KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!! - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 43 (43)
 
určitě nečíst (3) 06.11.13 00:17  Tatrmann Jméno 'Tatrmann' používá stále stejný uživatel  (162796)

Kluci boubelatí šlápněte do toho chááá

No jistě jiná alternativa pro tuto zemi již není cháááá

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.11.13 00:43  delegát XVII. sjezdu KSČ  (150991)

Kluci boubelatí šlápněte do toho chááá

Kde jsi ten prehistorickej článek vyhrabal, Tatrmanne? Vždyť v té diskuzi klábosí dokonce ještě i Jan Sladký, toho jsem tu naposledy viděl, ještě když bylo Euro za více než tři pětky. :DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 06.11.13 07:36  Tatrmann Jméno 'Tatrmann' používá stále stejný uživatel  (162796)

Kluci boubelatí šlápněte do toho chááá

No sjezdaři ty ani nevíš jak jsi mě hnedky po ránku potěšil. Já jsem si již myslel žes tu naší prohru neunesl chá

To víš to je vše tou nostalgií chááá

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 06.11.13 10:31  delegát XVII. sjezdu KSČ  (150991)

Kluci boubelatí šlápněte do toho chááá

Jsem opravdu velice rád, že máš také i díky mně krásný podzimní den. Nic mimořádného se nestalo, jen jsem před měsícem z Oblíbených smazal všechny zpravodajské weby a s paní jsme raději odjeli pryč, abychom tomu před- a povolebnímu šílenství unikli, Tatrmanne. :DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 05.11.13 23:34  Lidka  (162795)

KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!!

HURÁ, KONEČNĚ S NIMI NĚKDO ZATOČÍ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 20:27  Kozina+  (67619)

Omluvička

Omlouvám se, že jsem vám zkazil plodnou diskusi svými podlými oporutnisticko-revizionistickými výpady a urážkami našeho velkého lodivoda. Ale ráno mi chcípnul notebook, pak jsem poslouchal nějaký blbý kydy, načež se dorazil zběsilou jízdou v prostředku individuální dopravy. Z někoho jsem si hromosvod udělat muse. Přece nemůžu přijít domů, seřezat děti a vynadat ženské části domácnosti. Musel bych si uvařit sám a na stará kolena by mně šoupli do domova důchodců :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:42  Sekáč  (29416)

Omluvička

Taky jsem měl dneska blbej den. Minulej tejden jsem odvláčel 30kg těžkou laserovku do opravny, protože mi dělá v tisku moc ošklivé pruhy a dneska jsem se dozvěděl, že je to zcela normální. Tak jsem si ji zase přivezl domů a budu muset zahájit druhé kolo v rozhovorech na toto téma. To holt abych se doma u té bedny nenudil... :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 23:25  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Omluvička

30 kilo? To snad museli vyrobit za Jakeše, ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 23:34  Sekáč  (29416)

Omluvička

Taky nechápu, co je v tom tak těžkýho... http://www.epson.cz/product/printer/acul_c900/info/
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 17.06.04 23:39  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Omluvička

To mě připomíná pytel cementu, pětadvacítka + ještě 5 kilo. Kurňa, když chytnu jeden pytel na záda a jdu s ním k chatě do kopce 50 metrů, uff... Ti Epson nemají rozum, takhle člověka zřídit :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 23:57  Sekáč  (29416)

Omluvička

Pytel cementu máš aspoň za co vzít a navíc by tě tahle bestie určitě píchala do zad... PS.: Konkurence je na tom s tou vahou podobně. Asi tam cpou kameny... :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.04 18:07  Ruda  (72918)

to jsou věci:(

tak soudruhům komunistům zase otrnulo, lidi jsou pěkně blbí, když je volí, jako by zapoměli na to, jak nás tady soudruzi 40let tvrdě dusili, ve jménu lidu:(
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:18  medicimbal  (77695)

to jsou věci:(

Nemyslim si, ze by komunistum rostly preference kvuli tomu, ze by rostl pocet jejich volicu, spis je to zpusobeno tim, ze jejich volicska zakladna chodí pravidelně k volbám, narozdil od volicu jinych stran. Dochazka komunistickych volicu k volbam, je prakticky na stejne urovni jako pred revoluci, kdy k volbam chodili povinne vscihni. Protoze dochazka volicu jinych stran je daleko horsi, dopadaji volby tak jak dopadaji. Pokud by byla volebni ucast kolem 60 %, tak by komuniste meli daleko mensi preference.
Bohuzel tohle je skutecnost a diky tomu komunistum roste sebevedomi a proto si dovoluji tak silacke reci.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:32  Sekáč  (29416)

to jsou věci:(

Mno, tím tvrzením bych si zas až tak jistý nebyl. Jistý růst počtu jejich voličů tady určitě je. Běž si poslechnout lidi do továrny nebo někam do zaplivané čtyřky. Všude uslyšíš to samé: "Byla tady ODS - peklo, je tady ČSSD - ještě horší, tak tentokrát budu volit holt ty komunisty..." Hmmm, jistou logiku to taky má... :-(
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:38  Kozina+  (67619)

Omyl...

... vyčurini budou volit ODS. Dala jim byt, přidá 4 tisíce měsíčně každému. Co proti tomu nabízejí komančové? Levnou činži a práci? Fůůůj. Hesla kapitalismu ála ODS jsou líbivá: Kdo nekrade ať nejí. S odekretovanci na věčné časy a nikdy jinak. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:53  Sekáč  (29416)

Omyl...

Tak to se mi nezdá moc reálné. Lidé mají na ty úsporné balíčky pana profesora v paměti ještě moc živé vzpomínky, a tak jsem neslyšel o žádném, kdo by je ještě někdy v životě šel volit...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:18  Kozina+  (67619)

Další omyl...

... za krizi přece mohl Tošovský a ČNB, říkal nám to pan prezident a shodují se na tom všichni uznávaní ekonomičtí experti :-0 Jo a krom těch 4 tisíc nám modrý pták nabízí jednorázově přihrát x tisíc na penzijní účet z prostředků FNM v rámci penzijní reformy. Dá někdo víc? Nedá. Lup s modrým ptákem do urny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:36  Sekáč  (29416)

Další omyl...

Není přece podstatné, kdo za krizi mohl, spousta lidí ani neví, co to ČNB je. Ale z balíčků klauna Václava se přes noc stala mediální hvězda a toto kouzelné slůvko se skloňovalo ve dne v noci ve všech pádech. A penzijní reforma (když už jsi to tady nakousnul), kterou nám tady modrá straka chystá, bude taky zcela jistě veledílo, jehož sláva hvězd se bude dotýkat... A vůbec... :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 17.06.04 19:27  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

to jsou věci:(

To je přesný, ty počty sedí.

Musí zůstat na věky v ilegalitě? Oni na místo toho straší v parlamentě. Teda voliči jsou fuckt vypatlaný, stejně probíhali námluvy se socanama v r.1947. A jak to dopadlo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:25  Kozina+  (67619)

Volební právo mají všichni občané...

... jen někteří ho mají rovnější. Kdyby komouši museli jezdit vykonávat své volební právo 400 kiláků a platit si to ze svého, asi by moc procent nezískali. Když je demokratům přednější právo "komunistického dekretu" před právem usadit se kde chci a získat trvalý pobyt tam, kde platím daně, tak mají, co si zaslouží.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:48  medicimbal  (77695)

Volební právo mají všichni občané...

tohle nemuze byt vymluva, kdo chce ma moznost volit kdekoliv, staci si pouze dojit pro volebni prukaz.

Mam pocit, ze komuniste jsou se svou stranou vic spjati, je to jejich srdecni zalezitost, maji v ni neochvejnou duveru. Jinak je tomu mezi volici dalsich stran, vetsina totiz prakticky nevi koho by volila a rozhoduje se prakticky az za pletnou. Rozhodne nemaji ke strane kterou voli, takovy vztah, nejsou s ni nijak spjati. Pravdepodobne jedinou stranou (tedy z tech demokratickych), ktera ma podobne zavile priznivce jako komuniste, je ODS. Strana, ktera prosla v minulosti nekolika tezkymi obdobimi a sve priznivce tim dobre pripravila ma nyni svou pevnou volicskou zakladnu. Diky tomu, ze v ODS prakticky nedochazi k zadnym prevratum, dramatickym zmenam, odchodum atd. a je stabilni, ma sve volice jiste. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:14  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Volební právo mají všichni občané...

Je příznačné, že za zocelení svých voličů stojí zakladatelé ODS Ruml, Pilip, Čermák, Stránský, Saltzman atd..., spolek více poctivých, než ti druzí. A ejhle, odešli z ODS. Vlastně utekli všichni, kteří se nevedrali ke korytu nejvyššímu. Mě to je dnes už jedno, páč rok od roku je jiné. Nevím, jak odekretovanci, kolik zbývá ještě k odšikuldaci k šikuldaci, Kalvodové a Křečkové, ale rád bych se dočkal doby, až i u nás si někdo zastřílí na nějakého přešikuldovance. Hold, nejsme ještě dostatečně civilizovaní.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:47  Kozina+  (67619)

Ano, ano, pamatuješ si to skoro přesně...

Ruml, Pilip a Stráský byli z ODS vyakčněni poté, co se odchýlili od linie, kterou nastolil ozdravný sjezd. Vnitrostranickou disciplínu nelze v demokratické straně (jakou je ODS), kde základní organizace fungují na principu výkonnou radou (postaru sovětem) vydaných licencí, beztrestně porušovat. Rač se upamatovat že, když Klaunovci (včetně výše uvedených) opouštěli OH, dostali jen nepatrnou část majetku, která odpovídala počtu, ne velikosti celospolečenského přínosu členů. Kdežto teroristům, a nestyďme se atentátníky ze Sarajeva nazvat pravým jménem, bylo při opouštění ODS velkoryse nabídnuto, že mohou (tuším měsíc, či 14 dní?) dál využívat poslanecký klub! Náš pan prezident je totiž krom jiných ctností, také velkorysý!!! Pan Salzmann je členem ODS patrně i nadále, rozhodně jím byl po celé období kdy za ODS, volební obvod Brno město, povznášel horní komoru našeho parlamentu. Že by Petr Čermák z ODS také vyobcován, pokud vím nebyl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 23:23  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Ano, ano, pamatuješ si to skoro přesně...

Personálie mě opravdu nezajímají. Uvedl jsem to od pasu, jen tak, takže mě na udici může chytit každý. Tak třeba Zelí + Kastl (pro nevšímavé Zieleniec a Kasal) Marvanová, Vlach... jéjda, dyk mě je to vlastně fuckt. I tato kasta mě ovšem slouží k obecné hrázi před komouši z legální KSČM. Myslím, že Cibulka by v ideologické při před národem odektreténů neobstál.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.06.04 09:47  Kozina+  (67619)

Neobstál

Sám je totiž odekretovaný a na svých stránkách se velmi velmi zle zmiňuje o své bejvalce, která nedbaje jeho dekretu, nájemní byt obsadila (patrně na základě rozhodnutí soudu o rozvodu, ale to už nám Petřík neříká). Ještě lepší sranda je, jak propírá majitele svého bytečku (tuším Centrotex) - co by jeden neudělal, aby si zdůvodnil že zrovna ten jeho degret, na rozdíl od ostatních, není projevem prasečiny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:07  Kozina+  (67619)

Ano...

... stačí si vzít den dovolené, zaplatit těch pár stovek za cestu a jet si na druhý konec republiky pro voličský průkaz. To vše jen proto, abych volil tu pravou partaj. Partaj, která se zasloužila o to, že nesmím volit tam, kde žiju. Partaj osvícenců, co mi sice brání volit, ale z mých daní si ráda vezme. Partu, která zařídila, že odekretovaný přicmrndovač komunistického režimu má právo volit, právo na sponzorované bydlení. Co víc: právo byt si odkoupit za zlomek tržní ceny, prodat jej za cenu tržní a nezaplatit daň. Kdežto příslušník nižší kasty má právo platit daně aby se zasloužilí komo a anitkomo mohli verbálně tepat. Když se dostane do problémů, musí si poradit sám. Nebo si jet přes celou republiku požádat o pomoc obec, ve které třeba několik desítek let nebydlí. ROVNOST, VOLNOST, BRATRSTVÍ? Howno, populismus a kastovnictví. Řím nerozvrátili barbaři, ale "demokraté" vyšší kasty.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:30  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Volební právo mají všichni občané...

To jsou ta podhoubí soustředěná v kotcích na předměstích.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 16:32  jarda  (46032)

Komunistum nejvice nahravaji Škroma a Gross.

Socialisti nejvíce nahrávají na to, že komunistum rostou preference. A taky to zavinil Havel s Kocábem, kteří s nimi pekli a nezakázeli je, jako extremisti.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:22  Kozina+  (67619)

Jasně Kocáb je měl zakázat...

... když dělal toho generálního ředitele planety. Už to vidím, na dodržování zákazu by bděly tzv. antikomo gardy vzniklé z řad prověřených členů partizánských oddílů protikomunistického odboje. Tedy těch, kteří svou mravenčí každodenní neprací, svým poctivým vyžíráním, pomalu ale jistě rozkládali bolševický systém.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 15:24  někomuníst  (76851)

meňa zaňáli, v ťurmu poslali, potomu čto ja někomuníst

Já tedy vnímám KDU ČSL a Unii svobody spíš jako stranu středu a ODS víc doprava. Takže jde spíš o to, koho vidí KSČ jako možného budoucího spolupracovníka. ODS by zřejmě spolupracovala i s KSČ, ale KDU ČSL a Unie svobody ne. Jinak je divné, že v demokratické společnosti je trpěna strana, která chce diktaturu. Základem KSČ je Komunistický manifest, kde je jako jednoznačný cíl stanovena diktatura (diktatura proletariátu, která v praxi znamená diktaturu KSČ a ne proletariátu, proletariát jí byl dobrý jako loutky na niti, že se za něj schovávala a aby mohla být tvrzena největší lež, že diktatura je vlastně demokracie, protože v případě KSČ je to diktatura proletariátu, který tvoří většinu). Takže žádná demokratická strana to není, je to strana diktátorská, co chce diktátorský režim, jenž zavede diktaturu, sotva se dostane k moci. Ale je fakt, že ODS i další vládnoucí strany jí jen a jen nahrávaly a nahrávají, protože velké procento lidí je bezradných a pociťují bezmoc proti vyžírkům, tunelářům a gangsterům a mají příjmy k nepřežití, pokud je vůbec maj a nemohou to už vydržet a raději by volili přísnou ruku diktatury, kde by nebyly takové úniky hajzlíků před spravedlností, protože proti nim není dost důkazů a kryjou je politici ve vysokých funkcích, nebo jsou s nimi spolčeni.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:00  ...  (21868)

meňa zaňáli, v ťurmu poslali, potomu čto ja někomuníst

... KDU by určitě s nimi nespolupracovala - ...... leda že by bylo nutno zevnitř otupovat jejich levicovou politiku, to pak by bylo v zájmu vyššího cíle, a to by národ od zlatoústych kecalů K+S(=KS?) určitě přijal s pochopením. Kdo nevěří, ať si počká ... :O)  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:38  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

chyba lávky

Říkáš to trochu špatně. Proletariát je jediná sociální vrstva obyvatel v každé zemi, která se nechá oblbnout kecama o spravedlivě-pospolné společnosti a je dokonce ochotna přažvykovat jejich hesla v domění, že plot kolem nich je plot na jejich ochranu, aby se nenakazili penězi a jinými satanskými požitky. To je naše obyvatelstvo = dejte nám levný guláš a pivo, my vám dáme klíče od našeho soukromí.

 

Zrovna dali ti zlí angláni gól na 3 : 0

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:54  UFF UFF  (10385)

chyba lávky

Pijacku, ale tys to taky nepochopil do hloubky. Jak říkáš "Proletariát je jediná sociální vrstva obyvatel v každé zemi, která se nechá oblbnout kecama o spravedlivě-pospolné společnosti a je dokonce ochotna přažvykovat jejich hesla"! A to - jak dokazuje "dávnější i nedávnější" historie je asi vážně tak, a nebude to nikdy jinak!  Jenže zde ses moc upnul ke své "pravé víře", zatím co lůza je ochotná to vyvádět to cos popsal pro kohokoliv s medem u huby ... (a medové kecy nemusí být rudé - i bílé, modré zelené a růžové, mohou být o lecčems, co hezky zní a čemu lze věřít, protože to nikdo pořádně nezná ... :O)  - Třeba o cestování po celém světě, demokratických právecha na dělání všeho, co svobodného proletáře napadne, služby rodinného lékaře,  byt "v paneláku naležato" a zasloužený důchod u jižních moří ... :o) 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:03  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

chyba lávky

Tož už se těším, jak zase zvednu kotvy a na starý kolena si užiju trochu toho mile hřejivého sluníčka a chůze po písčitých plážích. Kurwa, proč to ti komouši ještě nezavedli? Asi proto, že jim v tom ty míň prolhané partaje usilovně brání. Potvory, takhle mě na 15 let krátit na životě. To jako bych vůbec nežil :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:46  Kozina+  (67619)

Nesouhlas

Kecama se oblbnout nedá žádná vrstva. Každá chce něco urvat. Přežvykovat hesla chlebodárců patří k základům duševní hygieny. Přece si nemůžu říkat, jsem hovado, volím ty hovada jen proto, že mi dali za 100 litrů byt, který ty hovada před nima nevrátili židovi, kterýmu ho vzali jiný hovada, než ho poslali do komína. Uznej, to by byli všichni zralí na Chocholouška.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:56  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Nesouhlas

šak já jsem nikdy netvrdil, že bysme neměli jít, tak nějak kolektivně, všichni v jednom šiku k Chocholouškovi. To ode mě nikdo neslyšel,:-)

I když já jsem "zprivatizoval" byt, který postavili černí baroni, prakticky zadarmo. Pořizovací cena byla něco kolem 12.000,- tehdá upozorňuji. Takže jsem Magistrátu nasypal do chřtánu cirka 20x víc, než si zasloužili a vydělal cirka 6x víc, než kdybych si jej koupil na neexistujícím trhu. To jsou panečku počty.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:16  Kozina+  (67619)

Neber to osobně...

... já to beru z naivně tržního hlediska: koupíls byt za 200 tisíc, který můžeš obratem prodat za milion a koupils ho na základě práva příslušníka vyšší kasty? Jedeš v tom taky :-) Že v tom jedeš ještě není tak strašný, asi bych ten dekret taky nešel vrátit. Ale že si to ani neuvědomuješ a racionálně si zdůvodňuješ, že je to tak správně, že si hledáš berličky ála on to postavil komunistický otrok a cihly stály 12 tisíc, to už je na pováženou. Ergo, byty na Starém městě pražském byly postaveny za x zlatých a protože od té doby bylo několik měnových reforem které z těch zlatých udělali nulu, chudáci co za ten byt městu dají 300 tisíc to vlastně nekonečně krát přeplácejí - jsou to teda asi ty největší chudáci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 20:26  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Neber to osobně...

No, mě už komouši jeden byt znárodnili a dodnes nemám šanci, divné, že? To je ten pravý důvod, berličky ve 12 litrech nehledám. Jen jsem je vzpomenul. Nemíním byt prodat, ale bydlet v něm a strkat do něj chechtáky. Tedy si to uvědomuji dost citelně. Ale to mi věř, že i přesto, že nepotřebuji tisícovku na přežití, kdybych ji našel na chodníku ležet, nikdy bych ji nevrátil. Předpokládám, že vytušíme oba dva, čí byla. Klamavé iluze o společnosti odekretovanců a kast si nedělám, proč bych jí to měl vracet? Mám snad hledat poctivce lupou a jít se mu omluvit? N I K D Y  Neber to osobně, i ty můžeš být poctivý jedinec.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 21:00  Kozina+  (67619)

Znárodnili?

Chceš říct, že ti patřil byt, když jsi zahnul kramle? To těžko, za první republiky taková evidentní blbost, jako vlastnictví bytové jednotky neexistovalo a bolševik ho určitě také nezavedl. Takže jsi měl dekret na nájemní byt. Jestli míníš byt prodat, nebo ne, je opět, z mého naivně-tržního pohledu, úplně buřt. Stejně jako jestli do něj chceš cpát peníze. Dobrá rada: zbav se bytu, kup si domek. Dům se dá vlastnit de facto, byt jen de jure. Byt je jen součástí nemovitosti a jeho cena stoupá a padá v závislosti na chování spoluvlastníků. Podniky jsou vpodstatě došikuldované, odborníci se přesunou na bytové kolchozy a zakčňování společenství vlastníků. Až byty vyakční, stanou se majiteli celých domů a vše se začne vracet do vyjetých kolejí. A teď ta nejtvrdší skutečnost: bytů je dost, spíš mírný nadbytek. Jen co se zvedne odliv pracujících na Západ, bude to patrné až nechutně. Jo, pokud je ten byt panelový, zbav se ho dvakrát tak rychle. Co nevidět budou muset paneláčníci začít střádat na likvidaci, podobně jako ČEZ u Tunelína.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 23:13  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (66295)

Znárodnili?

Ach jo, s tebou je ale pořízení. Tak za 1) byl jsem člen bytového družstva 2) strčil jsem do bytu prachy + práci a za 3) měl jsme uživatelská práva... bla bla bla,,, Je ti snad jasný, že to byl de fakto můj byt i za komoušů. Kdybych šel sedět, tak o něj nepřijdu. Krom toho jsem si do bytu nastěhoval přítelkyni, která tam se mnou bydlela 3 roky. Následovalo vyhnání z ráje. Po roce a v mé nepřítomnosti vystěhovali přítelkyni a neviditelná ruka režimu byt zabavila. Družstvo bylo vnuceno mé členství prodat jinému potřebnému, poslušnému členu národa. To podle tebe není znárodnění? Je to fuk, jak se to jmenuje. Dnes tam bydlí jakýsi JUDr, který vyštudoval zadarmiko, že, už za komárů samozřejmě. Myslíš, že takovou veš vyženu z kožichu? Takže na každém dalším kroku škubu tento posraný stát, dokud to jde !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.06.04 09:51  Kozina+  (67619)

Tak to jo ...

To ti fakt znárodnili, ovšem kolchozní byteček. Na bytové kolchozy jsem zapoměl. Omlouvám se ti. Buď rád, žes neměl vilku. Představa, že si ji koupil nějaký RSDr. Mylouš za 60 tisíc a že máš v trezoru legálně drženou ladem ležící zbraň :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 16:16   (87408)

meňa zaňáli, v ťurmu poslali, potomu čto ja někomuníst

To někomunist: ty si ale degen,to jsem už tady dloho nečetl, takový slovní průjem:o)))), tebe asi pustili z šaškárny(pakárny).ODS by v životě s komunisty do spolku nešla, kdyby jsi si něco občas přečetl, tak bys věděl, že ODS dokonce zrušila některé místní organizace, které přibraly do zastupitelstva obce komunistu! To naopak například KDU-ČSL velice spolupracuje se socialisty i komunisty. Když se podíváš, jak se hlasovalo ve sněmovně o návrzích KSČM, tak ty úpodporují jen ČSSD+KDU-ČSL. No a o Uhniji si už nedělám žádné iluze, ta vleze už snad všude, i komunistům do pr×dele, jen aby ji dali křeslíčko pro Mareše a Mlynáře. Fůj styď se ty vygumovaná gumo a 3x si vždycky rozmysli co napíšeš, nebo radši nepiš:)))  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 17.06.04 19:33  Kozina+  (67619)

Spíš ho pustili z chechtárny

ODS a "víc do prava" :===). ODS by nikdy v životě nešla do spolku se socdemáky, protože to jsou převlečení rudí, říkala ODS a mobilizovala. Pár týdnů po té podepsala se socblbáky koaliční smlouvu (pro české hlavinky ji pojmenovali opoziční), shrábla jistý počet důležitých míst ve státních institucích a jedno volební období držela socblbáky u korýtek. Základem KSČ je vyčurinovský tichofest, tedy otočit, co není betelně přikurtované. Okrást každého, kdo se nechá. Úhleným kamenem ostatních stran je, dohnat a předehnat KSČ. Tedy to, co komančové kradli 40 let stihnout za dvě pětiletky. Prostředkem k tomu jim je ještě líbivější populismus, než ten praktikovaný KSČ.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!!, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!!

KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!! - zdrojová stránka k tématu diskuze KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!!.

Zasílání Denního souhrnu názorů na KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!! e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu KSČM vystrkuje růžky - chce vládnout této zemi !!!.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.15% 
 ČEZ  933.50  +0.16% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 089.00  -0.18% 
 GEN DIGITAL  555.00  -0.89% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  302.00  +0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  776.00  +0.78% 
 MONETA MONEY BANK  99.50  +1.12% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 420.00  +0.92% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +0.80% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  -8.76% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  726.00  -0.82% 
Komodity online
 Ropa 84.17 USD 25.06   
 Zlato 2319.18 USD 25.06   
 Stříbro 28.87 USD 25.06   
 Káva 229.78 USD 25.06   
 Cukr 19.54 USD 25.06   
 Bavlna 75.06 USD 25.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.