Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K.. Výpis příspěvků 101 až 150 (263)


Téma: Akcie ZENTIVA
určitě přečíst (14) 03.12.07 02:07  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (116034)

Koho zajímají grafy

Tak tady jeden mám Zentivy:

http://ts.nazory.cz/img/zentiva.gif

Řákal jsem si, že kolem cca 820 Kč by už mohla být zajímavá na nákup (dno z června 2006), no ale zatím tam nedošla. Pro laika a ostatní, kteří v Zentivě jsou - pořád je to o držku, vpravo nahoře (denní graf) vidíte už poměrně silnou přeprodanost, dokonce i zelená kolečka, které mi řeknou, kdy už toho maj prodejci plné gatě tam jsou, ale nějak pořád nevidím charakteristické známky skutečného dna. V trendu těch zelených koleček může být hafo než se cena skutečně otočí. To co tu Zentiva předvádí, je zatím jenom klasický bounce (odraz) od hladiny, kterou nějaký velký hráč považuje za dobrou nákupku (ani se nedivím, 900 Kč je Fibo retracement). To je ale asi tak vše. Longaři doporučuju praktikovat woodoo za to, aby se cena přehoupla nad 1000 Kč. Pod tím je to pořád o držku, přestože akcie ztratila už téměř 50%. Pokud se vám přeci jenom podaří přehópnout 1000 Kč, čeká vás velmi pravděpodobně silný odpor až na 1160 Kč.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 29.11.07 23:27  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (116034)

DJI prorazi hranici 13300!!!!!

Jo jo Jardo, pravdu díš, já stál se stop sell příkazem na 94.425 protože se mi rýsoval short signál, ale pak jsem to zrušil, protože nemám rád ty šílenosti pár sekund těsně po výsledcích. Slipy jako kráva a člověk aby reagoval na vývoj se sekundovým zpožděním :-)) Ale sledovali jsme to oba a bylo fajn vidět (opět), jak se trh často připravuje už předem na daný směr, který pak skutečně nastane. No 4 doláče za pár desítek minut by bylo a to je sakra deal. Pamatuješ jak jsme často zírali na grafy, jaké krásné signály dávaly a dávají těsně přes nějakými důležitými makry (HDP, nonfarm payrolls atd.). Teď opět a zase se mi potvrdilo, jaké skvělé predikce z tebe na ropě padají.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.10.07 11:36  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (116034)

amíci zase blbnou

Satane, hledal jsem ho a našel:

http://www.startedbyamouse.com/graphics/PlutoPhone.jpg

Pěkný kousek, se divím, že ten AAPL nespadl o 40%

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 15.09.07 00:42  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (116034)

to Myk - adresa

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 15.09.07 00:42  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (116034)

to Myk

Ahoj Myku, jestli chceš juknout na grafy a komentář k ropě, hodil jsem to na nějaký blogovací web. Ale neumím s tím moc pracovat, mám dojem, že jsou ty obrázky nějaké malé. Snad přijdu na to, jak to zvětšit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ZENTIVA
spíše nečíst (2) 07.08.07 13:27  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (41311)

nežentě to tak nahoru

Kup si 30" LCD, má je už kromě Dellu a Applu i HP a Samsung a jsou kolem 30.000 Kč. Jakékoliv jiné monitory pak už budou prťavé :-))) Kromě toho si nebudeš ničit krční páteř, protože budeš pořád kroutit hlavou abys dohlédl z jednoho rohu do druhého :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.11.05 01:18  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (41311)

JJ

Začal jsem obchodovat na CME, tak to kurňa musí být poznat ne? :-D
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 21.10.05 00:06  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

jeste k ta

Koukám že si taky hraješ v US :-) No já bych jenom doplnil, že se dokonce dá často určit i přesné dno na tick až dva (např. na ER2 je to 0.1 bodu, tedy 10 USD na kontrakt) a stejně tak se dá určit s přesností na několik sekund, max. málo minut price action a její směr. Tyhle vychytávky jdou nejlépe na tickových grafech, případně minutových, ale tak do 5min, na delších grafech už je to dost divočina.

Pak by moje hlášky ale vypadaly asi takto (na tickových grafech):

15:45 short, 15:47 cover, 15:50 buy, 15:50 SAR 15:51 cover, zisk neboz ztráta 3 body :-) No a takhle celý den, i tak se dá obchodovat, když na to máš žaludek :-) Nejlepší hráči jsou schopní udělat na denním pohybu v rozmezí cca 2 bodů kolem 30 bodů. To bych taky rád jednou uměl :-) Připomínám, že 1 bod je 100 USD zisk nebo ztráta na kontrakt, na 1 kontrakt potřebujete cca 2000 USD kapitálu (pokud jste sebevrazi, můžete teoreticky s 10.000 USD kapitálu jít na trh s 5 kontrakty). Pak jsou pro vás 3 body zisku 1500 USD, tj. 15% zhodnocení za den. Nicméně tohle krytí nikomu nedoporučuju, protože 3 body ztráta a máte margin call :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 14.10.05 22:45  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

v pondeli up

:-))) Jseš lepší než Dower, fakt :-))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.10.05 11:21  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

JJ TA

Bodejď by vám TA vydávala signály, když používáte takové nesmysly. Já teda nechápu, jak byste z těch grafů, co tu prezentujete, mohl něco vyčíst.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 13.10.05 10:59  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

TA

No vidíš a já díky TA vesele obchoduju futures na CME a NYMEX. Nedokážu si představit, že bych se bez TA obešel.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.09.05 22:03  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

když už tak už

No jestli máš pevné nervy a dlouhé prahcy, tak to asi dobrá příležitost může být. Z technického hlediska ano, ale soudě podle vývoje kurzu bych tipnul, že asi nebudou zrovna moc daleko od krachu ne? :-))) Hladina 1 USD by měl být silný support, navíc je akcie hodně přeprodaná. Jenomže - chybí kupci a to na hladině, kde bych je silně očekával, to nevypadá dobře. A myslet si, že když to bylo za 70 USD, že se to tam může zase vrátit, je dost bláhové.. Spekuloval bych jenom čistě na bounce podpořený velkými objemy, kdyby se tomu náhodou chtělo až na 5 USD, tak to bych jásal až do stropu. Reálnější může být 2.8 USD pokud si nasadím růžové brýle a budu se modlit za nějaké povzbudivé zprávy. V tuhle chvíli bych do té akcie ale rozhodně nelezl. Jen bych sledoval, co udělá hladina 1USD.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.09.05 15:22  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

když už tak už

Většina burz začíná 15:30 našeho času a končí obvykle 22:30, resp. 22:15, nicméně některé komodity, indexy se obchodují i v dalších hodinách, ropa se obchoduje v jiných hodinách atd. Takže záleží. Akciové trhy (NYSE a NASDAQ) jedou od 15:30 do 22:00 (9:30 - 16:00 jejich času), od 14:00 (8:00) jede tzv. premarket, do 02:00 (20:00) jede tzv. postmarket.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.08.05 17:06  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Tak tomu říkám obchod

To je sumička, která se už blíží HDP USA ne? :-))) To jsem nevěděl, že jsou ty satelity tak výnosný obchod, rád bych věděl, jak budou takový nákup financovat :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 25.08.05 23:20  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Fagan

Cha chá, teď jsem se fakt zasmál :-)))) Ale jóó třeba ti po famózním úspěchu v kauze Temelín, kdy se mu podařilo elektrárnu zcela zničit a všem občanům v okruhu 150 km pomohl vysoudit 200 miliard náhrad, půjde helpnout i tady do Rádia :-)))) Fakt dobrý !!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 25.08.05 23:18  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

dividendy

Nárok na dividendu není podmíněn účastí na valné hromadě, ale vlastnictvím cenných papírů. Nevím ale, co děláš zrovna tady na CRADI. Jestli tu čekáš na dividendy, tak se dočkáš až na svatého nikdejše.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 25.08.05 08:41  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Dohoda SMA a Bivi?

Petře, podepisuji v plném rozsahu. Mě vždycky fascinuje, jak je všechno co dělá někdo jiný "naše věc". Pak přijde rána jako je žaloba na 15 milionů a pak už to je "jejich věc". Ne všichni jsou stejní, samozřejmě, ale když se "začíná dařit", podávají se žaloby, kauza se medializuje apod., tak je plno zájemců, kteří by se rádi "přidali" pokud možno zadara nebo s nějakým malým bakšišem aby jim neutekla smetana. Členové SMA jsou borci, kteří nastavili svojí kůži v boji proti titánovi a každý jim fandí.

Pak když se "nic neděje", karty se obrátily a je vidět, že v tomhle státě se v podobných kauzách prostě spravedlnost nenosí, a že by třeba taky mohl být průser a SMA a její členové budou muset zaplatit šílené prachy, tak už jsou to zřejmě ...íci, kteří se s majorem dohodli a na ostatní se vykašlali. Vážení, kolik z vás tady napsalo "oni na vás podali žalobu na 15 miliónů? Jdu vám pomoct, mám právníky a v případě potřeby se na tom budu podílet"???? Zmohli jste se akorát na konstatování, že to je od majora sviňárna, což je sice pravda, ale to nikoho zajímat nebude. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 24.08.05 09:00  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

školeni Traders

Ty jseš fakt typický příklad někoho, kdo zřejmě díky špatné interpretaci Ta přišel o dost peněz. Pro ty ostatní posílám to co mluví samo za sebe - obrázek obchodů, které udělal obchodní systém založený čistě na TA bez jediného zásahu člověka. Modr přerušovaná čára označuje ziskové obchody, červená přerušovaná čára ztrátové obchody.

http://serverz3.natur.cuni.cz/ta/primitiv.gif

Jak může být TA o ničem????

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 24.08.05 08:51  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

školeni Traders

JJ, tak nějak to je, i když znám i nechutně úspěšné hráče, kteří zajdou sem tam na nějakou konferenci nebo seminář něco "vyzradit". Nicméně vsaď boty, že klíč k úspěchu pokud ho někdo má, nevyzradí, byl by sám proti sobě. Takže se za 6 táců dozvíš, že nemáš jít proti trendu, že se dají na grafech rozeznat určité obrazce a že nemáš do obchodu naprat víc jak 10-15% portfolia. Jenomže to jsou kydy, které se dozvíš z chytrých knih taky a které tě sami o sobě obchodovat nenaučí. A už vůbec ti nezaručí úspěch.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 20.08.05 10:31  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Graf ČEZ

Samozřejmě že je to Tradestation :-) Když můžu, tak ho propaguju co to jde. Je to naprosto skvělá platforma, navíc se skvělým servisem, starají se o mě jako v bavlnce, když potřebuju poslat nějaké smlouvy do USA, tak mi přijede kurýr až k baráku a mám to zadara (oni si to samozřejmě vyberou na poplatcích :-))).Aspoň vidíš, proč jsem byl tak přesný u toho GENZu nebo co to bylo, pro někoho je TA jenom pomocník k tomu, aby zjistil co se dělo, pro mě je TA nástroj k tomu, abych věděl, co se bude dít teď :-) Včera jsem položil dva obchody ze tří přesně na desetinu bodu, zisk během pár sekund 40USD a 60 USD na kontrakt. Beru to zatím jen jako tréning, oba obchody by při důsledném dodržení TA vygenerovaly 250, resp. 400 USD na kontrakt, takhle jsem zavřel na close dalšího baru. To vidíte sami na přiložené ukázce. Trh ER2. Exit podle TA by opět přesně vyšel. Šarlatánství? Náhoda? Kdo si nedokáže připustit opak, ten by neměl dělat daytrading...http://serverz3.natur.cuni.cz/ta/obchod_ukazka.gif
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 19.08.05 23:09  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Graf ČEZ

Comodity, dík, sleduju jak vytváříš nové a nové superindikátory :-)) Pivoty je nejlepší kreslit přímo do grafu, já si je udělal např. takto:

http://serverz3.natur.cuni.cz/ta/pivoty.gif

Když si je správně naprogramuješ, tak sám vidíš, jaký je to pak pomocník, tohle je konkrétně index ES, 5 min. graf. Jelikože je market poněkud choppy, tak se kromě jiného docela hodí i některé z variant Keltnera. Uznej sám, že podle toho se obchoduje líp než s grafy brokerjetu :-)))

Hezký večer

Honza K.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 19.08.05 00:28  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

malý skromný příspěvek k Čezu

No to je hezký, jak se tady navzájem ujišťujete, že čez jenom roste, ale srovnávat současnou hladinu s dobou 65/80 Kč, to je jako srovnávat hrušky a jablka. Obojí je sice ovoce, ale chutná jinak. Vypadá to, že tu budu skoro jediný, kdo není tak nadšený. Myslím, že budete moct být spokojení, pokud čez přejde do postranní fáze nebo jak se tomu česky říká (sideways) bez výraznější korekce. Jsou prázdniny, tak je to pravděpodobnější než jindy. Jestli přijdou velké objemy a cena se vám udrží, bude to nadále pozitivní tak jako doposud. Ale nevím, jestli je pořád tolik kupců jako v minulosti, aby to na supportech podrželi... Do pozice bych teď nešel, pokud bych byl v dlouhodobé pozici, zakmnul bych část zisků. Prudší růst za malých objemů velmi brzy přiláká hodně velkých prodejců, kteří nakupovali na hladinách do a kolem 400. Já bych teda na hladinách kolem 600 prodával o 106. A pokud bych teď neviděl, že se longaři opět snaží, začal bych sypat část PF v těchto dnech s tím, že další nákup pod 500 na cca 485 Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 18.08.05 09:53  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Mám tady v manuálu pro obchodování jednu poučku

Já znám taky jednu: Když potřebuje silný hráč vyprodat, vypustí jednu pozitivní zprávu za druhou. Slabé ruce nakoupí a silné ruce pustí :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 17.08.05 10:23  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

V reálném grafu ropy teď ropa klesá

Ty máš i nějaké imaginární grafy? Sem s nimi :-) Jinak já nevídím klesání, ale naopak stoupání :-) Záleží, v jakém horizontu to sleduješ... Korekci pod 63 USD vidím jako velmi nepravděpodobnou, zatím je trend jasný.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 15.08.05 13:27  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

tak mám koupit a nebo počkat prosím help

Já bych dneska nekupoval. A s přístupem "počkat jestli to trochu nepadne" bych už dneska nenakupoval vůbec :-) Tady ty cílovky 666 (tu bych považoval ještě za reálnou), 1111 apod., to musí být skutečně záhul nekoupit, ale už jsem to tady psal - žádná akcie neroste do nebe a čez nebude výjimkou. Poslední dobou se množí nějak podezřele dobrých zpráv a to je neklamné znamení, že silní hráči začnou s výprodejem. Toť můj laický názor. Z pohledu TA to na nákup taky moc zrovna není... Pro dlouhodobé hráče spíš na držení a krátkodobé hráče už velmi brzy sell...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 14.08.05 00:03  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

důvěryhodný zdroj

No to je opravdu zajímavá předpověď :-) Oscilátory ti ukazujou pád, ale přesto předpovídáš ještě velký vzestup do konce roku... Nebude to náhodou tím, že velká část oscilátorů jsou v silném trendu téměř na nic? Já osobně bych pro dlouhodobější předpověď koukal na weekly a monthly grafy a hledal divergence, osvědčují se objemové divergence, případně MACD/price divergence. Ale jsou užitečné i některé další, konfirmací není nikdy dost že? :-) Objemy a chart patterns jsou na těchto grafech obvykle klíčové a značně validní.Pak tam máš předpověď na pondělí, ta už byla asi z intraday nebom max. daily grafů že? Moc to teď nesleduju, byl jsem na dovolené, ale můj tip je stále stejný jako byl před cca 14 dny - ČEZ si půjde otestovat cca 560 Kč. Pak už bych ale stál v pozoru a rozhodně bych tolik nechlastal, jak to dělá Pijack, abych se trefil na klávesnici.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 29.07.05 22:15  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

to Cezwomen

Poplatky tam mají uvedené, jinak se do určitého počtu obchodů platí měsíčně cca 100 USD. Pak se platí za různá data, která si chceš objednat (NASDAQ, LII, CME, CBOT apod.) podle toho, co chceš obchodovat, to už je na tobě, ale není to drahé, max do desítek USD. Není to nejlevnější platforma, ale je úplně super. Od září snižují nároky na odpuštění 100 USD poplatku a bude to dostupné i pro menší hráče. Už jsem si na to tak zvykl, že mi všechno ostatní připadá horší :-) Ale kdoví, třeba něco lepšího existuje. Na co je ale tahle platforma šitá, jsou strategie. Tam je king a o to jde ne? :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 29.07.05 19:15  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

VH Jihočeská energetika?

Tak tos ty jo? :-)) Ty jseš teda fakt zjev :-) No tak to platí moje poslední věta. Já volím jemnější cestičky, např. via senát, ale to je stejnak naprd, protože posranci si přehlasují téměř co chtějí... Pod ty doživotní tresty se podepisuju a šetřím už na sudlice a kopí, někde u Příbrami je maník, co dělá pěkné repliky, tak jich nechám udělat tak stovku, abych byl připravený až zavelíš do boje :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 29.07.05 09:08  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

to Cezwomen

Aha, já to pochopil tak, že zadarmo je ten trial, a když si zaplatíš, tak je to ten full. Mít data za 10 dní, to bych se teda bál obchodovat :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 28.07.05 16:02  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

to Cezwomen

Cože, když jim zaplatíš, tak máš data 10 dnů zpět? To já v Tradestation neřeším, mám data na desítky let dozadu a to i na intradenní bázi. Např. namátkou Coca-Cola, intradenní data od roku 1991, daily data od r. 1968...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 28.07.05 10:29  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

to Cezwomen

Sice nejsem cezwomen, ale jelikož obchoduju US trhy, tak velmi rád budu propagovat platformu, kteoru používám - http://www.tradestation.com. Flash demo, o čem to zhruba je, je tady: http://www.tradestation.com/demo/player.asp
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 28.07.05 10:03  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Nemáte někdo aktuální TA?

Ne, díky, intraday nepotřebuju. Díky za ty grafy, neměl bys ten weekly a daily (dlouhodobý) taky svícnový? Lépe se v tom orientuje. Prozatím jak na to koukám, tak vidím dlouhodobě skutečně velmi silnou akcii, doporučuji ti comodity vyzkoušet spíše logaritmickou stupnici, budou se ti lépe kreslit trendlines :-) Nicméně - nic neroste do nebe hráči, kteří investují na týden a rádi akcie točí, by měli mít oči nalepené na monitoru. škoda že si nemůžu otestovat svoje indikátory, takže jen s vědomím značné nejistoty si troufnu odhadnout, že ČEZ se pokusí dobýt kótu +- 560 Kč, nicméně tam už je pravděpodobný minimálně retrace. Dnešní závěr hodně napoví. Od dnešní ceny do cca 560 lze totiž očekávat profit taking velkých hráčů, kteří nakupovali do cca 430 Kč. Rozhodně bych bedlivě sledoval objemy, pokud při korekcích budou malé, je to pozitivní a ještě je pravděpodobný jeden výtah nahoru, pokud bude profit taking silný a jako že se dá očekávat (s vyšším zapojením shortů), tak si to tu asi docela užijete. Jelikož je akcie skutečně silná, jsou ještě pravděpodobné dva scénáře - jeden divoký - výtah na pijackových 666 :-) a jeden řekněme pozitivní - přechod na mírnější trendový kanál, nicméně nadále růstový.

Tak jsem se zavděčil všem - prudký růst, mírný růst, pokles a prudký pokles. Snad jsem na nic nezapomněl :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 27.07.05 13:54  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Nemáte někdo aktuální TA?

Neměl bys tam prosím ještě daily graf tak na rok zpátky s objemy? A weekly graf to umí taky? Díky. Jinak je vám doufám jasné, že žádný růst netrvá věčně, ani na čezu :-) Ale vy tady stejně obchodujete na rok dopředu, tak je to jedno :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.07.05 13:22  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Nemáte někdo aktuální TA?

Ještě pro tebe comodity, když se zřejmě zajímáš o TA. V grafu ČEZu se dá číst jako v otevřené knize. To že volíš candlesticky, je dobře, já je používám taky, protože se mi v nich nejlépe orientuje. Hodně ti řeknou objemy a když už chceš používat nějaký indikátor, tak já osobně spíš než bollingera používám Keltner channel. Už tohle ti na daily grafech stačí k tomu, aby jsi s velkou pravděpodobností odhadl další vývoj. Mám ještě jeden svůj indikátor, který používám. Nicméně RSI, Momentum, P.SAR a jiné v podstatě vůbec neznám, MACD jsem už v podstatě taky opustil :-) Tedy to, co tady dower a jiní tak masivně propagují a používají. SMA nebo EMA používám jenom výjimečně a v určitých fázích trhu, když si nejsem jistý, hodně systémů je na SMA založena a tak je dobré se podívat, jak se budou chovat :-)) Odhad GENZu samozřejmě nebyl na základě daily grafů, ale intraday. Používám několik časových řad, nejlepší jsou 1min, 2min, 5min, 10 min a 30 min. V intraday ti nebude stačit klasické volume, je dobré vidět, zda jsou v převaze upticks nebo downticks.

Problém je v tom, že tady v čechách asi nebudeš mít dostatek podkladových dat pro intraday, takže bych si tu netroufl takhle obchodovat. US trhy jsou už jiné kafe, každý obchod se ihned projeví v grafech, takže máš TA skutečně online a proto můžeš dosáhnout poměrně přesných krátkodobých předpovědí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 27.07.05 13:02  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Nemáte někdo aktuální TA?

Jo, to je přesně ono, hodím si to do oblíbených, díky :-) Kafe, díky za nabídku taky, ale tohle bohatě stačí. Comodity, ty z toho Genzu nespíš ne? :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 27.07.05 10:39  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Nemáte někdo aktuální TA?

Prosím toho dobrodince, co zveřejňoval na svých stránkách TA pro české bluechips, jestli by mi sem nehodil link na aktuální grafy. Já ten link někam zabordelil a historii jsem si smazal... Dík. Oldase tím nemyslím, ten má zřejmě dovolenou :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.07.05 17:06  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Přesné obchodní signály

To máš pravdu, Pijack používá 12KN, já používal 1/2LRM, to je speciální indikátor, v překladu 1/2 litru ranní moči. Podle toho jestli čúráš ráno doleva nebo doprava, podle toho půjdou pak ten den akcie. Doleva - půjde to dolů, doprava si domyslíš :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.07.05 11:51  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Daně - was soll das bedeuten? Fur Hans K

Jak to je tedy správně?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.07.05 11:30  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

USA přesné obchodní signály

koukal jsem na ten Web, to je docela dobrej típek. Jede na daily bázi a jeho equity curve vypadá jak zuby na pile. Tomu bych nesvěřil ani floka. Zřejmě ani nepoužívá stopy a jde často do dost rizikovýh obchodů bez jištění. Např. 4.3. šel long do ATI, což svědčí o tom, že obchoduje určité patterns, v tomto případě viděl na grafu flag a sázel na to, že zavře na 28 USD. Jenomže flag nebyl validní a ani nemohl být. Druhý den to musel zavřít o 7% níže. To toho za ty 3 roky, co to denně sledoval, moc nepochytil :-) Prostě spoléhá na to, že když mu vujde jeden z 5 flagů, tak mu to vynahradí ztráty.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 25.07.05 10:48  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

USA přesné obchodní signály

Hele comodity, záleží na tom, jestli jim věříš. A taky na jaké bázi jsou ty signály generovány. Pokud by mělo jít o intraday obchodování, tak od toho dám ruce pryč. Jinak to mají dobře vymyšlené :-) Jsme omezeni 1000 uživateli, tak rychle než bude pozdě :-)))) To může být pro ně dobrý vejvar podobně jako ty spamy co mi chodí do mailu, abych koupil nějakou akcii za 0.0001 USD :-) Oni si nakoupí, pak vydají signál k nákupu a jejich 1000 uživatelů jim hezky vyžene cenu o 50 až 100% nahoru. Pak jim to tam hezky nasypou a vydají signál k prodeji. Vznikne to, čemu se říká pop and drop. Viděl jsem to snad stokrát. No a pak se ještě pochlubí svými výsledky, jak jsou dobří :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.07.05 10:43  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Daně

Tak to jsi nějaký účetní mág :-) To jako vyrobíš pomocí shortů v kolonce kde se uvádí §8 ztrátu, ale zisk, který ve skutečnosti máš, pak zdaníš spolu s ostatními příjmy? To už je lepší to zdanit těma 25% ne nebo kolik to je? Nebo jseš i s těmi shorty v 15% sazbě? :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.07.05 10:09  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Daně

Díky Kjů, možná jsem si ce pardál, ale na trhu zahraničních derivátů jsem nováček :-) Ono když si to studuješ, zjistíš, že bys třeba i mohl uniknout daním, jenomže. Jenomže... Pravdu má vždycky náčelník, tedy finančák a běž s ním k soudu že? Já jen, že futures nejsou cenné papíry, ale deriváty přičemž můj názor má oporu i v ZPKT - viz §3, odst. 1, 2 a 3 (http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/hs.xsl/kapitalovy_trh_1576.html?year=PRESENT). Futures jsou podle mě definovány v odst. 3, písm. e)

Jenomže ZDP (http://business.center.cz/business/pravo/zakony/dprij/cast1.aspx) o derivátech vůbec nemluví, pouze (kromě jiného) o výnosech z držby cenných papírů. Takže bych se lehce mohl domnívat, že zisky z obchodování s futures nejsou příjmy z kapitálového majetku podle §8. Jak je mám tedy danit že? :-)))

No a pokud už budu muset řešit daně, tak budu muset nějak řešit i shorty. Taky v tom nemám jasno, nicméně mi připadá logická následující úvaha: pokud mám dle ZDP danit příjmy z držby CP, pak tedy daním pouze příjmy které jsou důsledkem toho, že tyto CP nabydu nebo se jich zbavím (kromě dividend). Pokud dělám short, tak si půjčím CP a prodám je na trhu za cenu, za kterou je půjčuju. Čili půjčím za x, prodám za x - zisk 0. Po určité době nakoupím stejný počet na trhu a vrátím je. Čili nakoupím za x, vrátím za x - zisk opět 0. Nicméně předpokládám, že tento výklad není asi zrovna ten, který by měli ve svých metodických pokynem i na MFČR že :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 24.07.05 23:39  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

jsem oslík se svěšenejma ušima

Málo piješ :-)) Tož naléj si, porozumíš :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.05 23:37  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Daně

Kjů, co když obchoduješ futures na US trzích? Je to cenný papír nebo ne? Dále pak je short držba cenných papírů nebo ne? Pozná finančák, když mu dáš denní přehled obchodů, že nákup CP za třeba 600 a prodej za 650 není ztráta 50, ale naopak zisk 50? :-)) Tohle by např. mě zajímalo víc než vložený text zákona :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.07.05 11:42  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Ale co teď

O jaké prestiži to mluvíš? To co si chtějí zachovat, není prestiž, protože tu žádnou nemají, ale prachy, protože o ty tu jde. Pak dlouho nic a pak je otočka zpět k prachům.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.07.05 11:22  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Patria obvolává klienty svinstvo a kdo kupuje? Podnět pro KCP!

To jsem se zase jednou zasmál :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 20.07.05 10:41  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Smutné ale pravdivé

Teda chlapi, tohle jsem nečekal ani já. Že udělají sviňárnu a cena odkopu bude nízká, to jsem si byl v podstatě jistej, ale že půjdou takhle nízko, to jsem teda nečekal. Xenone, docela překvápko že? Vlastně bych měl mít radost, že došlo na má slova, když jsme se tady o tom bavili, ale radost nemám, protože se vlastně vůbec nic k lepšímu nezměnilo. Takže se smiřte s tím, že odkupka bude v rozmezí 120 - cca 130 Kč. Od PKN je toto jenom tah, aby po zvýšení na 120 mohli vykřikovat před KCP "vždyť jsme to zvýšili o 20%". Pro KCP to určitě pak už bude přijatelné. Viz ISPAT - 440 neprošlo, tak tam nahodili 550 a už to bylo OK.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 19.07.05 09:29  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

prosím o radu

Moc šancí se bránit nemáš, ale doporučil bych zorganizovat 3. pražskou defenestraci, budeš se divit, kolik lidí by tě přišlo podpořit se sudlicema, vidlema, sekerama apod. nástroji :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 18.07.05 09:35  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Tak americky akcie

TA se se svými metodami nechytá jen expost. Ona neříká pouze to, co se dělo v minulosti, ale naopak ti taky řekne co se stane s jakou pravděpodobností v budoucnosti. Samozřejmě vždy vstupují prvky nejistoty, které nelze predikovat, ale s těma vždy počítáš. V tom případě samozřejmě souhlasím, že je TA může jenom ex-post zaznamenat. Je jasné, že když TA zavelí do pozice, tak tam strategie nenarve všechno co máš a ještě bez jištění stopem. To by v případě třeba útoku na nějaké ropné pole byla sebevražda :-))Co se týče výpadků apod., i to se dá jistit, samozřejmě ne 100%, ale dají se řešit i situace, kdy spadne program nebo vypadne připojení k síti. Je to jen otázka peněz.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 18.07.05 09:07  Honza K. Jméno 'Honza K.' používá stále stejný uživatel  (75353)

Tak americky akcie

TA se se svými metodami nechytá jen expost. Ona neříká pouze to, co se dělo v minulosti, ale naopak ti taky řekne co se stane s jakou pravděpodobností v budoucnosti. Samozřejmě vždy vstupují prvky nejistoty, které nelze predikovat, ale s těma vždy počítáš. V tom případě samozřejmě souhlasím, že je TA může jenom ex-post zaznamenat. Je jasné, že když TA zavelí do pozice, tak tam strategie nenarve všechno co máš a ještě bez jištění stopem. To by v případě třeba útoku na nějaké ropné pole byla sebevražda :-))

Co se týče výpadků apod., i to se dá jistit, samozřejmě ne 100%, ale dají se řešit i situace, kdy spadne program nebo vypadne připojení k síti. Je to jen otázka peněz.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  679.00  -0.15% 
 ČEZ  940.50  +0.05% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 094.50  +0.78% 
 GEN DIGITAL  547.00  -0.55% 
 GEVORKYAN  252.00  -2.33% 
 KOFOLA CS  301.00  +1.01% 
 KOMERČNÍ BANKA  774.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 460.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.00  -2.22% 
 PILULKA LÉKÁRNY  135.00  -0.74% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  -1.10% 
 VIG  715.00  +0.42% 
Komodity online
 Ropa 85.59 USD 20.06   
 Zlato 2358.42 USD 20.06   
 Stříbro 30.68 USD 20.06   
 Káva 229.35 USD 20.06   
 Cukr 18.94 USD 20.06   
 Bavlna 72.76 USD 20.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.