EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 51 až 100

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 51 až 100 (104)
 
určitě přečíst (5) 27.07.22 10:04  Monika  monellakazavinaccentrum.cz  (245894)

Ruský koutek

Kdo má jiný názor, tak je mu okamžitě podsouváno, že papouškuje ruskou propagandu - jaká ubohost Jak rusové, tak ukrajinci v tomto konfliktu šíří svou propagandu. Nicméně vás zklamu, nečerpám ani z jednoho ze zmíněných zdrojů!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 27.07.22 09:52  Guldur  ondrej-dolezalzavinacseznam.cz  (229583)

Kovanda...

Pravda, zapomněl jsem...

Koukám, že 8 hlasů mi dalo na post "určitě nečíst" - aspoň to Kovandovo komando pracuje jak má :-).

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (24) 27.07.22 09:44  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (209001)

Budapešťské memorandum vyublimovalo

a tím i celistvost Ukrajiny, a to především tím že popřevratová Ukrajina odmítla jednat (Minské dohody) se svými vlastními občany v Luhansku a na Donbasu. Na převratu nic demokratického přece není, ani na tom kyjevském mejdanu v roce 2014, a tak část občanů má jistě demokratické právo s takovým převratem nesouhlasit. Rozpory se mají řešit jednáním, což jak Porošenko tak i Zelenský roky odmítali až odmítli. Na část svých vlastních tj.  ukrajinských občanů poslali naopak armádu.

Dosavadní doporučení: přečíst (24)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 27.07.22 09:35  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (209001)

co je také třeba?

Aby Fiala aspol. už šel co nejdřív od válu a my měli také svého Orbána, tak jako v Maďarsku! Potíž je, že nikdo takový zatím tady nevidět. Ale při současné nastolené cenzuře a vyhrožování prokurátorem se mu (nebo jim) třeba jen nedostává na veřejnosti hlasu?

Držím proto palce Orbánovi, který názorně ukazuje že je možné, za současné složité situace a pro své(!) Maďarsko, jednat a vystupovat jinak (pro Maďarsko) než co předvádí zdejší Fiala aspol.: já v Česku nechci ukrajinského Fialu ale chci českého premiéra (a také českého prezidenta a který je v plné síle, jak fyzické tak i té mentální!).

 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (28) 27.07.22 09:35  On the road Nejlépe hodnocený autor  (245910)

Budapešťské memorandum

Porušilo Rusko! Garantovalo územní celistvost Ukrajiny, přičemž Ukrajina se vzdala jaderných zbraní. Žádné podmínky o tom, kam Ukrajina smí vstoupit stanoveny nebyly. To je jen ruská propaganda. Písemně Rusák nemá nic. Takže si své obsáhle houna strčte hluboko zpět do prdeIe.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (28)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 27.07.22 09:35  Drahota  (245555)

15 % hlouposti

Co aby všichni topili na 10 stupňů, nemyli se a jedli jen studenou ovesnou kaši s vodou ? To by rusku ukázalo.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 27.07.22 09:33  Drahota  (245555)

Kovanda...

Propaganda je to co se dnes po novinářích chce, takže kovanda pracuje správně, měl by dostat prémie.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 27.07.22 09:33  Guldur  ondrej-dolezalzavinacseznam.cz  (229583)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Čuně prolhaný.... zvracím.

Nebudu říkat styď se, toho nejsi schopen. Za komančů bys ale byl výbornej politruk.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (23) 27.07.22 09:29  KoJaK  (245912)

Ruský koutek

Tam těch kdyby je mnohem mnohem více. Tak prvně je potřeba se vrátit do roku 2013-2014, kdy tehdy prezident hlavně výchdoních Ukrajinců Janukovyč podepsal dohodu o přistoupení Ukrajiny k Euroasijské Unii. To by znamenalo konec nadějí EU na Ukrajinu ( a pochopitelně taky základnám NATO na Ukrajině apod. ). Západeo organizovaný a financovaný Majada v Kyjevě vedl k puči a oodstranění Janukovyče a dosazené kašparů, kteří nakloní zemí EU. Nepokoje vyvolaly občanskou válku, která byla umocněna protiruskými zákony a vedla nakonec na východě k utlačování i zabíjení Rusů. To nikoho nezajímalo v EU! Důsledkem toho Rusko se na odpor postavily 2 oblasti, Donbas a Luhansk,Rusové nasunuli jednotky na Krym. Nebylo to tak, že Rus se rozhodl! Rus přijel chránit ty, které Ukrajinci vraždili! Nebo západ hodlá i nadále popírat více jako 10tis mrtvých v Donětské oblasti mezi roky 2014-2022? Pokrytci! 8 let západ nic nedělal! Všichni ignorovali zájmy Ruska hlavně v oblasti jeho bezpečnosti. Minské dohody, které byly stále porušovány ... kým? Kde byly mezinárdní jednotky?! NIKDE, selhání Německa a Franci v plné míře! Mezitím USA ale i EU tvrtrdě zbrojili Ukrajinu a tlačili Rusko do kouta ... 2022 spadla klec. Arogantní západ dosáhl svého, válku s Ruskem do posledního Ukrajince! Chudáci Ukrajinci, kdyby jen věděli, jak se o nich mluví už tady v Česku, Slovenksu, Polsku natož tak v Německu či dokonce v Anglii ( pro ně jsme všichni stejná špína! ). Takže ano, na zdorje bohatá Ukrajina si opravdu zaslouží lepší vládu, ne ty zločince co tam jsou ( a byli ). Pro ty, kteří budou stále mávat Ruskem, se podívejme, kded rozpadu SSSR je Rusko, kde Ukrajina. Podotýkám, že všechny závazky po SSSR převzalo Rusko, a to i přesto, že je měly převzát i ostatní země.  Kdo ignoruje tato fakta, je to hlupák, a ti největší sedí v Bruselu a ve vedení NATO. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 27.07.22 09:22  Guldur  ondrej-dolezalzavinacseznam.cz  (229583)

Kovanda...

Ne, fakt... asi to tučné bakšišné za poslušnou propagandu,stále omílanou dokola a stále ubožejší už se začíná projevovat na inteligenci, jinak si to nedovedu vysvětlit.

JAK... jak je možné, že tento tvor zastává post jaký zastává?? Už jen tento fakt by měl člověku se zdravým rozumem postačit k utvoření si základního obrazu o stavu v naší státní správě. Už jen tato kapka v moři by měla racionálně uvažujícímu člověku stačit.

Je to smutné.

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 27.07.22 09:22  Kevlar  (240307)

Ruský koutek

Ale náš názor je přece velmi jednostranný, jen se prostě bojíte jej říct otevřeně a tak na začátek svých hloupých příspěvků, které jen papouškují ruskou propagandu, dáváte větičku "V žádném případě neschvaluji co se děje na Ukrajině", viďte?.... :)

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (21) 27.07.22 09:17  Kevlar  (240307)

Na co se zapomíná

Trochu je mi záhadou jak Evropa mohla fungovat v době před čtyřiceti lety, kdy plynovody z Ruska ještě nebyly v provozu, ale teprve se budovaly (přibližně do roku 1985??).

V té době byl v Evropě těžký průmysl v daleko větším měřítku než je dnes, plasty se už produkovaly ve velkém, prakticky nic se ještě neoutsourcovalo do Číny nebo do Indie - všechno se vyrábělo přímo v Evropě. Přesto všechno tehdy fungovalo i bez ruského plynu. Jak to vlastně bylo možné?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (21)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 27.07.22 09:17  Monika  monellakazavinaccentrum.cz  (245894)

Ruský koutek

Pane, chápu, že ne všichni jsou schopni chápat věci v souvislostech a místo snahy pochopit skutečnost jim stačí přijímat jednostranné názory často prezentované našimi médii. Rozhodně Putina neobhajuji, jen jsem zmínila,že je velmi nebezpečné válečný konflikt dále exkalovat a dále zbrojit Ukrajinu! Naopak nezbytné je, aby se obnovila společná jednání a hledala se společná cesta, jak konflikt co nejdříve ukončit! 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 27.07.22 09:14  zlobka Jméno 'zlobka' používá stále stejný uživatel  (213915)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

jistě moniko a s putinem přijde svoboda tisku :-) 

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 27.07.22 09:11  Petr Ježek  pjezek164zavinacgmail.com  (194488)

15 % hlouposti

Jestliže se počítalo s minimálně 50% využitím přepravní kapacity plynové infrastruktury z RF a nyní je hluboce pod touto hranicí, 15% úspora spotřeby je plácnutí do vody. Nedopečené pečivo stejně jako nedodržení technologie tavení znamená totální propadák. Přitom plyn, stejně jako ropa a elektřina může být za zlomek současných cen. My víme, jak to zajistit.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 27.07.22 09:09  Monika  monellakazavinaccentrum.cz  (245894)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

To co uvádíte je bohužel jen snůška lží a nesmyslů. Zkuste se o věci zajímat hlouběji a nečíst jen jednostranné články v našich mediich, která už dávno nejsou svobodná a člověk jen za to,že si dovolí mít jiný názor, často podložený zahraničními informačními prostředky, je trvale zablokován ve veřejných diskuzích. Bohužel máme nakročeno k cestě zpět do totality!

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 27.07.22 09:06  Petr Ježek  pjezek164zavinacgmail.com  (194488)

Na co se zapomíná

Veškeré organické plasty vyžadují ulovodíky na vstupu. Masivní plynofikace ČR vyžaduje levný plyn. Ruskou ropu a plyn reexportuje kdekdo. To jste tak hloupí, euroelitáři? My víme a takto to nenecháme.

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 27.07.22 09:05  Kevlar  (240307)

Ruský koutek

Nejste schizofrenička?

Za začátku svého příspěvku napíšete "V žádném případě neschvaluji co se děje na Ukrajině"....

Avšak pak následně po celý zbytek příspěvku Putina omlouváte a vinu házíte na Ukrajinu.

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (23) 27.07.22 09:01  Kevlar  (240307)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Zřejmě jste dosud celou bodu spala a tak netušíte co se děj. Tak tedy shrnutí pár základních fakt.

Putin vojensky napadl Ukrajinu a udělal to z naprosto vylhaných důvodů.Ruská armáda na Ukrajině postupuje stylem spálené země - likviduje vše a všechny bez ohledu na to zda se jedná o vojenskou nebo civilní infrastrukturu. Putinovi vojáci ničí plošně všechno a zabíjejí všechny - civilista, voják, dítě - nic z toho nerozlišují.

Přitom Ukrajina pro Rusko nepředstavovala žádnou vojenskou hrozbu. Putin neměl žádný reálný důvod pro zahájení války proti Ukrajině. Navíc nejen Putin, ale také lidi, kterými je obklopen, veřejně deklarují svou chuť jít ve své válce  dál - napadnout pobaltské státy, Moldávii, atd.... Nejednou  tihle pitomci prohlásili, že by rádi vytvořili velké Rusko v hranicích bývalého východního bloku, do kterého jsme bohužel patřili také i my.

Západ má za těchto okolností povinnost Ukrajině vojensky pomáhat Putina zastavit podobně jako před desítkami let zastavoval Hitlera. Uvalovat na putinovo Rusko sankce a také i posílat Ukrajině zbraně je pro demokratické státy prvořadý úkol. Situace s Putinovým Ruskem je dnes podobná jako v době WWII byla s nacistickým Německem.

Dosavadní doporučení: přečíst (23)
Vaše doporučení:

přečíst (30) 27.07.22 08:59  Monika  monellakazavinaccentrum.cz  (245894)

Ruský koutek

V žádném případě neschvaluji co se děje na Ukrajině, ale kdyby UA neusilovala o vstup do NATO, je velmi pravděpodobné, že by byli Rusku nejspíše "lhostejní!" Je nesmysl házet veškerou vinu pouze na Rusy.Chyba byla, že USA a země EU zásobí Ukrajinu zbraněmi, jinak by byla nucena s Ruskem jednat! Kdyby přistoupila na počáteční podmínky,  přišla by nejspíše o Krym a musela by se vzdát myšlenky být součástí NATO, ale mohla mít dále svoji suverenitu, a nemuselo zbytečně umírat spoustu nevinných lidí na obou stranách. Pro nás není možné si nabrat 300-400tis. uprchlíků s UA a pak ožebračit na předražených energiich vlastní obyvatelstvo, které se již tak podílí na podpoře těchto uprchlíků (zkuste si ověřit, jaké ČR doposud vynaložila částky z našich daní na jejich ubytování, zdravotní péči atd.) Jsem proto pomoci, ale na to abychom mohli pomáhat, si pod sebou nemůžeme podřezat větev a odstřihnout se od levných energii, když za ně nemáme adekvátní náhradu!!

Dosavadní doporučení: přečíst (30)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (23) 27.07.22 08:44  xxx  (241641)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Máte-li důkazy o genocidě, prosil bych o zveřejnění. Náhodná smrt obyvatelstva v oblasti bojů je naprosto normální a je si toho vědoma většina nehloupé populace, proto taky již od starověku nehloupé a nestaré civilní obyvatelstvo od oblasti bojů prchalo. Zjevně jste genetický potomek těch, kterým je to nutno říci neboť by na to sami nikdy nepřišly. 

Mimochodem, všiml jste si že po anexi Krymu s daného poloostrova nedošlo k žádnému masivnímu exodu obyvatelstva? Zjevně obyvatelé Krymu chtějí být součástí Ruska a nikoliv Ukrajiny. Jenom připomínám, že týden před invazí Rusové z problémových oblastí odvážely obyvatelstvo autobusech(tvz. evakuovaly civilisty), bylo to i v českých mediích. Na to se Ukrajinci ... ale kupodivu všichni miliardáři s Ukrajiny zmizely, to je náhoda, že? Je evidentní, že loutkovodiči v Kyjevě lhali a filtrovaly informace do poslední chvíle vůči světu a vlastnímu obyvatelstvu.

Připomínám, že Zelensky od svého zvolení ANI JEDENKRÁT nebyl v Moskvě se pokusit danou situaci řešit diplomaticky a není to tak dávno, co českými medii proběhlo video že mu to radil i Trump. Situaci evidetně ignoroval a spoléhal na to, že když si jeho loutkovodiči(Kyjevští oligarchové) zaháčkovaly(dali mu korýtko, protože je příliš hloupí aby mohl podnikat v USA) Bidena mladšího v energetickém průmyslu, že je z toho Američani vysekají.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 27.07.22 08:30  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (209001)

Rusové bombardují v Ukrajinské republice civilní cíle?

už tady fakt nepokřikuj s tvým ukrajinským tapetováním, asi neumíš číst nebo číst umíš ale nechápeš a což je o řád pro tebe dál horší a tak ještě jednou:

tady nejsi na Ukrajině ale v Česku a kvůli Ukrajině rozhodně já(!) nemám v úmyslu si utahovat nějaký opasek a ani o ten 1 mm a na Zelenskýho tj. na špatnýho protože silně nevěrohodnýho komedianta nedám napřímo ani tu 1 Kč, totiž jakoby nestačilo že Fiala si a proti mé vůli ty kačky stejně stáhne ode mne nepřímo třeba přes DPH a když si koupím v českým krámě rohlíky, no a klepat známým příměrem kosu až přijde chladný podzim natož ledno - únorová zima tak  v plánu, pro tvé zde pokřikování a papouškování ukrajinské propagandy, tak rozhdoně já(!) nemíním.

Zneužíváš tady anonymity internetu, asi velmi dobře tušíš že jinak by tebe (a tobě podobné) a už docela možná brzy honil rozzuřený dav po ulici s vidlemi ... až se totiž dořítíme tam kam se žel řítíme.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 27.07.22 08:19  On the road Nejlépe hodnocený autor  (245910)

Ruský koutek

Nechat Ukrajince postřílet, ať si to tam Pů vezme. Přece my nebudeme strádat. To není naše válka. Už zdobíte?

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (22) 27.07.22 08:00  JendoSlaff  (245807)

Rusové bombardují v Ukrajinské republice civilní cíle?

Kebabe.. gratulace... i Vám. (viz https://www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-49484-PR-1576861-from-1-hpp-20-O-0-TP-Z/) Příště to určitě vyjde.

Dosavadní doporučení: přečíst (22)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (25) 27.07.22 07:51  Kebab Jméno 'Kebab' používá stále stejný uživatel  speedy60zavinactiscali.cz  (209001)

Rusové bombardují v Ukrajinské republice civilní cíle?

... už tady nepokřikuj tu tvoji ukrajinskou propagandu, tady jsme totiž v Česku a ne na Ukrajině a navíc moji peněženku a moje kamna, co se připravují na letošní zimu, tak to tvé pokřikování tady na webu nezajímá

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (25)
Vaše doporučení:

přečíst (30) 27.07.22 06:59  JendoSlaff  (245807)

Rusové bombardují v Ukrajinské republice civilní cíle?

Tohle nemá s inteligencí co dělat. Opovědi na Vámi položené otázky jsou zřejmé. Otázkou je, jestli to bylo velitelství, či školka + Ruská propaganda. Dá se Ruským informacím věřit? Pamatujete si, jak tvrdili, že nezaútočí? Pamatujete si, jak poslali rakety na přístav v oděse a první den popírali, že to udělali? Pamatujete si fotky z Buči (včetně satelitních)? Ty mrtvé děti na ulici byli vojáci? Ty znásilněné 13leté dívky v hromadných hrobech vojákyně? Co ta porodnice v Mauripolu? Ne, není mi to jedno! To co páchá Rusko na Ukrajině je genocida. To co dělali některé ukrajinské jednotky na Donbasu a v Luhansku byla genocida. To co dělali spojenci při bombardování Německa a Japonska byla genocida. Věci se mají nazývat pravými jmény! Důkazy hovoří jednoznačně. Projevte svou inteligenci, snad Vám to není jedno Jakube.

Dosavadní doporučení: přečíst (30)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (34) 27.07.22 05:07  Jakub  (245740)

Rusové bombardují v Ukrajinské republice civilní cíle?

Jendo, dám ti otázku. Když v budově, která sloužila do té doby jako školka, si zřídí armáda podřízená současné vládě Ukrajinské republiky velitelství, je to pořád školka? Když v budově, která sloužila jako ubytovna, armáda podřízená současné vládě Ukrajinské republiky ubytuje zahraniční žoldáky (obyvateli Donbasu jsou tito žoldáci chápáni jako nájemní vrazi), je to stále ubytovna? A teď projev svou inteligenci, Snad ti to není jedno, Jendo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (34)
Vaše doporučení:

přečíst (52) 26.07.22 22:33  Šmoula Mrzout  (243470)

Kovanda to je zralé na kazajku

Tvl Kovanda. Tohle oni myslejí vážně? Každým dalším psaním jen lidi utvrzujete v tom, že to nemáte v hlavě v pořádku. Oni Vám vyhrožují smrti, že píšete takové mentální zvratky?V 21.stoleti se budeme plácat po ramenou, že v zimě budeme mrznout? Vy jste fakt nepřítel státu. Před tím píšete, že si lidé budou připlácet u lékaře, což je podle vás dobře. Za chvíli se od vás snad dočkáme toho, že budete psát o tom, že by bylo dobré, aby se důchodci vzdali důchodu, aby pomohli rozpočtu . Vždyť ekonom PHD to ví nejlíp. Chodíte alespoň už kanalama?

Dosavadní doporučení: přečíst (52)
Vaše doporučení:

přečíst (41) 26.07.22 21:11  KoJaK  (200930)

Budíček EU!!

Po hlavě se tref sám! Náhrada není a vědí to všichni, ty Vladimíre! Němci odstaví jádro, navěší to vše okolo zemního plynu a ted se všichni diví! Uvědom si, že Rusko dostává x více peněz za plyn! To se nám směje až mají potrhané bránice! Ty na věčné časy! Raději na věčné časy s ruským plynem, než dřet bídu s nouzí s EU která tam mílovými kroky spěje! Pan Kovanda tady poslední dobou sype bludy za které by se styděl průměrný posluchač na ekonomce. On už dávno ztratil kedit znalce, on ž plní jen úlohu novodobého politruka. A nejen on ... 

Dosavadní doporučení: přečíst (41)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (47) 26.07.22 21:04  On the road Nejlépe hodnocený autor  (245901)

Budíček EU!!

Jako, že s Vladimírem na věčné časy? Tebe vzít kolejnici po hlavě.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (47)
Vaše doporučení:

přečíst (29) 26.07.22 20:53  Cold  (245900)

Rusko tímto vyhlásilo válku Evropě

Niekdy nereagovať je zlato :-)Len pre tvoje info, čo sa práve deje:Naftogaz je v podstate v Defaultehttps://www.bloomberg.com/news/articles/2022-07-26/naftogaz-says-default-is-inevitable-after-it-missed-payments

Dosavadní doporučení: přečíst (29)
Vaše doporučení:

přečíst (46) 26.07.22 20:31  KoJaK  (200930)

Budíček EU!!

Napíšu to tak, jak to cítím. Jen cocot si může myslet, že snížením o 15% "sebere" Rusku trumpfy ... prosím vás, vy už jste svými gesty 10x předčili i Jakeše!! Cena plynu je až 10x vyšší, tady pokud od Ruska odebereme -15% to jist "krachne" ... už se vzpamatujte. Je čas zaklepat na pomyslnou kolejnici a vyhlásit poplach a globálně proti těmto škůdcům v Bruselu zasáhnout. Když to nepůjde diplomaticky, klidně i silou! Protože tady už není rozum nikde ... tady je vymalovaáno, tady je konečná, tady je duto! A evropá houpají hlava jak šašci ... až jim to dojde, bude pozdě ( jako obvykle ).

Dosavadní doporučení: přečíst (46)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (72) 26.07.22 18:15  FMach  fmachzavinacemail.cz  (245898)

Rusko tímto vyhlásilo válku Evropě

a tak nechápu na co Evropa čeká, musí okamžitě plně podporovat Ukrajinu se vším potřebným včetně dobrovolníků, stejně jako ve Španělsku proti Hitlerovi. Rusko bude postupně utrahovat Evropě kohoutky , tak jak se mu to bude hodit, ale neuvědomuje si, že pak může plynovody a ropovody do Evropy klidně vykopat ze země. Evropa už nemá čas na nic čekat, zima se blíží a je třeba naplno jednat, Rusko ukázalo, že jakékoliv dohody jsou jen cár papíru a porušuje vše a tudíž nemá smysl na nic čekat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (72)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 26.07.22 18:09  JendoSlaff  (242294)

Plyn

Vážený PaneRT, Gratuluji Vám! (viz https://www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-49484-PR-1576861-from-1-hpp-20-O-0-TP-Z/)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (37) 26.07.22 17:51  PanRT  (245897)

Plyn

Já bych ten plyn EU zakázal ihned a ať si státy trpí, když nechtějí ruský plyn, zásoby to by si chtěli udělat ale já být Ruskem tak jim to zatrhnu a je to.

Dosavadní doporučení: přečíst (37)
Vaše doporučení:

přečíst (47) 26.07.22 17:44  JendoSlaff  (242294)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Koukal jsem se teď do slovníku a termín souhlasí. Ruské bombardování civilních cílů je genocidou proti Ukrajincům (národnostní skupina). Spojenecké bombardování Německých měst cílené na civilisty bylo genocidou (národnostní skupina). Proč by nemělo být něco z toho podle Vás označováno genocidou?

Dosavadní doporučení: přečíst (47)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (47) 26.07.22 17:21  Gross  sdszavinacseznam.cz  (241318)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Jakou genocidu? Nauč se význam slov. Slovem genocida nebylo označeno ani např. mnohem horší spojenecké bombardování německých měst cílené vyloženě na civilisty, což je proti Ženevským úmluvám.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (47)
Vaše doporučení:

přečíst (66) 26.07.22 16:49  JendoSlaff  (242294)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Vážená paní Moniko, uznávám, že jsem ve své předchozí Gratulaci omylem vynechal něžné pohlaví, prosím přijměte mou omluvu za tuto neomalenost. Mám pouze 2 otázky: Neeskaluje ten konflikt Rusko tím, že útočí na Ukrajinu a provádí tam genocidu civilního obyvatelstva? Můžete prosím poskytnout odkaz na tu řadu expertů, ať si můžu přečíst jejich stanoviska a věcné podklady k nim?

Dosavadní doporučení: přečíst (66)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 26.07.22 16:44  JendoSlaff  (242294)

Jsem trochu zklamán kvalitou článku...

Oni, nebo Kovanda tomu říkají trumf? Pijacku, jsi tu už delší dobu, určitě sis za ta léta všimnul, že Kovanda je kreativec. :D

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 26.07.22 16:40  JendoSlaff  (242294)

Gratulace

Tenhle příspěvek v diskuzi má větší informační hodnotu než celý kovandův článek, děkuji za objasnění stanoviska. Z tohohle úhlu pohledu to opravdu je "pat a mat a plynovod" kdy pata a mata suplují státníci. Když by nešlo o to, jestli v zimě nelehne průmysl aby bylo čím topit doma, tak by to bylo k popukání. Koukal jsem se na problematiku z jiného úhlu - že problém byl a je brát plyn od jediného dodavatele a že tohle se teď řeší.

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 26.07.22 16:33  JendoSlaff  (242294)

Rozlité mlíko

Záleží jak dobré klobásy bude mít a jak moc velkej ... to bude. Jak ale oba víme, s plynem je to složitější. Když řezníkovi rupne v kouli a začne vymejšlet, tak není složité si skočit do vzdálenějšího města. Jak v současné době vidno, brát plyn odjinud je poněkud složitější. Ad hominem necháme stranou, uznávám, sám jsem si začal. ;) Snad jenom poznámka k finančním trhům: diverzifikace je základní pravidlo jakékoliv rozumné dlouhodobější investiční strategie. Proč by tomu u plynu mělo být jinak? Bylo/je tedy brát 80% plynu od jediného dodavatele bez záložního plánu B zdravé rozhodnutí?

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (88) 26.07.22 16:15  Monika  monellakazavinaccentrum.cz  (245894)

Řada expertů zmiňuje že to nebude stačit a evropa spadne do recese

Je naprosto krátkozraké na Rusko uvalovat jeden sankční balíek za druhým, soustavně zásobovat Ukrajinu vojenskou technikou jako naše země, Německo a další země EU, čímž celý konflikt jen více a více eskalujeme a pak se divit, že rusové neplní dohodnuté dovávky plynu! Sankce nakonec jako bumerang dopadnou na EU a to v mnohem větší síle, než jakou poškodí Rusko, které odběratele EU vesele obratem nahradilo zeměmi společenství BRICS a bohatne mnohem více, než kdy dřív. Čekají nás těžké časy, díky "zvrácené" politice Bruselu a české vládě, která hájí zájmy USA a Ukrajiny na úkor vlastních občanů.

Dosavadní doporučení: přečíst (88)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (20) 26.07.22 15:48  Štětináč Jméno 'Štětináč' používá stále stejný uživatel  ocapekzavinacyahoo.com  (244059)

Jsem trochu zklamán kvalitou článku...

Kovanda - bůhvíproč - publikuje ročně několik set článků. Těžko pak udržet alespoň nějakou kvalitu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (35) 26.07.22 15:41  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (245869)

Rozlité mlíko

Když bude řezník debiI, tak k němu nebudeš chodit nakupovat maso a klobásy? Pojedeš za nákupem kvůli řezníkovi do vzdálenějšího města? Nebo nebudeš jíst maso, protože řezník je ti odporný. Ty musíš mít zásobu intelektu, panečku.... Takoví lidé obchodují na finančních trzích. Hochu prober se.

Dosavadní doporučení: přečíst (35)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (34) 26.07.22 15:34  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (245869)

Jsem trochu zklamán kvalitou článku...

A oni tomu ještě říkají "trumf". Mě smíchy šlehne... kolik infantilních politiků v EU má tohle na svědomí. Ale k smíchu to není. To se jen celý svět směje Evropě.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (34)
Vaše doporučení:

přečíst (36) 26.07.22 15:20  David 121  (245891)

Jsem trochu zklamán kvalitou článku...

Od pana Kovandy bych čekal trochu kritičtější a racionálnější pohled na věc. Každý trochu logicky myslící člověk, který je schopen si dát 1 a 1 dohromady ví, že snížení dodávek plynu uškodí jen nám a né Rusku. Málo plynu = větší poptávka a to znamená další zdražení a více peněž pro Rusa. Ach bože...

No jo... Když on pan Kovanda vlastně v jednom rozhovoru přiznal, že je lepší psát názory ve vleku mainstreamu, než pravdivě. Prý má pak člověk méně problémů... Ale pane Kovando? Co svědomí, to Vás netrápí? 

Dosavadní doporučení: přečíst (36)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (41) 26.07.22 15:12  JendoSlaff  (242294)

Rozlité mlíko

Nemá smysl plakat nad rozlitým mlékem. Spoléhat se na jednoho dodavatele plynu s nevalnou pověstí burana světové geopolitiky pro celý kontinent nebylo moudré rozhodnutí. To je teď snad jasné už všem krom Pijacka. Ano, celý kontinent si šlápl do ... ale přiznání si existence problému je prvním krokem k jeho řešení. Proč by přiznání faktu, že s plynem jsme na tom bídně, a snaha danou situaci konstruktivně řešit měla být velkým selháním?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (41)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (30) 26.07.22 15:12  Cold  (245664)

Gratulace

Páči sa, nechcel som sa pred tým rozpisovať, ale tu je jeden z dôvodov prečo tvrdím že FATALNE ZLYHANIE Všetkých. Aj keď viem že sa nájdu v diskusií ľudia ktorý budú tvrdiť že sú to len Ruské výhovorky. Tak len pre Zamyslenie k diskusií:Gazprom každý rok posiela na opravu všetky výkonné turbíny z kompresorovej stanice Portovaja (KSP) . Celý cyklus od vymontovania, transportu do Kanady, opravy, spätného transportu a namontovania, trvá tri mesiace. KSP obsahuje celkovo deväť čerpacích jednotiek plynu (zahŕňajúcich turbínu a kompresor). Z toho šesť plynových turbín Siemens SGT-A65 (vyrábaných na báze leteckých motorov Rolls-Royce) a tri menej výkonné turbíny SGT-A35.Z aktuálnych vyhlásení Gazpromu vyplýva, že v súčasnosti sú v KSP v prevádzke už len tri turbíny A65 a od 27.7. už len dve. Jedna je na ceste, momentálne čaká v nemeckom Lübecku na loď do Helsínk, odtiaľ sa dopraví po súši na KSP. Dve turbíny sú vymontované a čakajú na opravu, pričom k nim v stredu pribudne tretia. Ak vieme, že tri turbíny zabezpečujú prepravu 40% plynu a dve turbíny iba 20%, z logiky veci vyplýva, že jedna turbína je vždy záložná.Z uvedeného a aj iných dôvodov, je viac ako zrejmé, že Nordstream na plnú kapacitu už tento rok nemá šancu nabehnúť.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (30)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (25) 26.07.22 15:00  JendoSlaff  (242294)

Gratulace

Gratuluji Vám pánové. Nacházíte se v sekci diskuze. Citace z wikipedie: "Diskuse je věcný rozhovor, jehož cílem není rozhodovat, nýbrž věc pečlivě rozebrat z různých stránek, shromáždit agrumenty a případně připravit půdu..." Věcnoct, nedejbože argumenty mi u Vašich příspěvků chybí. To, co zde píšete, nejsou příspěvky do diskuze, nýbrž názory bez jakékoliv faktické roviny. Mohli by jste poskytnout nějaké argumenty (argumenty, nikoliv argumentační fauly, např. ad hominem)? Případně alespoň působit dojmem, že se snažíte o věcný rozhovor? Přijde mi tragikomické když někdo píše, že věc připomíná silácke příspěvky ze seznamu jimiž očividně pohrdá, a činí totéž. Když jsem pročetl tohle vlákno tak mi připadá, že je vcelku zřejmé, proč jsme tak v pytli. Nestydíte se za to, co tu píšete? Čeho se tím probůh snažíte dosáhnout?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (25)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 26.07.22 14:27  tencosediví  (245885)

JSME JIM TO NATŘELI

To jsme jim to teda "natřeli" :D jistě se z toho úplně klepou

Jen se do nich ... ještě víc, ať se naštvou a típnou to úplně. Je hezký, že EU ukazuje "sílu" ale spíš mi to příjde jako verbální kulturistika z diskuzního fóra na seznamu. Až příjde na věc utečou jak malý holky.

Je krásné, jak papaláši vymyslí hova**nu, novináři to rozdmýchají a obyčejný člověk dostane přes hubu ještě víc, než předtím.....

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:


Diskuze EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu

EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu - zdrojová stránka k tématu diskuze EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu.

Zasílání Denního souhrnu názorů na EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu EU bere Rusku „trumf“ z ruky, dohoda o snížení spotřeby plynu je tu.


 Burza Prime 15:28 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  671.00  +0.75% 
 ČEZ  885.00  +0.91% 
 ERSTE  1 161.00  +0.09% 
 GEN(NORTON)  568.00  -2.07% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KB  788.00  +0.45% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  102.60  -0.19% 
 PHOTON  43.20  -0.69% 
 PILULKA  124.00  0.00% 
 PM  15 440.00  +0.26% 
 PRIMOCO   1 010.00  +5.76% 
 VIG  768.00  -0.39% 
Komodity online
 Ropa 87.02 USD 15:12   
 Zlato 2357.70 USD 15:12   
 Stříbro 30.26 USD 15:12   
 Káva 223.55 USD 15:12   
 Cukr 20.52 USD 15:12   
 Bavlna 72.38 USD 15:12   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.