Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 49 (49)
 
přečíst (5) 04.08.23 11:52  Tomasso  (243566)

Ruský rubl je stabilní měna. Stabilně padá.

Dneska jsme na 95 RUB/USD. Pokud ne ještě dnes, během příštího týdne stovka padne.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.08.23 16:57  Tomasso  (243566)

Ruský rubl je stabilní měna. Stabilně padá.

97 USD/RUB. Kilo je blízko... Jen pro připomenutí, před Krymem 35, před invazí 75. Jó, zlatej rubl, světová rezervní měna :)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.08.23 15:42  Tomasso  (267537)

Ruský rubl je stabilní měna. Stabilně padá.

99 USD/RUB. Stihneme kilo ještě dnes? Mohli bychom…
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.08.23 08:37  Tomasso  (243566)

Ruský rubl je stabilní měna. Stabilně padá.

Tak dneska USD/RUB za 100! A hra nekončí, jedeme dál! :D
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 08.08.23 17:48  xxx  (241641)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

No a teď si to přepočítej za kolik se jim daří prodávat barel ropy v jejich vlastní měně a to k tomu přidávej. Je to pořád víc a víc, o násobky. A protože Rusové nejsou blbí tak společnosti exportující nerostné suroviny jsou většinou pod kontrolou státu, takže 100% zisk jde přímo státu. Jestli je většina jejich dluhu v rublech tak jej opětovně mohou snižovat a tak snižovat i obsluhu národního dluhu. To jsou fakt blbci, vzdalovat se dál a dál bankrotu státu. Z 5koalice našich ekonomických diletantů by si měly vzít příklad, ti umí akcelerovat zadlužení a jejich fanatičtí voliči jim ještě tleskají.
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 09.08.23 14:42  Tomasso  (243566)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

98, je na čase vytáhnout Bohemku z lednice...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 08.08.23 21:41  IVA  (267545)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

Dobrý den, vy podnikáte v Rusku? To bych se bála. Pořád nevím, v čem podnikáte. Jemináčku, snad je to legální.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 08.08.23 18:29  Tomasso  (267537)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

Čína nakupuje ruskou ropu v juanech, Indie zas přitlačila hloupého Rusáka ke zdi a platí v rupiích. Rusákovi nic jiného nezbývá. Ještě tam máš nějaké pohádky pro české sympatizanty Ruska, komunistů a Okamury? :))
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.08.23 09:05  Kurz  (206336)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

s Juany nemají problém, když teď vše místo z EU kupují z Číny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.08.23 09:17  Tomasso  (267756)

Vyzkoušíme si tvou chytrost

Ano, jednostranná závislost na Číně je něco, co s potěšením sleduju, a co v budoucnu režimu nadělá veliké vrásky. Myslím, že už teď řada Rusů nesleduje sinizaci Ruska úplně s povděkem.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.07.23 19:27  František Zemek  (243004)

no dobře....

a kolik stojí benál na pumpě....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (18) 07.07.23 11:09  xxx  (241641)

No nevím nevím

jestli bych to dával do souvislosti s tou rebelií. Po prohlédnutí historického grafu, lze pozorovat že ten trend poklesu začal na začátku června a to bylo pár týdnů před rebelií. (https://www.kurzy.cz/kurzy-men/grafy/CZK-RUB/ ). Ke správnému vysvětlení chybí spousta důležitých údajů např. ( jestli Ruská centrální banka intervenuje příp. za kolik, jestli klesá/stoupá množství zlata v reservách, či zohlednění zahraničního obchodu import/export, klesá/stoupají rezervy dalších zahraničních měn, apod...), a to ani nevíme kde dochází ke směně rublu a jestli tam nedochází k nějakému pořádnému shortu, apod..
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (18) 07.07.23 12:55  loudil  (266013)

No nevím nevím

Přesně tak ! Dávat pokles Rublu do souvislosti s rebélíí nějakých žoldáků je celkem směšné ! "Přání otcem myšlenky !" Rubl loni poslíl ze 130 na 58 za Dolar a to v době, kdy jsme čekali, že se bude naopak hroutit. Neznáme vůbec desítky proměnných - ty hlavní buodu nejspíše v konání či nekonání ruské centrál banky. Poslední známé devizové rezervy Ruska jsou 582 mld. USD ,loni v září byly jen 540 mld .USD. Loni klesl ruský HDP jen o 2,1 %, letos má o 1 % stoupnout. Vše je celkem příznivé.
Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 07.07.23 23:01  Tomasso  (243693)

No nevím nevím

“Rubl loni poslíl ze 130 na 58”… Takovou hatmatilku může vypustit ze svý prolhaný huby opravdu jenom odporná proruská kremrole. Ve skutečnosti vloni rubl oslabil ze 75 na 130, načež to ruská centrální banka a stát za cenu silných restrikcí stáhli na současných 92. Nezapomeňme ale, že před první vlnou sankcí z roku 2014 byl rubl cca na 30, takže dnes je na třetině své předválečné hodnoty a zdaleka neskončil.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
přečíst (17) 08.07.23 11:09  loudil  (266052)

No nevím nevím

Ukrajinská protiofenzíva selhala a Rus už tak prakticky zvítězil. Letos má ruské hospodářství stoupnout o 1 %, to naše naopak v prvním čtvrtletí letos spadlo o 0,5 %. Ruské devizové rezervy jsou stabilní na 580 mld. USD. Vlna přátelství k Rusku dnes doslova "zachvacuje celý svět". 22.srpna na XV. zasedání BRICS bude přijato 5 nových států, mezi nimi dřívější velký přítel USA = Saudská Arábie a další země. Tyto země /je jich už 25 / touží být v BRICS s Ruskem Čínou , aby omezily vliv USA ve světě. V BRICS bude už brzy více jak polovina lidstva ! A tak je to správné ! Fuj ! USA za jejch politiku !
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (19) 08.07.23 06:16  xxx  (241641)

No nevím nevím

Co by za to dala EU, USA,GB, ČR či Japonsko. Kolik museli vyrobit peněz a pustit je na trh aby oslabily měnu v měnových válkách. Vidíš a Rusové to zvládli i bez nafukování bilance národních bank. Ale to si hlupáci/rusobijci bez znalostí ekonomiky neuvědomí. Už jsi začal podnikat nebo pořád parazituješ/sockuješ?
Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:

přečíst (19) 07.07.23 09:10  Parek_v_rohliku  (266009)

Není možné

Rubl je přece krytý zlatem a ruská ekonomika šlape jak hodinky.
Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.23 09:03  Dacan Strom  (241183)

Není možné

Jo, jsou to nejrychlejší hodinky na trhu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (16) 07.07.23 23:02  Tomasso  (243693)

Není možné

Jako hodinky šlape. Jen to nejsou rolexy, ale pabědy… :D
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 08.07.23 00:53  Tabák 1  (255591)

Není možné

Hm, tak se pro změnu podívejte na JPY. Ten je na tom ještě hůř. Jenže víte houby. Nemáte přehled. Japonská cenrální bsnka bude muset intervenovat. Aby jen posílil.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 08.07.23 06:08  Vĕdma  (266048)

Není možné

Nevím fakt proč bych, bolševiku, upaloval mrknout na pracovité JPY. Důležité je, že se konečně ukazuje ta fašistická nahota netáhlů Rusů. Kurz přirozeně padá a nemyslím, že mají na to dále intervenovat, ne tak, jako rozpouštěli zásoby na začátku války.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 08.07.23 01:01  Tabák 1  (255591)

USD/JPY

JPY oslabil za rok proti UDS asi o 50%. To rubl musí tedy dost dohánět. Minulý rok posílil Rubl vůči USD z asi 110 na nějakých 65. Lze to dolhedat v grafech. graf USD/JPY. Jenže když někdo ví kulové, pak mele o jen o jedné měně. Ale že jsou i jiné měny volatilní, tím se nezabývá. To už je na ukrajinského smrada Tomassa moc. https://www.saxotrader.com/sim/instant-demo/InstantDemo-cs-cz/page/product/FxSpot/42?activeTab=overview&cmpid=copy_link_platform_sharing&uuid=96c2992a-68f2-4da3-b6f4-ad0ce24be11f
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 08.07.23 16:47  Mono  (234179)

USD/JPY

Rubl oslabil z 60 pred rokem na soucasnych 90. To dela oslabeni rovnych 50% za rok. ;-) Co si tak krome kopirovani textu ve Wordu take trochu promrskat procenta? ;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 08.07.23 06:11  Vědma  (258795)

USD/JPY

Měny volatilní? Aha. Tohle už je asi zbytečné komentovat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 07.07.23 10:05  beeblebrox  (247456)

Není možné

dobrej vtip!
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (30) 07.07.23 10:02  loudil  (266013)

Není možné

Ruský rubl byl loni nejvýkonnější měnou světa, no tak letos zase naopak klesá. Nic divného. Pochodu na Moskvu se účastnilo jen 8000 Wagnerovců a Putinova armáda má 1 000 000 vojáků. Těžko mohli Wagnerovci něco ovlivnit. O pádu Putinova režimu slyším již od roku 1999 ,tedy čtvrt století. Jsou to jenom zbožná přání lidiček, kteří Putinovi nesahají ani po kotníky. Putin dělá již čtvrt století prezidenta rozlohou největšího státu světa a vyhrál války v Čečně, Gruzii ,Sýrii, připojil Krym a nyní připojí další kus Ukrajiny. Má podporu 83 % obyvatel Ruska. Na jeho pád to moc nevypadá. Je rozhodně schopnější prezident jak Trump nebo Biden.
Dosavadní doporučení: přečíst (30)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 08.07.23 17:02  Tomasso  (266053)

Není možné

Koho v Rusku zajímá podpora obyvatel a odkdy? O tom, zda Putin bude u moci, a zda vůbec bude žít a kde, nerozhoduje ruské obyvatelstvo, ale vztahy a boje uvnitř věrchušky. Viděl jsi seriál Hry o trůny anebo znáš dějiny a boje o moc v Evropě raného a vrcholného středověku?
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 08.07.23 16:50  Mono  (234179)

Není možné

Prvni valku v Cecne vsak prohral...
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (21) 07.07.23 13:04  Šmoula Mrzout  (266019)

Není možné

Máte recht. Jen poopravím, v Rusku není putinův režim, to by u nás musel být fijalův režim, ve Francii makronův, v USA bajdnův anebo v Anglii rušňosunakův režim.Prigožin s Putinem sehráli divadlo před celým světem a všichni jim na to skočili.1.úkol zněl jasně, vystrašit, odstavit a odhalit co možná nejvíc zrádců, jako je Šojgu, Gerasimov, Medveděv, Nabiulina atd, no 2.přesun skupiny Wagner do Běloruska,kdy nejdřív všichni na západě začali milovat Prigožina, když se vydal na Moskvu no a pak měli protáhlý ksichty a Wagner je v Bělorusku a ještě blíž Kyjevu, kde se nic vážného neděje, jak nám sdělila reportérka ČT. Taky je Wagner blíž Vilniusu, kde má být summit paktu NATO. A když šašek Zelenskij dostal vynadaný v Bulharsku za to, co se nyní na Ukrajině děje, tady mu určitě přislíbili za naše peníze kde co, asi i včetně podpory provokace se Záporožskou jadernou elektrárnou, tak odstranění Putina dle zbožného přání západu, který chce urást jeho zdroje, je fakt jen vlhký sen NATO a jeho loutek.No a k Lukáškovi se nemá cenu vyjadřovat....
Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 08.07.23 11:57  Tomasso  (266053)

Není možné

Kdyby měl Fiala pod palcem veškeré instituce, včetně soudní moci, Babiš s Okamurou by byli za mřížemi, mizeli by novináři, nepohodlní lidé by byli nacházení mrtví i symbolicky např. v den Fialových narozenin, opozice by v podstatě neexistovala a Fiala by vyhlásil válku Slovensku, pak by se dalo mluvit o Fialovu režimu…
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 08.07.23 06:21  Vědma  (258795)

Není možné

Věrím, že máte zainvestováno do RUB aspoň 90% svého majetku!! RUB bude zase výkonný, a všichni Mrzouti budou po zásluze odměněni za bezmeznou víru. Kecy se vedou... ale za rok bude USDRUB nad 200, jen aby z toho pak v kremlu někomu nebouchlo v palici.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 08.07.23 12:38  Tabák 1  (255591)

Není možné

Vědmo, ty jsi dobrý jelito. Kdybys věděla a znala, tak retailu byla možnost vlastnit ruble zakázána většinou bank. Zrovna tak bylo zakázáno obchodování na forexu s rublem pro retail. Takže si dříve něco zjisti, než napíšeš zjevnou nepravdivou úvahu, které nemá oporu ve skutečnostech. Děláš ze sebe dalšího nicka, který nic neví a nezná a mele.
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.08.23 09:23  Dacan Strom  (241183)

Není možné

Volná směnitelnost rublu není ani v Rusku. Valuty jsou na příděl a exportéři musí všechny tržby měnit na rubly. 100 rublů za dolar je stejná kravina, jako "směnitelný" rubl za dolar za časů RVHP, nebo pár kaček, které dostali turisti ze západu za dolar za Husáka. Reálný kurs určuje černý trh, kde se za dolar platí skoro 2x tolik.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 08.07.23 11:21  loudil  (266052)

Není možné

Znám člověka, který když Rubl loni spadl na 130 po začátku invaze , tak ho pořádně nakoupil. No a když byl za 60, tak zase prodal. Zisk = 50 % za několik měsíců. Dokážete vydělat 50 % zisku za pár týdnů ? Asi nikoli ! Kdo si na Rubl vsadil, tak loni tolik vydělal ! Paráda !
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.23 09:51  Dacan Strom  (241183)

Není možné

Jo, taky ho znám, je to bratranec strýce švagrové.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.07.23 21:25  Mono  (234179)

Není možné

Jen tak na okraj, jde o zisk cca. 100%, ne 50%. Co si tak trochu promrskat procenta?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 08.07.23 13:06  Vědma  (263508)

Není možné

Takže máte nebo nemáte vsazeno na RUB TEĎ? Jednoduchá otázka, existují dvě základní odpovědi. Osobně se bavím dobře, a to tou zbytečnou snahou proruských oslů, aby rubl něco vůbec znamenal... pozdě
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (9) 08.07.23 11:34  Tomasso  (266053)

Není možné

Takových příležitostí bylo na akciovém trhu za poslední půlrok hromady. Já jsem se svým portfoliem od prosince přes 30 % v plusu a některé pozice mi vyrostly i o 500 %. Do takové rulety, jako je rubl, bych fakt nešel. Ostatně, taková volatilita u měny je pro ekonomiku dost ničivá. Rusko je prostě banánová ekonomika.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 08.07.23 11:42  loudil  (266052)

Není možné

Ruský stání dluh je 20 % HDP, český 44 % HDP a USA - 120 % HDP. Nevím, kdo je tedy "banánová republika". Rus má čtvrté největší devizové rezervy na světě , které jsou větší jak jeho celý státní dluh. Turecká lira oslabila proti naší Kč během vládnutí Erdogana o 900 % !! a přesto si ho Turci před měsícem zase zvolili za prezidenta. Polský zlotý v 90 letech tak šíleně oslabil, že nakonec u zhrouceného Zlotého museli škrtnout asi 4 nuly na bankovkách - proti takovému zhroucení měny je dnešní pokles Ruslu doslova "procházka růžovým sadem".
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.07.23 12:42  Vědma  (266056)

Nic není nemožné

Nevěřím, že máte v rublech víc, než měsíční výplatu za to trolení, co tu vedete. Prodávejte rychle :)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 08.07.23 12:53  Tabák 1  (255591)

Nic není nemožné

Věty holé jsou super. Na ty nelze nijak reagovat. RUP IQ nic váš vzor. Je to váš boj a moje zbytečná starost.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 08.07.23 12:57  Tabák 1  (255591)

pro ilustraci

Pro ilustrci. Článek z roku 2017. Jaký podíl má japonská centrální banka na ETF? Kolik ETF by mohla vlastnit do konce roku?Stárnoucí populace, nízký růst inflace a HDP, extrémní vládní dluh, jehož poměr k HDP je aktuálně 240 % a mnohé další problémy trápí Japonsko již delší dobu.Jedním z takových stimulačních opatření centrální banky Japonska (BOJ) je kromě nákupů dluhopisů také skupování ETF. Od roku 2010, kdy centrální banka nedržela žádné ETF, skupuje BOJ postupně ETF jako součást bezprecedentního stimulu. Index Nikkei 225 vzrostl od prosince 2010 o 89 %, nicméně dominantní postavení BOJ na trhu z ETF vyvolává obavy. Kvůli nákupům BOJ se objem aktiv ETF od roku 2010 více než zdesetinásobil na 230 miliard USD.https://finlord.cz/2017/09/japonska-centralni-banka-drzi-rekordni-podil-etf/
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 08.07.23 13:00  Tabák 1  (255591)

rok 2020 - bilion sem bilion tam

Stále zde kritizujete Rusko. Ale až to bouchne v Japonsku, tak bude vymalovýno.Takže zatímco Fed, australská, novozélandská, korejská a potažmo i česká centrální banka v posledních týdnech sáhly k dalším “cutům” sazeb, BoJ minulý týden na zatím posledním měnově politickém jednání kromě jiného zdvojnásobila tempo svých nákupů ETF na 12 bilionů JPY ročně. Efekt to na trzích mělo krátkodobý, než investorům došlo, že jde v podstatě jenom o zvýšení pružnosti v dosavadních nákupech. Ještě než si BoJ minulé pondělí tuhle laťku zvýšila, nakupovala ETF tempem skoro 15 bilionů JPY ročně. Následující graf ukazuje, jak proměnlivé jsou nákupy ETF ze strany japonských centrálních bankéřů v rámci jednotlivých měsíců (březnový údaj je k 13. březnu):https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4372180/jake-si-vzit-ponauceni-z-japonskych-nakupu-etf.html
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.07.23 12:42  Vědma  (266056)

Nic není nemožné

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 08.07.23 12:41  Vědma  (266055)

Není možné

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 08.07.23 12:10  Tabák 1  (255591)

nevíte nic jen melete - to je prostá skutečnost nikdo jí neokecá

Už jsem to o Japonsku psal. Japonsko má dluh vůči HDP 230%. Kdyby úroková sazba měla být nad nynější inflací, která je 4,1%, pak je Japonsko v bankrotu. Rozumíte slovu bankrot? Japonsko dováží energie. A to se jim přes devalvovaný JPY prodražuje. Rubl je svým způsobem komoditní měna, protože energie vyváží. A navíc Rusko nemá prakticky žádné velké dluhy vůči HDP. Ale nebudu zde učit zdejší trouby matematice. Rusko je na tom lépe než Japonsko /v tomto směru/, protože BoJ stále drží výnosy dluhopisů na uměle nízké úrovni, dělá stále QE a japonská centrální banka vlastní tolik ETF, že snad vlastní 90% tohoto trhu. Ekonomicky jsou na tom Japonci výborně, ale je to vykoupeno tím, co jsem napsal. Až to v Japonsku praskne, pak to bude fičák. A že to praskne, tím si buďte jistí.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 08.07.23 14:57  Vědma  (266080)

nevíte nic jen melete - to je prostá skutečnost nikdo jí neokecá

Ja nevím, co sem tlačíte furt Japonsko. Tady rešíme nabubrely, zaostaly národ, ne? Klasicky odklon. Jinak si zjistete, komu co Japonsko dluží, když argumentujete jejich vnitrnim dluhem.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 08.07.23 11:52  Tomasso  (266053)

Není možné

Kdyby Rusko ze dne na den zmizelo z povrchu zemského, tak to prakticky nepoznáme. Indům by zdražila ropa a několika desítkám milionů lidí by se dost ulevilo. Z Ruska do Evropy vždycky přicházely jen mor a neštovice. Druhá světová, stalinismus, justiční vraždy, gulagy, kolektivizace a znárodňování, okupace, paneláky, mafie a poslední dobou už naštěstí vůbec nic. Ale vůbec. Za mě zbytečná, barbarská země.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 07.07.23 18:54  lopata  (266028)

Není možné

Šašek ses tady jedinej ty, Šmoulo .
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:


Diskuze Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska

Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska - zdrojová stránka k tématu diskuze Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Rubl prudce slábne, trhy totiž nyní přičítají vyšší pravděpodobnost pádu Putinova režimu. Důvodem je zpráva o návratu pučisty Prigožina do Ruska.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   

?
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.