Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 301 až 320

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 301 až 320 (4467)
 
spíše nečíst (1) 10.10.05 09:07  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

Tak to bych řekl že máš jinej problém než já, a navíc asi žádnej problém nemáš. Po nastartování ti to drží 2500, což je tak akorát, ale stahuješ to o dílek (o polohu sytiče) moc brzy, měl bys to nechat asi déle zahřát, anebo to stahuj až když pojedeš delší vzdálenost na zařazenou rychlost a pod plynem, ten motor nemá šanci za takhle krátkou dobu se ohřát, kor v zimě, jak píšeš, že s tím máš větší problémy. Já stahuju sytič o dílek až když se mi to ohřeje na přístrojovce o dva dílečky teploty, nebo když jedu tak na čtyřku a má to i plyn Ale jak jsem psal mam digitální přístrojovku, takže tu teplotu lépe rozpoznám. Takže moje rada je nestahuj sytič o polohu po několika sekundách, ale až to bude trošku prohřátý.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.05 06:55  Michal Tipař  (34252)

vybrace levého předního kola

máš to kolo vyvážený?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.05 16:58  fumare  sulcjurasekzavinacseznam.cz  (65949)

vybrace levého předního kola

asi měsíc mi vybruje levé přední kolo.Zjistil sem že mám ůplně sjetou gumu z vnitřní strany.Vyměnil sem kulák,ale problémi přetrvávají.Nevíte někdo v čem je chyba?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.05 10:51  Karel  (76080)

Snížení obrátek

Při šlapáni na brzdu mi to nic neovlivní. Ja mám spíš problém když je motor studenej a hlavne v zime. Motor startuji nasledne. Sytič na max, bez plynu, motor na poprvé chytne otáčky asi 2500 a po 5 až 10 sekundách snížim sytič o 1 polohu. Motor má otačky 1000 až 1200.Nasledne se pohnu z místa pak asi po 1 až 2 min. vyradim rychlost (sytič zustava ve 3 poloze) a motor mi začne třást otáčky 500 - 600 a špatne reaguje na přidaní plynu. Pak vytáhnu sytič na max. a ono se to nechce rozbehnout. Aź když se to zahreje asi po 8 min. pak se to chová normálne. Nemužu pochopit, že když přidam sytič tak to nechce ragovat a nezvyši otačky. Pŕedtím sem mel škodovku a tam když sem přidal sytič, tak to hned reagovalo. S tímto mám problém hlavne ve meste když motor je studený
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 14:03  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

dovolil bych si nesouhlasit. Já jsem ho nasadil a pošteloval na ucho volnoběh od té doby už jezdím dva a půl roku bez problémů...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 13:53  peta  (58356)

Cukatura

Hlavně si označ přesně jak byl namontován nebo se s toho potom zblázníš neš to vyšteluješ, aby to zase jelo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 13:50  peta  (58356)

prosím

Tak to mám vyřešený, na sběrným portubí dírka- k lamdě šla chdá směs- tak t tam vstřikování hlnalo benzín ve velkým . Jsem zpět na svých 7 .
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 11:29  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

je to taková černá placka - ledvinovitá na levé straně vstřikovačky když se díváš zepředu. Já ji měl přidělanou "děravým torxem" musel jsem si ho na to speciálně koupit - bit od narexu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 09:55  Petr.  uschizavinacseznam.cz  (52630)

Cukatura

Ahoj Michale,

diky za radu, zkusim to vymontovat, abych zjistil kde to je a pak zrejme pujdu do toho kola...:) Myslim ze to bude ono (potenciometr) uz mi to rikal i jeden mechanik, ale prislo mi ze se mu do opravy moc nechce, tak me odbyl s tim ze si mam koupit celou tu vstrikovaci hlavu...

Tak mi drz palce a ahoj - dam vedet jak to dopadlo... Petr

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.10.05 07:35  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

tak ten poťák vyndej a zkontroluj ho, pokud je v háji (je to na něm dost dobře vidět) tak sežeň jiný z Fava, mě to přišlo na 1300 a sehnal mi ho mechanik, kdybych si objel vrakáče, tak to asi bylo za polovinu, jenže čím, když auto nejede - na kole :-)
Pokud se chceš zeptat na originální, tak si ušetři plíce, protože se nedá sehnat jinak než se vstřikovačkou.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 14:25  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

A ten elektroventil není přímo v karburátoru? Když jsem nastartoval na místě, volnoběžné otáčky v normě, zařazenej neutrál, a začal jsem dupat přerušovaně na brzdu, tak jsem to rozhodil natolik že jsem to udusil a motor chcípl. Není to spíš něco se sáním? Jak by mohl nějakej elektroventil udusit auto který stojí?  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 13:54  mara  mmarazavinactiscali.cz  (71940)

Snížení obrátek

tohle presne muze delat elektroventil volnobehu v karburatoru, resp. ta ridici krabicka pred/nad nadobkou ostrikovace. pri brzdeni motorem to vypina benzin aby to nezralo zbytecne. pak kdyz se vyradi tak uz motor nestihne nasat smes a nekdy chcipne. ja to vyresil pripojenim elektroventilu trvale na kladny pol pres spinaci skrinku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 13:49  mara  mmarazavinactiscali.cz  (71940)

Tipo samo brzdí i když nechci !

a chodí ti lehce samotné destiky, kdy~tak je trochu spiluj na koncích ml sem to samé.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 10:39  Petr.  uschizavinacseznam.cz  (52630)

Cukatura

Ahoj Tipari,

vlastnim Tipo 1,6 i.e. r. v. 1993 a jsem s nim dost spokojen. V posledni dobe (zhruba pul roku) me ale zacalo zlobit. Projevuje se to tim ze najednou prestane "tahnout" ackoli pridavam plyn. Parkrat to "zacuka", auto prestava jet a pak se to jakoby "chytne". Vetsinou se to deje nez se motor zahreje na provozni teplotu. Lambdu jsme meril, zkoumal vicero moznosti a pripada mi to jako problem potenciometru vstrikovani. nechce se mi ale kupovat cela hlava...

Poradite mi to s tim? Pripadne mate-li nejakou literaturu o vstrikovani (planek, jak na to) prosim poslete.

Dekuji Petr.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.10.05 20:15  Luboš  luboszavinacjemnice.cz  (25529)

Jak na to?

Ted beží ještě na www.aukce.cz -literatura pro mot.vozidla aukce.Cena je něco málo nad 200,- Kč tak se mrkni
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.10.05 10:35  Karel  (92062)

vrakoviště

ADS Lipuvka je to směr na Blansko pak 1 do prava.Maji tam všechno za slušné ceny včetně oprav.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 09:21  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

No nechci se dohadovat o tom, jestli tam nějakej rozdíl je, ale jestli jo tak asi vcelku nepatrnej, nicméně funkčnost respektive v tomhle případě nefunkčnost bude mít stejnou podstatu. Já mam přístrojovku v digitálu, takže otáčkoměr má dílky. Auto startuje celkem dobře, ale když už pak je ohřátý a jede bez sytiče tak dělá následující. Jede pod plynem vcelku normálně, ale když zmáčknu spojku a začnu brzdit a podřazovat tak otáčky nespadnou na těch přibližně osm set, jak mají mít volnoběh, ale tak zhruba na pět set, pak si zas vyběhnou, pokud to někdy úplně nechcípne.  Když to nechcípne, tak si z těch pěti set povyskočí na sedm až osm set, prostě dílky trošku přibudou, pak zas trošku padnou, je to prostě nestabilní. Podtlaky do posilovače brzd mi kontrolovali a jsou ok, posilovač taky, takže tam se problém neděje. Prostě závada je v tom karburátoru, to spojení s brzdama není ok. Zkus udělat tohle: Nastartuj motor na neutrál a nech ho běžet na volnoběh. Pak začni přerušovaně dupat na brzdu a pokud začnou volnoběžné otáčky kolísat a motor se roztřese, máš stejný problém jako já. Brzda mi při tomhle pokusu znatelně tvrdne, jako kdybych to měl chcíplý a zadupal na brzdu, to taky přestane jít posilovač. Po objevení tohohle problému mi mechanik sdělil, že závada je s největší pravděpodobností přímo v karburátoru a že by bylo nejlepší ho repasovat nebo vyměnit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo by to repasoval a i koupit novej je problém, to že by stál ranec je už druhá věc. Tak to zhodnoť jestli jsi na tom jako já a dej vědět.     
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 07:19  Karel  (75064)

Snížení obrátek

    Ja mám na Tipku 1,6 karburátor WEBER TLDE 5 a Tipka 1,4 mají TLDE 4. Nevíš jaký je mezi nema rozdíl. Na mém Tipku mám najeto 155.000 km a myslím, že ten karburátor by tom mal v pohode zvládnout bez poruchy
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.10.05 20:38  jaro  jardo126zavinaccentrum.sk  (83562)

kúrenie

Prosím o radu, moje Tipo 1,4 i.e. r. v. 1992 mi začalo ešte minulú zimu robiť naslebujúce: Keď je chladno a počas jazdy pustím kúrenie všetko je O.K. Kúri tak ako sa patrí, ale stačí keď na chvílu zastavím (napr. na semafóre)a hneď mi začne fúkať do kabíny studený vzduch, stačí však aby som sa pohol (už po rár metroch) a zase je všetko O.K až pokiaľ nezastavím. Robilo mi to problém hlavne cez zimu (a ďalšia sa už blíži), keď som ráno nedokázal rozmraziť na parkovisku okná. Skúšal som to ovzdušňovať, sledujem vodu v chladiči či sa nestráca a menil som termostat, dík, Jaro
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.09.05 09:40  ZB  (38506)

prosím

Vyfuk je nejaka druhovyroba a ma takovy hlubsi zvuk (jako ze je v  nem trocho dira) ale byl davan novy. Taky nevim jak by to ovlivnilo tu spotrebu ale uz fakt nevim. Jediny co pomoho, byla vemena cidla teploty vzduchu a to tak, ze motor prestal po nastartovani chcipat a tak prestal kolisat volnobeh,a ale to spotreba 11l po meste se neznenila. S nisanem 2.0l 85kW jezdim po meste za 8-9litru, tak se mi to moc na 1,4l nezda. Nekde je nejaka chybka, ale nemuzu na ni prijit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky, další stránky: « Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky

Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.