Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 45 (45)
 
přečíst (0) 05.09.22 17:09  TomM  unti.mikozavinacproton.me  (247537)

Ano

Takoveto nejake reseni je naprosto nezbytne. Tecka!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 02.09.22 18:01  Pavel Molík  pav.molikzavinacgmail.com  (242756)

Babiš má tentokrát pravdu.

Není možné ožebračit milióny občanů a zlikvidovat naši ekonomiku jen proto,  aby se pár lakotných a mamonem posedlých akcionářů co nejvíc napakovalo. Smlouvy zajišťující ožebračení miliónů lidí z titulu nemravně předražené elektřiny jsou nemravné a tudíž i neplatné. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.09.22 17:13  TomM  unti.mikozavinacproton.me  (247537)

Babiš má tentokrát pravdu.

Naprostý souhlas. Přesto je tady ještě jedna důležitá věc. Musíme se ptát, proč nastala tato situace. Není to výsledek běžného mechanismu. Někdo tomu pomáhá. Víme kdo, proč a kam to má směřovat, že!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.09.22 00:05  Mono  (229311)

Babiš má tentokrát pravdu.

Anoooo, vime!!!!!!

Je to Puu Mrnous Veliky I. Ten je vinen vsim zlem na Zemekouli a zasluhuje nejhlubsi opovrzeni a prisne potrestani. Navrhoval bych vytku pred nastoupenou jednotkou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 02.09.22 19:26  Mono  (229311)

Babiš má tentokrát pravdu.

Tak, reseni ma v rukou stat. Mel by na mimoradne zisky energetickych firem uvalit mimoradne dane cca 70-80% a vybrane penize spravedlive prerozdelit spotrebitelum energii.

Souhlasim s tim, ze strilet v CR elektrinu za 500+EUR/MWh je mimo misu. Treba CEZ ma prumerne naklady na vyrobu cca 70 EUR/MWh (kdyz vyjdu z udaju CEZ pro investory z kvetna a trochu pocitam....)

Ovsem, hnuj na hlave nema jen CEZ, ale podle meho nazoru treba i Buresuv Agrofert. Proc hned stoupla cena repkoveho oleje, psenice, ... prestoze jsou jeste z lonske sklizne s nizkymi naklady... 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.09.22 17:17  TomM  unti.mikozavinacproton.me  (247537)

Babiš má tentokrát pravdu.

Na všecko co se děje existuje jedna souhrnná a smutná odpověď. Byli jsme léta chytáni do spárů psychopatických globalistů, kteří jsou jako rakovina nasazeni vsude, kde se objevem rozhoduje. To co se děje jsou počátky následků jejich naprosto sociopatických cílů. A to musí být zastaveno!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.09.22 00:01  Mono  (229311)

Babiš má tentokrát pravdu.

Jooo Bures na mne pusobi jako psychopat, ale mohu se mylit. Pokud ho zavrou, tak uz ani nebude zajimave vedet, jak to je.

Puu se take jevi jako psychopat, dokonce pomerne nebezpecny. No, snad dostane rozum, nebo ho nekdo umravni...

Koho dalsiho jsi mel na mysli? Zastavime je vsechny.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 02.09.22 15:02  scink  (229387)

Škoda

Škoda že nám vládnou jen pitomci a ne odborníci, kteří tady překykupují chtrostí a jedno skvělé řešení střídá druhé. Možná je to proto, že něco jiného je blábolit pitomosti a na foru a něco jiného činit odpovědná rozhodnutí s plnou znalostí situace. Pokud někdo bere ... Babiše vážně, tak je to je větší ... než tenhle hotentot. Navíc by se mělo ctít pravidlo, že se zločinci se neobchoduje.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 02.09.22 12:51  Mono  (229311)

Kde brat a nekrast?

Bures me opravdu pobavil...

1) Stat pujcuje CEZ mnoho miliard, aby mohl dorovnat svou obchodni pozici na Lipske burze.

2) CEZ, protoze nema kes, musel odlozit vyplatu divi asi o ctvrt roku.

3) CEZ sice ma vysoky nerozdeleny zisk, ktery teoreticky muze vyplatit jako dividendu. Jenze nerozdeleny zisk je jen ucetni polozka. A z bodu 1) a 2) jasne plyne, ze CEZ momentalne penize na vyplatu nema, naopak si potrebuje na sve obchodni aktivity pujcit. Vyplata mimoradne dividendy je tedy za danych podminek absolutni fantasmagorie.

A nejen nyni, ale i v budoucnu. Ty love jsou davno fuc..... Albanie, Bulharsko, Rumunsko, Turecko... Neni co vyplatit.  Kde nic neni, ani cert nebere...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 20:42  Boris  (247444)

činit odpovědná rozhodnutí

činit odpovědná rozhodnutí  - co to je? odpavedna komu a cemu? odpovedna je vlada jen sponzorum a cez jen partajim a ty cezu, co jim posila finance. jsou v symbiotickem vztahu, stat je cez a cez je stat, kdy to uz pochopi? to jim nastacilo videt romana s topolankem v toskansku?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 22:05  Mono  (229311)

činit odpovědná rozhodnutí

Ano, management CEZ PMN patri do klepet.

Nejvice zabavne je, ze aby ospravedlnili vysoke ceny elektriny, tak jedou temer nonstop paroplynovou elektrarnu. I kdyz je to zbytecne a vlastne i nesmyslne, maji lacinejsi zdroje. Ale diky tomu se mohou zastitovat marginalnimi naklady na vyrobu elektriny.

Ja bych je od minuty zavrel do basy. To je gaunerina nejhorsiho zrna.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 22:05  Mono  (229311)

činit odpovědná rozhodnutí

Ano, management CEZ PMN patri do klepet.

Nejvice zabavne je, ze aby ospravedlnili vysoke ceny elektriny, tak jedou temer nonstop paroplynovou elektrarnu. I kdyz je to zbytecne a vlastne i nesmyslne, maji lacinejsi zdroje. Ale diky tomu se mohou zastitovat marginalnimi naklady na vyrobu elektriny.

Ja bych je od minuty zavrel do basy. To je gaunerina nejhorsiho zrna.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (30) 02.09.22 08:37  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (247345)

trocha reality

Pokud zemi nečeká nic dobrého, protože v čele její vlády stojí mluvka, který plácá nesmysly, měli by s tím lidé něco setsakra rychle udělat. Slyším plky o celoevropském řešení, přičemž německý kancléř nechce o nějakém zastropování ani slyšet, a namísto toho nás přijel přesvědčovat, že se v EU musíme vzdát práva veta, rozuměj posledních zbytků suverenity. Jsou nelogická slova ministra průmyslu Jozefa Síkely o tom, že energetický trh selhal. Buď, že trh zcela selhal, protože ho zničili idiotští politici svojí zelenou politikou a idiotskou ekonomickou válkou s Ruskem, kdy jsme vyhlásili ekonomické sankce zemi, na které jsme ekonomicky závislí, nebo, že trh naopak vůbec neselhal, ale pouze reaguje na idiotskou zelenou politiku eurounijních politiků a jejich idiotskou ekonomickou válkou s Ruskem, kdy jsme vyhlásili ekonomické sankce zemi, na které jsme ekonomicky závislí.

Dosavadní doporučení: přečíst (30)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (26) 02.09.22 08:50  On the road Nejlépe hodnocený autor  (247397)

trocha reality

Dej si už mokrý hadr na hlavu a omej si přirození vlažnou vodou. Rusák napadl Ukrajinu a je správně, že západ ji nechce hodit přes palubu tak, jak nás nechali Hitlerovi! S válkou padl greendeal. To ještě mnohým nedošlo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (26)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (12) 02.09.22 12:17  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

Dle mého naivní - ale dost možná většinový názor.
Green Deal vůbec nepadl - naopak byl akcelerován. Nevidíte jak řada lidí nakupuje soláry, tepelná čerpadla, zatepluje ? Extrémně a uměle se zdražila fosilní paliva - každý se jejich použití zbavuje (nebo krachuje nebo stěhuje firmu mimo EU).
Válka je jen zástěrka a výmluva - dodávkám plynu brání především EU.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (13) 02.09.22 12:42  Mono  (229311)

trocha reality

Souhlasim s tim, ze GD valkou na Ukrajine spise eskaloval, nez za by se zpomalil....

Ovsem, valka neni zasterka. Ze neni plyn je plan CCCP. Zacal si to pripravovat uz loni v kvetnu, kdy Gazprom nezacal plnit pronajate zasobniky plynu.

Nic nebrani tomu, aby si Gazprom prevzal turbinu pro NS1, ktera na nej uz pres mesic ceka v Nemecku vcetne vsech potrebnych bumazek. A vedle toho Gazprom muze pouzit zcela nevyuzivany Jamal a nekolik vetvi plynovodu pres Ukrajinu...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 02.09.22 13:07  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

Nic nebrání tomu aby:
- EU deklarovala, že sankce se nevztahují na zařízení pro Nordstream I
- Německo vydalo povolení k provozu pro natlakovaný Nordstream II
- Ukrajina ukončila blokování větve plynovodu z Ruska
- Jamal přestal být používán v reverzním módu (z Německa do Polska), Polsko uhradilo své závazky ke Gazpromu a existovaly by objednávky k přepravě Jamalem

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 02.09.22 13:46  Mono  (229311)

trocha reality

Samozrejme, pokud si Gazprom objedna kapacitu v Jamalu, tak ji urcite dostane. 

Dana turbina dostala vyjimku, ostatni technologie ne. Gazprom chce vice, nez je k provozu NS1 treba....

Ukrajina blokuje jednu z mnoha vetvi plynovodu. Asi tam, kde zuri valka rozpoutana CCCP. To by asi bylo logicke, ze valecnou zonou plyn proudit nebude....

Zavazky Polska, pokud nejake jsou, mohou byt vyrovnany prave tranzitem plynu pres Polsko.... Navic, nejake pripadne financni zavazky Polska neznamenaji, ze by pres Polsko nemohl proudit plyn. (Rusko take nesplatilo sve dluhopisy investorum....)

NS1, Jamal a ukrajinske trouby plne staci. Na NS2 nic nezavisi. Navic, by stejne Vanovi spadl hasak do turbiny NS2 a prestal by fungovat....

CCCP evidentne nechce moc dodavat, radsi ten plyn bez uzitku spali.... 

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 02.09.22 14:02  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

NS I používá 6 turbín (a možná další technologie) - proto chápu, že výjimka pro 1 turbínu nic neřeší (tuto výjimku jsem navíc slyšel jen od Scholze - ne od EU).
Já bych řekl, že plyn musí objednat odběratel - ne dodavatel. A že nechcete posílat plyn do státu, který ho de facto krade... Rusko nesplatilo dluhopisy proto, že USA jim "zabavily" cca 700 mld USD a zakázaly věřitelům úhradu přijmout.
Větev na Ukrajině byla v rukou separatistů od roku 2014 - proč to najednou začalo vadit až letos v létě ?
Pokud by Německo dalo povolení pro NS II a "Váňovi by spadl hasák" - pak by už situace byla jednoznačná. Z nějakého důvodu pro to ale není vůle - čeho se Německo / EU bojí ? Že by plyn proudil ?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 02.09.22 15:47  Mono  (229311)

trocha reality

Neni treba zprovoznit NS2, NS1 staci, Jamal staci, ukrajinsky plynovod staci....

Vanovi spadl hasak do turbin NS1, neni duvodu predpokladat, ze u NS2 by to bylo jinak. Turbina pro NS1 ceka jiz mesic vysperkovana a vylestena v Nemecku a ceka az si ji Gazprom milostive vyzvedne. Je zcela irelevantni, ze chce vyjimku na vse. Ma ji na jednu turbinu a kdyby chtel dodavat, tak by mohl.

Kdyz nechce, tak nechce. Bude palit plyn zdarma a za par let si od nej EU nekoupi ani psouka.... Je to hra o to, komu drive vytecou nervy. Zdanlive ma esa v rukou Gazprom, ale ani to nemusi k vyhre stacit...

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.22 14:46  JendoSlaff  (242294)

trocha reality

Proč není situace jednoznačná už teď? Jak to tu už počítal jeden diskutující - 6 turbín na plynovod NS1, to je 5 + 1 záložní. Na turbínu je to 20% výkonu. Při dodávkách jednou turbínou je to 20% kapacity, při dodávkách dvěma je to 40% kapacity, to je setsakra znát! Proč tam teda tu turbínu nechávaji v Říši válet?

A Uniper zaplatil CCCP (Gazpromu) v Rublech a nedostal. Nasmlouváno je, zaplaceno je, Gazprom prachy z platby má, dodávky nejsou (v případě zájmu dodám link).

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 02.09.22 15:39  Mono  (229311)

trocha reality

Ono to ani neni 5+1 zalozni, zaloznich je jich vice. Meli by mit osm turbin, z toho 4 zalozni a udajne NS1 muze jet na plny vykon i na dve turbiny.... 

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-o-vymluvu-pro-rusko-mene-turbina-pro-nord-stream-1-je-podle-nemcu-opravena-210788

 

"Celkem osm turbín pro stanici Portovaja, která leží u Finského zálivu nedaleko města Vyborg, vyrobila společnost Rolls-Royce. Její výrobu plynových turbín ale v roce 2014 koupila společnost Siemens Energy. Turbíny jsou potřeba k tomu, aby byl zajištěn plynulý tok plynu.

Gazprom označuje stanici Portovaja za největší kompresorovou stanici na světě, k otázkám týkajícím se provozu plynovodu Nord Stream 1 se však nevyjadřuje. Informovaný zdroj tvrdí, že ve stanici jsou čtyři náhradní turbíny, které mají zajistit fungování i v případě, že by některé ze zařízení muselo opustit stanici kvůli údržbě. Navíc podle zdroje mohou dvě turbíny zůstat v nečinnosti, aniž by se snížila kapacita stanice.

"

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 02.09.22 16:26  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

"Podle Moskvy je potřeba předložit dokumenty, které prokážou, že na zařízení se nevztahují západní sankce.
Mluvčí německé vlády uvedl, že na turbínu se v současnosti sankce nevztahují, a proto dokumenty požadované Ruskem nejsou nutné."
Tj. čtu, že prokázáno nebylo.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/plyn/r~7f5b0834c60211ec8d900cc47ab5f122/
"Čtvrtá dávka sankcí na sebe nenechala dlouho čekat. Unie se zaměřila zejména na energetický sektor v Rusku. Evropské firmy tak nemůžou investovat ani jinak spolupracovat na ruských energetických projektech, včetně dodávek vybavení a technologií ruským těžařským společnostem."
Já nevylučuji, že Rusko využívá sankce EU k obstrukcím - ale ty sankce takto vyhlásila EU.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 02.09.22 17:05  Mono  (229311)

trocha reality

Jenze oprava jiz dodane turbiny neni "dodavka vybaveni a technologii"  Maximalne jde o dodavku sluzby. Sluzba neni ani vybaveni, ani technologie.

Gazprom jen dela divadlo. A i s tou jednou turbinou by mohl pustit 50% a pres Jamal 100% a pres Ukrajinu cca 50%. Ale dela drahoty.

No a pokud argumentujes tim, ze na strane EU neni poptavka (to byl Tvuj argument, proc Gazprom nevyuzije Jamal), tak potrubi nenaplni ani 100 turbin a 1000 glejtu od EU.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.22 15:23  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

Představa, kdy EU vyhlašuje jednu sankci za druhou a Rusko se přesto snaží improvizacemi sankce překonávat "ve prospěch" EU mi připadá dost bizardní. Přišly by mi logické spíš ruské protisankce - a ty oficiálně vyhlášeny nebyly. A že s turbínami je problém potvrdil i Siemens.
EU/Německo provedlo minimálně 4 operace pro zastavení dodávek plynu.
Rusko pokud vím jen 1 - nepřevzetí turbíny, když EU odmítla potvrdit výjimku se sankcí.
Za plyn s velkou pravděpodobností zaplaceno není - za kontrakty se pokud vím platí až zpětně.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.22 15:58  Mono  (229311)

trocha reality

EU mozna odmitlo potvrzeni vyjimky pro cely NS1, na danou turbinu vsak vyjimka udajne je.

Gazprom chce neco vice, nez je potreba. A mezitim Vana rozflakal zbytek turbin, jen u jedne nejakou shodou okolnosti hasak propadl turbinou, aniz by ji poskodil. Mozna priste.

Pri takoveto spotrebe turbin se snad ani nema cenu snazit, stejne by jela maximalne jedna a zbytek by byl v oprave....

No a s tou Ukrajinou... Drive byl plynovod na uzemi ovladanem separatisty. Stale jeste Ukrajinci. Nyni je na uzemi ovladanem CCCP a zuri tam valka... Proto jedna vetev nejede. Ale je tam i druha vetev. A ta take moc nejede...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 02.09.22 15:36  JendoSlaff  (242294)

trocha reality

Mohu požádat o link na to potvrzení od siemensu? Rád bych se v tom porochnil.

Je možné, že se platí až po předání, v tomto nemám přehled. Ve smlouvě jsou ale pokud vím nasmlouvané objemy, které Gazprom nedodává. A jsou zprávy, že uniper platil 31.5. poprvé v rublech, od té doby jsem neslyšel žádnou stížnost Gazpromu na nedodržení platební morálky. Gazprom argumentuje nedodržení smluvených dodávek "vyšší mocí."

Co se týče toho že by se Rusko snažilo Evropě pomoci, tak tam je situace jasná. Dle mého skromného názoru se jedná o "protisankci" která je akorát nevyhlášená. Samozřejmě z pozice Ruska je to pochopitelný přístup k situaci.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.22 16:11  Aleš Teplý  (245828)

trocha reality

Dnes von Lejnová navrhla, aby ceny ruského plynu byly zastropovány.
To bude nejspíš poslední "Putinova" obstrukce.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 02.09.22 22:13  Mono  (229311)

trocha reality

To mas uplne jedno. Puu vypnul NS1 kompletne, Jamalem nic netece, pres Ukrajinu jen par ps0uku. Tak o co jde. Zima se nejak precka i kdyz tezko. Treba bude mit EU stesti a bude mirna zima....

Cele to namotivuje EU futrovat na Ukrajinu dostatek zbrani a hlavne ty ucinne a ne zastarale verky. Cim drive bude valka ukoncena vytlacenim CCCP z Ukrajiny, tim lepe....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 02.09.22 23:21  Aleš Teplý  (245810)

trocha reality

Takže jsme se shodli, že ruský plyn primárně blokuje EU - ale je to jedno, protože stejné záměry má nejspíš i Rusko.
Jen si nejsem jistý, jestli EU s krachujícím průmyslem a občany platícími astronomické sumy za nedostatečné dodávky energií - bude o to nadšeněji vyzbrojovat Ukrajinu.
Osobně v tomto snažení nevidím velkou šanci na úspěch. Buď Rusko dobude Donbas a pobřeží Černého moře konvenčními prostředky - a na Ukrajině bude násobně mohutnější ruská armáda než letos v únoru (ke konci 2. světové byly armády taky výrazně mocnější, než při zahájení).
Nebo - pokud bude Rusko prohrávat - nasadí taktické jaderné zbraně.
Hlavně že víme, čeho chceme dosáhnout.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 03.09.22 01:25  Mono  (229311)

trocha reality

Rusky plyn blokuje Puu, ne EU. Puu plyn nepousti. Ma dokonce nekolik moznosti.... A nic.

Rusum se moc nedari, mozna to uvalcuji hrubou silou, mozna ne. Pokud budou Ukrajinci dostavat moderni zbrane ze zapadu, tak asi ne.... A tak to bude o tom, komu drive dojdou sily/vojaci/penize. Ukrajina samozrejme bude o pobrezi bojovat, co to jde..... Donbas, Luhansk a Krym mozna vem cert, ale pobrezi ne.

Neda se vyloucit, ze Puu pouzije i takticke jaderne zbrane. Sileny je na to dost. Pak je otazkou, co na to Zapad.

Nejlepsi by bylo, kdyby Puu a jeho okoli snedli pirozek nevalne kvality a opustili vedouci posty. Zeme by pak mozna byla veselejsim mistem k pobytu.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 03.09.22 01:25  Mono  (229311)

trocha reality

Rusky plyn blokuje Puu, ne EU. Puu plyn nepousti. Ma dokonce nekolik moznosti.... A nic.

Rusum se moc nedari, mozna to uvalcuji hrubou silou, mozna ne. Pokud budou Ukrajinci dostavat moderni zbrane ze zapadu, tak asi ne.... A tak to bude o tom, komu drive dojdou sily/vojaci/penize. Ukrajina samozrejme bude o pobrezi bojovat, co to jde..... Donbas, Luhansk a Krym mozna vem cert, ale pobrezi ne.

Neda se vyloucit, ze Puu pouzije i takticke jaderne zbrane. Sileny je na to dost. Pak je otazkou, co na to Zapad.

Nejlepsi by bylo, kdyby Puu a jeho okoli snedli pirozek nevalne kvality a opustili vedouci posty. Zeme by pak mozna byla veselejsim mistem k pobytu.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 02.09.22 13:20  Drahota  (245555)

trocha reality

Brání tomu hloupost politiků a protiruská propaganda.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 02.09.22 13:49  Mono  (229311)

trocha reality

Zadne protiruske propagandy neni treba, staci selfpropaganda CCCP. Bum sem, bum tam, ratatata, katusa.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (17) 02.09.22 08:26  Babiš  (244427)

Babiš

Stát by si měl dupnout konečně na Babiše a odsoudit ho za všechny zločiny a lži, které spáchal.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (19) 01.09.22 21:56  Tomasso  (243693)

Babiš rychleji žvatlá než myslí

Zaplať pánbůh už není u moci.

Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 01.09.22 16:11  Dejv  (247384)

Cez

Prostě a jednoduše, minoritní akcionáře vytesnit.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 02.09.22 14:32  Aleš Teplý  (245828)

Cez

Nechápu, proč je třeba vytěsňovat. Na Slovensku to šlo i bez toho.
V nejhorším případě by někdo musel napadnout rozhodnutí valné hromady - do toho by šly tak možná americké fondy a vysoudily by jednotky miliard.
Navíc ČEZ má většinu elektřiny na následující 2 roky už prodanou - takže ovlivňovat aktuální ceny pomocí ČEZu je iluzorní.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (31) 01.09.22 15:17  JendoSlaff  (242294)

Řídit stát jako Agrofert

Dané řešení je Andreji Babišovi vlastní. Ostatně podobně postupoval i v případě vlečky v jednom nejmenovaném podniku. Divím se, že místo oblíbeného "zakleknout" tentokrát doporučuje něžnější variantu "dupnutí." Očividně se stále nedokáže vyvázat z představy, že premiér je zákonodárce s pravomocemi daleko převyšujícími osobní vlastnictví. Jeho představa je jasná a srozumitelná. Jeden premiér, jeden stát, jeden Agrofert!

Dosavadní doporučení: přečíst (31)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 02.09.22 08:34  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (247345)

Řídit stát jako Agrofert

Jo, jenže ta dnešní vláda chce řídit stát jako neziskovku. Z bláta do louže.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 12:57  Mono  (229311)

Řídit stát jako Agrofert

Stat vsak je neziskovka. A pokud by Bures ridil AF jako ridil stat, tak zkrachuje behem roku, dvou....

A ono by stacilo ke krachu AF, kdyby prestal cerpat vsechny dotace. Pripadne, kdyby mel vratit ty neopravnene vyplacene. Tedy az 4 mld.....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.22 14:07  Aleš Teplý  (245828)

Řídit stát jako Agrofert

Ne že by mi byl Andrej sympatický.
Ale podle mého by aspoň neničil český průmysl a zemědělství - má v tom totiž vlastní peníze. 5-koala s devastací hospodářství bohužel nemá problém.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 14:40  JendoSlaff  (242294)

Řídit stát jako Agrofert

Bohužel z mých informací je to pouze mýtus. Například obsazením prakticky všech výkupů na obilí dokázal velmi dobře odstraňovat konkurenci. Jeho další nelegální prakticky jsou dobře zdokumentované. Zároveň za jeho doby byl dost aktivní systém šikanující řádně fungující firmy, což následně prokázal soud viz např.: https://echo24.cz/a/SbmzE/babisova-zakleknuti-byla-nezakonna-spolecnost-fau-uspela-se-ctyrmi-zalobami-vuci-statu .

Jeho business z řepkou plundroval/plundruje krajinu a zároveň peněženky daňových poplatníků.

Ne, AB nepomáhal českému průmyslu. AB aktivně deformoval veřejnou soutěž a tím i konkurenceschopnost českých firem. Jeho efekt je naštěstí nyní menší, ale není zanedbatelný.

Souhlasím s panem Pijackem v tom, že současné chování vlády taktéž "není šťastné" - a to je opravdu velmi silný eufemismus. Například stabilita investičního prostředí je v tuto chvíli prakticky prázdný pojem. Samozřejmě každá investice nese své riziko. Ale s tímhle amatérismem vlády se pak každej bude bát něco v ČR začít stavět, protože za pár měsíců se může z nebes snést metrák nařízení který kompletně rozbije celý business plán. Současnou situaci tedy nevnímám vůbec jako dobrou. Ale při porovnání se situací za dob AB, kdy bylo investiční prostředí jasné -  "všechno skončí jednou v Agrofertu," se mi to zdá přecijen o něco lepší.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 02.09.22 15:31  Aleš Teplý  (245828)

Řídit stát jako Agrofert

Poznámka byla myšlena jinak. Souhlasím, že Babiš konkurenci likvidoval všemi způsoby - včetně "zakleknutí".
Myslel jsem to tak, že vysoké ceny energií nevyhovují ani jeho firmám - proto by se snažil s cenami energií něco dělat.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.22 16:05  Mono  (229311)

Řídit stát jako Agrofert

Ano, dal by na to dotace a prosperitu jeho firem by zaplatilo dolnich 10 milionu. Schodek rozpoctu by nebyl 300+ mld., ale 1000+ mld. A CR by rychle dohanela Recko.

Koblihu?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny

Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny - zdrojová stránka k tématu diskuze Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Babiš: Stát by si v ČEZu měl dupnout, svolat MVH, vybrat mimořádnou dividendu, STÁHNOUT firmu z BURZY a zastropovat ceny.

 Burza Prime 14:49 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  674.00  +0.60% 
 ČEZ  924.00  -1.02% 
 ERSTE  1 087.50  -0.14% 
 GEN(NORTON)  565.00  +1.80% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  774.50  -0.19% 
 KOFOLA  302.00  0.00% 
 MONETA  100.00  +0.50% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 320.00  -0.65% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.69% 
Komodity online
 Ropa 84.71 USD 14:28   
 Zlato 2316.09 USD 14:28   
 Stříbro 29.01 USD 14:28   
 Káva 227.95 USD 14:28   
 Cukr 19.66 USD 14:28   
 Bavlna 74.94 USD 14:28   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.