Komunikace se zákazníky
Je to fakt co v článku uvádíte, nelze dodavatele volit jen na základě cen. Pro mě je celkem rozhodujícím pilířem také komunikace a v tomhle směru mě přesvědčili Xenergie. Řešil jsem svou smlouvu, kterou jsem během přestavby kanceláře někam založil s fakturami a už ji nenašel (časem se určitě někde objeví, až bude nejmíň potřebná). Psal jsem jim meila se svým problémem a že bych od nich potřeboval vystavit kopii smlouvy a rovnou jestli by mi i nesdělili kdy mám její expirační datum. Samozřejmě nemám záměr nic měnit, jen chci mít ponětí, kdy s nimi případně budu moci jednat o vylepšení cenových podmínek na další léta. Vše celkem intenzivně řešili a kopii mi zaslali poštou, datum platnosti sdělili přímo do emailu. Takže v tomto směru jsem byl z jejich přístupu potěšen.
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
38
(38)
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50