Penny Market s.r.o. - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 161 až 180

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Penny Market s.r.o. - Diskuze k tématu Penny Market s.r.o.


Výpis příspěvků 161 až 180 (1277)
 
přečíst (9) 21.10.14 16:19  Franc  (172982)

Konec

Jsem připraven dodržovat pravidla a začnu s příchodem a odchodem .Stale mame dodržovat vse podle předpisu,ale kde jsou ty predpisy ohledně našeho soukromí,odmen a hlavne popravde zaplacených směn .Příklad příchod 5.30 a odchod 14.00 a rad budu flexibilní a napomocen kolegům i VF ,ale vždy si budu pravdivě čipovat ,abych svou odvedenou praci ,která je na prodejně videt měl zaplacenou . 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 21.10.14 15:11  Franc  (172982)

FLEXIBILITA

FLEXIBILITA = DĚLAT ZDARMA 

Ano ja jsem flexibilní ale za svou práci chci zaplatit, je rok 2014 a nevadí mi být v Penny od 5:30 do 23.00 hodin ale chci to mit řádně ohodnocený,a né tak že příjdu do penny v 5:30 do 14:30 hodin,  odčipnu a jdu zpátky na prodejnu a připadat si jako člověk který nestíhá svou práci, takže si to musí dodělat až po pracovní době abych se zalíbil V.F. nebo O.V.Nejsme to my co zavádějí systém, který nefunguje Držte se Penňáci

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 21.10.14 14:47  Franc  (172982)

PENNY KONEC

KDYŽ KONČÍTE TAK NIC NEVYŘEŠÍTE A TĚM CO VÁS ŠIKANUJÍ A NUTÍ PRACOVAT ZDARMA ATD. TAK JIM JEN NAHRÁVÁTE DO KARET TROŠKU HRDOSTI POSTAVTE SE JIM DO CESTY A POSTRAŠTE JE TAK JAKO ONI STRAŠÍ VÁS JSOU JEŠTĚ LIDIČKY KTERÝ VÁM POMUŽOU PRAVNÍCI ODBORY A HLAVNĚ MÉDIA JAKO JE INTERNET TELEVIZE . Z.V.F.

DRŽTE SE PENNAKOVCI.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.10.14 14:29  Miluška  mililiprtovazavinacseznam.cz  (172981)

Nákup PENNY Podbořany .

Dávám jedničku s hvězdičkou za tento příspěvek. Mám za sebou jedenáct let u Plusu a tři roky u Penny, souhlasím s každým napsaným slovem. Ty tři roky už to byl boj s větrnými mlýny a boj o čest a důstojnost. Našla jsem si jinou práci, přes to mi není lhostejné, že úcta k lidem na konci tohoto řetězce v  pracovním procesu není žádná a přitom jsme si mimo něj tak rovni. Mili

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.10.14 01:46  Ewa  (168003)

Nákup PENNY Podbořany .

Pekne napsany,co k tomu dodat

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 21.10.14 01:45  Ewa  (168003)

Zkušenosti na pozici zástupce vedení prodejny PENNY

Pekne napsany,co k tomu dodat??

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 21.10.14 00:38  ja  (158132)

Stížnost na prodejny Penny Market s.r.o

Tak to je trefny popis.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.10.14 23:20  Budíček  (169620)

Stížnost na prodejny Penny Market s.r.o

To je přesně ono, Anno.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.10.14 22:43  Anna  (172960)

Stížnost!

haha, to je pravda,jak si někdo může myslet, že okrádáme zákazníky že? Jasně jsme všichni dokolečka organizovaná skupina okradačů a mafiánů, a na poradách nám říkají, že máme okrádat zákazníky a mi to děláme, ve všech těch 340 filiálkách a 17tis zaměstnanci v ČR. A vyděláváme tím, že babkám markujeme jogurty za 5,90 na víc. Toto je ironie, kdyby to nějaký chytrý nepochopil.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.10.14 22:33  Anna  (172960)

Stížnost!

tím, že zaplatíte a vezmete si účtenku uzavíráte kupní smlouvu ... tzv, jste seznámená s tím co kupujete, vaše povinnost je skontrolovat si, zda je na účtence, to co jste si koupila a naše povinnost je účtenku jako doklat předložit. To že se pokladní zmílil, tak se zmílil no, to se stane hned, zmáčknetenechtěně tlačítko na kase( to je jak když klavírista nechtěně zmáčkne jinou klávesu, nebo když píšete smsku na mobilu a uděláte hrubku. Vždyť je možnost udělat vrácení nákupu a případný finanční rozdíl předložit... tak co paní, takhle to prostě je. Přiznejte i svou část chyby, zvlášť když už se vám to jednou stalo a nezkontrolovala jste si to znovu

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.10.14 22:21  Anna  (172960)

JEN TAK

Ano, máte pravdu. Na naší filiálce se chodí na 2:30 ráno :-) Měli bychom nosit za tuto náročnou práci aspoň kolem 17000 čistého, pak bych byla maximálně motivovaná a syndrom vyhoření by se nedostavil.  Nebo kdyby aspoň zaplatili více pokladních, když je to tak málo placené. Ale jim to je zaměstnavatelům jedno, hlavně že se jim nahoře sypou penízky :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (37) 20.10.14 21:57  Anna  (172960)

Stížnost na prodejny Penny Market s.r.o

Dobrý den,

neodepisuji pouze Vám, ale všem lidem podobně smýšlejícím. Nevěřím, že si mou odpověď přečtete po roce, nicméně budu ráda pokud aspoň někdo.

První věc je, že si lidé myslí, že na pokladnách v Penny pracují prodavačky. Nejsou to prodavačky, nýbrž pracovníci v obchodě, pracující u zaměstnavatele, jehož pokyny se musí řídit. Pokladní v tomto obchodě nemají žádný prostor pro subjektivní rozhodování. Veškerá jejich práce se koná dle předepsaných postupů. Nemají možnost říkat a dělat na pokladnách co je samotné napadne, ale mluví podle toho jak to je napsané na poučkách. Dobrý den, máte naší zákaznickou Penny kartu? Máte o ní zájem? Pečlivě skontrolovat vozík a vstát, protože zákazník nikdy s vozíkem nenajede až na konec pásu.....případné zboží ve vozíku nadzvedat, či požádat zákazníka ať zboží nadzvedne, vložit první namarkovanou položku zákazníkovi do vozíku...pak 356 korun PROSÍM, zde je 200Kč zpět PROSÍM. sbíráte body na skleníčky? To je naše novinka. Děkuji, pěkný den, na shledanou.... Musí strašně rychle markovat, rychle vybalovat palety a většinou  je pokladních na prodejně málo, protože jich víc nezaplatí. Každý večer když se pokladní zůčtují, tak se vytiskne papír s jejich naměřenou rychlostí na pokladně, pokud to není v průměru přes 26 zboží za minutu, je jí to stále pžekládáno a požaduje se samozřejmě náprava a zrychlení... Nemarkují zboží rychle záměrně sami od sebe, ale jsou nucené. Zákazník je pak protivní a rozčílený a vybije si zlost na pokladních, které si to nevymyslely, pokladní musí být slušná a se zákazníkem se nesmí hádat, je spousta situací které ty pokladní zesměšní, bohužel.... (protože musí pracovat jako roboti)Je také nežádoucí aby jeli všechny 4 pokladny, kolikrát je nežádoucí aby jeli dvě, protože se musí vybalovat palety, pokud se nestihnou kvůli vysokým tržbám a frontám na kasách vybalit, museli ještě půl roku zpět pokladní odcházet kolem 1:00 ráno a podotýkám, že zaplacené to měli jen do 21:30. :-DDD .... takže, pokladní nemůže ani napadnout aby vietnamskému zákazníkovy zakázala něco nakoupit, nezáleží na ní, ona musí dodržovat své pokyny a nemá možnost jednání dle svého uvážení ( nejsou to tudíž prodavačky jako OSVČ, která si může v obchodě dělat co chce, ALE POKLADNÍ, + pracovník v obchoděm, který musí kmitat, nemá se kdy najíst ani vykonat jakékoli biologické potřeby. Přesto se nelitují, a dělají co mohou. A potýkají se s takovými stresovými situacemi, že to je stresově a vyjednávačsky naročná práce hned po letuškách :-D nejlepší je když jedou 4 pokladny, zaměstnanců v obchodě je taky 4 a nedejbože pokladní potřebuje po 6 hodinách nepřetržité práce aspoň na záchod, co potom, když jsou fronty až k pečivu a nikdo jí nevystřídá a ona nesmí odejít a nechat tam lidi. A když začne lidi instruovat k vedlejšmí pokladnám, zákazníci dělají že neslyší a začnou všichni nadávat co si o sobě jako myslíme. Nejlepší je, že není ani žádná světelná signalizace (obslouží vás na jiné pokladně), nebo aspoň zarážky. Ale vy VŠICHNI ZÁKAZNÍCI CO NADÁVÁTE, ASI V PRÁCI NEMUSÍTE PRACOVAT DLE POKYNŮ ZAMĚSTNAVATELE ŽE??? A VŠICHNI PRACUJETE NAD 200% ŽE??? NIKDY SE NEZMÝLÍTE, NESPLETETE, NEBO NĚCO NEVÍTE ŽE?? A NIKDY NEPOTŘEBUJETE PŘESTÁVKU ŽE?? ZVLÁDÁTE STRESOVÉ SITUACE PRTOŽE VE VÝKONU VAŠÍ PRÁCE SE STŘETÁVÁ PSYCHICKÁ PRÁCE S TOU FYZICKOU ŽE?? PROTOŽE PSYCHYCKÁ PRÁCE S FYZICKOU ( ZÁTĚŽ 2 PRO ŽENU ) JE TO NEJHORŠÍ CO MŮŽE BÝT. Tak přeji pěkný den, mějte se krásně a určitě si přijďte zase nakoupit. Na shledanou. :-)

Vaše ochotná, usměvavá a nikdy neunavená pokladní supermarketu .-)

Dosavadní doporučení: přečíst (37)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.10.14 20:26  Ale no tak! VF  (172956)

Slevy

nikdo Vás nesmí nutit kupovat si prošlé zboží - nic neplaťte.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 20.10.14 20:16  Ale no tak! VF  (172956)

Stížnost!

Milá paní nebo slečno, to co jste napsala je od Vás neuvěřitelně sprosté!!!! Skutečně si myslíte, že pokladní scgválně někomu něco namarkuje, aby to mohl/a "sežrat"! To snad nemyslíte vážně. Jestli jste opravdu pokladní v penny, pak jistě víte, jaký tlak je vyvíjen na pokladní z hlediska rychlosti na pokladně, všeho, co mají říct a nabízet. Nechápu Vaši sprostotu....!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (20) 18.10.14 23:28  Budíček  (169620)

Nákup PENNY Podbořany .

Mnoo, co ktomu dodat paní Kleinová?

Když budete věnovat půlhodinku a pročtete si celou Penny diskusi, zjistíte, že se ani není čemu divit. To, co jste zažila na zmiňované prodejně, je přesně vzorek toho, co prožívá velká většina prodejrn a v nich i zaměstnanci.V polovině roku se zdálo, že výměna jednatele společnosti přinese zásadní změnu v jednání se zaměstnanci a přehodnocení nesmyslných pracovních procesů.Ano, pár věcí ubylo, ale byly následně nahrazeny jinými, troufnu si říct, nesmysly, které nic nikam neposunou. Představa, že  prodejny se dají řídit na dálku nabývá v mysli některých manažérů stále jasnější obrysy.Vedení prodejen, které prožívá vesměs jinou realitu, jim slouží pouze jako fackovací panáci. Důležití nejste Vy , zákazníci, nýbrž zelená placka na klopě upoceného trika, která prozrazuje na svého nositele, že je zodpovědný, světe div se, za úsek OVOCE a ZELENINY.Že má ale na starosti, vzhledem k tomu, že je na ploše sám, i vše ostatní, to se nedovíte z žádné jiné indície. Důležité je přece míti ihned viníka, za vše, co se nedá normálně stihnout. Vedoucí je pouze poskok, který musí držet nastavenou šablonu, která nikdy nemůže pasovat na všechny prodejny, takže je denně konfrontován s rozporem mezi direktivními nařízeními a skutečnou realitou. Je to podobné vlaku, který jede, aniž by si někdo všiml, že většina vagonů je vykolejených. Podbořany budou pravděpodobně případ takové filiálky, kde zaměstnanci křičí o pomoc, ale nikdo je nechce slyšet. Pokud dochází k nějaké komunikaci s vedením, tak výhradně směrem dolů v rámci neobjektivního hodnocení od OV a VP. Nespokojený zaměstnanec nikdy nemůže vygenerovat spokojeného zákazníka, poněvadž není absolutně ničím jednoznačným motivován. Takže vítejte v naší realitě, a věřte, BUDE HŮŘ.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 18.10.14 18:49  Kleinová Jaroslava  lesan52zavinacseznam.cz  (172910)

Nákup PENNY Podbořany .

Zdravím, Vás páni jednatelé  a ředitelé  prodejen PENNY , jsem  občankou  a tudíž zákaznicí  obce Podbořany, ač poslední dlouhé měsíce nerada , spousta zákazníků se zlobí , ale pokud budeme všichni mlčet a lamentovat nebude se nic zlepšovat , ale k věci. Zřejmě jak je známo od pracovníků PENNY  mají takové platy , proto to takto vypadá, počínaje romama , až po velký bordel tím myslím obsluhu  a pokladnu , kde se to nemístně střídá. Již několikrát  zboží  jiná cena a poté jiná u pokladny nežli na vizitce u zboží, neskutečně nepřehledné. Dne 17.10.204 mě to rozlobilo moc, bonboniéra  AKCE 69,90   na pokl. bloku 89,90 Kč,   čistič  v regálu AKCE 29,90 byl poslední na náhrobní kameny  placeno 99,90 Kč. V tento den bylo 18 hod , já jela ze zaměstání a na blízko brýle neměla , jak zkontrolovat, doma jsem zjistila. Musela jsem se 18/10 opět odebrat do prodejny se zbožím, načež prodavačka sdělila , že za to mohou učňové , zboží špatně v regálech,  takže jsem neuspěla. Jedna pokladna stále fronty , když se pán rozčiloval. že neví ceny   kde je čtečka na zboží, prodavačka odvětila  to musíte dát dotaz na RADONICE, asi má pravdu to co zaměstnáváte  v Podbořanech nemá obdoby asi za ty Kč to opravdu  nic horšího neseženete , dnes mi spostu zákazníků dalo za pravdu , že litují  , proč je obchod BILLA tak z ruky . Tak si myslím , že toto budu sledovat dále , ale více a již to takto nechci ponechat. Vám pánům ředitelům a vedoucím přeji velké zisky , které máte , ale koukněte někdy dolů a trošku se zamysle když už prodejnu  vybudejete pro zákazníky, dnes už Vás asi nezajímá zákazník. Přeji spokojené zákazníky . S pozdravem Kleinová Jaroslava  Podbořany

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 16.10.14 17:42  Milena  (171581)

Zkušenosti na pozici zástupce vedení prodejny PENNY

No jestli se budete cipovat,tak se Vam hodiny zaplati,ale vetsina ZVF se necipuje a potom si jenom stezuje,ze dela zadarmo.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.10.14 12:42  Mischa  (172819)

Zkušenosti na pozici zástupce vedení prodejny PENNY

ohodnocené  no částka se tváří zajímavě do chvíle ,než zjistíte kolik neproplacených 

hodin s za ní skrývá.

Přesčasy ty se neproplácejí.Takže z vesela do toho

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 14.10.14 21:55  Budíček  (169620)

Zkušenosti na pozici zástupce vedení prodejny PENNY

Připravte se na to, že na vás vedoucí svede všechny průsery

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 14.10.14 17:00  Jiminka  (172783)

Zkušenosti na pozici zástupce vedení prodejny PENNY

Mohu se zeptat, jak je to ohodnocené? A počet hodin? Proplácí přesčasy? Co tu čtu, tak asi ne..

Děkuji!

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:


Diskuze Penny Market s.r.o., další stránky: « Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Penny Market s.r.o.

Penny Market s.r.o. - zdrojová stránka k tématu diskuze Penny Market s.r.o..

Zasílání Denního souhrnu názorů na Penny Market s.r.o. e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Penny Market s.r.o..

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 22:10   
 Zlato 2326.62 USD 22:10   
 Stříbro 28.96 USD 22:10   
 Káva 226.65 USD 22:00   
 Cukr 20.24 USD 22:00   
 Bavlna 74.57 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.