Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
Proto už třeba BMW otevřelo v Číně novou baterkárnu, což jsem našel během dvou minut. Dál jsem ani nehledal. Takže Tesla není jediná.
Za poslední rok, Tesla prodělala ke dvěma miliardám dolarů a na obrat to zatím vůbec nevypadá.
Denní produkce Tesly rozhodně nedosahuje 5k, ale cca 600 - 700 vozů. Slaví, když dají 5000 vozů za týden. Pořád míň než Škoda Auto.
Tolik k faktům a pocitům.
Pokud se Tesle Brutální způsobem nespraví cashflow, tak do roka a do dne je na mizině. A jediná šance, jak tu firmu zachránit bude nalít do ní další ohromný balík peněz, což se možná stane. Ale v roce 2020 budou už všichni výrobci prodávat elektroauta. Tesla přestane být jediná. Marže a možné zisky půjdou s rostoucí konkurencí dolů. A čím bude Tesla v té době výjimečná???
to každej :-)
S p. Lutzem máte jedno společné - oba jste zaspali a zatvrdli v době minimálně před rokem. Před tím rokkem, za který lze podle vás postavit baterkárnu, tzn. moře času, které oba ignorujete.
Tesla má v továrně momentálně 20k zaměstnanců. Denní produkce se blíží oněm 5k (někdy dosáhne, někdy ne) to dává přes 200k aut ročně. nasbírána data za 9 miliard km (nebo mil, te´d nevím). Baterkárnu má skoro hotovou, nikdo jiný ji zatím nezačal stavět. Podle výsledovky není výroba ztrátová.
Tolik k faktům oproti vašim subjektivním pocitům.
Nejhorší je, v podstatě všichni, kdo ten konec elektromobilu v 90 letech zařídili, tak plivou síru na Teslu, která z jejich viny vlastně vzešla. Plivou, ale využívají zkušeností, a začínají stavět EV jak o život, s kecama o životním prostředí. Kdyby setenkrát všelijací Shellové, Exxonové, BP atd atd nezasadili o umrtvení elektromobilismu, tak dnes je v klidu infrastruktura a rozdělení dojezdů a výrobců dávno vyřešeno, a nemuseli by se předhánět, který BMW i3 ujede víc... To, co tenkrát 2002, a ještě dnes najedu s RAV4 EV, to je v třetí generaci toho plastovýho mrňavýho kuňky dnes uváděno jako hypersuperextra novinka.... Kolikrát i s centrálou pro zvýšení dojezdu. Šaškárna.
To video jsem viděl, velice poučné, a smutné.
Možná vás to překvapí, ale pokud někdo upozorní na chyby a nedostatky, neznamená to, že něco nenávidí.
Ale ono je pro vás asi lepší vidět vše černobíle. Škoda, že nepoznáte nikdy krásy barevného světa.
1) Poptávka je především díky daňovým bonusům a jiným zvýhodněním. Tesla přesto pořád na jednom prodaném autě prodělává. Ostatní automobilky neprodávají ve velkým elektrický auta z jednoho prostého důvodu, aby neprodělávali.
2) Postavit a zprovoznit baterkárnu je otázka roku, jakmile ostatní do toho budou chtít šlápnout, budou tyhle baterkárny stát během chvilky.
3) Proto Tesle ke Googlu během léta hromadně utíkali inženýři, kteří mají na starost právě vývoj. Byli to desítky lidí z vývoje a to už jde poznat.
4) Data z naježděných kilometrů mají všichni, co se zabývají samořiditelnýma autama a mnozí jich mají víc než Tesla. A jakmile někdo tento systém zprovozní, což bude trvat ještě minimálně pět let, tak ho prodá všem. A zatím se nezdá, že by to mohla být Tesla.
Poznámku o ropné lobby moc nechápu.
Chcete-li zmínit čím je jedinečná, tak jen namátkou:
- je o pár let vývoje před ostatními (poptávka po elektrických autech tu je, ale ani Tesla není schopná ji pokrýt; kdyby bylo tak jednoduché elektrické auto uvést, proč tu nejsou? Mercedes, Audi jsou stále desítky měsíců od dodávek)
- má vlastní baterkárnu (baterie pro auta se jen tak nenakoupí)
- neustále vylepšuje a aktualizuje software aut (brzy to bude důležité stejně jako u mobilu)
- vyvýjí samořiditelná auta a auta pro to mají výbavu
- má data z milionů naježděných km po světě pro vývoj samořiditelných aut (snad ten nejdůležitější bod)
- netáhne za sebou kouli v podobě ropné lobby (kouli má elekrickou, ale ne tak velkou)
"A právě proto věřím v bankrot."
Vy nevěříte – vy nenávistně doufáte.
Třesete se na ten případný bankrot jak ubohej malej drahej pes.
Zastánci jsou asi jako fanoušci applu. Myslej, že je ta firma jedinečná, přitom je obyčejná a jedna z mnoha.
Bob Lutz toho zapomněl o výrobě automobilů víc, než my všichni kdy budeme vědět.
Docela by mě zajímalo, v čem bude Tesla tak vyjímečná za dva roky? Opravdu mi to řekněte. Pořád to bude automobilka, která bude schopná vyrobit přibližně tolik aut, co škodovka.
Konkurenční prostředí bude mnohem tvrdší než je dnes, protože všechny automobilky představují elektroauta, které budou lépe zpracovaná a budou i levnější.
Je pravda, že Tesla ve velkým pálí paníze a teď, když budou Muska i Teslu vyšetřovat, tak bude mít problémy s přílivem kapitálu.
Je pravda, že Musk neví nic o řízení automobilky, protože to je věc, která se nedá srovnávat ani s Paypalem, ani se space x.
Je pravda, že za poslední rok, opravdu nebylo moc dobrých zpáv o Tesle. Proč? Protože prostě dobré zprávy o Tesle nejsou, leda bychom si je vymysleli.
Vzhledem k výsledkům i těm očekávaným je hodnota Tesly dneska přepálená.
A je pravda, že fanoušci Tesly koukají na Muska jako na spasitele, ale on místo toho dělá jeden přešlap za druhým.
A právě proto věřím v bankrot.
Autore, ta poslední větička se vztahuje ke kterému propadu?
Máte snad na mysli "děsivý" propad ze včerejška (18.9.2018) z hodnoty cca 300 na 277 dolarů?
Dnešek (19.9.2018) akcie Tesly ukončily na hodnotě 299.02
zdroj:
https://finance.yahoo.com/chart/TSLA
V grafu si můžete nastavit 1D, 5D … Max.
(pokud si odkaz uložíte v prohlížeči (doporučuji), tak se vám příště spustí s nastavením při posledním zavření)
Při pohledu nastaveném na Max prakticky zjistíme tři fáze ceny Tesláckých akcií:
hodnoty kolísající okolo cca 20-30 následně 200-250 a poté 300-350 dolarů.
(občasné výstřelky kolem 380 $ můžeme pominout)
Tesla už propadů zažila více a vždy se z toho zatím dostala.
Bohorovný a nadřazený přístup Boba Lutze — "E.M. … je sice milý a zajímavý mladík, který ale neví vůbec nic o…" mi připadá dost zoufalý a naprosto mimo mísu.
Profesionální škodiče — spekulanty na něčí, jim tolik vítaný, krach bytostně nesnáším. Snažím se lidem kolem mě pomáhat a ne škodit.
Žijeme všichni jen dočasně a rubáš nemá kapsy.
Některým prostě elektroauta nevoní. Zkuste si prohlédnout video: Kdo zabil elektromobil. Mám z té doby 2 exempláře, a uplně chápu ten humbuk okolo elektriky..... Rav4EV a Golf3 Citystromer mne denně ujišťují, že jsme mohli být daleko dál, nebýt těchto GM, MB atd...
Bob může být pod drnem třeba už za 2 měsíce.
viz stejnojmené video na youtube ( kanál Teslanomics by Ben Sullins)
Problém je, že zveřejňují pouze a jen hejty. Nikdy žádná pozitivní zpráva, absolutně žádná!
V srpnu tvořil mezi elektromobily v USA prodej modelu 3 více než 66% a všechny modely Tesly dohromady téměř 80%.
Takovou informaci se tady nikdy nedozvíte.
Nevim, jak nekdo muze mit problem se zverejnenim zpravy, ze nejaky vysoky predstavitel automobilky ma nejaky nazor (negativni) na Teslu? Aspon chapu, proc uz je dotycny "ex" z GM... Kdyz ani nevi, ze Tesla nezustane u soucasnych anualizovanych 150 tis. A taky, jak je Musk "neschopny", viz. Paypal, SpaceX, atd. Proste si snad jako ctenar udelam sam nazor..., dostavam preci jen info...A ohledne "nestranosti kurzu.cz" co treba tenhle na Teslu, ten je snad taky negativni? https://www.kurzy.cz/zpravy/464708-musk-couvl-tesla-zustane-verejne-obchodovatelna/
No me spise vadi, ze mnoho vebu (ne vsechny), ale napriklad tady to je zrejme - jsou patrne nejakym zahadnym zpusobem zainteresovany v hospodareni Tesly. Na tomto webu se od jiste doby ( cca 1rok) neobjevila JEDINA pozitivni zprava - a to mi prijde trosku divne, ze? Takze chapu, ze nekteri to cist nechteji, jini - Tesla HATERS si asi libuji, ale nic neni cernobile :)
To přece nevadí, Tesla sice může krachnout, ale elektromobilita pojede, tak o co vlastně jde?
V kapitalismu není pro naivitu a sentiment místo. Na druhou stranu, kdo bude chtít, může na
Muska vzpomínat klidně i s jistou mírou naivní nostalgie. :-)
Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky - zdrojová stránka k tématu diskuze Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Lutz (ex-GM): Tesla míří do hrobu, má ještě tak rok nebo dva. Musk neví nic o řízení velké automobilky.
Burza Prime 10:44 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 681.00 | +0.59% |
ČEZ | 873.50 | -0.74% |
ERSTE | 1 119.50 | +1.40% |
GEN(NORTON) | 576.52 | +1.14% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KB | 786.00 | +0.45% |
KOFOLA | 303.00 | -0.33% |
MONETA | 102.00 | -0.20% |
PHOTON | 43.25 | +0.58% |
PILULKA | 128.50 | 0.00% |
PM | 15 300.00 | +0.13% |
PRIMOCO | 930.00 | -0.53% |
VIG | 767.00 | +1.32% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386
![]() |
AUD australský dolar | 15.568
![]() |
GBP britská libra | 29.573
![]() |
BGN bulharský lev | 12.798
![]() |
EUR euro | 25.030
![]() |
HUF maďarský forint | 6.334
![]() |
NOK norská koruna | 2.196
![]() |
PLN polský zlotý | 5.810
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.976
![]() |
TRY turecká lira | 71.145
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 85.69 USD | 10:24
|
Zlato | 2323.18 USD | 10:24
|
Stříbro | 29.15 USD | 10:24
|
Káva | 227.74 USD | 10:24
|
Cukr | 20.16 USD | 10:24
|
Bavlna | 73.19 USD | 10:24
|