Dobrý den,
neodepisuji pouze Vám, ale všem lidem podobně smýšlejícím. Nevěřím, že si mou odpověď přečtete po roce, nicméně budu ráda pokud aspoň někdo.
První věc je, že si lidé myslí, že na pokladnách v Penny pracují prodavačky. Nejsou to prodavačky, nýbrž pracovníci v obchodě, pracující u zaměstnavatele, jehož pokyny se musí řídit. Pokladní v tomto obchodě nemají žádný prostor pro subjektivní rozhodování. Veškerá jejich práce se koná dle předepsaných postupů. Nemají možnost říkat a dělat na pokladnách co je samotné napadne, ale mluví podle toho jak to je napsané na poučkách. Dobrý den, máte naší zákaznickou Penny kartu? Máte o ní zájem? Pečlivě skontrolovat vozík a vstát, protože zákazník nikdy s vozíkem nenajede až na konec pásu.....případné zboží ve vozíku nadzvedat, či požádat zákazníka ať zboží nadzvedne, vložit první namarkovanou položku zákazníkovi do vozíku...pak 356 korun PROSÍM, zde je 200Kč zpět PROSÍM. sbíráte body na skleníčky? To je naše novinka. Děkuji, pěkný den, na shledanou.... Musí strašně rychle markovat, rychle vybalovat palety a většinou je pokladních na prodejně málo, protože jich víc nezaplatí. Každý večer když se pokladní zůčtují, tak se vytiskne papír s jejich naměřenou rychlostí na pokladně, pokud to není v průměru přes 26 zboží za minutu, je jí to stále pžekládáno a požaduje se samozřejmě náprava a zrychlení... Nemarkují zboží rychle záměrně sami od sebe, ale jsou nucené. Zákazník je pak protivní a rozčílený a vybije si zlost na pokladních, které si to nevymyslely, pokladní musí být slušná a se zákazníkem se nesmí hádat, je spousta situací které ty pokladní zesměšní, bohužel.... (protože musí pracovat jako roboti)Je také nežádoucí aby jeli všechny 4 pokladny, kolikrát je nežádoucí aby jeli dvě, protože se musí vybalovat palety, pokud se nestihnou kvůli vysokým tržbám a frontám na kasách vybalit, museli ještě půl roku zpět pokladní odcházet kolem 1:00 ráno a podotýkám, že zaplacené to měli jen do 21:30. :-DDD .... takže, pokladní nemůže ani napadnout aby vietnamskému zákazníkovy zakázala něco nakoupit, nezáleží na ní, ona musí dodržovat své pokyny a nemá možnost jednání dle svého uvážení ( nejsou to tudíž prodavačky jako OSVČ, která si může v obchodě dělat co chce, ALE POKLADNÍ, + pracovník v obchoděm, který musí kmitat, nemá se kdy najíst ani vykonat jakékoli biologické potřeby. Přesto se nelitují, a dělají co mohou. A potýkají se s takovými stresovými situacemi, že to je stresově a vyjednávačsky naročná práce hned po letuškách :-D nejlepší je když jedou 4 pokladny, zaměstnanců v obchodě je taky 4 a nedejbože pokladní potřebuje po 6 hodinách nepřetržité práce aspoň na záchod, co potom, když jsou fronty až k pečivu a nikdo jí nevystřídá a ona nesmí odejít a nechat tam lidi. A když začne lidi instruovat k vedlejšmí pokladnám, zákazníci dělají že neslyší a začnou všichni nadávat co si o sobě jako myslíme. Nejlepší je, že není ani žádná světelná signalizace (obslouží vás na jiné pokladně), nebo aspoň zarážky. Ale vy VŠICHNI ZÁKAZNÍCI CO NADÁVÁTE, ASI V PRÁCI NEMUSÍTE PRACOVAT DLE POKYNŮ ZAMĚSTNAVATELE ŽE??? A VŠICHNI PRACUJETE NAD 200% ŽE??? NIKDY SE NEZMÝLÍTE, NESPLETETE, NEBO NĚCO NEVÍTE ŽE?? A NIKDY NEPOTŘEBUJETE PŘESTÁVKU ŽE?? ZVLÁDÁTE STRESOVÉ SITUACE PRTOŽE VE VÝKONU VAŠÍ PRÁCE SE STŘETÁVÁ PSYCHICKÁ PRÁCE S TOU FYZICKOU ŽE?? PROTOŽE PSYCHYCKÁ PRÁCE S FYZICKOU ( ZÁTĚŽ 2 PRO ŽENU ) JE TO NEJHORŠÍ CO MŮŽE BÝT. Tak přeji pěkný den, mějte se krásně a určitě si přijďte zase nakoupit. Na shledanou. :-)
Vaše ochotná, usměvavá a nikdy neunavená pokladní supermarketu .-)