Milá Kachenko reaguji na váš názor a vaše neopodstatněné rozčarování. Přečetl jsem si váš článek a jsem velice rozhořčen vaší nevědomostí. Je vidět že jste nikdy neměla žádný účet, a proto tomu jak je vidět nerozumíte a ani nemáte přehled o poplatcích nejen u naší banky, ale zároveň ani u ostatních poněvadž by jste viděla že poštovní spořitelna je jednou z nejlevnějších bank v ČR.
- za prvé Maxkarta tj. platební karta je vydána opravdu zdarma, platí se pouze měsíční vedení.
Jak píšete že vám pracovnice České pošty říkala o možnosti plateb přes kartu do a z internetu si myslím, že vás informovala o možnosti zadávat příkazy a následně o možnosti ovládat váš účet přes internet a vy jste si to spojila dohromady. Jenže nejdůležitější informace jste se měla možnost dočíst sama v podmínkách k maxkartám, které jste obdržela při založení účtu.A tam nic o platbách do a z internetu NENÍ!!!Tuto možnost máte, ale pomocí jiné služby.
- To co píšete o tzv. „nadlimitním výběru“ je neuvěřitelná LEŽ!!!Tyto výběry se nijak poplatkově nerozlišují od výběrů „do limitu“Pro informaci tento výběr stojí 7,--Kč na přepážce České pošty.
Nejprve jste si měla ověřit fakta a pak se teprve vyjadřovat!!!
- A další vaše neznalost, tvrzení že bankovní převod je dražší než poplatek za složenku jak vy píšete je opět mylný.Pokud dáte jakýkoli příkaz k úhradě z účtu nezaplatíte za něj nikdy více než 8,--Kč a nejnižší poplatek za tzv. složenku je 12,--Kč a to pouze do poukázané částky 200,--Kč.
toto vám na požádání ukáží k nahlédnutí na kterékoliv poště v ČR.
- Rušení účtu trvá 45 dnů, pokud je vydána platební karta a to protože tuto lhůtu mají obchodníci u nichž je možnost platit pomocí těchto karet, k vyúčtování plateb.
- A vaše nespokojenost za poplatek spojený s rušením účtu plyne také z neznalosti poplatků i u jiných bank a možná by jste se divila co vám mohou ještě naúčtovat.
Píšete že jste změnila banku rád bych viděl váš obličej když jste dostala první výpis a platila jste 2x tolik co u naší Poštovní spořitelny. Ale z toho si nic nedělejte chybami se člověk učí. Možná kdyby jste si první účet zařídila u jiné banky teď by jste tepala je a přešla by jste k naší bohužel je to jinak, ale stejně si myslím pokud máte alespoň trochu šetřivého a chytrého rozumu vrátíte se k nám. Pokud by jste chtěla podrobnější informace o produktech Poštovní spořitelny klidně se na mně obraťte.:Pošta Praha 7 – Martin Steinbrucker tf.224397121.