Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 51 až 91

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na twitteru

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 51 až 91 (91)
 
určitě přečíst (6) 31.01.24 14:41  Safranek  (280111)

V roce 1990 duchod v průměru 1731 korun

podle mě to bude pokračovat, protože musí - až do hořkého konce - Lidi si na bezpracné peníze zvykli, že jim stát nahradí každou škodu (podle hesla kapitalistické zisky-socialistické prodělky) - nesmyslné projekty budou pokračovat a stát obrovské balíky peněz - pokud by došlo k osekávání těchto levných peněz, tak nastane zábava, která teď letí Evropou se zemědělci - A ŠKODY BUDOU OBROVSKÉ - ale toto nikomu nevnucuji - je to moje představa růžové budoucnosti - snad se mýlím (budu rád a šťastný)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (11) 31.01.24 14:36  Tomasso  (243566)

Upřesnění

Jenže za těch 30 let máš z toho pětikila při 10% zhodnocení 8000. Proto se konzervativní spoření při nízkém úročení (do 5 %) vyplatí až v posledních letech před odchodem do důchodu - tam využíváš jednoduché kumulace úspor v dnešní hodnotě s minimálním rizikem. Předtím (30-10 let před odchodem) ale naopak využíváš zhodnocení složeným úročením, kdy čas hraje v tvůj prospěch. V dlouhodobém horizontu se vyplatí jít do rizikovějších investic jako jsou akcie, čili není problém dosáhnout zhodnocení 10 % ročně.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 14:31  Safranek  (280111)

Spořit?

uf - vykání a rozumná odpověď ??? Fajn a díky to jsem nečekal - - jsem už dost starý, a dlouho na burze, abych přemýšlel o bavlnce a jistotách. Proto mě docela štve, že se dnes do lidí horem-dolem cpe - spořte si 500, dejte úspory na burzu a budete v důchodu ve vatě. Nikde nečtu ( a myslím, že čtu dost), o rizicích, co by ti všichni budoucí důchodci měli znát a vědět, jak se chovat, aby místo vaty na ně před důchodem nebo v důchodu nedopadl betonový kvádr. A nejde jen o důchodce - stát (společnost) bude solit lidem, kteří nedopadnou podle vašich prognoz. Ale dobré - myslím, že si rozumíme, co máme na mysli a nějaké války a la Martík 2020 jsou naprosto zbytečné a pitomé - mějte se
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 31.01.24 14:29  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

V roce 1990 duchod v průměru 1731 korun

Spořit se nevyplatí, když tady nalila EU bez práce za 15 let 750 miliard, pokud to bude pokračovat inflace bude prostě za 30 let vždy vysoká.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 14:27  Tomasso  (243566)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

I když extrapoluješ vývoj inflace a kupní síly v Česku za posledních 30 let, pak by ti z těch 10 milionů zůstaly reálně asi 3 mega. Ale to byl dost výjimečný příběh, kdy jsme na začátku měli extrémně nízké mzdy a nízké ceny, čili inflace za tu dobu je obrovská. Ve stabilním (západním) Německu by ti reálně zůstalo 6 mega. Pořád lepší než holá řiť, co myslíš?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 13:58  Tomasso  (243566)

Spořit?

Šafránku, ale tohle je svět a život. Pokud vám někdo nakukal, že život je jen o jistotách, bavlnce a sluníčku, tak realita je dost jiná. Život je mimo různých radostí i pot, dřina, utrpení a slzavé údolí :) A to žijeme v části světa, kde se žije poměrně snadno a bez velké námahy. Můžeme si volit různé cesty, různé strategie a můžeme se rozhodnout, jestli se budeme zajišťovat na důchod nebo ne. Já jsem pro něco dělat, abych i v případě, že přijde nějaká ta katastrofa, měl aspoň něco. S holým zadkem se blbě reaguje i na takové události, jako je prdlé kolečko v Temelíně nebo raketa na Vilnius...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 13:41  Safranek  (280111)

Spořit?

právě - kdyby to dnes takto fungovalo - velká nejistota ve všem - stačí, aby se v Evropě zbláznily davy migrantů, aby Putin hodil raketu na Pobaltí, aby prdlo kolečko v Temelíně, aby přišly povodně, nebo sucho, nebo tornádo - aby, aby, aby .... - a všechno jede - ceny všeho zvlášť - pak si můžeme papírky, kterým říkáme peníze, tapetovat - pak bude fungovat jen vlastní bydlení, studna, prasátko ve chlívku, nebo brambory na záhumenku
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 31.01.24 13:31  Safranek  (280111)

V roce 1990 duchod v průměru 1731 korun

nejen -důležité je brát v úvahu - stav ekonomiky, politiky, migrace, válek, Země, zdraví dotyčných spořílků - je známo, že spořit 500 je pro srandu králíkům (na zmrzlinu) - spořit si doporučovaných 3000 na osobu je pro většinu lidí ve sféře sci-fi
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 31.01.24 13:27  zemekf  (242539)

za pětistovku v devadesátkách

byl plný vozík, dnes košík do ruky, ten bez koleček ))))) Kdo nešetřil nic, nemá nic, kdo šetřil má aspoň něco.... koupil sem barák za půl mega, 500m, plotu, 600m střech v centru dědiny, tak pětku bych dostal, hektar ornice za ten sem dal 25.000, dnes tak 250-300 bez čekačky za sad sem dal cca 20.000,- nasadil 50 sliovičníků, kladou mi na stůl půl mega, nevím jestli to pustím.... 50 durancií, to je dnes cca 50q kvasu, ten za 1400-1500,- metrák...
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 31.01.24 13:25  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

V roce 1990 duchod v průměru 1731 korun

teď je 20000, takže se zamyslete nad hodnotou peněz.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.01.24 13:10  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Tady nejde o to, co si lidé mohou dovolit, ale co bude dotovat stát. ;) Někteří lidé na slušné bydlení mít nebudou, proto se snižují normy na standard bytu, aby mohli bydlet ve sklepě. ;)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.01.24 13:06  Vědma  (261663)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Tak schválně. Já už vím, že nemáš pravdu. Protože v místech, kde se nájem vůbec dá uskutečnit (velká města) už je už aktuální nájem nadoraz toho, co si lidé při daných mzdách můžou dovolit. Asi předpovídáš růst mezd na dvojnásobek? Pak se ptám, kde na to vezmou firmy, které už rok předstírají, že nemají problém platit 7% úroky z dluhů.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 31.01.24 13:01  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Upřesnění

Před 30 lety byla 6x nižší prumerna mzda, takže spořit v té době 500 a spořit 500 teď je úplně něco jiného.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:57  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Teď porostou výrazně nájmy, musí se to promítnout. Stejně jako v Anglii a všude. Otázka pár let.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 31.01.24 12:56  Safranek  (280111)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

typický diskutér na kurzy.cz - vy se tam hodíte
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 31.01.24 12:54  Safranek  (280111)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

takových Nicků Leesonů, jako vy, už tady bylo - neomylní, zkušení, úspěšní, chytří a položili nejstarší Londýnskou investiční společnost
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 31.01.24 12:52  lungaj  (280118)

Upřesnění

Jen technická poznámka - z údajů ČSÚ mi průměrná roční spotřebitelská inflace za 1994-2023 (za 30 let) vychází 4,16%. V článku uváděných 3,96% je nejspíše omylem uvedený průměr za období 1995-2023 (za 29 let). Tedy ne že by to na věci něco podstatného měnilo. V diskuzi probírané započítání ÚPLNÉHO vlivu cen nemovitostí (imputované nájemné určitě nestačí) na skutečnou "životní" inflaci lze zohlednit např. takto: přičtete-li ke spotřebitelské inflaci alespoň 0,5%, nebudete v dlouhodobém měřítku daleko od pravdy.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 31.01.24 12:48  Tomasso  (243566)

Spořit?

Ideální věk. Začněte teď i s minimálními částkami (pár stovek měsíčně). Zdánlivě to pro dlouhodobý výhled nedává smysl, ale i stovkové investice vám ve 40letém výhledu při slušném zhodnocení naskáčou na pěkné částky. V tomhle věku si můžete dovolit jít i do rizikových investic a hlavně získáte nějaký investiční návyk a začnete se v tom orientovat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:46  Vědma  (280117)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Buď rostly nesmyslně (a cena nemovitostí klesne aby to párovalo), nebo porostou nájmy na ten tvůj dvojnásobek (a pak se ti to do inflace teprv promítne).
Nejsi připravena na fakt, že každý asset někdy může klesat. A pro svoji slepost nevidíš, že se to právě teď děje u nemovitostí.
Tak jako tak nemá smysl dávat cenu komodit do spotřebního koše, není to spotřeba (bublinové zlato tam taky nemáme).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.01.24 12:46  Anička  (280108)

Spořit?

Hm, budu muset, zatím se rozhlížím, naši toho moc nenasporili, tak mi neporadí. Ale jsou skvělí, 2 bráchové už mají VŠ hotovou a teď jsem na řadě já. Až vystuduju, tak jim pomůžu podporovat rodiče. Máme ji být za co vděčný.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:42  Vědma  (280116)

Spoření nebo rodina?

Rodina není na obtíž při investování, je spíč částečně investicí. Tak jako Vy se do jisté míry postaráte o svoje rodiče, Vaše děti pomůžou zase Vám. Tady ve většině fungujících rodin, a bohužel ne každý má to štěstí. I rodina je investice.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 31.01.24 12:41  Tomasso  (243566)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Pokud k tomu přistupuješ aktivně a orientuješ se, tak určitě. Teď se i ten spořák dá, ale za tři roky to bude jinak, takže já ho nikomu moc nedoporučuju. S&P je aktuálně ATH a nějaká korekce přijde (anebo taky ne), ale s plánem trvalé dlouhodobé pasivní investice je dobré na to nehledět, netaktizovat a prostě to tam cpát. V tom 30letém výhledu vůbec nehraje roli, žes to tam na začátku naposílal na vrcholu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:39  Anička  (280108)

Spořit?

Mamka pracovala do 59, viděla bych to nejdéle do 60 let. Záleží na tom, co člověk dělá. Teď budu maturovat, uvidím jestli se dostanu na VŠ, zatím brigadničím v kavárně
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:39  Vědma  (280115)

Spořit?

Aničko, zajímejte se o to, jak zrovna rostou ceny kolem Vás - podstatná je jen "rychlost růstu cen", čili graf indexu spotřebitelských cen od ČSÚ. Pokud jste v situaci, kdy rok nerostou ceny, netřeba se obávat a můžete s klidem uložit svoje peníze na spořící účet (6% za rok).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:36  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

To je pravda, ale ceny nemovitostí rostly víc než nájemné. Asi tak 2x rychleji.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:35  Vědma  (280115)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Asi bych nepoužil slovo "nebezpečné". Nicméně třeba S&P je přehřátý, a je potřeba výrazné korekce před další bezhlavou investicí. V takové situaci, a v situaci kdy je jasný trend desinflace, může být lepší velmi dobře vybírat tituly, nebo raději zůstat zakonzervován (spořák, termíňák - obojí těžce nadinflační).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:35  Tomasso  (243566)

Spořit?

To záleží jen na vás. Spousta lidí má exit strategii třeba v 55-60 letech. Do té doby si vybudují dostatečné portfolio, aby pak vyžili z renty a s důchodem vůbec nepočítají. Někdo to stihne třeba ve 40, ale co pak s tím životem... Život v důchodu a na rentě vede spoustu lidí jen k rychlému chátrání, takže já bych to omezil na nějakou rozumnou dobu, když už člověk fakt nemá síly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.01.24 12:34  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Za 30 let bude 10 milionu mít hodnotu 600000. Takže možná 3 výplaty. ;)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 31.01.24 12:31  Vědma  (280112)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Kdyby deprese nežila na Měsíci, věděla by, že ceny nemovitostí jsou zahrnuty v ve výpočtu české inflace, a že je to jeden z důvodů, proč je inflace tak vysoká (např. ve srovnání se zbytkem Evropy). Imputované nájemné.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:21  Tomasso  (243566)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Jak "investice do akcií je sakra nebezpečná"? Co je na tom nebezpečného? Nebezpečné je lézt bez lana nebo jezdit na motorce. Na akciích se vám maximálně stane, že vaše investice poklesne (což je běžná rutinní záležitost) a pak zase stoupne. Taky se může stát, že vám zkrachuje firma, do které jste investoval, ale proto neinvestujete do jediné a ostatní pozice vám případnou ztrátu vynahradí. Pokud se nechcete aktivně zabývat akciemi, tak to prostě jen posílejte do nějakého amerického indexu - notoricky známý S&P500 má od svého vzniku asi před 70 lety průměrný výnos 10 % ročně. Tam nemusíte dělat nic, nemusíte tomu rozumět, prostě jen nastavte trvalý příkaz a za 30 let se jen podívejte, co tam máte...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:14  Anička  (280108)

Spořit?

No, jestliže budu dělat do 70 let, tak si toho důchodu moc neužiju, budu ztrhaná jak borůvka.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 12:11  Tomasso  (243566)

Spořit?

No, na tomhle světě vám kromě smrti 100% nezaručí nikdo nic. Všechno, co děláte, děláte s určitou mírou rizika a míře rizika zpravidla odpovídá potenciální zisk (anebo ztráta). Neplatí to jen o financích, ale o mezilidských vztazích, o práci, o všem, co děláte. Nedělat nic je samozřejmě taky strategie. Riziko je zcela minimální (byť ani v tom případě se mu nevyhnete) a za to máte téměř jistotu, že nebudete mít nic. :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 31.01.24 12:10  Safranek  (280111)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

kolik lidí je schopno udělat stabilně 10%???? každý odborník řekne, že bez akcií inflaci neporazí nikdo a investice do akcií je sakra nebezpečná. Kdo ty lidi bude zachraňovat, až dojde opravdu velká rána? A dnes mají investoři nervy našponované a po každém náznaku to může jet, jak po skluzavce. Kdo dnes uvěří (po akci vlády na důchodovém spoření, stavebním spoření), že ty peníze, na které uzavřeli smlouvu před 30 lety opravdu uvidí. Pokud se tady zmíní poradci, tak tomu je možné se jen zasmát - všichni jsou zainteresováni v nějakém produktu a je jim jedno, jestli klient vydělá, nebo krachne - hlavně dostat provizi - nezávidím dnešním mladým jejich budoucnost - ale zase mají toaletní papír a nemusí nikdo stát frontu na banány
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 31.01.24 12:02  Tomasso  (243566)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Pokud jste se nechali ukecat k investičnímu životnímu pojištění MLM poradcem typu Partners, tak mě to nepřekvapuje. Do takové blbosti bych v životě nešel..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 31.01.24 11:58  Pšstross  (280109)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Asi jako u Metlife kde ani po 12 letech nejsme na čásstce kterou jsme jim naposílali :(((((
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 11:54  Anička  (280108)

Spořit?

Ne, to ne, byla to řečnická otázka. Zajímají mě vaše názory.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 31.01.24 11:53  Tomasso  (243566)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

Z 5000 Kč, investovaných každý měsíc, máš po 30 letech při průměrném zhodnocení 10 % (což není problém dosáhnout ani pasivním investováním) 10 milionů. S aktivním přístupem (trading) není problém dosáhnout třeba 20% zhodnocení, to jsi po 30 letech na 70 milionech. Kouzlo je v dlouhé době, principu složeného úročení a reinvestování zisků. Ale ano, vždycky se dá říct "nemá to smysl" a nedělat nic.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.24 11:47  Tomasso  (243566)

Spořit?

Takže vaše strategie je, radši na konci nemít nic, než riskovat, že vám úspory sníží inflace? :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 31.01.24 11:20  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

Kdyby se do inflace počítal růst cen nemovitostí

tak jako např. v Austrálii, tak je šetřílek v mínusu. ;) Ale spořte, za třicet tet za to můžete jet na dovolenou.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 31.01.24 11:17  Anička  (280108)

Spořit?

Ano, spořit hned. Dobře, ale kdo mi zaručí, že za těch 35 až 40 let spoření mi zůstane alespoň ta naspořená částka, že mi ji nesníží inflace, že se alespoň trošku zúročit a že mi to spoření nikdo neukradne. NIKDO ! Tak proč šetřit ?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 31.01.24 10:57  Petr Morávek  (280107)

Spoření nebo rodina?

To jako myslíte, že ve 20ti by se měl člověk rozmyslet, jestli založí rodinu a bude mít děti, nebo se rozhodne zůstat single a spořit na důcod?Obojí dohromady bude tak pro 95% lidí nemožné.Mimochodem lidé, kteří založí rodinu a mají děti přispívají na budoucí důchody i těm sobečtějším single, kteří se rozhodnou rodinu nemít a raději spořit na důchod.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


Diskuze Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek, další stránky: « Předchozí | 1 | 2
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek

Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek - zdrojová stránka k tématu diskuze Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Spořte na důchod už od 20 let věku, nejlépe se tak na stáří zajistíte. Není třeba velkých částek, důležitá je pravidelnost a právě brzký začátek.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  676.00  +0.90% 
 ČEZ  926.50  -0.75% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 091.50  +0.23% 
 GEN DIGITAL  565.00  +1.80% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  +0.66% 
 KOMERČNÍ BANKA  771.00  -0.64% 
 MONETA MONEY BANK  100.00  +0.50% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 340.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.95  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.69% 
Komodity online
 Ropa 84.22 USD 26.06   
 Zlato 2298.35 USD 26.06   
 Stříbro 28.80 USD 26.06   
 Káva 224.25 USD 26.06   
 Cukr 19.54 USD 26.06   
 Bavlna 75.30 USD 26.06   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.