Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 10 (25)
 
určitě přečíst (1) 20.09.18 16:09  Ivo  (196412)

Dear Tesla Lovers

Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí. 

Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.09.18 15:44  Ivo  (196442)

Dear Tesla Lovers

Proto už třeba BMW otevřelo v Číně novou baterkárnu, což jsem našel během dvou minut. Dál jsem ani nehledal. Takže Tesla není jediná.

Za poslední rok, Tesla prodělala ke dvěma miliardám dolarů a na obrat to zatím vůbec nevypadá. 

Denní produkce Tesly rozhodně nedosahuje 5k, ale cca 600 - 700 vozů. Slaví, když dají 5000 vozů za týden. Pořád míň než Škoda Auto. 

Tolik k faktům a pocitům. 

Pokud se Tesle Brutální způsobem nespraví cashflow, tak do roka a do dne je na mizině. A jediná šance, jak tu firmu zachránit bude nalít do ní další ohromný balík peněz, což se možná stane. Ale v roce 2020 budou už všichni výrobci prodávat elektroauta. Tesla přestane být jediná. Marže a možné zisky půjdou s rostoucí konkurencí dolů. A čím bude Tesla v té době výjimečná??? 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.09.18 15:09  JW  (196438)

Švejk

to každej :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.09.18 15:06  JW  (196438)

Dear Tesla Lovers

S p. Lutzem máte jedno společné - oba jste zaspali a zatvrdli v době minimálně před rokem. Před tím rokkem, za který lze podle vás postavit baterkárnu, tzn. moře času, které oba ignorujete.

Tesla má v továrně momentálně 20k zaměstnanců. Denní produkce se blíží oněm 5k (někdy dosáhne, někdy ne) to dává přes 200k aut ročně. nasbírána data za 9 miliard km (nebo mil, te´d nevím). Baterkárnu má skoro hotovou, nikdo jiný ji zatím nezačal stavět. Podle výsledovky není výroba ztrátová.

Tolik k faktům oproti vašim subjektivním pocitům.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.09.18 14:33  Ficus  ficuszavinacficus.cz  (192610)

Bla bla

Nejhorší je,  v podstatě všichni, kdo ten konec elektromobilu v 90 letech zařídili, tak plivou síru na Teslu, která z  jejich viny vlastně vzešla. Plivou, ale  využívají zkušeností, a začínají stavět EV jak o život, s kecama o životním prostředí. Kdyby setenkrát všelijací Shellové, Exxonové, BP atd atd  nezasadili o umrtvení elektromobilismu, tak dnes je v klidu infrastruktura a rozdělení dojezdů a výrobců dávno vyřešeno, a nemuseli by se předhánět, který BMW i3 ujede víc... To, co tenkrát  2002, a ještě dnes najedu s RAV4 EV, to je v třetí generaci toho plastovýho  mrňavýho kuňky dnes uváděno jako hypersuperextra novinka.... Kolikrát i s centrálou pro zvýšení dojezdu. Šaškárna.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.09.18 13:39  Tonda Futro  (190610)

Bla bla

To video jsem viděl, velice poučné, a smutné.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.09.18 07:50  Ivo  (196412)

Dear Tesla Lovers

Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí. 

Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 20.09.18 07:46  Ivo  (196412)

Dear Tesla Lovers

1) Poptávka je především díky daňovým bonusům a jiným zvýhodněním. Tesla přesto pořád na jednom prodaném autě prodělává. Ostatní automobilky neprodávají ve velkým elektrický auta z jednoho prostého důvodu, aby neprodělávali. 

2) Postavit a zprovoznit baterkárnu je otázka roku, jakmile ostatní do toho budou chtít šlápnout, budou tyhle baterkárny stát během chvilky. 

3) Proto Tesle ke Googlu během léta hromadně utíkali inženýři, kteří mají na starost právě vývoj. Byli to desítky lidí z vývoje a to už jde poznat. 

4) Data z naježděných kilometrů mají všichni, co se zabývají samořiditelnýma autama a mnozí jich mají víc než Tesla. A jakmile někdo tento systém zprovozní, což bude trvat ještě minimálně pět let, tak ho prodá všem. A zatím se nezdá, že by to mohla být Tesla. 

Poznámku o ropné lobby moc nechápu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.09.18 06:36  raduna  (196415)

Dear Tesla Lovers

Chcete-li zmínit čím je jedinečná, tak jen namátkou:

- je o pár let vývoje před ostatními (poptávka po elektrických autech tu je, ale ani Tesla není schopná ji pokrýt; kdyby bylo tak jednoduché elektrické auto uvést, proč tu nejsou? Mercedes, Audi jsou stále desítky měsíců od dodávek)

- má vlastní baterkárnu (baterie pro auta se jen tak nenakoupí)

- neustále vylepšuje a aktualizuje software aut (brzy to bude důležité stejně jako u mobilu) 

- vyvýjí samořiditelná auta a auta pro to mají výbavu

- má data z milionů naježděných km po světě pro vývoj samořiditelných aut (snad ten nejdůležitější bod)

- netáhne za sebou kouli v podobě ropné lobby (kouli má elekrickou, ale ne tak velkou) 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 20.09.18 04:50  mykanec  (194594)

Dear Tesla Lovers

"A právě proto věřím v bankrot."

Vy nevěříte – vy nenávistně doufáte.

Třesete se na ten případný bankrot jak ubohej malej drahej pes.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:


Diskuze Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky, další stránky: 1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky

Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky - zdrojová stránka k tématu diskuze Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.