit k hlasovani o tomto zamyslenem kroku. Za predpokladu, ze by se dodrzovaly presne stanovy. Jinak jak pisete ze o statnich urednicich ze je si myslim ze jsou gauneri, tak Vas mohu ujistit, ze di to nemyslim.Myslim si toto gauneri nejsou jen proste pracuji pro nekoho jineho. Apropo vite ze me nikdy nenapadlo okrast (sebrat majetek) souseda, kolegu v praci, nebo prisediciho v restauraci, nic by na mem jednani nezmenilo ani to, ze by to bylo legalizovano statem. A ze tech prilezitosti behem zivota bylo. Asi jsem blbec co. Mejte se at se dari.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.02.22 10:14  Kost  (241142)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

To je snůška blábolů. Já si taky nemyslím, že majoritní vlastníci chodí krást jablka sousedům. Ale již několik soudů o doplatek drobným akcionářům prohráli. Uznal soud, že okradli minoritáře, uznal. Byli za to trestáni? Nebyli, protože to dle našich soudů není trestní čin. Akorát museli minoritám doplatit. A od kdy u nás neexistuje korupce? Státní zaměstnanci pracují pro někoho jiného a nejsou gauneři? Stát je platí za to, že pracují pro někoho jiného? Přijde mi, že vy taky kopete za někoho “jiného”.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.02.22 11:58  Dalibor  (232445)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Nekoukejte na to zda je to ukradene jablko ci cokoliv jineho. Koukrjte na princip. Za koho kopu? Tak na to Vam odpovim. Za sebe. Cilem bylo vytvoreni pasivniho prijmu, az pojdu do duchodu. Jenze diky tomu zakonu o vytesneni se pomalu luxuje mistni burza a pocet moznosti kam investovat se snizuje.Prijmuti Eura v nedohlednu.Castecne mam nainvestovano i Eurozone, ale ... riziko me moc zrpvna netesi. Co se tyka oznaceni nekoho gaunerem - nezlobte se, ale jde o urazku. Cim vic se v tom vytesneni vrtam , tim vic zjistuji, v jakem ze to pravnim state zijeme. Vubec jsem netusil jaka to je katastrofa. Vas prispevek me obohatil o dalsi skutecnost, ze pokud dojde k protiplneni pak byl vlastne spachan trestny cin. Pokud nekomu vznikne škoda nad 10 tis. Jedna se o trestny cin. Dale me stve to pravni prostredi. Vytesneni je proces, ktery jen pri prvnim ohledani porusuje hned tri body zakladni listiny lidskych prav a svobod. Jak tohle mohlo projit do legislativy a to to jeste prezkoumaval ÚS a nic neshledal.( vim, ze se nic nezměni a je to adi fakt ztrata času.) Mějte se at se dari.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 15.02.22 13:27  Frenky  (238814)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Dobrý den pánové

a moc Vám děkují za věcnou, slušnou a bez ubohých invektiv odbornou debatu. Je to pro mě velké povzbuzení, že se na tomto webu prezentují i odborně zdatní, zkušení a sebevědomí lidí. Už ve mě vítzězilo přesvědčení, že tu jsou jen zamindrákování a malilinkati lidičkové, kteří si zde anonymně lečí své vnitřní problémy. Takže ještě jednou - děkuji.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 10.02.22 12:00  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Problém není samotné vytěsnění. Problém je v tom, že majoritní akcionář sám určuje výkupní cenu, mnohdy mafiánským způsobem. A dozor ze strany státu spočívá v tom, že jim zkontroluje zda tam nemají formální chyby a okrádání drobasů je jim šumák. Už vícekrát jsem se setkal s tím jak majoritář brečel jak ho ninoritáři vydírají a hned příští rok si vyplatil dividendu na akcii vyšší než byla cena odkupu. Ale to už nikoho nezajímalo. Nevím o jaké ztrátě času se tady mluví. Pokud se drobas přihlásí k nějaké skupině, tak zaplatí 50hal/akcii. Tedy mu hrozí max. ztráta 0,19% z ceny vytěsnění. Když skupina prosadí doplatek 1Kč tak už vydělává. A přihlásit se do skupiny zabere méně času než tady psát příspěvek o ztrátě času.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.02.22 12:02  Milionář  (229098)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

A tebe bude bavit čekat na výdělek 0,5 haleřů třeba 2 roky? Mě by to nebavilo :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 10.02.22 12:15  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Tak za prvé. 50 hal byl jen extrémní případ. To by každá právnická kancelář zabalila hned, protože by nevydělala. Ty jsi zřejmě z těch co by každý den vyhlížel pošťáka jestli to už nese. Já bych na to za měsíc pozapomněl a za dva nebo více let se zaradoval, že si můžu přilepšit na dovolené a pod. Ale ty jsi milionář, tak co se pleteš mezi drobase.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 10.02.22 12:20  Milionář  (229098)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

V dnešní době je milionář každý, kdo vlastní třebaj jen byt :-D Samozřejmě je 50 haleřů extrém. Já to myslel tak, že fakt čekat třeba na 5-10 korun za akcii další 2-3 roky by nikoho nebavilo. Ty peníze co ti v tom leží ti mohou vydělat jinde daleko více.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 10.02.22 12:49  Kost  (241005)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

No koukám, že nejsi sám kdo neví o čem mluví. Těch 270Kč dostane na ruku každý, ať už bude žalovat nebo ne. Kolik musíš mít akcií aby ušetřený poplatek stál za novou investici? 20000 akcií tj. 10000Kč nebo více? A kdo ti zaručí, že ta nová investice bude vynášet?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.02.22 12:28  Kurz  (241008)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

Ty peníze tam leží jen do konce výplaty, tak na ČEZu by za poslední půl rok asi vydělaly více, ale třeba dopředu nikdo neví kdy co a jak moc stoupne.

Mít je tam od poslední divi se teď jeví jako ne zrovna ideální investice, co zpasí jen velmi vydařené vyrovnání soudní cestou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.02.22 12:02  Milionář  (229098)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

oprava 0,5 Kč

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 08.02.22 18:28  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240919)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

1/ zbytečná polemika to podle mne není. 2/ že je ve světě také uplatňováno v některých případech vytěsnění je fakt. 3/ zákony jsou mi známy... To ovšem neznamená, že když mi majetek "zrezaví", že mi ho někco právo vzít jen z tohoto důvodu. - - - "myslet, že nakoupím akcie a nebudu se muset nadosmrti o nic starat"...to je přece základní myšlenka rentiérství. Být majitelem podílu "bez práce" - to je přece investice. Ochrana investice by měla být pro všechny právem, pokud si ekonomický systém říká "kapitalistický". Pokud si někdo usmyslí mi podíl zabavit (správný výraz je ukrást za náhradu), nemá to s právem nic společného. Samozřejmě vím, že nic nenadělám, protože jsem si vědom zákonů, tedy absence práva. Ostatně napsat svůj názor na stát, kde vládne mafie tohoto typu není ztráta času. Myslím že naopak. Děkuji za reakci.

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 08.02.22 23:23  hynek  (233282)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

1/ Polemika je zbytečná s ohledem na fakt, že institut vytěsnění je stabilní součástí většiny právních systémů západních zemí 2/ Opakuji, že je omyl si myslet, že rentierství = bezpracný zisk bez nutnosti bdít nad svým majetkem. I majetek, z kterého plyne renta, může být ohrožen a bez bdělosti nenávratně ztracen ( třeba právě squeez out a včasné neuplatnění žádosti o protiplnění - u O2 nehrozí, ale třeba u Pražských služeb, a.s. nikdo nikoho neinformoval a po 3 letech promlčeno, nepojištěná nemovitost může shořet, nebo je ohrožena duplicitním zápisem vlastnictví v katastru atd.atd /3/ 90 % (v Německu dokonce min. 95 % ) majority ve společnosti fakticky vylučuje ovládání společnosti minoritáři. Například se může majoritář rozhodnout ne pro squeeze out ale pro likvidaci společnosti a také nebudete nadávat, že jde o krádež - jde prostě o jinou formu vypořádání podílu minoritáře.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 09.02.22 10:28  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240948)

Vytěsnění je fakt - ztrácíte čas zbytečnou polemikou

No jak myslíte, argumenty máte pádné. Takže si to shrneme - v tomto případě se nejedná o kapitalizmus, potažmo o tržní prostředí a už vůbec ne o právní stát, protože se jednoduše vynechává jeden z článků řetězu ekonomiky ve prospěch vyvoleného subjektu. Ať se to pojmenuje jakkoliv, v momentě, když je zhatěná investice jednoho subjektu trhu ve prospěch druhého (byť zákonem) - nejedná se o kapitalizmus, ale bordeI autoritativního typu. Politika do trhu zasahuje podle mě nechutným způsobem. Ale aspoň jsem se přesvědčil, že politici od 90tých let pouze lhali. Od Klause počínaje, konče Kalouskem - s tím svým "investujte, jste ekonomicky negramotní".... To prostě okecat nelze.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 04.02.22 10:10  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (185658)

O2

Tohle je snad jediná vytěsněná akcie , která se 20 dnů před stáhnutím z BCPP obchoduje 1% pod výkupní cenou. Ostatní tituly se už v podobné situaci obchodovaly nad výkupem ....

Takže 24.února konec na burze.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 27.01.22 19:36  Jv  (188624)

O2

Z O2 mi oznámili priamo do telefonu, že od marca 2022 si budu na Slovensku mesačne účtovať poplatok 1 euro len tak na zvýšené náklady bez zmluvy. Stále im ešte nestačí, že sa Peter Kellner smaží v pekle za podvody, ktoré páchal.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 02.02.22 18:43  pozor  (232401)

O2

Nejn, že v době energetické krize má teplíčko grátis, ale dostane k tomu od Zemana ještě Řád Bílého lva. No někdo se holt vyzná, ale neměnil bych to s ním. 

A ti naši "myslitelé", kteří si myslí, že nás stále musí řídit a nejen nás, ale i přírodní zákony a např i Covid, kterému však zapomněli nařídit, že se musí řídit jejich příkazy a vyhláškami.

Neví někdo, k čemu je naší občanské společnosti finanční predátor, který jí nepřináší žádnou přidanou hodnotu? Přesto je našimi "mysliteli" podporován mnohem více než ti, kteří tu přidanou hodnotu tvoří a živí ty "myslitele"?  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 28.01.22 13:51  achne  (239522)

všeci tací ať jdou do pekel

VAmerická Federální komise pro spoje kvůli obavám ze špionáže zrušila licenci čínské telekomunikační společnosti China Unicom, jejíž americká odnož poskytuje ve Spojených státech služby už 20 let. Komise ve čtvrtek oznámila, že pro zrušení hlasovala jednomyslně.

China Unicom patří k trojici největších telekomunikačních společností v Číně, na ukončení činnosti v USA má teď 60 dnů

(ČTK)

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 29.01.22 10:26  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (240245)

všeci tací ať jdou do pekel

Stáhnu prachy z té naší podělané estébácké burzičky a poohlédnu se jinam. Třeba do Číny. Tam je růst tekomunikačního sektoru zaručený. USA jsou už odepsané, prý ochrana demokracie, můůůůheheheh :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 09.02.22 11:07  Rubinus  (240949)

všeci tací ať jdou do pekel

Tak mě třeba končí smlouva u O2 31.3. Nehodlám ji prodlužovat. Pokud budou chtít znát důvod, pak kromě horší kvality proti Vodafonu i vytěsnění... Raději si pro domácí síť dohodnu s Vodafonem ještě jedno číslo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 28.01.22 13:53  achne  (239522)

všeci tací ať jdou do pekel

...ppf tu likviduje i tu pidiburičku ...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 28.01.22 13:53  achne  (239522)

všeci tací ať jdou do pekel

pidiburzičku......:-)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 27.01.22 17:44  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (193279)

zápis VH

Zde je notářský zápis z VH. 

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-detail?dokument=70294667&subjektId=68417&spis=74998

 

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 18.01.22 11:01  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (239475)

Můžete posílat rad přiznám daň na finančáku s daru?

Čechu debilních je dostatek pošlu číslo svého učtu?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 18.01.22 12:09  Dada211  (225938)

Můžete posílat rad přiznám daň na finančáku s daru?

Bylo by možno připojit nějakou kontinuitu? Nějak se v tom ztrácím :-).

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 18.01.22 15:07  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (239508)

Můžete posílat rad přiznám daň na finančáku s daru?

Kačer Donald chtěl tím říct, že rád platí dně, ale můůůůůhehehehe :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 13.01.22 18:55  Petr Rada  petr_radazavinacvolny.cz  (239122)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Zdravim pane magistre,

jste druha pravni kancelar,ktera chce zastupovat vytesnene akcionare.Zucastnil jsem se uz vice soudnich sporu o nedobrovolne Vytesneni drobných akcionaru majoritnim vlastnikem ale asi me nejak uniklo Vase jmeno ci nazev AK.Nikde jsem se s Vami nesetkal.Jake mate prosim zkusenosti z techto sporu ? Vstupní poplatek 0,50Kč na akcii/narok +15% z vymozene častky.Ano to je obvyklá výše odměny AK a i poplatek.Mam dalsi otazku,co kdyz se stane,ze poplatky posbirane/vybrane od clenu Vasi AK nebudou stacit pokryt naklady znaleckeho posudku atd. ? Jaky postup bude dal...pokud pocitam dobre a znam cenu znaleckych posudku pro stranu žalovanou či žalobce (nikoliv cenu ze sazebniku soudu za znal.posudek) musí Vaše skupina nabýt minimalne 500.000ks akcii/naroku a to nebude snadne.Dekuji za odpovedi.Pekny vecer....petr_rada@volny.cz

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 18.01.22 10:56  Dada211  (225938)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Dobrý den, ozval se Vám někdo?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 19.01.22 13:00  Akciový Investor  (239604)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Ano, pan Mgr. Trnka komunikuje s panem Radou napřímo přes e-mail.

V mezičase byla zřízena skupina na sousedech ohledně dalšího postupu, zájemci se mohou připojit:

https://www.sousede.cz/komunita/5595/pozvanka

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 19.01.22 16:26  Petr Rada  (239122)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Dobre odpoledne

ano Mgr.Trnka se mě ohlasil na mail.Po zvážení pro a proti zůstavám u skupiny ing.Hájka zastoupenou AK KLB Legal Judr.Kuboněm po svých zkušennostech z vytěsnění ze spol.Cetin..

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 19.01.22 21:18  Trader  (219400)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Mě přijde teda 20% plus DPH co si účtuje KLB Legal dost...   U Mgr. Trnky je to 15% vč. DPH, tj. rozdíl přes 9%, to se mi jen tak za nic nikomu dávat nechce, na to, že dřív nebo později se žaloby stejně spojí.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 02.02.22 19:24  Jack  (240519)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

20% + DPH jak tady Tradere píšeš je dost nadstandardní (zvláště v této době, když právníků je plno, kteří se nabízejí), takže Trnka je daleko levnější, ale každý ať jde, ke komu chce, a konec konců - jak píšeš, i když si to někdo podá sám a ušetří, tak stejně všechny žaloby spojí ...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 05.02.22 12:42  pozor  (232401)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Detailněji k těm %. Bude-li dorovnání > 16,7Kč/akcii, pak je to jen těch 20%, ale již bez DPH, (namísto 24.2 %), . Tedy Trnka je levnější o 5%, což samozřejmě není zanedbatelné. 

Pokud by nějaký zkušený právník zastupoval jen např za čistých 10%, měl by zjevně teoretickou možnost získat daleko větší odměnu, než ti dva diskutovaní dohromady, uvážíme-li, že vytěsněných akcií je cca 24,4 mil a tipl bych si, že v žalobách těch dvou bude tak cca těch 4,4 mil, takže zatím by mohlo těch 20 mil akcií zbývat.

Máte někdo povědomí, kolik je,či asi bude akcií v žalobách účastno?

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 04.02.22 10:36  pozor  (232401)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Detailněji k těm %. Bude-li dorovnání > 16,7Kč/akcii, pak je to jen těch 20%, ale již bez DPH, (namísto 24.2 %), . Tedy Trnka je levnější o 5%, což samozřejmě není zanedbatelné. 

Pokud by nějaký zkušený právník zastupoval jen např za čistých 10%, měl by zjevně teoretickou možnost získat daleko větší odměnu, než ti dva diskutovaní dohromady, uvážíme-li, že vytěsněných akcií je cca 24,4 mil a tipl bych si, že v žalobách těch dvou bude tak cca těch 4,4 mil, takže zatím by mohlo těch 20 mil akcií zbývat.

Máte někdo povědomí, kolik je,či asi bude akcií v žalobách účastno?

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (1) 04.02.22 11:25  Kost  (240665)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Nevím proč je pro některé důležitější kolik dostane právník a ne kolik dostanou oni. Když budu věřit, že právník který chce 20% obhájí dorovnání 200kč, tak nepůjdu k právníkovi který není schopen vybojovat víc než 100kč ale chce jen 10%. To, že dorovnání se bude týkat všech stejně nemusí být pravda a mnohdy už to neplatilo. Trochu mi to zavání pokusem vytvořit si svoji skupinu a pak ji prodat někomu fundovanějšímu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 20.01.22 12:28  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (239671)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

To je věc nabídky a poptávky. Někomu to vyhovuje, jiný se zařídí podle své úvahy. Tohle bych vůbec nerozpytvával. Ani s ohledem na erudici a morální kvality českých "právníků"

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 20.01.22 16:13  Trader  (239692)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Rozhodně, každý se může rozhodnout podle sebe, nikde naní psáno, že musí být všichni organizováni v jedné skupině.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 18.01.22 11:10  Petr Rada  (239122)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 18.01.22 11:01  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (239475)

Mgr.Jiří Trnka-zastupovani vytesnenych akcionaru

Čechu debilních je dostatek pošlu číslo svého učtu?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 13.01.22 14:00  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (185658)

soud

<... takhle může dopadnout rozhodnutí soudu při dorovnání protiplnění. Je to loterie .....  

Kdy i cena odhadce určeného soudcem není směrodatná. Je to smutné, ale nedá se nic dělat.

 

Soud prvního stupně konečně i vyložil, proč nevycházel z horního limitu přiměřené ceny akcie ve výši 1 178 Kč stanovené posudkem, který vyhotovil jím „jmenovaný znalec“. Znalec podle jeho názoru „operoval pouze s předpokládaným vývojem a odhadem možné ekonomické situace v budoucnu, vycházel z předpokladů odvozených z aktuální situace kapitálového trhu, vzal v úvahu budoucí tržby v hotovosti s ohledem na možný budoucí i přítomný ekonomický vývoj“, a oprostil se od ekonomických a jiných informací známých po „rozhodném datu v listopadu 2001“. Hodnotu jedné akcie (1 178 Kč) stanovil s tím, že „trh nevstřebal hodnotu očekávaných příjmů do kurzu akcií, a tedy jím stanovenou hodnotu akcie nelze označit za tržní hodnotu“. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 13.01.22 18:22  Dada211  (225938)

soud

Nevím,  zda je to možné to dát nějakému zahraničnímu soudu?: Něco jako mezinárodní arbitráž. Kauzy Diaghuman, CME ikdyž chápu, že to bxlsa pře mezi soukromým investorem a státem. Nyní jeto pře mezidvěma investory a má rozhodovat stát. Jenže ted to je spor mezi souromým  investorem vesus koalicí tvořené jiným investorema státem. (dle tohoto co píšete to tak vypadá)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 13.01.22 21:32  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (193279)

soud

K zahraničnímu soudu to nejde dát. Pokud společnost neporušila právní řád ČR ,jehož zákony jsou přístupné i pro zahraniční subjekty, tak přesunout spor do zahraničí nemá šanci na úspěch. Snad jedině pokus o dovolání v případě velmi dlouhého sporu.

Co jsem se dostal k různým rozhodnutím soudu ohledně nepřiměřeného protiplnění při vytěsnění, tak jsem viděl i pár dovolání se k Ústavnímu soudu ,které i US zamítl.

Jinak chyba ve vytěsnění je jinde. Zákony jsou obecně-špatně napsané a není vůle je změnit. ČNB zákony při rozhodování o posouzení neporušuje .ČNB je jen pohodlná dělat něco víc nad rámec zákona. Vykazovat navíc činnost ,kterou ji zákon nezakazuje.

Měly se  spíše hromadit stížnosti na činnost posuzování vytěsnění ČNB u ECB ,která by posléze mohla vydat doporučení v jednání pro ČNB. ČNB se tímto doporučením sice nemusí řídit, ale v poslední době byla většinou připosraná a doporučeními ze strany ECB se řídila.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (16) 12.01.22 12:52  Němec  s.anetkzavinacseznam.cz  (239000)

O2

Je dobře,že vznikla další skupina,která bude levněji zastupovat akcionáře 02.U Pegasu byla odměna advokátů 10%.U 02 pan Hájek rozhodl,že 20% je dobré.Divný nepoměr...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 12.01.22 14:36  Dada211  (225938)

O2

Dobře to může být, ale také nemusí, to je otázka. Nevíme kdo to je, kde se tu najednou vzal, a kdo zná metody bolševiků tak  ví z historické zkušenosti, že to taky může být nastrčený,(ale taky nemusí) agent, jehož úkolem je rozdrobit a oslabit koalici sdružených akcionářů vedených panem Hájkem. a ještě nás stáhnout o nějaké ty prachy. to by blo dvojí vítězství PPF. Zajímavá by byla historická zkušenost s jejich výsledky v podobných kauzách. a porovnat jej.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 12.01.22 16:13  svedek  (239009)

O2 - poslední zvonění

Laický souhlas s uvedeným.

Je s podivem, že tomuto podivnému konglomerátu POŘÁD STOJÍ ZA TO vysloveně ODRBAT pár stovek minoritářů..

Díky Bohu a dlouholeté buldočí vytrvalosti nečetných AK JSOU již dostupné JUDIKÁTY které se doplatku za okradení přímo týkají!

Cca od léta 2022 by na stránkách MS měly být zveřeňovány zcela normáně tak, jak tomu bývá v cvilizovaných demokraciích.

Považte !!!

K dospozici jsoi)u zde i názory některých Osob, které zpochynují jakoiukoliv snahu

- mají na to nárok, ale abeceda má více písmen.

Dělku každého řízení nelze doposud ani odhadnout, jak ovšem uvedeno výše

NĚKTERÍ MINORITÁŘI SE JIŽ DOČKALI !

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 13.01.22 11:47  Dalibor  (232445)

O2 - poslední zvonění

To není s podivem proč stojí o to odrbat ostatní. Manežerům je vtloukáno do hlavy získejte co nevíc a neberte ohledy v pravo a vlevo. (napsal bych to výstižněji :-), ale ..nerad bych skončil u soudu nebo byl perzekuován) [za vydatné popory státua a státních institucí] Noblesu v tomto východním světě již nehledejte, to patřilo k prvorepublikovým podnikatelům nebo spíš za CK monarchie(ikdyž člověk neví, pamětníci již nejsou a písemné záznamy vyjadřují pouze subjektivní pohled pisatele, a v písemnostech nevíme jaké bylo zadání pro samotného pisatele ).V vminulosti okrádali majjetní méně majetní a ti se bouřili tzv. selské bouře. Na těch nejméně majetných si už nic vzít nešlo. - Ted si všimněte té paralely právě zde. Velmi majetní akcionáři obírají ty méně majetní a těch nejchudších se to opoět netýká, nedboť oni tady vůbec nejsou. :-))))  V dnešní době slušnost praktikuje pouze Rotaryclub a očekáva bych to u menších firem, tam to asi bude. Pokud se setkáte s konáním Rotaryclubu osobně, zanechá to ve vás hrozně příjemný dojem.  Na západ od nás se nevytěsňuje, pouze ojediněle. V USA pokud by jste něco takového udělal, tak se k vám obchodní partneři otočí zády a přestanou s Vámi obchodovat z důvodu etiky. Třeba příklad. Chtěli jsme na exkurzi při nějaké příležitosti v Plzňi do Prazdroje. V té době to vlastnili amíci. Exkurze byla zamítnuta. Odůvodnění: Pokud by vlivem čehokoli došlo k nějakému úrazu. pak ve státech je to považováno, že se se v dané firmě nedodržují předpisy a normy a konkurence to dá k šetření ve věci díky těmto úsporám jde o nekalou soutěž- šetří se n bezpečnosti a dostanete flastr. Prostě úpně něco jinného, jiná mentalita a přístup, pohled na věc. Člověk jak jde život jen zírá a nechápe.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (17) 12.01.22 16:27  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (185658)

O2 - poslední zvonění

Mě by zajímal seznam případů , kdy minoritní akcionáři vyhráli spor o cenu vytěsnění. Myšleno u soudu v ČR.

Pokud by se u toho uvedla i zastupující advokátní společnost bylo by to super.

Je jasné, že nelze předjímat ukvapené závěry, protože je to boj na dlouhá léta, ale nevím zatím o akcii,která měla slušnou likviditu na trhu a minoritář by vyhrál soud, proto by mě zajímal ten seznam ,abych se poučil.

 

Vcelku mně mrzí, že ve skupinách Tomáše Hájka se moc nepřipouští žádná diskuze. Ta je bez milosti hned smazána zakladatelem ....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 14.01.22 11:23  Petr Rada  (239122)

O2 - poslední zvonění

p.Tomíšek nejdříve než kritizovat bych doporučil se zoorientovat v nastence=sousedé.Ing.Hájek už mnohokrát psal,aby prispevatele nepsali na NASTENKU ale do komentaru a kdyz lidi jako Vy to nepochopili tak jejich prispevky presunuje do komentaru sam a nikoliv maze ale kvůli zachovaní přehlednosti webu.Tot vše.Pěkny den.Petr Rada

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 14.01.22 12:49  Dalibor  (239176)

O2 - poslední zvonění

Takze nakonec dobry.Vse ok.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 14.01.22 12:43  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 - poslední zvonění

To je dost, že ses taky ozval :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 12.01.22 16:50  Dada211  (225938)

O2 - poslední zvonění

Ta poslední věta je vskutku meritu zajímavá. .. nepřipouští se žádná diskuze ..K tomu předchozímu byl dodal jednu věc. Ono dát něco k soudu zde, je souboj s nerovným . PPF si koupí soudce, zaplatí právníka a tento souboj je skoro předem prohraný.  Berte to jako sportku za 0,5 hal (akcii). 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 12.01.22 16:49  Dada211  (225938)

O2 - poslední zvonění

Ta polsední věta je vskutku meritu zajímavá. .. nepřipouští se žádná diskuze ..K tomu předchozímu byl dodal jednu věc. Ono dát něco k soudu zde je souboj s nerovným . PPF si koupií soudce a zaplatí právníka a tento souboj je skoro předem prohraný.  Berte to jako sportku za 0,5 hal (akcii). 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (16) 12.01.22 17:52  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 - poslední zvonění

Racionální úvaha. Za posledních několik let registruji názory, že jediným řešením je AK47, nebo podobná modifikace sporu o ukradený majetek a pod... Tyto názory se množí, protože se množí okradení... Mafie jednoznačně vstoupila na půdu justice. Ke vší smůle jsou do justice verbováni též různí aktivisté, kteří mají za cíl perzekuovat nepohodlné obyvatelstvo. Nikoliv jen okradené, kteří se domáhají nápravy, ale dokonce už i názorově nepohodlné... příkladem jsou ty totalitní praktiky stíhání lidí za názory na netu a jejich tresty. TOHLE vážení není právní stát ani kdyby Bradáčová rajtovala na Rychetského hřbetě.

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 11.01.22 19:08  Akciový Investor  (238942)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Dobrý den,

v souvislosti s žalobou na doplatek za akcie O2 se utvořila skupina akcionářů, která požádala o zastupování advokáta Mgr. Jiřího Trnku, který má s reprezentováním vytěsněných akcionářů zkušenosti. Každý akcionář hradí 0,50 Kč na akcii na znalecký posudek + 15% z vymoženého doplatku (není tam žádná fixní odměna). V případě zájmu o připojení se k této skupině napište na e-mail office@pravnikpraha.com (+kopie na O2doplatek@seznam.cz) a připojte i počet akcií.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 11.01.22 19:07  Akciový Investor  (238942)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Dobrý den,

v souvislosti s žalobou na doplatek za akcie O2 se utvořila skupina akcionářů, která požádala o zastupování advokáta Mgr. Jiřího Trnku, který má s reprezentováním vytěsněných akcionářů zkušenosti. Každý akcionář hradí 0,50 Kč na akcii na znalecký posudek + 15% z vymoženého doplatku (není tam žádná fixní odměna). V případě zájmu o připojení se k této skupině napište na e-mail office@pravnikpraha.com (+kopie na O2doplatek@seznam.cz) a připojte i počet akcií.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 12.01.22 10:40  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Nechápu, že na tento relevantní příspěvek dokáží místní diskutéři reagovat negativně.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (18) 12.01.22 10:50  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238991)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Moje odpoved je jednoduchá misto souzeni je potřeba nasypat penize jinam 

nevidim duvod proč mám třeba 5 mega držet v Telecim a čekat na nějaké uroky a doplatky plácnu 0,5 mega když mi těch 5  mega může za ty roky soudu vydělat 5 mega a mám je pořad k dispozic do par dnu....

Pokud jsou zakony nastaveny tak jak jsou a já je nemám monžost změnit pak je třeba se přizpusobit situaci a nějaký brekot nemá cenu 

prostě je to tak ja je a já jako investor či spekulant heldam přiležitosti jinde ...

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 27.01.22 14:01  MartinG  gjanzavinaccentrum.cz  (240157)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Ty fakt investuješ do akcií? Ty peníze dostaneš a až pak se soudíš o doplatek.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (18) 28.01.22 09:39  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (240188)

Zastupování vytěsněných akcionářů

ty troubo z nemanic - ano já investuji do akcii slušných perpesktivních firem né firem které ovladaji ruzni hochštapleři a mafiani a ano na soudy nemám čas na nějaké kafrani u piva zda ta cena měla být větší či menší... prostě cenu určil trh pokud se ti nelibi kup si celou firmu....

ještě tam máš další otazku na urovni zvlaštni školy ?

Jak si můžeš vubec dovolit se o něco soudit a zatěžovat už tak nefukčni soudy ???  ty víš jak tam firma funguje , ty jsi do ni investoval miliardy ze sveho ?

Nebo si jen příživník co si něco někde přečetl a mysli si že má pravdu ???

Tak běž pujč si 50 miliard a kup celé O2

Jake firmy a tituly asi budou na BCP  když si každá firma přečte že vyčurani Češi se neustale jenom soudi, protože si mysli, že se firma řidi jinak a vlastni 0,000000001 počtu akcii

Lidská drzost nezná mezi... 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 02.02.22 18:53  pozor  (232401)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Na to lze Martikovi jen odpovědět, že lidská blbost nezná mezí. Např soudy by nemusely být nefunkční a přetížené, kdyby zkorumpovaný zákonodárce (tak jako na západ od nás) jen okopíroval to, že při vytěsnění nemá hl. akcionář právo hlasovat. Na místo toho dal zájemci o akcie drobasů právo je sám ocenit!

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 02.02.22 19:12  Josif Josifovič  (240517)

Zastupování vytěsněných akcionářů

To je pravda, Pozore, zde je nikoliv damokratická republika ale Kocourkov, nebo ještě lépe Banánov, korupce zákonodárců nezná mězí (viz i ten sám velký lichvář a hokynář Péťa dostal  od největšího našeho šéfa - capo di tuti capa nejvyšší státní vyznamenání). To tam prosadil poslanec za ODS Doležel, a tak to zůstalo, že vyvlastňovačky v Česku jsou zlatý důl, jelikož si to prosadí majoritář na 90% kdy chce a jak chce, popř. když hrozí, že by soud určil vyšší kompenzace, tak se dohodne s minoritními a vyplatí jen ty žalující, i když zákon by měl být pro všechny. Zde se vše obchází, viz i většinově státní ČEZ jak vyvvlastňoval, hlavně vše utajené, a nikdo nikomu nic nedokáže, kriminálka to má u zadku, to abyste jim dodali důkazy, jinak nejsou schopni sami nic vyřešit vše je účelové a proto zde v ČR proběhlo  nejvíce vytěsnění na celem světě.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 12.01.22 11:27  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Marto, nejsou všichni spekulanti stejní a už vůbec ne "jen obyčejní" akcionáři. Jasně, máš recht, spekulace si vyžadují jiné postupy, ovšem i u spekulantů platí, že každý máme jiné dispozice :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 12.01.22 11:00  mucha  (233352)

Zastupování vytěsněných akcionářů

V tom je právě ten fór, peníze můžeš nasypat jinam. Vytěsnění dostaneš a soudíš se o doplatek. Nic se neblokuje.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (13) 12.01.22 11:05  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238991)

Zastupování vytěsněných akcionářů

a ten čas toho souzeni a te administrativy mi zaplati kdo ??? :-)  viš kolik mohu za den vydělat ? 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 12.01.22 11:09  Gordon  (238992)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Po čas toho souzení už budete mít peníze dávno k dispozici.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 12.01.22 15:44  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238991)

Zastupování vytěsněných akcionářů

jaké penize za čas utraceny sepisovnim nějakých sodnich sporu řešeni co je to za pravniky co je to za sdruženi 

proč se mám nečeho domáhat a ukazovat všem kolik čeho a kdy držím atd 

o těchto nákladech je řeč , ale chápu nechápte to nic překvapivého ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 12.01.22 11:15  brucoun  (238987)

Zastupování vytěsněných akcionářů

Ano, to je můj názor. Čili člověk žádný čas neztrácí.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 12.01.22 10:54  achne  (235376)

Zastupování vytěsněných akcionářů

souhlas

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 10.01.22 12:59  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (185658)

O2 max

Tak vypadáto ,že vytěsnění bude k 1.březnu . Po ukončení VH se konečně cena utrhne nad 270 Kč. Kolik tipujete max. do konce ? 

278 Kč ?

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (19) 10.01.22 13:34  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 max

Mám takové tušení, že s ohledem na zvyšující se tlak směrem k PPF bude protiplnění vyšší, zjevně těch 270,- zkoušeli jako pokusný balónek. Už jen samotný nechutný fakt, že sqeez bude financovat banka vdovy Kellnerové dává tušit slušný skandál. Prý žijeme v právním státě.... S ohledem na ztrátu investic do cp a výhledu 10ti letých dividend by měla být akcie vykoupena cenou kolem 500,-

 

Ministerstvo financí mlčí - asi samý pokrokový aktivista

Ministerstvo spravedlnosti mlčí - asi samý pokrokový aktivista

Nejvyšší státní zastupitelství mlčí - asi samý pokrokový aktivista

ČNB mlčí - asi samý pokrokový bankovní byrokrat naslouchající pouze příkazy Bruselu

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 10.01.22 14:54  karak  (218735)

O2 max

Hmm.. takovej zkušenej burzian a tuší, že PPF pustí nějakej chlup navíc. Ani omylem.  Já myslím, že po dlouhých letech na soudech snad doplatí alespoň část pravedlivého ocenění akcie :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 10.01.22 15:01  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 max

Tak dobře, zaměň slůvko "doufám" za "spekuluji". Už je to lepší?:-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 10.01.22 14:38  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238796)

O2 max

a co jsi čekal ?  můžeš se soduit v dresu kolegu ze sdruženi Hajek hejkal a spol 

Nějak tu vázne info kolik že toto sdruženi vysoudilo z Pegasu nebo dalších eskapad...

Ono vůbec vázne info kdo kolik vysoudil a dostal podilu... těch kauz jde zde nespočet 

já svoje prachy spravuji rád nenechávám je ležet v soudních přech a když vidim že to nikam nevede jdu o dům dál kde jsou investiční přiležitosti...

pokud se Vám nelibi situace běžte k volbám jelikož vyhrala vlada,která tam je a jejichž strany se na těchto podivných zakonenech a tunelech podilely tak výsledky či zlepšeni nečekám....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (15) 10.01.22 15:04  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 max

Tak samozřejmě, že dávám přednost spekulaci, než soudním tahanicím. Ale třeba v případě IPB mi nic jiného nezbylo, než podávat žalobu na stát... spor stále běží. Tam to bylo o něčem jiném. Tady na O2 si dělá nárok na můj majetek soukromník a on není veřejný zájem, nebo bankrot státní banky...

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 10.01.22 16:41  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238796)

O2 max

jak dlouho už běží ten spor s IPB  20 let a vysledek 0 :-)  ??? má to smysl ? 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 10.01.22 22:01  evropan  (232163)

O2 max

Vyplašil jste mu hejly. Výsledek bude žaloba jak přes kopírák a -0,5 Kč na akcii pro advokátní kancelář. U PFNonwovens tomu dávám větší šanci, ale kdo ví.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (18) 10.01.22 16:50  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

O2 max

<... když nedoufám v nějaký výrazný výsledek, smysl to má. Gauneři na Min. financí (stát) by se měli chovat jako v právním státě... když už mají plnou hubu práva a demokracie. Nechat to plavat by znamenalo, že si budou pořád dělat co se jim zachce. Takže z principu ano.

Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 12.01.22 10:52  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238991)

O2 max

nezměni se nikdy nic s tim se smiř.....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 10.01.22 11:03  kohoutek Nejlépe hodnocený autor  (206686)

Cetin

Ta obrana akcionářů přes pana Hájka se utvořila také při vytěsnění z Cetinu - po rozdělení 02 ...tuším , že to bylo v roce 2015...ví zde někdo, jak to dopadlo ?...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 10.01.22 15:46  Frenky  (238814)

Cetin

Já se obávám, že za Cetin ještě nedostal nikdo nic.....

A mám takový divný pocit, že podobné to bude i s O2. A přitom vím, že za poslední roky jsem dostal mnoho doplatků za x vyvlastnění - matně si pamatují na TŽ, Mittal, nějaké vodovody a Severočeské doly, ale nikdy v těchto kauzách nefoguroval p.Hájek a jeko kamarádi z KB Legal nebo jak se jmenují.....

Mám pocit, že si z toho nemravného zákona o vylastnění minorit za cenu většinového akcionáře udělali svůj kšeft...ale snad se mýlim. A třeba tu někdo sdělí, že už za Cetin něco dostal..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 12.01.22 22:11  evropan  (232163)

Cetin a další

To by mě zajímalo kolik Kč bylo dorovnání a při jaké ceně na akcii "TŽ, Mittal, nějaké vodovody a Severočeské doly" a za jak dlouho?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 10.01.22 16:43  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238796)

Cetin

jen otázka měly ty doplatky za ty akcie nějaký smysl nebo sis za ně koupil 2x zmrzlinu 3x benzin a jedny rifle ? 

 

 :-) 

a byl tam po těch X letech i doplatek urokový ? 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 07.01.22 10:05  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (188860)

Tomáš Hájek on Twitter

Celková držba akcionářů, kteří budou žalovat PPF o dorovnání za O2, již překročila 2.000.000 ks a dále rychle roste, smlouvy tedy překonáním limitu 1,5 mil. ks nabyly účinnosti a to ještě ani nemáme usnesení VH. Moje ambice 3 mil. ks bude zřejmě překročena https://klblegal.cz/cz/vytesneni-o2

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (24) 07.01.22 10:18  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238456)

Tomáš Hájek on Twitter

uslili pana Hajka je skvěle každý rozumný investor (nový titul) se BCP  vyhne, protože ví že je tam rozesravač co všude byl, všechno ví a má přesnou informaci kolik co stoji a mělo by stát O2, PEgas, Moneta, a mnoho dalších...

Mě by zajimalo kdybych si koupil v té pofiderni firmě pana Hajka svuj podil a chtěl po něm vyplatit dividendy co by na to říkal proto tam žadne akcionaře nemá....

A proto podnika nebo napomáha oboru kterému už se dnes neříká sázky na čistý sport (sport už zmizel ovlada ho jen mafie nebo chobotnice viz hokej , fotbal, basket, hazena ),  jako kdysi sveho času kriminalnik Horaček co kandidoval na prezidenta.v teto bananové republice...

v člověka který má firmu na podporu těchto "mafii zmanipulovných"  sázek (a jak je sazka ferová když sport ovladaji mafie víme ) a obchodou s lidským neštěstim nemám aboslutně žadnou duvěrů . Jeho moralni kredit je 0, je naprosto neuvěřitelné že takový člověk obvinuje a nebojim se slova vydirá jine úspěšné investory , kteří vybudovali nebo převzali byznys - výrobu, služby apod 

Sazeni na sporty už dlouhe roky ovladaji mafie a vysledky jsou předem známe a domluvene... to ví každe male ditě na kauzy typu Berbr nemusime chodit daleko....

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (24)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (23) 07.01.22 10:26  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238456)

Tomáš Hájek on Twitter

ještě doplnim - pokud si akcionáři mysli že je firma okráda a dluží jim větší cenu za akcie nebo zadržuje dividendy pak maji možnost sehnat miliardy firmu převzit a byznys provozovat....

A to se neděje... jednodušší je být za křiklouna a křičet oni mě asi okradaji....

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (23)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (23) 07.01.22 11:09  PETROL  sayenzavinacemail.cz  (185658)

Tomáš Hájek on Twitter

Martíku ty seš zase mimo. 

Když někdo upisuje akcie, to je mu i drobný akcionář dobrý, protože ty prachy většinou potřebuje na rozvoj a banky mu většinou nepůjčí nebo půjčí ,ale za nevýhodných podmínek. A tu když firma je na tom dobře a nechce se dělit i o tu poměrově malou zbývající část ze zisku a použije vytěsnění, ze kterým ten akcionář nesouhlasí, tak se má ten malý akcionář tzv. nechat koupnout dop.rdele a nechat si ocenit svou akcii nevýhodně ? 

Akcie O2 vyplácela slušné dividendy procentuálně vyšší než úroky v bance. Toto se každý člověk ,který neumí lépe spekulovat na burze těžko nese. Navíc zde se chce, aby se dodržovaly pravidla běžné v EU. 

V tomhle jsou prostě zákony v ČR, dohled ČNB a ve výsedku fungování soudů  k smíchu ......

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 07.01.22 12:08  Dalibor  (232445)

Tomáš Hájek on Twitter

Je to tak jak píšte, ale to podstatné jste tam nenapsal. Banka bud nepůjčí, nebo za nevýhodných podmínek a to proto, že tam je vysoké riziko návratnosti investice. Pokud je tam to vysoké riziko, tak jsou minoritní akcionáři dobrý, poněvadž to riziko nesou na sdobě. Je právě nechutný, že jakmile riziko pomine a byznys si tzv. sedne, je minoritní akcionář nemilosrdně vytěsněn bez zohlednění ztráty budoucích výnosů a zohlednění minulého rizika, které nesl. Navíc jde o v podstatěo násilnou krádež posvěcenou státem, která je v rozporu se základní listinou základních práv a svobod jednotlivce. Krádež je umožněna z pozice moci. Vyjednávací pozice majorita je dána pouze finanční převahou a zákonem , který si koupúil.. Tím to zlegalizoval, že to není trestný čin.. Převahou lupiče v bance je výhoda kvéru, který drží v ruce. Principiálně je to naprosto stejné.Kdyby byl lupič majetný a koupil si, nebo opartřil zákon, který to legalizuje, tak by to teké nebyl trestný čin. 

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 08.01.22 13:54  Dalibor  (232445)

Tomáš Hájek on Twitter

Ještě mě napadlo výhodou akcií je, že firma nemusí splácet jistinu úvěru na rozdíl od úvěru pouze vyplácí dividendový výnos (může a nemusí podle hospodaření). jakoby platili pouze úrok, což je skoro roven d. výnosu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (19) 07.01.22 11:19  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238456)

Tomáš Hájek on Twitter

v čem jsem mimo :-)))

zakony jsou jasne všechno ostatni jen vymluvy

pokud nemáš výkazy o hospodařeni je jakákoliv predicke co by kdyby bezpředmětna zda dividendy nebyly na dluh zda je společnost dobře řizena zda byzyns model je udržitelný..

máš možnost vzít 40-50-60 miliard koupit od Renaty cele O2 a ukazat jak to budeš dělat...

Podivej se jaké a kolik titulu přišlo na BCP ?  odpovim si směšné nebo zbankrotovane a nebo žadne 

do roka se bude obchodovat jen 3 KB, Erste a ČEZ....

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (15) 07.01.22 14:05  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Tomáš Hájek on Twitter

Marťo, pleteš si emitenta, tedy Telefoniku O2 s PPF, Pokud vím, tak PPF neprodukuje ve firmě žádný zisk, stejně jako minoritní akcionáři. PPF pouze vlastní majoritní balík. Tady jde o nenažranost. V budoucích strukturách chce PPF vytvořit jakousi korporaci... a proč by v této korporaci nemohli být i menšinoví akcionáři? Pořád bude mít každý podle výše svého akciového podílu právo na svůj zisk - z jedné a te stejné TelefonikyO2, tedy i PPF bude hrabat pouze na základě výše svého podílu. PPF je stejný parazit jako drobasové. Už to chápeš?

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (14) 07.01.22 17:29  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238456)

Tomáš Hájek on Twitter

je to klasika hejno hejlů chce participovat na uspěších firmy ....

pokud maji love at si koupi celou firmu ....

penize nemaji a v dobách hojných berou divi - hojnost skončila král umřel zavira se krám a hejlové breči že nemaji bremendu :-)

pokřivený to trh :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 08.01.22 09:14  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Tomáš Hájek on Twitter

...hejno hejlů chce participovat na uspěších firmy... Ty ses přejedl tiramisu s kofolou? :-)))) Tak proč tedy existuje Burza, můžeš mi to po 20 letech tady už konečně vysvětlit?:-))))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 10.01.22 11:14  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238796)

Tomáš Hájek on Twitter

k tomu aby ses soudil s majiteli firem :-)  kdo zná přesnější výsledovku :-)))) 

proto jedu už mnoho mnoho let Ameriku svobodný trh větší kuspni síla větší objemy....

překvapuje mě že zrovna tobě mám vysvětlovat slovo svobodný a volný trh nepokřivený dotacemi a žalobami hejlů.....

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 10.01.22 13:26  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Tomáš Hájek on Twitter

Dávám ti palec nahoru, ale o tomhle jsem nepsal. USA nemůže přirovnávat k České politicko finanční mafii. To jistě chápeš. Tak blbééé zase néseš, že?:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (23) 05.01.22 10:36  barbora  (238468)

kam nejlépe investovat

V novém roce se chci podělit o několik skvělých novinek! Někteří určitě ještě slaví) a někteří už pracují a vydělávají a vydělávají pasivně. Rád bych vám pověděl o své známosti s Gazpromem. Tato megaspolečnost mě přesvědčila, že všechno funguje, že i s minimálními investicemi se dají vydělat slušné peníze! Každého samozřejmě zajímají čísla a já investoval 3000 rublů. O týden později mi na kartu přišla první platba od Gazpromu ve výši 25 000 rublů. Byl to šok, ale velmi příjemný. Nyní jsem již uzavřel půjčky a začal šetřit na auto, chci červenou Mazdu 6.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (23)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 05.01.22 12:09  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

kam nejlépe investovat

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 05.01.22 14:46  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

kam nejlépe investovat

To je divnýýýý. Tak napsal jsem malý koment, přitom není vidět, takže ho nikdo nemůže přečíst, ale mám 3 plusové bodíky. Fakt mazec :-)) Repete - psal jsem, že s malými investicemi se dají nadělat i velké ztráty :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 30.12.21 18:48  štěpán  (238037)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Ahoj, budu vytěsňován poprvé. Zajímalo by mě, jak to bude probíhat? Mám na Master účtu u FIO evidované akcie O2, musím něco dělat nebo v den vytěsnění mi bude na obchodní účet připsáno 270xpočet akcií? Stáhne si FIO za to nějaký poplatek?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 04.01.22 02:10  Petříček Búúúm  (238330)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá? Kdy skončí obchodování ?

Prosím Vám, mám nakoupené nějáké časově omezené opce. Kdy skončí, projde-li vytěsnění, obchodování akcií O2 na burze ? Díky ! P.B.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 31.12.21 08:39  PX  (206192)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Nic nedělej. U vytěsněvných společností se místo nich na účtu po vytěsnění objeví peníze. Po vytěsnění možno podat předžalobní výzvu a poté žalobu na vytěsňovatele, pokud bude vytěsňovací cena nízká.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 30.12.21 22:58  zelena kocka  (238046)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Nevím jak u O2, ale u Monety to bylo takto: Poplatek za realizaci pokynu k odkupu resp. převodu akcií činí 0,10 % z objemu (min. 660 / max. 5.000 Kč) + 285 Kč.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 03.01.22 16:15  pluťan  (238297)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

U jaký Monety? Jsi asi kočka z budoucnosti, co? :)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (21) 31.12.21 09:17  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Vy tu necítíte tu nebetyčnou drzost? Někdo vám vyvlastní majetek a ještě za to chcete platit poplatky? Když jste tolik oddáni blahu zloděje, tak co kdyby si to ten zloděj náklady zaplatil sám? žíííííííííííš my jsme ovce. Stříhají nás dohola a ještě slastí bečíme, že můžeme platit poplatky. Oni jsou dokonce tak hodní, že nám ty poplatky dovolí :-))) Asi jako s těmi smrtícími vakcínami - prý povinně - ale: "my tu vakcínu lidem pod 30 let umožníme" --- se pokálím smíchy....:-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (21)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 04.01.22 19:31  balxy  (238422)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

A stejné je to u daní - proti mé vůli mi odeberou akcie, které mám v držení méně než 3 roky a musím z toho platit daň. Ale já nyní nic prodávat nechci, tak proč z toho mám platit daň.....

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 05.01.22 12:07  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (237482)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Vytěsnění je investiční ztráta. NIC neplať. Státu, který neumí ochránit majetek daňovým poplatníkům nepatří ani koruna. Když stát vyvlastní občanovi nemovitost, taky z toho nemůže platit daně, protože tento okradený občan neutrpěl zisk, ale ztrátu... protože mu jednoduše zhatil investici na které nemůže generovat budoucí zisky. Ze ztráty se daně neplatí. Pokud by FU argumentoval opačně, okamžitě bych ho žaloval.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 07.01.22 10:23  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (238456)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

Pijacku ty se jen svým akciovým podilem (legalně přes burzu) přiživuješ na byznysu někoho uspěšného jak uspěšného či feroveho se da polemizovat, ale bez detailni znalosti všech finančních toku je to je sproste vydirani, vyřváváni a zatěžovani soudu nesmysly ... můžes sehnat miliardy firmu koupit a byznys převzit , ale chapu lepší je být křikloun a obvinit majitele z nizke ceny nekalosti apod... burze to neprospívá , pokřivuje to prostředi a bananová republika a soudy tomu jen nahravaji....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 04.01.22 10:53  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (227372)

Jak takové vytěsnění technicky probíhá?

ty si taky smrtici vakcina až dostaneš omikron budeš na JIP u co by dup a tam budeš vyřvavat že chceš vakcinu už ti dá jen opat HUGO  slastne požehnani....

Ale na nahrobku budeš mit napsano  - nejsem ovčan a proto jsem zhebnul :-) 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 29.12.21 15:20  vazbič  (186148)

akcie

  Když vytěsnovali na Stock zachovali se jako grandi, dali slušný bonus cca. 40 procent. To ovšem pro společnosti PPF (O2) nebo Penta (Fortuna) je něco nemyslitelného. Je to asi tím že jsou původem východoevropané a k majetkům přišli povětšinu nemravným  způsobem.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 30.12.21 12:45  spokojený důchodce  (227846)

akcie

Podívejte se na Spolchemii. Tu si letos zprivatizovat za směšné peníze pan Karel Pražák (Kaprain). Také z hnízda super managerů PPF. Samozřejmě přes Kyprskou společnost.Jak mi říkal přítel a kamarád, tohle neskončí dokud nebude vše ,, rozkradené,,.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 29.12.21 15:22  kacerdonald Jméno 'kacerdonald' používá stále stejný uživatel  (237711)

akcie

To máš pravdu a kdy by si věděl kolik toho tady Péťa zlikvidoval BOPO Třebíč

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:


Diskuze Akcie TELEFÓNICA O2 C.R, další stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Akcie TELEFÓNICA O2 C.R

Akcie TELEFÓNICA O2 C.R - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie TELEFÓNICA O2 C.R.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie TELEFÓNICA O2 C.R e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie TELEFÓNICA O2 C.R.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.10 USD 16:26   
 Zlato 2323.47 USD 16:26   
 Stříbro 29.01 USD 16:26   
 Káva 226.47 USD 16:26   
 Cukr 20.22 USD 16:26   
 Bavlna 74.04 USD 16:26   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.