Mám Civic 1.6 i rok 1988 komplet v elektrice. Dosud jsem nemusel řešit žádný problém s elektrickou instalací. Symetrie brzdového účinku provozních brzd je bez problémů, přední brzdové destičky jsem měnil poprvé ve 180 000 km. Mírná asymetrie se projevuje pouze u parkovací brzdy (převodový mechanismus kotoučové brzdy). Motor 1.6 je možná trochu slyšet ve studeném stavu, jakmile se ohřeje, jde jako turbína. Jinak doporučuji tomu, komu se zdá hlučný, svezení třeba ve Škodě Favorit nebo Felicia 1,3. Pak jistě svůj názor poopraví. Teno motor má 4 bodový vstřik a moje dlouhodobá průměrná spotřeba od 105 000 do 195 000 km (kdy s tímto vozem jezdím a vedu si statistiku) je 6,54 l/100 km. I Škoda Felicia 1.6 MPi a Opel Zafira 1,6, se kterými mám možnost jezdit tratě cca 50 - 400 km mají spotřebu minimálně o 1 l/100km vyšší. Výfukové potrubí je dle mého názoru provedeno velice dobře, protože jeho díly jsou spojeny pružně pomocí přírub s grafitovou výstelkou, která tvoří kulový kloub a nepřenáší se tak vibrace a síly po celém systému. Na mém vozu není problém tyto spoje bez problému povolit klíčem. Zkuste si něco podobného třeba na stejně staré Škodovce. Jinak jsem zatím nenarazil na automobil této třídy, který by tak jako Honda měl vnitřní vestavbu zadního tlumiče výfuku komplet z nerezavějící oceli.
Už teď vím, že se jednou budu s tímto autem a jeho skvělými jízdními vlastnostmi velice těžko loučit.