Zdravím. Musím se podělit o svůj zážitek s Centropolem. Snad to pomůže potenciálním zákazníkům s rozhodováním od koho odebírat elektřinu. Jako stávající zákazník Eonu jsem chtěl odejít k Bohemia energy. Přes ně jsem ukončil smlovu ke konci roku 2021. Situace se vyvinula jak se vyvinula a já byl nucen hledat nového dodavatele elektřiny. V říjnu jsem se přes Kalkulator.cz (taky kapitola sama o sobě) dostal k Centropolu. Centropol měl všechny údaje (že mi u Eonu končí smlouva, toto měli ode mě přeposlané i ve smlouvě, kterou jsem podepsal to bylo uvedené, že u Eonu končím 31.12.2021). I přesto jsem obdržel SMS o připojení od roku 2023! Pak nastal nekončící maraton volání (a s tím souvisejícího čekání) na Centropol, Eon a zase zpátky Centropol. Kdy jsem zjistit, že Centropol aniž by bral v potaz, co všechno ode mě už měl, tak zas podal výpověď ze smlouvy. Eon to samozřejmě přijal tak, že Centropol tu výpověd nedal dostatečně před výročím smlouvy (která končí!???) a tak dal Centropolu zpětnou vazbu, že přepojení místa odběru je možné až od rolu 2023. Takže jsem si zas vyžádal od Eonu potvrzení o ukončení smlouvy, zas to poslal na Centropol. Výsledkem toho bylo zamítnutí smlouvy s tím, že u stávajícího dodavatele (Eonu) nedošlo ke zvýšení cen jak jsem údajně někde uvedl. To, že ode mě měli několik potvrzení, že důvod odchodu od Eonu je ukončení smlouvy, nikoho nezajímalo. Stejně tak mě překvapilo, že nejsou schopni informovat klienta o tom, že zamítli smlouvu, kterou klient podepíše. O slově urgovat se mi bude ještě dlouho zdát, jak mi to operátoři dokola opakovali. A že by vás prvoliniový operátoři přepojili někam, kde by to mohli řešit lidi, co tomu opravdu rozumí, ani nemluvě. Celkově přístup příšerný. Rád bych se se svojí zkušeností podělil na stránkách Centropolu ale tam bych nejspíš neprošel kladnou cenzurou.