Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 51 až 100

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 51 až 100 (119)
 
přečíst (2) 06.03.23 15:43  Leo  (255845)

Bravo

A co takhle nevzit za své tu nejblbější propagandu co se ocitla v éteru, a pokusit se zamyslet, dokážete to nevzdelaná a lehce oblbnutelná Lenko.?Jen pro zajímavost, jaký politik je vaše,, krevní skupina,, stačí k jedno jméno. (když to sdelite, budu rád, pouze s vědeckého hlediska by to bylo zajímavé)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 06.03.23 15:56  Lenka  (257260)

Bravo

Z Vaše písemného projevu vzdělání a intelekt přímo stříká, pane Leo... :-D a to "s pohledu" zcela laického
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 06.03.23 20:08  Leo  (254619)

Bravo

Nestrapňujte se,jste přesně ten případ, který k vládnutí potřebuje pětigeng,neschopný jedinec, schopný si dát cokoliv do souvislostí, hloupá papouškující ovce!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 04.03.23 22:27  Honza  (257141)

Bravo

Už jsem tam nasypal za 44 let dost.
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 05.03.23 08:12  Lenka  (257129)

Bravo

To vám nikdo nebere. Problém je jaksi v tom, že my tam sypeme taky, a zatímco vaše důchody se mají pořád zvedat, aby vám stačily, tak nám mají stačit třeba poloviční. Zatímco vy jste mohli jít do důchodu v 60, my máme jít v 68. Tohle je to,co chcete pro svoje vnoučata? Pravnoučata? Fakt?? Vidíte spravedlnost v tom, že mám chodit od 20 do 68 do práce, tedy odvádět déle než vy, dostat méně než vy a zbytek si mám našetřit?? Já si našetřím, ale ať mi neberou to sociální pojištění. Prodloužit dobu placení sociálního pojištění na důchod, který nemám dostat, je vůči nám jaksi sviňárna
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 05.03.23 16:31  dacan.strom  dacan.stromzavinacseznam.cz  (220120)

Bravo

S tou dobou placení sociálka to není tak jednoznačné. Jak píšete, 20-68, 2-4 roky mateřská, 5 týdnů dovolené, občas pracák, 13 svátků, ... / 17-60, mateřská rok, 3 týdny dovolené, 6 svátků (za některé byly pracovní soboty). Ve výsledku se ta odmakaná doba moc neliší, na rozdíl od tempa, to bylo za socíku hodně volnější. Na druhou stranu si ale pořídili víc dětí, které jim teď na důchody platí, proto třeba ve Francii mají nižší věk odchodu do důchodu, protože jim Marokánci zařídili vyšší porodnost a na papíře vypadá jejich populační strom lépe.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (40) 04.03.23 20:11  Lenka  (257136)

Naši x cizinci

Zajímavé je, že na Ukrajinu, uprchlíky a jiné, kteří do státní kasy nepřispěli ani korunu jsou vždy okamžitě volné miliardy. A když jde o lidi kteří celý život pracovali a plnili státní kasu, pro ně nikdy není a to už vůbec nemluvím o dětech a nemocných, to se musí dělat veřejné sbírky nebo sbírat víčka.....
Dosavadní doporučení: přečíst (40)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 05.03.23 16:43  dacan.strom  dacan.stromzavinacseznam.cz  (220120)

Naši x cizinci

Desítky let tu je 200-400 tisíc legálních ukrajinských pracovníků, jejich agentury platí zdravotní pojištění, někde musí bydlet, stravovat se, relaxovat, ... to jsou další miliardy zisku pro jiné a další miliardy z jejich daní + miliardy z daní firem, kde pracují na pozicích, které by našinec nedělal. Ukrajinci jsou pro nás to samé, jako Turci pro Němce - jsou s nimi občas problémy, ale stát a hospodářství na nich jednoznačně vydělává. Bez nich by tu spousta firem dávno nebyla a své daně by platily někde jinde.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (34) 04.03.23 14:59  Tim  (257120)

Zmackneme pracujici

Takže zmackneme ještě více rodiny s dětmi a pracující, aby se důchodci měli lépe. Ať tedy raději zruší veškeré svatky na 2 roky a rovnou mají na zestatneni ČEZu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (34)
Vaše doporučení:

přečíst (37) 04.03.23 14:08  roman  (257118)

...

Budou další volné peníze na tanky a zbraně pro Ukrajinu... výsměch českému lidu 🤣🤣🤣
Dosavadní doporučení: přečíst (37)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (45) 04.03.23 13:43  Pepa  (257115)

Začněte u sebe

Ano,zrušte dva svátky,snižte valorizace důchodů,ale ukažte že to myslíte se šetřením vážně a upřimně a začněte u sebe a přeplácených státních úředníků
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (45)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (187) 04.03.23 11:58  Michal Zelený  (257111)

Co je toto za nesmysl?

Takovéto nesmysly vymýšlejí buď úplní hlupáci, nebo sprostí prospěcháři!Současné důchody vzrostly průměrně k 20000kč. My, kteří jsme pracující a současné důchodce živíme, máme mnohdy jen o pár tisíc korun větší plat. Samozřejmně v soukromých firmách, které nám teď mzdy naopak snížily! K tomu důchodce měl celý produktivní život k tomu, aby si na stáří zajistil bydlení, neživí nedospělé děti,nepracuje - moc už toho nesní, dost léků hradí pojišťovna. My jsme ti pracující, kteří mnohdy živí děti, splácí hypotéku, nějaké ty léky taky musí kupovat, chodí denně do zaměstnání, kde nám neustále přidávají práci z důvodu úspor, nezvyšují plat ani o inflaci, naopak teď snižují a až my se dostaneme do důchodu, půjdeme tam o 5-10 let déle než ti současní "chudáci" a dostaneme ho odhadem max. poloviční, neb už teď je spočítán poměr důchodce/pracující za 25 let.Možné ovšem také je to, že nedostaneme defakto žádný, protože i díky tomuto rozdáváni na dluh tento stát do 15 let zkrachuje a potom už tu bude všude jen bída.Bohužel je tu stále sposta šmejdů jako Babiš a spol, kteří prostě škodí kde mohou a je jim jedno, co vlastně způsobí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (187)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 05.03.23 14:12  lumír  (257201)

Co je toto za nesmysl?

Nejsem důchodce,ale co píšeš je pěkná kravina. Je fakt dost když se jim zvyšuje důchod 2* za rok, ale vem si když je důchodce sám, má nějakých 17000.- a nájem má 12000.- Kč jak z toho má vyjít? + ty léky - stojí majlant. Na druhou stranu ženská samoživitelka s 2-3 dětmi nedostala nic. Ale hlavně proč píšu - můžeš si šetřit na svůj důchod , jako to my starší děláme.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.03.23 14:12  lumír  (257201)

Co je toto za nesmysl?

Nejsem důchodce,ale co píšeš je pěkná kravina. Je fakt dost když se jim zvyšuje důchod 2* za rok, ale vem si když je důchodce sám, má nějakých 17000.- a nájem má 12000.- Kč jak z toho má vyjít? + ty léky - stojí majlant. Na druhou stranu ženská samoživitelka s 2-3 dětmi nedostala nic. Ale hlavně proč píšu - můžeš si šetřit na svůj důchod , jako to my starší děláme.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 08.03.23 07:57  jira  (257350)

Co je toto za nesmysl?

Pokud má důchodce 17000 a nájem 12000 za nájem z důchodu zaplatí pouze 5100 . Kuli těmto případům je příspěvek na bydlení.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.03.23 13:50  Anna hah  (257199)

Co je toto za nesmysl?

Jsem důhodce a plně s vámi souhlasím. Spíš přispět mladé rodině na děti.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (26) 05.03.23 09:27  Eva Sixtova  (257182)

Co je toto za nesmysl?

Nesmysl to není. O proti Vám co zde křičíte, jsme pracovali mnoha z nás 43 let. Od 16 rokú ve sklářství. Kdo dnes pracuje manuálně od 16? Všichni chcete být manažéři na vysokých pozicích. Já jsem šťastná, že jsem se ve zdravíčku dožila důchodu. A neustále se jede do důchodcú. Když se makalo na dílnách 8 hodin a to, již v 16 letech co dnes v 16 letech dělají mladí? Na telefonech a počítačích na hrách. Nevidím nikoho venku, aby fakani pomohli rodičům. Jen čekají s nastavenou rukou. Je to smutné , že se neustále navážíte do nás jen. A navíc byly i pracovní soboty.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (26)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 05.03.23 09:10  Machy8  (257180)

Co je toto za nesmysl?

Debile,tebe měla radši máma polknout
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (29) 04.03.23 11:48  Michal  (257106)

Češi

Ano správně.Jsem pro zrušení svátku.Den České Státnosti.My nemáme právo slavit takový svátek, protože už nejsme češi,ale zaprodání.Jen tak dál.
Dosavadní doporučení: přečíst (29)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (19) 04.03.23 11:53  Tomasso  (243693)

Češi

A komu ses zaprodal?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (19)
Vaše doporučení:

přečíst (25) 04.03.23 11:38  denda  (241432)

???

"Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld." JJ, naše slavná vláda a ekonomové si taky mysleli, že když zvednou spotřební daň na cigarety, přitečou jim desítky miliard navíc, pak civěli, že výběr byl o deset miliard nižší než před navýšením. Mě by zajímalo jak na ty čísla přišli. Většina zaměstnanců má fixní mzdu a bere každý měsíc stejně bez ohledu na svátky, tudíž i odvody jsou stejné (svátek - nesvátek). V nepřetržitých provozech, kde často bývá hodinový plat, se pracuje i tak o svátcích, takže tam to žádný význam nemá. Naopak za svátek berou příplatek ( i ti s fixním platem)... tím se navýší mzda i odvody. "Myšlenkové" pochody dnešních "ekonomů/vládních poradců" jsou pro mě záhadou. Tupě manipulují s čísly aby to politikům vyhovovalo a nepočítají s lidským faktorem. (unavený, vystresovaný pracovník podává nižší výkony, je náchylnějším k různým onemocněním a úrazům = nemocenské ap.) a výsledky jsou pak vesměs opačné.
Dosavadní doporučení: přečíst (25)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (16) 04.03.23 11:51  Tomasso  (243693)

???

Dendo, mně jsou záhadou tvoje myšlenkové pochody. Ty jsi takový ten typický český expert na všechno, co má od všeho klíče a ostatní jsou blbci. Daně z příjmů FO tvoří cca desetinu daňových příjmů státu. Samozřejmě, že zrušením svátků se tyto daňové příjmy nijak neprojeví. Ale projeví se v daňových příjmech PO, jakožto v příjmech z DPH a podobně.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 06.03.23 15:56  Leo  (255845)

???

Za to ty strupe, máš názor na vše, a vždy je ti největší idiotisnus z celé diskuze, myslíš že je to náhoda brouku pytlíku? Na tobě je vidět, že nic neumíš, nemáš žádné zkušenosti, a hlavně vůbec žádný přehled, a logické myšlení, typický volič vládního tupého gengu.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 05.03.23 13:47  Fij  (254766)

Náš milovaný TOMASSO

Táhni už někam ty výjimečný "inteligente". Nejlépe na Ukrajinu.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 05.03.23 14:35  Tomasso  (257203)

Náš milovaný (F)Pyji

Ano, plivat umíš, ale co zplodit smysluplnou myšlenku nebo aspoň komentář? To ne, co?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 06.03.23 15:59  Leo  (255845)

Náš milovaný (F)Pyji

Zato tys tady toho, kromě hloupých blabolu splodil hodně.Nejses si vůbec schopen uvědomit, jaké pindy z tebe vychází.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 04.03.23 11:10  jirecekvaclav  (257103)

Zrušení dvou svátků

Zrušení dvou svátků v tomto roce by samozřejmě usporu za svátky i dalších letech.Tak že je nesmys že by se musely rušit další svátky v dalších letech ale je to jen zaminka a pokud někdo neumí počítat tak raději at nic nepíše
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 04.03.23 10:59  Miroslav Balla  (257102)

Referendum

Proč si stále myslíme, že jsme nejchytřejší. Ostatní státy jsou racionální a kreativní, jak v ekonomické činnosti tak v lickosti. Váží si svoje občany. Mb
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (24) 04.03.23 10:55  Lachtan  (257099)

Valorizace

Velice vážně jsem si přečetl článek našeho ekonoma p.Kovandy.Jako ekonoma si ho velice vážím pro jeho názory analizy atd.Ale zrušením dvou státních svátků to snad pane ekonome Kovando nemyslite vážně?Důchodci nemají valorizaci tak na to přece sáhneme pracujicim a bude to, teď dva svátky kolik jich bude příští rok ctyri svátky?Jen tak dál.Prece normální pracujici nemá nárok na níc jen pracovat a krmit rozpočet.Nehorazna hanba.Fuj pohrdání obcany této země!!Všechny dluhy neschody hospodaření vlády propadáky a úlety naší vlády naložit na bedra pracujícím to snad opravdu nee?cožpak tyto lidi máte za pitomce? A jen dojné krávy? Kteri neustále svou práci a daněmi přispívají do státní kasy za zodpovědnost a rozhazování druhej.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (24)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 04.03.23 10:46  Galt  (246995)

Tlachání

Když už se bavíme o zaměstnancích. Svátky- všechny, jsou zbytečné. Aby stát rozhodoval kdy mají mít lidé volno? Nesmysl. Stačí zavést minimální hodinovou mzdu a s tím související odvody u všech FO (protože míra zneužívání DPP DPČ je obrovská a bude mít do budoucna negativní vliv na důchody dohodářů). Bez nějakých občůratelných vyjímek. Odvody musí jít z každé odpracované hodiny u všech.Lidé se pak sami rozhodnou kolik zvládnou odpracovat a kdy potřebují volno.
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.03.23 11:31  Igor  (257249)

Tlachání

Nejsi magor, nebo soukromnik.Oboje vyjde nastejno
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (23) 04.03.23 10:31  EL KO  (257098)

Názor

Proč se zas řeší zvyšování důchodů na úkor nás pracujících. Je to tatální nesmysl. Vím jistí důchodci stále pracují i můj táta. Ale jako proč máme být ochuzení od dva státní svátky, na které i některé práce normálně fungují? A mnohé za to dávají připlatky 100% a hodně lidem to pomáhá. Dyť nám mladým se nežije vůbec o nic lépe jak důchodcům a ještě k tomu nás pracuje mnohem více a navíc na větší čas důchodů pracujeme a vyděláváme my, jinak by důchody nemohli ani vláda navyšovat. A v neposlední řadě se zvyšuje životní úroveň a my mladí už důchod asi nezažijem tak ať jdou s tímto návrhem někam jinam. Odmítám trpět jen aby důchodci mohli mít o tisíce víc každy rok. Nám se ani za ten rok kolikrát plat nezvýší a jim se navyšuje furt.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (26) 04.03.23 10:30  EL KO  (257098)

Důvod proč nesouhlasím.

Proč se zas řeší zvyšování důchodů na úkor nás pracujících. Je to tatální nesmysl. Vím jistí důchodci stále pracují i můj táta. Ale jako proč máme být ochuzení od dva státní svátky, na které i některé práce normálně fungují? A mnohé za to dávají připlatky 100% a hodně lidem to pomáhá. Dyť nám mladým se nežije vůbec o nic lépe jak důchodcům a ještě k tomu nás pracuje mnohem více a navíc na větší čas důchodů pracujeme a vyděláváme my, jinak by důchody nemohli ani vláda navyšovat. A v neposlední řadě se zvyšuje životní úroveň a my mladí už důchod asi nezažijem tak ať jdou s tímto návrhem někam jinam. Odmítám trpět jen aby důchodci mohli mít o tisíce víc každy rok. Nám se ani za ten rok kolikrát plat nezvýší a jim se navyšuje furt.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (26)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 04.03.23 10:24  Tomík  (257094)

Teoretismus

Jestli jsou zavřené, nebo otevřené obchody ve svátek je úplně jedno, protože lidé jen odloží spotřebu na zítra, nebo koupí dnes...Pojďme se vrátit k socialismu a udělat dvě soboty akci Z 😀
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (29) 04.03.23 10:07  Tomasso  (243693)

Byl bych pro redukci svátků

Původní smysl pracovního volna ve státní svátky je, aby lidé mohli tyto svátky řádně slavit. Většinu svátků ale u nás nikdo žádným způsobem neslaví a svátky jsou využívány pro prodloužení dovolené, které máme už tak ze zákona až až.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (29)
Vaše doporučení:

přečíst (17) 04.03.23 09:57  Micjhalp  (257092)

Bláboly

Nejen, že si pan Kovanda v textu plete procenta a miliardy (zisk "25,6 procenta", opravdu? 🤦‍♂️), ale vychází z nesmyslného předpokladu, že svátek znamená, že HDP prostě klesne o hodnotu rozpočítanou na pracovní dny a odečtení jednoho dne. To je samozřejmě nesmysl, ve většině oborů se v podstatě jen přesune do ostatních dní (některé obory na volném čase nebo svátcích i benefitují).Představa, že hrubý domácí produkt opravdu jen někde sjíždí z linky, která se ve svátek zastaví, je opravdu skoro dětsky roztomilá.
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 04.03.23 22:48  marcela  (249803)

Bláboly

Všechny nápady naší vlády jsou dětsky roztomilé, ale důsledky bolí. Mně osobně bolí ta bezmoc. Naše pětikolka se chová přesně podle hesla - zvolili jste si nás, tak mlčte a divte se. Včera to vyšlo s důchodci, dneska zrušíme svátky, zítra zrušíme příspěvky ke spořením, pak zvýšíme odvody OSVČ, zvedneme daně z nemovitosti atd. A taky se vláda pouze dívá, jak rostou ceny všeho. A to je ta bezmoc. Co všechno ještě vydržíme. Oni mají takové příjmy, že je starosti obyčejných lidí nezajímají. Ono to totiž důchodama a rušením svátků všechno teprve začíná. Opravdu se budeme ještě divit. Vláda, která odmítne projednávat zmrazení svých platů proto, že musí jednat o snížení valorizace důchodů.?? Promiňte, to není vláda všech občanů. Je to vláda totalitní. Dopředu ví, že je nikdo nepřehlasuje.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (24) 04.03.23 09:48  Jardapod  (257075)

Na zrušení by toho bylo daleko víc

Kovanda má možná dobrý námět , ale pokud by se to mělo vzít globálně, tak na zrušení by toho bylo mnohem víc - nebudu konkrétní , od toho jsou tady naši vůdci , kteří bohužel pro tento národ nemají pro své nabyté a dobře placené profese mnohdy ani vzdělání či vůbec praxi ve svém oboru. A to je i možná ten hlavní důvod naši současné situace- řídí nás političtí amatéři , kteří si nechají “ nakukat” od svých poradců jednou to a pak zas ono, bez jakékoliv koncepce a “ tahu na branku”. Každý ví, ze ODS už od dob tzv “ sametové revoluce” nechala beztrestně rozkrást či vytunelovat při kapitalizaci státního majetku stamiliardy, které nám dnes hodně chybí . Bohužel však jim ostatní strany v tom pokorně sekundovaly. Takže milá ODS by nyní ve vládě měla začít šetřit především u sebe a tzv “ odshora” , aby jim lidé v tomto národě ne snad věřili , ale trochu je respektovali🍀😇
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (24)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 04.03.23 09:06  Marie  (254568)

Zrušení dvou svátků

Kdysi jsme chodili do práce i v sobotu, snad se to zase nezavede.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 05.03.23 18:37  dacan.strom  dacan.stromzavinacseznam.cz  (220120)

Zrušení dvou svátků

A proč ne? Lidé pak budou mít míň času na roupy a utrácení, zbude jim jen nedělní kostel, takže jim bude stačit i poloviční plat. Z nedostatku jiné zábavy pak budou po večerech "budovat stát".
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (324) 04.03.23 08:04  Šárka Loudová  (257086)

Zrušení dvou svátků.

Zrušit dva svátky? No to je ale nápad. A co takhle začít se šetřením u sebe milá vládo.Co takhle zrušit si 100% náhrady platu za nemoc, přemrštěné odměny a hlavně valorizaci platu danou jako povinnost ze zákona!?? dále různé naprosto zbytečné výdaje na reprezentaci, hrazenou dopravu...atd.atd.Jste snad nadlidé a my ostatní jen plebs, kterému milostivě dovolíte na vás dělat? To by bylo ušetřených peněz!!! Za pracovní výkony, které odvádí naše vláda by v soukromém sektoru již nikdo z nich nepracoval,byli by do jednoho vyhozeni z práce. Všechny jejich dosavadní výmysly, jak ušetřit, hlavně na druhých, jsou důkazem naprosté neschopnosti a neochotně se na šetření také podílet.Měli by jít příkladem a začít především u sebe!
Dosavadní doporučení: přečíst (324)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (31) 04.03.23 16:06  Radek Lambora  (257124)

Zrušení dvou svátků.

Hele, vy šašou4icenukvičená. :-D To jsou pindy, že je nepochopitelné, že máte nějaký mozek a schopnost samostatně myslet. Omýláte dokola jen kecy, které jste slyšela... Šetřete na sobě apod. Já bych spíš šetřil na nánách, jako jste vy. Zrušit vám důchody a po ptákách. :-D
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (31)
Vaše doporučení:

přečíst (14) 04.03.23 07:19  simona  (257084)

Jak to pomůže?

Upřímně nechápu, jak nám jako státu pomůže zrušení jednoho či více svátků? To stát snad firmám za svátky platí nějaké kompenzace? Jinak tomu totiž nerozumím. Já mám třeba fixní mzdu a beru stejně, jestli je svátek nebo není,jestli měsíc vyjde na 21 či 22 kalendářních pracovních dní. Nemam hodinovou mzdu. I když je svátek, tak vzhledem k tomu, že poskytujeme služby jiné německé firmě, kde se logicky v nás svátek pracuje, tak sice máme ve svátek volno, ale o to si musíme víc maknout v jiné dny, abychom práci stihli dohnat. Takže v podstatě vlastně si svátek napracujeme, takže přece nemůže vzniknout jedním dnem menší produktivita. Vysvětlí mi to tedy někdo? Děkuji.
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.03.23 20:02  Leo  (254619)

Jak to pomůže?

No ona tady ta zpráva vyšla , že to někdo plkl v Dánsku,no a do dvou dnů se toho chytli blbci , kteří se chtěli zviditelnit,a nejvíc se snažil prezentovat ,,,ultaekonom Žantovský,,,!!! Možná,že to mělo odvést pozornost od parlamentní ničení ústavy,nebo prolomení Benešových dekretů souzeni nacistických kolaborantů z gengu Coloredo Mansfeld, ohledně rozhodnutí jim dát umělecká díla , vše zabavené na základě těchto dekretů!Myslíme že v letech po válce bylo jasné kdo je kdo, takže se prolamuje, první byl Svancenberk!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 05.03.23 21:38  Venuse  (257217)

Jak to pomůže?

Vidím to stejně 👍
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 04.03.23 06:32  Michal  (257083)

Geniove

Musím říct, že ač jako každý svátky rád mám, tento článek, resp jedna jeho část mě skutečně pobavila. Hovoří se v ní o odhadů ministerstva financí v roce 2016, kdy ti nejpovolanejsi z nás, odhadli ztrátu 0,4% HDP za jeden sváteční den navíc. :)Jen by mě zajímalo, jak dlouho a kolik lidi se timto odhadem zaobíralo, tipl bych že jeden člověk, 2vteriny100% / 250 pracovními dnyBože, pohorsime si o 0.4% HDP!!!Vážně mě to pobavilo děkuji. Michal
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 04.03.23 08:37  xxx  (241641)

Geniove

Krutě jednoduchá matematika, že? Teď si představ jak tupí musí být pisálci, když se na to musí ptát na ministerstvu. Tak takhle to dopadá, když potomci prvorepubliké dělnicko-vidlácké lůzy byli po vítězném únoru v rámci třídního boje pozvednuti do středních vrstev. A to v případě Švejka(já vím absurdní příklad) " níže podepsaní lékaři bazírují na vrozeném kreténismu"!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 04.03.23 10:29  MiP  (257097)

Geniove

Krutě jednoduchá.., ale hlavně je to blbost a takhle jednoduše ekonomika opravdu nefunguje.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 04.03.23 11:36  xxx  (241641)

Geniove

To je právě sranda, že právě skoro ano. U těchto ekonomických údajů člověk musí počítat s nějakou nepřesností a statistickou chybou. Jestli jste se někdy zajímal o tyto typy výpočtů tak si musíte být vědom, že se nejedná o exaktní výpočty a zahrnují se i odhady.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 04.03.23 12:52  MiP  (257097)

Geniove

Sranda je akorát to, jaký je to nesmysl. A samozřejmě na to existují studie. Četl jsem jednu z Hrwardské univerzity - sledoval se vliv toho když svátky vycházely na víkend. Efekt byl jen asi pětinový oproti tomu, co by vycházelo podle proporčního rozdělení HDP. Je to logické, o svátcích lidé často víc utrácí, řada provozů o svátcích nezastavuje (jen holt zaměstnancům dají příplatek), jiné zas svátek prostě doženou v ostatní dny (místo nákupu potravin ve svátek si taky prostě jen nakoupíte jindy i na tento den) atd..
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:


Diskuze Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení

Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení - zdrojová stránka k tématu diskuze Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Česká vláda zrušením dvou svátků může získat do rozpočtů zhruba 18 mld. Kč, což by jí letos umožnilo důchodcům řádně navýšit penze v rámci mimořádné valorizace bez dalšího zadlužení.

 Burza Prime 16:23 
Název Kurz Změna
 COLTCZ  671.00  -1.18% 
 ČEZ  938.00  -0.27% 
 ERSTE GROUP BANK  1 078.00  -1.51% 
 GEN DIGITAL  547.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  +1.59% 
 KOFOLA ČS  300.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  773.50  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  99.20  +1.22% 
 PHILIP MORRIS ČR  15 460.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +2.61% 
 PILULKA LÉKÁRNY  142.00  +5.19% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +1.11% 
 VIG  706.00  -1.26% 
Komodity online
 Ropa 85.16 USD 21.06   
 Zlato 2322.52 USD 21.06   
 Stříbro 29.54 USD 21.06   
 Káva 224.90 USD 21.06   
 Cukr 19.00 USD 21.06   
 Bavlna 72.32 USD 21.06   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.