Dnes jsen opět navštívil Kaufland v HK. V současné době, již všude využívám automatických poladen a zcela bez problémů, v Kauflandu HK to prostě neustále NEJDE!
Mám celke přesně zmapováno, že 30% nákupů musí opravovat prodavačka, která tam má dohled.
Dnes, jsem vše naskenoval a vyložil na odběrný pult a při zadání platby mi automat hlásil "není papír v tiskárně". přendal jsem tedy vše znovu do košíku a jel k dalšímu automatu. Vše znova načíst kódy, vložit na odkládací pult a při předposlední položce se opět automat zasekl. Zavolal jsem tedy znovu prodavačku a upozornil ji, že kolega, který si stoupl do fronty u kasy je již venku a já tady ještě blbnu, načež mi bylo sděleno, že si za to mohu sám a neumím to, přičemž ona vše musela restartovat.
Co je na celé věci zarážející? Její sdělení, že tam nemusím nakupovat, že moho chodit jinam!
Vážený pane řediteli Kauflandu v HK, těch incidentů bylo již dost, strčte si své zboží do .... (kam chcete), jdu jinam! Naše opravdu dlouholetá spolupráce skončila!
PS. Je mnou vypozorováno, že cca. pět prodavaček je stálých a ty jsou fajn, ale ostatní se neustále mění, není to na zvážení, není někde něco špatně? Jen na úvaha, nic se tím na mém rozhodnutí nemění.