Dobrý den, mám naprosto stejnou zkušenost. Také jsem zakoupila už v prosinci 2012 celkem 4 vstupenky jako dárky k Vánocům v ceně 1.800,- Kč. V červnu loňského roku, kdy bylo jasné, že se představení neuskuteční ani v posunutém termínu, jsem požádala o vrácení vstupného. Postupovala jsem přesně dle jejich pokynů a odeslala originály vstupenek spolu se žádostí doporučenou poštou. Poté, co obdrželi vstupenky, jsem od nich dostala e-mail, že mají na vyřízení žádosti 30ti denní zákonnou lhůtu, to bylo 11.7.2013. Od té doby jsem je 17 krát kontaktovala, vždy akorát odpoví, že mám mít trpělivost, že na vyřízení žádostí se pracuje. Od prvního e-mailu o vrácení peněz uběhl rok a já stále nemám své peníze zpět. Nechápu, jak je možné, že někdo vědomě okrade spoustu lidí, a vůbec nic se mu nestane. Jak je možné začít prodávat vstupenky, pokud nejsou vyřízená potřebná povolení, a není jisté, že se akce uskuteční.
Kožantová