Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 45 (45)
 
přečíst (5) 11.08.05 14:14  pomocník  (42164)

Sem určitě patří i souhrnná informace o vytěsňování (krádeži tohoto roku)

Posuďte sami, až si přečtete souhrnnou informaci na https://www.kurzy.cz/nazory/?A=C&id_m=25318 Že by rozkrádání majetku, aktuálně drobných akcionářů, pokračovalo do soukromých rukou několika harpagonů? Každý si to může posoudit sám a protože vytěsněných akcionářů jsou již dnes statisíce, možná že to čtenář už poznali sám na vlastní kůži.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 13.07.05 09:34  Mira  (51658)

O tom rozkrádání ví hodně lidí a dokonce pro ně museli pracovat

V pracovní době lidé nakládali státní majetek Elektromontu Brno a vozili ho na soukromé pozemky tehdejších stavbyvedoucích např. p. Odehnala, Šmýda atd. Byla to běžná praxe. A vše bylo legitimní nikdo si totiž nestěžoval, že by se někde něco ztratilo a tak policie nikdy nic nevyšetřovala. Takhle byly rozkradeny majetky snad stovky podniků. Pan Odehnal okamžitě zakládá v 90 letech montážní firmu v Brně a pan Šmýd ve Valašském Meziříčí, kterou tam má dodnes.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 27.05.05 11:27  Eskymo  (91879)

Málem jsem se zblila

Článek jsem nedočetla, udělalo se mi špatně. Nechápu jak někdo může takový blábol zveřejnit. Pisatel by měl být stíhán za hanobení rasy a za zveřejnění osobních údajů (pokud jsou rodná čísla pravá)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.05.05 10:07  Jan Hřebíček  jan.hrebicekzavinacaliaweb.cz  (50898)

Omluva vydavatele

Vedení společnosti vydavatele deníku Zpravodaj.cz se omlouvá čtenářům za zařazení odkazu na článek obsahující nepřípustný antisemitský obsah.

Jan Hřebíček, ředitel AliaWeb, spol. s r. o.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.05.05 09:57  Franta  (66333)

K panu Urbánkovi a ke článku

Ač mám výhrady k některým názorům vašim i názorům přispěvovatelů, musím potvrdit, že se jedná pouze a jenom o odkaz na článek věnující se situaci v 90. letech. Vyjma označení žid (nevím, kdo je a kdo není) bych to mohl podepsat. Faktem je, že autor má averzi vůči židům, asi jako já vůči členům a finančním a jiným přispěvovatelům ODS. Díky tomuto označení jde logicky diskuse trochu jinam, ale nevadí, článek je to pravdivý. Jenom doufám, že přijde v budoucnu zúčtování ... A to se už teď těším na lůzu zaměňující strach o sebe a strach ze zodpovědnosti za své činy se strachem o osud demokracie. 


Jsem rád, že redakce ponechává články i s různými reakcemi dále na webu. Díky.


Franta


 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 22.05.05 10:04  Schling  (39099)

A co TV Nova a dálnice do Ostravy?

Čertví jestli to ta partička kolem TV Nova takhle nesehrála schválně, aby z děravého česka ještě navíc vyrazila 10 miliard...


A co ta několikat předražená dálnice do Ostravy? Proč měla proboha v česku stavět dálnici izraelská firma za 3násobně předraženou cenu? Které howado to vůbec vymyslelo? A vidíte skoro to v tý naší pitomý zemičce prošlo...

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 21.05.05 21:20  cudzinec  (73040)

alebo katolik

Keby tam bolo namiesto zid Klaus napr. katolik Klaus
to by bolo jake anti.... .Nemala by nejaka prokuratura
z vlastnej iniciativy zahajit trestni rizeni v minimalne dvoch smeroch a to v tom "najdolezitejsom" t.j.hanobeni rasy atd. a v tom "nepodstatnom" za bilion KC o rozkradnuti CR.
Je evidentne, ze Zidia odputavaju pozornost od tych svinstiev, ktore pachaju v okoli Izraela. Dokedy sa bude este svet zaoberat Osvienczimom atd.Boli aj ine valky a o tych sa nehovori. Myslim si, ze to je dalsi vyplod sionizmu.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 26.05.05 11:51  Cizinec Jméno 'Cizinec' používá stále stejný uživatel  cizineczavinacquick.cz  (36043)

alebo katolik

  Nazdar cudzince,

  ty jsi dobre zmastěný evropskou propagandou, co? Zkus taky někdy jiné informační zdroje. Je mi dost líto, že antisemitismus je v Evropě znova na vzestupu, i díky takovým, jako jsi ty - co spapají všechno v novinách i s navijákem.

   Jojo, několikasetletá tradice likvidace a pronásledování židů v Evropě se těžko zastavuje.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 21.05.05 15:54  GOGO  (78736)

Podle aktuální reakce je ned vidět kdo si nahrabal a nechce aby se rozproudila společenská diskuse

Máme dejme tomu dva úhly pohledu: a) autor je chrobní nacionalista, nemá to v hlavě v pořádku a rozhodně nestraní židům a ani bejvalym nomenklaturnim kádrům... a šmitec
za b) co se tak ponořit do ekonomických a právních souvislostí tohoto "článku" , mám pocit, že spousta z Vás se snaží obrátit pozornost právě směrem od tohoto nahlížení na článek.. copak není známo , že míra korupce a zpronevěr, nepotismu apod. byla v devadesátých letech obrovská.. proč asi pozornost pryč.. že by si taky někdo z Vás "nahrabal".. kdo chce z vlky býti, musí s nimi výti. Všechny uveené skandály se skutečně staly, o tom není sporu, ... o to víc je smutné, že tehdejší vládnoucí garnitura měla špičkové ekonomické vzdělání (budoucí profesor ek. Klaus, Ježek, Tříska, Dlouhý nyní přednášejí na VŠE), proč tedy nereagovali, za mnohem menší přehmat je dnes student práv nebo ekonomie vyhozen od zkoušky .-*)) - ryba smrdí od hlavy, z ahlavou se táhnou kosti.. a kosti se aktuálně ozývají.... jen jediný skandál by ve vyspělém světě vedl k odvolání ministra, případně celé vlády.. ale Klaus začal jen mnohem častěji létat do Švýcarska za údajnou tetičkou nebo kým... při osobním jednání se holt nedá odposlouchávat telefon... a skandál s informacemi ohledně Klause na Nově byl náhle urovnán... na závěr rezultát.... kolik generací potrvá než začneme ctít jiný hodnoty?

klaus můj prezident rozhodně není... zvolen za podpory ksč, vedoucí představitel vlády v době obrovských skandálů a především profesor ekonomie, který ješitně každého poučuje, ale sám neumí nebo nechce v praxi reagovat.. má takhle vypadat prezident České republiky?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.05.05 18:27  trabant  (74205)

neschopnost posoudit,

ze se raduje nad clankem z dilny nejakeho rasisty je typicka pro spoust lidi. ten clanek mohl napsat treba grebenicek (misto zid by napsal treba tridni nepritel, i kdyz, jak zname historii, oznaceni zid by tam jiste rad ponechal) a nenapadlo by je, ze ho maji brat jako danou vec  ani ze ten tridni nepritel je dulezitejsi info nez ten zbytek. proste je to nenapadne. Sladek je pro ne legracni , Landa je spravnej chlap, Americani jsou arogantni, Nemci jsou prasata, Polaci kseftari, Ukrajinci zlodeji, cizinci jsou blbci. Divi se: co je na tom clanku spatnyho. Jestli nevis, tak se bojme... 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.05.05 13:54  Rejpal  (37416)

Škoda, že antisemitizmus odvádí od toho co je a co není pravdou.

Bohužel, zbytečný antisemitizmus odvedl diskusi nesprávným směrem. Prosím vykašlete se na to a spíše se zaměřte na obsah. Zatím se mi to jeví třeba zejména ve vztahu k IPB jako docela možné. Pak ale by měl stát ochránit drobné akcionáře, protože jeho orgány jako je dohled ČNB, KCP, auditoři a pod. neochráníli investici na veřejném trhu.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.05.05 13:58  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (50549)

Škoda, že antisemitizmus odvádí od toho co je a co není pravdou.

Kdo to je ten stát ? Právě včera tento majestát podepsal zákon, který ochranu základního atributu státu neochraňuje, ale zabírá ve prospěch zločinců !
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 20.05.05 15:05  Rejpal  (37416)

Škoda, že antisemitizmus odvádí od toho co je a co není pravdou.

Pokud je to pravda, tak je to zločinné spiknutí a měla by táto šetřit parlamentní vyšetřovací komise, státní zástupci a policie. Jelikož stát jsme my, je třeba tyto gaunery nevolit, aby se tam dostali jiní a pak už zapracuje lidská závist. Možná se toho i dožijem, že tyto lidi bude soudit nějaký nezaujatý a nezkorumpovaný soud. Obvykle na každého lumpa jednou dojde a třeba už nikdo nebude brát ohled na to, že byl jednou i prezidentem. Nějak pořád vidím Čaučeska, ten byl svého času prezentován jako lidový populární politik, něco jako Klauszčeska.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 20.05.05 14:11  O D S  (35087)

O.D.S.

Občané Dost Smrdí !
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.05.05 13:51  crabath  (55358)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

je antisemitsky svinstvo z antisemitskyho webu. priste ocekavam zajimave a kontroverzni clanky o rasove segragaci, celozidovskem spiknuti nebo o nove komunisticke revoluci. vskutku vyborny vyber materialu!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 20.05.05 13:54  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (50549)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

Co jsem to jen způsobil, panenkoskákavá, tákové neštěstí :-)) To jeden netuší, jak může jeden autor zvednou vlnu emocí. Asi to není ledajaký článek.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 20.05.05 14:04  Jouda  (67539)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

Já jsem tu dal odkaz na ten článek ještě před tebou:-) je i tadydle:


http://www.zvedavec.org/clanky_1181.htm


Reakce těch lidiček tady jsou ale podivný, nikoho nezajímá jaké megarozkrádačky se tady udály a jak neuvěřitelně lehce to těm amatérům prošlo, ale spíš to že si autor článku dovolil některé osoby označit za židy. Přiznám se že v téhle problematice se moc nevyznám. Je to urážka nebo co? Jak se vlatně pozná, že je někdo žid? Je to antisemitistické nebo trestné říct o někom že je žid? Klaus taky?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 20.05.05 17:27  Duch mrtvého choda  (76183)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

Tak jsem to nakous. Zejména mne pobavila věta: "Poté, co vláda obdrží varující zprávu společnosti KMPG o ztrátě banky přesahující její aktiva" aktiva ČS byla v té době by oko 300 miliard. Takovou ztrátu opravdu, ale opravdu ani ČS neměla.

A na Kajmany nešla "veškerá likvidní aktiva". O tom se ale pobavte spíš s Kajmanem ;-)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 20.05.05 15:32  tindersticks  (75924)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

Jo, tak ty věříš každýmu anonymovi, kterej si dá na net nějaký svý pseudofakta? Má důkazy? Kdo to je? Proč bych to měl brát jako nějaký důkazní tvrzení? Jinej anonym napíše, že nic takovýho nebylo, task zas budeě věřit jemu?  To, že je antižidovskej, je další dobrá věc. no jo, co všem vlastně vadí? Proč tenkrát vlastně vadilo, že židi nosili žlutý hvězdy. Taky se v tom nevyznám, porad mi.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 14:01  crabath  (55358)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

zvednul ve me stejnou vlnu emoci, jako parta nacku, co minulej mesic pred hospodou nejdriv rvala cechy cechum, nic nez narod, pozdeji zidi do plynu a  treti rise. stejny zaklad mysleni, stejne postoje. nepovazuju ten clanek za zpravu o kriminalite, trochu legracne odlisny, protoze se tam pise o zidech, jak ho mozna chapes...mas pravdu, ze to neni to lecjaky clanek, pokud nejses pravidelny ctenar core skinhead webu, ne takovy neni, je to proste svinstvo.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 13:33  kk  (26763)

Kdo to psal?

Z toho co a kdo autorovi nejvíce vadí, je jasné, že je to vekekomouš, který se skrývá za ultrapravičáka, protože ti mu taky vadí. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 13:06  M.S.  (76000)

Redakci Aliawebu

by mela odkazovat na smysluplne analyticke clanky. a ne na antisemitistickou spinu a amalgam obecne znamych frazi a obvineni. Skutecne nechapu, za jakym ucelem se objevil odkaz na tyto stranky. Neni tam nic duleziteho, vyznamneho ani objevneho. Redakce seriozniho serveru by nemela ani experimentalne odkazovat na tuto "zajimavost". Navic distanc, od tech stranek, ze strany redakce povazuju vzhledem k jejich odkazu za hrube nedostatecny. Jakakoliv, byt i minimalni, podpora mytu, ze za rozkradanim ceskeho majetku stoji zidovske spiknuti je apriori spatna. Jsem pravidelnym ctenarem Aliawebu a proto mu "duveruju" tj. duveruju tomu, ze odkazy, ktere na stranky umisti maji pro me jako ctenare smysl a upozornuje me na neco, o co bych jako jeho navstevnik nemel prijit. Tohle bud bylo z vasi strany mineno jako nehorazny vtip, nebo nechapete vyznam toho, pokud jako seriozni web poutate na takove svinstvo. A to pominu, ze na ty stranky poutate, jako na "nazor, ktery jste nestvorili, ale ktery je zajimavy".  S pozdravem a vyjadrenim skutecneho rozcarovani z tohoto prehmatu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 20.05.05 14:44  Vladimír Urbánek Jméno 'Vladimír Urbánek' používá stále stejný uživatel  vladimir.urbanekzavinacaliaweb.cz  (24698)

Redakce Aliawebu odpovídá

Říkáte, že nám důvěřujete, čiňte tak i v tomto případě. Naším cílem je předkládat našim uživatelům co nejširší možnost pohledu na věc a toto k tomu také patří. Samozřejmě, že určitý antisemitismus tomu článku škodí, ale přesně jak psal jeden z přizpěvovatelů, když vynecháte ty židovské narážky, tak dostanete vcelku hodnotný materiál, který má své místo na slunci, byť podává věci tak trochu "ze stínu".
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 17:48  M.S.  (76000)

Zpet redakci AliaWebu

Vase oznaceni "urcity antisemitismus" je pomerne vtipne. Nedochazi Vam zrejme, ze tento clanek je psan stejne jako nasledujici citat:


Rudolf Slansky, zidovskeho puvodu; Bedrich Gemindler, zidovskeho puvodu; Ludvik Frejka, zidovskeho puvodu; Bedrich Reicin, zidovskeho puvodu.


Toto je citat z Rudeho prava, z obdobi procesu se Slanskym. Ta rada Zidu byla jeste mnohem delsi. Pisu to proto, ze se o antisemitismu mluvi vetsinou v souvislosti s nacismem, ale je to univerzalni jed. A problem toho clanku je PRAVE v TOM ze spojuje realitu a tohle svinstvo. A stejne, jako vy si rikate, "je tam sice urcity antisemitismus, ale jinak je to zajimavy pohled..." tak si to rekne i dalsi a dalsi ctenar a pak nakonec z toho je, "no, deti asi nezabijeji, ale s tim zidackym spolcenim na tom neco bude", "Zidi, jsou na prachy..." atd. Chtel bych vas upozornit, ze Heinrich Boll oznacil "relativizaci antisemitismu" za nejvetsi selhani evropskych intelektualnich elit. A ja skutecne nepkladam odkaz na tuto antisemitistickou stranku za stejne hodnotny, jako kdyz me odkazujete na Patrii, iPoint aj. Ten clanek balancuje na jemne hrane paragrafu o hanobeni rasy, naroda a nabozenskeho presvedceni. A pokud tam chce AliaWeb balancovat s nim, pak nema co delat s profesionalitou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.05.05 16:04  laraX  (72067)

Redakce Aliawebu odpovídá

Takhle jednoduchy to neni. Copak to lze, vynechat "urcity antisemitismus" a "zidovske narazky", a pak dostat kvalitni material?? If si dobre pamatuju, takhle teda slo hodnotit i vypotky casopisu Republika dr Sladka?! Neco vynechame, odmyslime si, a zbyde nam jen zajimavej kontroverzni nazor?? To bychom mohli ale cist napriklad Goebbelsovy ideologicky zvasty, kdyz vynechame nacionalisticky a antisemitsky narazky, taky tam mozna neco najdem!! Nebo marxuv kapital, kde najdem treba zajimavy sociologicky postrehy... Kdyz nekdo napise clanek s chybama, tak si je odmyslim a reknu si, jinak dobry? Absolutne nechapu Vase mysleni, jako byste nevidel, co se v poslednich sto letech stalo za zverstva na zaklade odpornejch ideologii, na jejichz zacatku taky mozna staly zajimavy a kontroverzni nazory..... A jeste neco, kdyby ten clanek nemel byt jen prvoplanove antisemitskej, ale mel fakt mapovat cachry z devadesatych let, autor se nemusel anonymne skryvat, ale moh se klido podepsat...... 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 25.05.05 12:58  Vladimír Urbánek Jméno 'Vladimír Urbánek' používá stále stejný uživatel  vladimir.urbanekzavinacaliaweb.cz  (20054)

Redakce Aliawebu odpovídá

A co říkáte obsahu a popisu jednotlivých kauz ? To o tom antisemitismu poněkud odvádí zdejší diskusi od samotné náplně toho článku.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 14:02  S.M.  (88244)

Redakci Aliawebu

Jestli to nebude také tím, že se mnozí z nás bojí pravdy a tak jsou ochotni ušlapávat jiné názory hlava nehlava, nejsem antisemita a židé mi nevadí, ale to nemusí nutně znamenat, že židé nemohou být kriminálníci stejně jako češi.Čím více kontroverzních názorů tím spíše si člověk utvoří správný názor. Umlčet jiné názory chtěl právě Hitler, komunisté, Stalin a jim podobní. Je pravdou, že autor článku asi nemá rád židy ale to neznamená, že bych je neměl mít rád zrovna já.O naší politické scéně taky se obecně ví, že je to "seriozní svinstvo" a všichni se o tom bavíme jako by se nechumelilo, jen tím podporujeme další gaunery. Jsem rád, že se odkazy na takové články mohou objevovat na stránkách aliawebu, že pořád neslyšíme jak je všechno dobré, jak český trh roste a jak se budeme mít dobře, to jsem poslouchal už za komančů.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 13:29  čtenář  (90999)

Redakci Aliawebu

Vážení, omlouvám se, že jsem odkaz na článek umístil poté, co se objevil v diskuzi k ČEZu, na stránky HPH, protože jsem si ho předtím pečlivěji nepřečetl. Přestože se v žádném případě neztotožňuji s tím, v jaké souvislosti je článek psán a s jeho antisemitistickým vyzněním, jsem přesvědčen, že většina skutečností v něm uvedených je pravdivých. Jako člověk, který je seznámen s historií kauzy HPH od samého počátku (tj. vzniku kupónové privatizace, založení investičních fondů, absence jakékoliv regulace trhu, vytunelování fondů, převod na holding, slučování, vstup do likvidace, podvodná veřejná obchodní soutěž, vystupování z likvidace, podvodné prohlášení konkursu atd.), včetně neuvěřitelného přehlížení tohoto vývoje orgány českého státu, se bohužel domnívám, že část článku týkající se HPH je velmi přesným vyjádřením skutečného vývoje, který nastal, přičemž tento popis neobsahuje ani setinu toho, co se ve skutečnosti dělo. Z tohoto důvodu považuji za vhodné, že Aliaweb na tento článek upozornil.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.05.05 13:46  M.S.  (76000)

Redakci Aliawebu

Ne, neni to spravne pane ctenari. Prave proto, ze jsem s kauzami a podvodnou privatizaci seznameny, tak PRAVE PROTO vim, ze takovyhle clanek vsemu jen skodi. Proc ? Protoze prave u lidi, kteri s kauzami seznameni nejsou, budi dojem, ze se jednalo v 90.tych letech o jedno velke zidacke spolceni. Zjednodusovani, antisemitismus ruku v ruce neprispivaji ani k osvete, ani k informovanosti. Co se delo s Motoinvestem, HPH a ceskymi bankami zabere knihy, ale NIKDY by nemelo byt napsalo: Vinik = Zid. Ten clanek neni spatny, protoze pise, ze se kradlo, ale protoze klade rovnitko tam kde neni. Za to, ze CR byla jedina zeme, ktera mela trh s cennymi papiry  ne kontrolni organy, za to, ze Klausovy vlady "premlouvaly" polostatni banky k financovani ceske cesty privatizace, za to ze opozice i koalice nechtela "prodat rodinnne stribro" cizakum, ale sverila ho "zlatym ceskym rucickam", ale sverila ho "kapitanum ceskeho prumyslu" muzou Cesi, jen Cesi. Propadli jsme v 90.tych letech iluzi, ze jsme Stredoevropsky tygr, opovrhovali jsme Slovaky, Polaky a citili se jako premianti. DOstali jsme po hube a jsme ted jen odblesena kocka. A to jeste diky EU, ktera nas prinutila prijimat zakony, ktere bychom z vlastni vule nikdy neprijali.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 14:02  čtenář  (90999)

Redakci Aliawebu

Ano, s tím plně souhlasím.


Osobně je mi zcela jedno, zda je někdo žid, arab, Róm, atd. důležité pro mne je, jaký tento člověk je a co dělá.


Článek byl pro mne zajímavý v tom, že na jednom místě podával informaci k několika kauzám, máte ale pravdu, že mnozí lidé, kteří nejsou s kauzami seznámeni, nedokážou odfiltovat tu antisemimickou propagaci a nedokážou si z toho vybrat ty informace, které jsou pravdivé a že z tohoto důvodu je takový článek vždy nebezpečný.


Právě proto, že je mi podobný způsob myšlení vzdálen, jsem si toto nebezpečí neuvědomil. Ještě jednou se omlouvám.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 12:56  M.S.  (76000)

Ten clanek je spina od A az do Z

Vubec nechapu, jak se na AliaWebu muze objevit odkaz na tak neskutecne antisemitisticke svinstvo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 13:10  Martin_Vlk  (68007)

Ten clanek je spina od A az do Z

je to blbost, ti lidé ani povětšinou židé nejsou
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 12:43  Jouda  (67539)

Vynikající článek!

Konečně někdo pravými slovy popsal co se v tom našem prohnilém a zkorumpovaném debilstátě vlastně děje....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 12:15  Ivan  (60930)

Proč

je ve Zpravodaji odkaz na tuto špínu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 31.03.06 18:08  Rudolf Sob  red.nosezavinacarcticmail.com  (99955)

Proč Vas to prekvapuje ?

Zvedavec je znamy svym antisemitizmem, staci se podivat na jejich postoj k tamatu jako zide, "bachorky" o Holocaustu nebo Israel, a hned vidite odkud vitr vane.Prectete si prispevky ctenaru, a vzijete se do Protektoratu cirka 1942. Ostuda ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 12:19  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (50549)

Proč

A proč špína navrhla, schválila a podepsala jinou špínu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 12:23  Tronda  (26795)

Proč

O5 s tebou souhlas Pijacku
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 12:29  názor  (56013)

Proč

možná je to nějaká provokace ods aby klaun měl zdůvodnění že ti drobní akc. jsou antisemité, ti špatní
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 13:16  Martin_Vlk  (68007)

Proč

souhlasím s "názor" hradní klaun je navztekaný na malé akcionáře, v televizi před časem bylo že jeden na něj podal trestní oznámení snad pro velezradu. A teď ještě ta kniha o Klausovi a Koženém "kuponový král". Znemožnění akcionářů by mu vyhovovalo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 11:46  Duch mrtvého choda  (76183)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

Dost trapné, když před každým jménem "pachatele" napíše žid. Takhle mi to nestojí ani za přečtení.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 12:50  laraX  (88080)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

naprosto souhlasim s Chodem. Jak se to tam hemzi Zidama, presla me absolutne chut na obsah. A kdyz jsme u tech Zidu, maximalne me zarazi to, ze autor suverenne pise Zid o kazdem, kdo (mozna) ma nekde daleko v minulosti nejakeho zidovskeho predka. To je nefer. To by se dalo tak zhruba o polovine Cechu psat Nemec. Kazdy z tech lidi je prece Cech. Ten clanek ma takovou retoriku, ze me z ni mrazi. Autorovi patrne vadi, ze se Hitlerovi projekt ocisteni rasy nezdaril. Odporne.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 12:07  Devalvant homo sapiens  (40866)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

no a jestli je antisemita, proč bychom měli my všichni ostatní být prosemité? Pravdou je, že většina globálních  politicko ekonomických aktivit až podezřele blízko směřuje právě k židovskému sektoru, jsou všude po světě a všude dobře postavení, nic proti nim nemám kdo mi neubližuje je můj  přítel, ať laponec,  číňan nebo žid je mi to jedno. Nehledáme přeci viníky v národech ale v lidech, sektách a mafiích. Ta česká mafie je opravdu fakt dobrá, kromě Orlíku to zatím všechno byl samet, proč by taky ne když se všechno rozdávalo ze státního, že? A nebo o majetek nás drobných až drobňoučkých. Majetek všech a majetek bezmocných se rozděluje dobře. Jakmile se ovšem sáhne na majetek miliardářům, uvidíte, že bude v obchodech dost krvavé tlačenky, proto zásadně nesouhlasím s autorem a volím ODS protože chci servilně zůstat naživu. Raději umřu o hladu v bídě, než bych se  slovíčkem obráti proti mocným.    
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 11:55  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (50549)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

Mě to za přečtení stálo. Vynechávám slovo žid a nemám problém. Že zrovna ty bys byl proti "názorové vytříbenosti"? Nemyslíš snad vážně, že "to se číst může" a "tohle zase ne"?:-)


Takže autor může být antisemita, souhlas, ale má stejné právo sdělit světu svůj názor. Buď aspoň jednou demokrat, prosím:-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 20.05.05 13:37  Duch mrtvého choda  (76183)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

Já to nikomu číst nezakazoval. Jen sobě. A žádný demo krást nebudu ;-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.05.05 13:44  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (50549)

Autor "zprávy" je antisemita jako když vymaluje

Tak tos o hodně přišel. Já bych se kvůli někomu, kdo hýří slůvkem "žid" nepotentoval. Obsah mě zajímá víc. Lidi, kteří do všeho míchají holocaust mají k opačnému pólu extremizmu blízko. Tak dbej na svou pověst čtivého čtenáře, jenžto prý se z tebe stane Duch mdlého Choda:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech

Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech - zdrojová stránka k tématu diskuze Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Zpráva o rozkrádání majetku ČR v 90.letech.

 Burza Prime 16:09 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  880.00  -5.02% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  774.00  +0.39% 
 KOFOLA  300.00  -1.32% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.15 USD 15:50   
 Zlato 2321.67 USD 15:50   
 Stříbro 29.00 USD 15:50   
 Káva 226.82 USD 15:50   
 Cukr 20.00 USD 15:50   
 Bavlna 74.61 USD 15:50   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.