Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 301 až 350

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 301 až 350 (4467)
 
spíše nečíst (1) 10.10.05 09:07  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

Tak to bych řekl že máš jinej problém než já, a navíc asi žádnej problém nemáš. Po nastartování ti to drží 2500, což je tak akorát, ale stahuješ to o dílek (o polohu sytiče) moc brzy, měl bys to nechat asi déle zahřát, anebo to stahuj až když pojedeš delší vzdálenost na zařazenou rychlost a pod plynem, ten motor nemá šanci za takhle krátkou dobu se ohřát, kor v zimě, jak píšeš, že s tím máš větší problémy. Já stahuju sytič o dílek až když se mi to ohřeje na přístrojovce o dva dílečky teploty, nebo když jedu tak na čtyřku a má to i plyn Ale jak jsem psal mam digitální přístrojovku, takže tu teplotu lépe rozpoznám. Takže moje rada je nestahuj sytič o polohu po několika sekundách, ale až to bude trošku prohřátý.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.05 06:55  Michal Tipař  (34252)

vybrace levého předního kola

máš to kolo vyvážený?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.05 16:58  fumare  sulcjurasekzavinacseznam.cz  (65949)

vybrace levého předního kola

asi měsíc mi vybruje levé přední kolo.Zjistil sem že mám ůplně sjetou gumu z vnitřní strany.Vyměnil sem kulák,ale problémi přetrvávají.Nevíte někdo v čem je chyba?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.05 10:51  Karel  (76080)

Snížení obrátek

Při šlapáni na brzdu mi to nic neovlivní. Ja mám spíš problém když je motor studenej a hlavne v zime. Motor startuji nasledne. Sytič na max, bez plynu, motor na poprvé chytne otáčky asi 2500 a po 5 až 10 sekundách snížim sytič o 1 polohu. Motor má otačky 1000 až 1200.Nasledne se pohnu z místa pak asi po 1 až 2 min. vyradim rychlost (sytič zustava ve 3 poloze) a motor mi začne třást otáčky 500 - 600 a špatne reaguje na přidaní plynu. Pak vytáhnu sytič na max. a ono se to nechce rozbehnout. Aź když se to zahreje asi po 8 min. pak se to chová normálne. Nemužu pochopit, že když přidam sytič tak to nechce ragovat a nezvyši otačky. Pŕedtím sem mel škodovku a tam když sem přidal sytič, tak to hned reagovalo. S tímto mám problém hlavne ve meste když motor je studený
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 14:03  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

dovolil bych si nesouhlasit. Já jsem ho nasadil a pošteloval na ucho volnoběh od té doby už jezdím dva a půl roku bez problémů...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 13:53  peta  (58356)

Cukatura

Hlavně si označ přesně jak byl namontován nebo se s toho potom zblázníš neš to vyšteluješ, aby to zase jelo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 13:50  peta  (58356)

prosím

Tak to mám vyřešený, na sběrným portubí dírka- k lamdě šla chdá směs- tak t tam vstřikování hlnalo benzín ve velkým . Jsem zpět na svých 7 .
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 11:29  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

je to taková černá placka - ledvinovitá na levé straně vstřikovačky když se díváš zepředu. Já ji měl přidělanou "děravým torxem" musel jsem si ho na to speciálně koupit - bit od narexu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 09:55  Petr.  uschizavinacseznam.cz  (52630)

Cukatura

Ahoj Michale,

diky za radu, zkusim to vymontovat, abych zjistil kde to je a pak zrejme pujdu do toho kola...:) Myslim ze to bude ono (potenciometr) uz mi to rikal i jeden mechanik, ale prislo mi ze se mu do opravy moc nechce, tak me odbyl s tim ze si mam koupit celou tu vstrikovaci hlavu...

Tak mi drz palce a ahoj - dam vedet jak to dopadlo... Petr

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.10.05 07:35  Michal Tipař  (34252)

Cukatura

tak ten poťák vyndej a zkontroluj ho, pokud je v háji (je to na něm dost dobře vidět) tak sežeň jiný z Fava, mě to přišlo na 1300 a sehnal mi ho mechanik, kdybych si objel vrakáče, tak to asi bylo za polovinu, jenže čím, když auto nejede - na kole :-)
Pokud se chceš zeptat na originální, tak si ušetři plíce, protože se nedá sehnat jinak než se vstřikovačkou.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 14:25  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

A ten elektroventil není přímo v karburátoru? Když jsem nastartoval na místě, volnoběžné otáčky v normě, zařazenej neutrál, a začal jsem dupat přerušovaně na brzdu, tak jsem to rozhodil natolik že jsem to udusil a motor chcípl. Není to spíš něco se sáním? Jak by mohl nějakej elektroventil udusit auto který stojí?  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 13:54  mara  mmarazavinactiscali.cz  (71940)

Snížení obrátek

tohle presne muze delat elektroventil volnobehu v karburatoru, resp. ta ridici krabicka pred/nad nadobkou ostrikovace. pri brzdeni motorem to vypina benzin aby to nezralo zbytecne. pak kdyz se vyradi tak uz motor nestihne nasat smes a nekdy chcipne. ja to vyresil pripojenim elektroventilu trvale na kladny pol pres spinaci skrinku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 13:49  mara  mmarazavinactiscali.cz  (71940)

Tipo samo brzdí i když nechci !

a chodí ti lehce samotné destiky, kdy~tak je trochu spiluj na koncích ml sem to samé.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 10:39  Petr.  uschizavinacseznam.cz  (52630)

Cukatura

Ahoj Tipari,

vlastnim Tipo 1,6 i.e. r. v. 1993 a jsem s nim dost spokojen. V posledni dobe (zhruba pul roku) me ale zacalo zlobit. Projevuje se to tim ze najednou prestane "tahnout" ackoli pridavam plyn. Parkrat to "zacuka", auto prestava jet a pak se to jakoby "chytne". Vetsinou se to deje nez se motor zahreje na provozni teplotu. Lambdu jsme meril, zkoumal vicero moznosti a pripada mi to jako problem potenciometru vstrikovani. nechce se mi ale kupovat cela hlava...

Poradite mi to s tim? Pripadne mate-li nejakou literaturu o vstrikovani (planek, jak na to) prosim poslete.

Dekuji Petr.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.10.05 20:15  Luboš  luboszavinacjemnice.cz  (25529)

Jak na to?

Ted beží ještě na www.aukce.cz -literatura pro mot.vozidla aukce.Cena je něco málo nad 200,- Kč tak se mrkni
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.10.05 10:35  Karel  (92062)

vrakoviště

ADS Lipuvka je to směr na Blansko pak 1 do prava.Maji tam všechno za slušné ceny včetně oprav.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 09:21  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

No nechci se dohadovat o tom, jestli tam nějakej rozdíl je, ale jestli jo tak asi vcelku nepatrnej, nicméně funkčnost respektive v tomhle případě nefunkčnost bude mít stejnou podstatu. Já mam přístrojovku v digitálu, takže otáčkoměr má dílky. Auto startuje celkem dobře, ale když už pak je ohřátý a jede bez sytiče tak dělá následující. Jede pod plynem vcelku normálně, ale když zmáčknu spojku a začnu brzdit a podřazovat tak otáčky nespadnou na těch přibližně osm set, jak mají mít volnoběh, ale tak zhruba na pět set, pak si zas vyběhnou, pokud to někdy úplně nechcípne.  Když to nechcípne, tak si z těch pěti set povyskočí na sedm až osm set, prostě dílky trošku přibudou, pak zas trošku padnou, je to prostě nestabilní. Podtlaky do posilovače brzd mi kontrolovali a jsou ok, posilovač taky, takže tam se problém neděje. Prostě závada je v tom karburátoru, to spojení s brzdama není ok. Zkus udělat tohle: Nastartuj motor na neutrál a nech ho běžet na volnoběh. Pak začni přerušovaně dupat na brzdu a pokud začnou volnoběžné otáčky kolísat a motor se roztřese, máš stejný problém jako já. Brzda mi při tomhle pokusu znatelně tvrdne, jako kdybych to měl chcíplý a zadupal na brzdu, to taky přestane jít posilovač. Po objevení tohohle problému mi mechanik sdělil, že závada je s největší pravděpodobností přímo v karburátoru a že by bylo nejlepší ho repasovat nebo vyměnit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo by to repasoval a i koupit novej je problém, to že by stál ranec je už druhá věc. Tak to zhodnoť jestli jsi na tom jako já a dej vědět.     
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 07:19  Karel  (75064)

Snížení obrátek

    Ja mám na Tipku 1,6 karburátor WEBER TLDE 5 a Tipka 1,4 mají TLDE 4. Nevíš jaký je mezi nema rozdíl. Na mém Tipku mám najeto 155.000 km a myslím, že ten karburátor by tom mal v pohode zvládnout bez poruchy
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.10.05 20:38  jaro  jardo126zavinaccentrum.sk  (83562)

kúrenie

Prosím o radu, moje Tipo 1,4 i.e. r. v. 1992 mi začalo ešte minulú zimu robiť naslebujúce: Keď je chladno a počas jazdy pustím kúrenie všetko je O.K. Kúri tak ako sa patrí, ale stačí keď na chvílu zastavím (napr. na semafóre)a hneď mi začne fúkať do kabíny studený vzduch, stačí však aby som sa pohol (už po rár metroch) a zase je všetko O.K až pokiaľ nezastavím. Robilo mi to problém hlavne cez zimu (a ďalšia sa už blíži), keď som ráno nedokázal rozmraziť na parkovisku okná. Skúšal som to ovzdušňovať, sledujem vodu v chladiči či sa nestráca a menil som termostat, dík, Jaro
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.09.05 09:40  ZB  (38506)

prosím

Vyfuk je nejaka druhovyroba a ma takovy hlubsi zvuk (jako ze je v  nem trocho dira) ale byl davan novy. Taky nevim jak by to ovlivnilo tu spotrebu ale uz fakt nevim. Jediny co pomoho, byla vemena cidla teploty vzduchu a to tak, ze motor prestal po nastartovani chcipat a tak prestal kolisat volnobeh,a ale to spotreba 11l po meste se neznenila. S nisanem 2.0l 85kW jezdim po meste za 8-9litru, tak se mi to moc na 1,4l nezda. Nekde je nejaka chybka, ale nemuzu na ni prijit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.09.05 22:06  Michal Tipař  (76702)

prosím

neoriginální výfuk??? Co to je za termín, pokud vím, tak fiat nedělá výfuky, jak vůbec může výfuk ovlivnit spotřebu??? Před nim by měl být katik a ten možná, výfuku nevěřím, mám taky neoriginál, předtím jsem tam měl Walker a žralo to stejně jako teď...

To máš spotřebu na dálku??? Ve městě je to sice taky dost, ale pod 10 se moc nedostaneš.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.09.05 21:53  ZB  (28385)

prosím

Taky jezdim s 1,4i za 10-12l uz jsem vymenil nasledujici: termostat, cidlo teploty vody pro RJ, potenciometr skrtici klapky, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, svicky, zapalovaci kabely, vsechny slabe podtlakove hadicky  a nechal jsem zkontrolovat lambdu a vypis chyb z RJ, ale stale nic nepomohlo a uz fakt nevim co s tim, na emisich to bylo v pohode. Jedine uz me tak jedine napada velky tlak paliva (nevim kde se to da nechat zmerit) nebo neoriginalni vyfuk. Dik za kazdou radu. Jestli brzo neco nevymyslim, tak pujde tipko po novem roce z domu.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.09.05 07:17  Michal Tipař  (34252)

prosím

na termostat je podle mě ještě teplo, motor se při provozu udrží na 90 ale v zimě až bude jezdit na 70 tak to je jiná, jakou máš teplotu motoru při provozu? Příčin může být mrtě, čidlo teploty vody, teploty vzduchu, upadlý drát lambdy nebo celá lambda špatná, vypadlá podtlaková hadice do řízení vstřiku...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.09.05 07:13  Michal Tipař  (34252)

Fiat tipo

Voda se vypouští z chladiče pomocí hadice - dolní. Z bloku se vypouští pomocí šroubu. Když jsem se po tom sháněl, tak jsem dostal radu, že je vzadu pod výfukovým kolenem. Při studování servisní knížky (anglické) je na fotce šroub vpředu vedle závěsu motoru, je tam ještě pozůstatek nějakého čerpadla nebo co, já to mám zaslepené. Ale v praxi jsem to nejzišťoval, protože mi v sevisu měnily vodní pumpu, tak jsem nechal vyměnit i vodu za novou (3l Paraflu a zbytek cca 3,5l destilka)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.09.05 23:04  Lukáš  (35229)

prosím

..měl sem taky ten problém ,a mel sem spatny termostat  včera sem ho zrovna měnil stal 800kč.

mohlo by to tim byt.cau

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.09.05 21:22  peta  (84971)

prosím

Potřebuji poradit, z ničeho nic mi začlo Tipo baštit tak 12-13 l / 100 km. Mám 1,4 z roku 94 . nevíte někdo co to může dělat?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.09.05 11:51  Michal  (33351)

Fiat tipo

Já tam nikde nějaký vypouštěcí šroub nenašel. Když jsem to nedávno rozebíral kvůli generálce, odpojil jsem nejnižší hadici u chladiče. Aby se vypustila i voda z topení, je třeba mít jej otevřené (ovládací "kolečko" nadoraz na červenou). Ale přesto zůstalo v motoru ještě dost vody.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.09.05 09:09  fiflo  fiflozavinacpobox.sk  (61927)

Fiat tipo

Prosim o radu prispievatelov.Stal som sa vlastnikom rokom vyroby starsieho Fiata tipo 1.7D a chcel by som vediet kde sa pri tomto type auta vypusta voda s chladica?Dakujem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 19:32  Lukáš  (35229)

new Web - Tipo

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.09.05 19:26  kuba  PoloKuzavinacseznam.cz  (41384)

Jak na to?

Poradi mi nekdo kde sezenu na netu Jak na to?fiat tipo!! v elektronicke podobe??Diky!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 16:50  Tkevlar  (80700)

prehrivani Tipo 1.7D

oki dik. Dneska se na to mrknu a pak dam vedet. :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.09.05 14:28  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

Snížení obrátek

Já mám ten samý problém, ten karburátor už končí, viz můj příspěvek.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.09.05 14:24  Theo Fox  Ambkzavinacseznam.cz  (27548)

1.4 karburátor

Zdravím všechny tipaře, mám tipo s motorem 1.4 karburátorovou verzi. Je to Weber TLDE. Tipka 1.6 mají ten samý. Nevíte někdo kdo/kde umí tenhle karburátor repasovat?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 07:39  Michal Tipař  (34252)

Výměna oleje

Já jsem koupil MOTOR FLUSH nalil do starého oleje a nechal to půl hodiny bežet, pak vypustil a nalil nový olej, při dalších výměnách už jsem to nedělal, protože dávám stále stejnou třídu oleje a poprvé jsem nevěděl co tam bylo ani jak dlouho...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 07:37  Michal Tipař  (34252)

Tipo samo brzdí i když nechci !

mě pomohla výměna hadice na předním kole od té doby mám pokoj.

Na zadním jsem to taky nemohl vyřešit a pak jsem objevil problém v písku brzdy, který byl v jednom místě nepatrně zkorodovaný a přes ten "flíček" se nedokázal pístek vrátit do původní polohy přes tecnící O-kroužek. Rozebral jsem to, dokonale přeleštil pístek a od té doby je klid...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 07:29  Michal Tipař  (34252)

prehrivani Tipo 1.7D

skutečně tam máš 130°C nebo jen blbě ukazuje teploměr. Pokud ale při jízdě zase klesne na 90°C tak asi máš špatný termospínač ventilátoru. Musí spínat kolem 92°C rozhodně to dokáže poměrně dlouho udržet teplotu v přijatelných mezích... Ještě zkus jestli nemáš vadný termostat, že by neotvíral při 90 ale výš. Poznáš to tak, že zapneš topení a porovnáváš teploty hadic do topení a do chladiče. Ta do chladiče by měla být chladná až do 90°C, kdy otevře termostat, zatímco ta od topení se zahřívá průběžně s motorem. Když přitom budeš sledovat teplotu na budíku, uvidíš, kdy se bude otvírat termostat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 25.09.05 20:47  vrata  vratik.ozavinacseznam.cz  (41086)

tempra 19tds občas přestává jet a kouří bíle

ahoj,normálně jezdím,ale když potřebuji přidat,auto zaškube zakouří bíle a nejede.Ale nedělá to stále někdy jezdím týden v pohodě a občas neujedu ani 5km bez problému.Nejdříve jsem to sváděl na naftu a palivový filtr ale vše je ok.Občas ne po každé když odpouštím naftu s filtru,je plný vzduchu.Myslím si že mám buď bordel v nádrži, a nebo to někde saje falešnej vzduch.Ale kde vše jsem utáhl a co se mi neydálo vyměnil.A když jedu do servisu Tempra jezdí jako zběsilá.Neměl jste s tím již problém.Poraďte prosím.Díky moc Vráťa
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.09.05 19:55  Tkevlar  (80700)

prehrivani Tipo 1.7D

Ahoj mam problem motor se mi porad hreje. Mam digital a vzdcky se mi teplota zastavi pred cervenym, kdyz nekde stojim tak to skoci do cerveny a sepne ventilator a zas nastejno. Nekdy se stane ze tam skoci 130 ale po ujeti 20m je to zas normalne. Nevite cim by to mohlo byt? Dik
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.09.05 19:44  rat21  (80481)

Tipo samo brzdí i když nechci !

Možno ti to pomôže: Po vymontovaní brzdiča a vybraní platničiek musí brzdič chodiť v nosiči bez odporu. Ja som mal jednu tyčku na nosiči trochu ohmutú a po zabrzdení už brzdilo auto stále. Pomohlo kladivo. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.09.05 18:44  Jarek  ninjozavinacseznam.cz  (29509)

vrakoviště

Čau příznivci fiatu nevíte náhodou o nějakém vrakovišti fiatu poblíž brna?nebo jesli někdo máte kbelový svazek (Motor počítač) na prodej.Mam tempru 1,6 ie kat.Na ceně se dohodneme.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.09.05 22:42  Karel  (27557)

Výměna oleje

Chci vyměnit olej v Tipku. Mám tam polosyntetiku 10W40 a chci tam dát syntetiku 5W40. Nevím jestli syntetiku tam mužu ihned nalít po vypuštění 10W40 nebo je motor třeba přepláchnout nějakým přípravkem (nevím jakým a jak se to dělá) Poraďte kto víteDík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.09.05 22:25  Karel  (27557)

Tipo samo brzdí i když nechci !

Já sem mel problém se zahřívaním předních disku a problem byl vyřešen výměnou ložisk u předních kol. Ale s brzdama to asi nemá nic společného
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.09.05 15:42  Radek-JediněFiat!  (32306)

Tipo samo brzdí i když nechci !

Zdar Fiaťáci.
Mám docela problém s brzdama a už fakt nevím co s tím dělat. Tipo po chvilce jízdy začne samo lehce přibrždovat anebo možná spíš po brzdění už ůplně neodbrzdí a lehce přibržďuje dál - pravěpodobně jen přední kola. Už jsem vyměnil gumičky i prachovky v kolech i když ještě nebyly špatný a pak v zoufalství i celej brzdovej válec. Bohužel žádná změna k lepšímu. Pak mě ještě poradili vyměnit brzdový hadice vepředu, žeprej časem zarostou bordelem a tak sem je vyměnil a zase beze změny.
Na krátký trasy se to ani moc neprojevuje ale při delší cestě cítím že se to nechce volně kutálet a přední disky dost pálí.Prosím poraďte pokud tušíte oč jde. Díky Radek Tipo 1.6ie  r.v.95 s ABS
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.05 15:34  Ivan  (44573)

servo

Mám problém : nějak mě blbne servo. Při nastartovaném motoru krásně prstíkem točím volantem, ale jenom bohužel doprava, doleva bych musel mít svaly jak Swarzenneger.Nepomáhají ani zvýšené obrátky , ale sem tam se mi při jízdě ( hlavně na kruháči ) stane, že auto zničeho nic uskočí, jaky by se olej protlačil. Kde může být chyba ? ( tipo 1.6i.e. DOHC)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.09.05 14:57  Karel  (75064)

Snížení obrátek

Zdravím Tipaři.
Mám nasledvný problém. Při vyřazení rychlosti mi obrátky na okamih (1-2 s) klesnou na 600/min. a nasledne znovu stoupnou na 800 až 1000/ min. (volnoběh).Nékdy mi motoro i zhasne a nevím čí to je. Mám Tipo 1,6 karburátor r.v.90
A hlavne v zimě mi to delá potíže. Poraďte prosím.
Dík    Karel.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.05 11:22  Tomáš  tom_ambroszavinachotmail.com  (55231)

Pazvuky z motoru

Prosím všechny motoruznalé - HEELP !!

Mám Tempru 1.8ie SW, rv.1996 (motor Lancia 836A5.000) a začínají se mi ozývat podivné zvuky z motoru - zní to jako když dře kov na kov, někdy jako když v paneláku fouká vítr do kovotěsu;-) Olej si vůbec nebere, po výměně najeto cca 6.000 km. Poraďte prosím !!

Někde jsem četl, že prý se u Bravy 1.6 stává, že pokud se při výměně oleje nepropláchnou mazací kanálky v hlavě, tak se ucpávají karbonem a přidírá se pak vačka. Předpokládám, že jde o stejnou konstrukci hlavy, nebo ne? Setkali jste se někdo s tímhle problémem? Pokud by se dřela vačka, nebude se více a rychleji zahřívat motor (což nepozoruji)? Nebo to bude jen "nějaká kladka"? Co třeba vyrovnávací hřídele?

Moc děkuju za odpovědi !

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.05 07:01  Michal Tipař  (34252)

Fiat Tempra

napiš mail a nějak se dohodneme...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.05 20:19  lenin74  milos.vachazavinacquick.cz  (67025)

prodej

doklady na tipo 1.4 ie 1988 za 3000 kč tel.728466367
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.05 18:17  pavel  (35407)

Fiat Tempra

to je hustý já sháním jakej koliv obrázek či dokument pořád a ty máš, co to zkusit zabalit do archívu a pak to dát někam na web, nepohrdl bych ani cd..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.09.05 06:52  Michal Tipař  (34252)

Fiat Tempra

Českou verzi mauálu na Tempru mám v počítači ve formě několika (desítek) obrázků... Nejsou lidi, kteří by z toho udělali nějaký rozumný dokument :-(
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky

Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.74% 
 ČEZ  940.00  +0.43% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 086.00  +1.78% 
 GEN DIGITAL  550.00  -0.90% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  298.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  775.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  97.80  -0.71% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 440.00  +0.52% 
 PHOTON ENERGY  45.00  +3.21% 
 PILULKA LÉKÁRNY  136.00  +2.26% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  712.00  -0.70% 
Komodity online
 Ropa 85.26 USD 21:36   
 Zlato 2329.18 USD 21:36   
 Stříbro 29.74 USD 21:36   
 Káva 226.13 USD 21:36   
 Cukr 18.90 USD 21:36   
 Bavlna 72.73 USD 21:36   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.