Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
Proto už třeba BMW otevřelo v Číně novou baterkárnu, což jsem našel během dvou minut. Dál jsem ani nehledal. Takže Tesla není jediná.
Za poslední rok, Tesla prodělala ke dvěma miliardám dolarů a na obrat to zatím vůbec nevypadá.
Denní produkce Tesly rozhodně nedosahuje 5k, ale cca 600 - 700 vozů. Slaví, když dají 5000 vozů za týden. Pořád míň než Škoda Auto.
Tolik k faktům a pocitům.
Pokud se Tesle Brutální způsobem nespraví cashflow, tak do roka a do dne je na mizině. A jediná šance, jak tu firmu zachránit bude nalít do ní další ohromný balík peněz, což se možná stane. Ale v roce 2020 budou už všichni výrobci prodávat elektroauta. Tesla přestane být jediná. Marže a možné zisky půjdou s rostoucí konkurencí dolů. A čím bude Tesla v té době výjimečná???
to každej :-)
S p. Lutzem máte jedno společné - oba jste zaspali a zatvrdli v době minimálně před rokem. Před tím rokkem, za který lze podle vás postavit baterkárnu, tzn. moře času, které oba ignorujete.
Tesla má v továrně momentálně 20k zaměstnanců. Denní produkce se blíží oněm 5k (někdy dosáhne, někdy ne) to dává přes 200k aut ročně. nasbírána data za 9 miliard km (nebo mil, te´d nevím). Baterkárnu má skoro hotovou, nikdo jiný ji zatím nezačal stavět. Podle výsledovky není výroba ztrátová.
Tolik k faktům oproti vašim subjektivním pocitům.
Nejhorší je, v podstatě všichni, kdo ten konec elektromobilu v 90 letech zařídili, tak plivou síru na Teslu, která z jejich viny vlastně vzešla. Plivou, ale využívají zkušeností, a začínají stavět EV jak o život, s kecama o životním prostředí. Kdyby setenkrát všelijací Shellové, Exxonové, BP atd atd nezasadili o umrtvení elektromobilismu, tak dnes je v klidu infrastruktura a rozdělení dojezdů a výrobců dávno vyřešeno, a nemuseli by se předhánět, který BMW i3 ujede víc... To, co tenkrát 2002, a ještě dnes najedu s RAV4 EV, to je v třetí generaci toho plastovýho mrňavýho kuňky dnes uváděno jako hypersuperextra novinka.... Kolikrát i s centrálou pro zvýšení dojezdu. Šaškárna.
To video jsem viděl, velice poučné, a smutné.
Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
1) Poptávka je především díky daňovým bonusům a jiným zvýhodněním. Tesla přesto pořád na jednom prodaném autě prodělává. Ostatní automobilky neprodávají ve velkým elektrický auta z jednoho prostého důvodu, aby neprodělávali.
2) Postavit a zprovoznit baterkárnu je otázka roku, jakmile ostatní do toho budou chtít šlápnout, budou tyhle baterkárny stát během chvilky.
3) Proto Tesle ke Googlu během léta hromadně utíkali inženýři, kteří mají na starost právě vývoj. Byli to desítky lidí z vývoje a to už jde poznat.
4) Data z naježděných kilometrů mají všichni, co se zabývají samořiditelnýma autama a mnozí jich mají víc než Tesla. A jakmile někdo tento systém zprovozní, což bude trvat ještě minimálně pět let, tak ho prodá všem. A zatím se nezdá, že by to mohla být Tesla.
Poznámku o ropné lobby moc nechápu.
Chcete-li zmínit čím je jedinečná, tak jen namátkou:
- je o pár let vývoje před ostatními (poptávka po elektrických autech tu je, ale ani Tesla není schopná ji pokrýt; kdyby bylo tak jednoduché elektrické auto uvést, proč tu nejsou? Mercedes, Audi jsou stále desítky měsíců od dodávek)
- má vlastní baterkárnu (baterie pro auta se jen tak nenakoupí)
- neustále vylepšuje a aktualizuje software aut (brzy to bude důležité stejně jako u mobilu)
- vyvýjí samořiditelná auta a auta pro to mají výbavu
- má data z milionů naježděných km po světě pro vývoj samořiditelných aut (snad ten nejdůležitější bod)
- netáhne za sebou kouli v podobě ropné lobby (kouli má elekrickou, ale ne tak velkou)
"A právě proto věřím v bankrot."
Vy nevěříte – vy nenávistně doufáte.
Třesete se na ten případný bankrot jak ubohej malej drahej pes.
Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky - zdrojová stránka k tématu diskuze Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |