Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kaibab









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kaibab. Výpis příspěvků 151 až 200 (288)


přečíst (0) 23.10.05 13:17  Kaibab  (14980)

Tak nám Patria doporučuje nakupovat.

Souhlasím. Je třeba myslet dopředu, a to, pokud možno, mozkem. Až pak mohou případně přijít ke slovu jiné orgány (třeba oči oslepené reklamou - abych byl slušný). :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 23.10.05 11:34  Kaibab  (14980)

Tak nám Patria doporučuje nakupovat.

Perierem zmíněný přístup je jedním extrémem při řešení problému stanovení si poměru investice/spotřeba. Tím druhým extrémem je maximální spotřeba až na hranici vlastních schopností splácet úvěry (odhlédnu od zlodějů, lupičů, některých klientů "polistopadových" bank apod.).

Někdy sice i spotřeba může být dobrou investicí (např. nemovitosti, umění, vzdělání atd.), ale to auto to asi nebude.

Myslím, že jde o to mít k tomu problému "ekonomický" přístup. Např. někteří moji známí prodali akcie z kupónové privatizace tak rychle, jak jen to šlo (samozřejmě za babku) a dlouho se mi smáli, že je držím, s tím, že oni si aspoň něco užili, koupili atd. Když jsem jim nedávno zahlásil výši některých vypořádání (a to i navzdory veškerému banánistánu v ČR - normálně by ty sumy byly daleko vyšší), tak sklapli.

Prostě: peníze samy o sobě nemají žádnou "cenu", ale někdo nezná "cenu" peněz a ani se ji poznat nesnaží.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.10.05 22:39  Kaibab  (14980)

Nějak to tu usnulo

Tudy cesta asi nevede. TO nemá s žalobou na přezkoumání (a dorovnání) nic společného (určitě ji nenahrazuje). Velmi, opravdu velmi hypoteticky si sice dokážu představit, že by policie nevydala usnesení o odložení věci, a že by došlo k podání obžaloby, a že by tedy soud v trestním řízení řešil otázku, zda byl či nebyl spáchán tr. čin a v rámci případného tzv. adhezního řízení i otázku náhrady škody pro minoritáře, ale v kladný výsledek nevěřím ani trochu. Pokud Ti tato karta nevyjde a nebudeš mít v záloze včas podanou žalobu u civilního soudu na přezkoumání (a navíc trestní řízení bude skoro určitě trvat podstatně déle než řízení o civilní žalobě), vše definitivně končí.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.05 15:37  Kaibab  (66003)

Výpravčímu

Ne, ještě nepískej. Ještě nemám peníze u brokera.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.05 15:07  Kaibab  (66003)

Haló halóó

Tipnul bych si, že až to praskne (což nemusí být v nejbližších obchodních hodinách), tak 3400,- uděláme bleskově - vytvoří se tak formace obrácené head and shoulders a pak růst zvolní, ale zůstane. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.05 13:55  Kaibab  (66003)

Haló halóó

Taky se hlásím. Vážený průměr 2825,-. Pod to, co napsal pytlák se můžu jen podepsat. Ach jo, když si představím všechny ty chechtáky, za které jsem teď mohl znovu nakupovat, a ten ten katapult nahoru , co dříve ši později přijde ... :-(
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.05 12:37  Kaibab  (66003)

DNO

A právě na Šortících, resp. jejich "lakotě", bude dost záležet nejbližší vývoj. Čím později se většina z nich rozhodne realizovat zisky, tím déle budou mít MM volnou ruku .....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.10.05 12:17  Kaibab  (66003)

pořadí témat

A ještě jednou. :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 13.10.05 12:17  Kaibab  (66003)

pořadí témat

Je třeba se posunout v pořadí diskusních témat výše. Špatně se to hledá.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.05 12:14  Kaibab  (66003)

Nějak to tu usnulo

Vypadá to tak, že 7. listopadu 2005 je poslední den, kdy lze podat žalobu na přezkoumání almužny. Nikdo už nechce zveřejnit své názory k této problematice?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.05 10:57  Kaibab  (66003)

dnes jsem si ještě nezakoupil KÁ BÉ

Před fičákem jsem se uchýlil na venkov. Počasí bylo krásné, houby rostly.... Pomalu začínám shromažďovat peníze na další nákupy. Ale pozor! Tlouštíci se sem ještě nějakou chvilku nepohrnou (minimálně do prvního průsaku výsledků). MM mají po těch výprodejích akcií plné sklady (já, bohužel, také) a na čem jiném by měli momentálně vydělávat, než na průstřelech euforicky nabraných marginů? Že KÁ BÉ do jara ty alespoň 4000 udělá, o tom nepochybuji. Ale rozjezd je zatím ve hvězdách.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.10.05 13:12  Kaibab  (66003)

missed chance

No jo. Nezbývá mi než uznat vítěztví všech škarohlídů. Toto jsem neočekával ani v tom nejhorším snu, a zvláště na podzim ne. Kvůli tomuto už by se vyplatilo i soudruhu Sobotkovi přispět. A mohl jsem vydělat dvakrát. Prostě nevyužitá příležitost, která zamrzí. Ale s nákupy (hlavně na margin) bych byl zatím opatrný.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.10.05 18:33  Kaibab  (14980)

tlouštíci

Ty tlouštíky moc nechápu. Podle mého názoru +- ONI vytáhli kurzy nahoru a určitě ONI je zase shazují dolů. Myslím, že značná část z nich vydělala hodně málo (pokud vůbec něco), takže na nějakou realizaci jejich "tučných zisků" nevěřím. Můžete mi to někdo znalý vysvětlit?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.10.05 10:10  Kaibab  (14980)

Klídek

Tak. 10 hodin pryč, plašani pryč. Tak chladný rozum do hrsti a jedem. Přeci si nebudeme kazit 200-denní průměr. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.10.05 10:02  Kaibab  (14980)

modlete se

to ...

Tady nekdo zrejme nevydrzel napeti situace (bez ohledu na pozici) a hlasi nam tu obsah svych kalhot. A jeste se tomu smeje.

Bohuzel, i takove prispevky tu musime strpet.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.10.05 12:53  Kaibab  (66003)

Bizon

Jeden statný bizon se nechal zmást manévry vlčí smečky, anebo si myslí, že mu jinde pokvete lepší pšenka. Až ho vlci konečně sežerou, stádo se vydá dále na sever.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 13:34  Kaibab  (82059)

generálové

Legrační je, jak jsme každý v průběhu "nadějně vyhlížející šarvátečky" (schválně nechci psát "po bitvě") hned generálem. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.10.05 09:46  Kaibab  (82059)

Nakoupeno

to rakeťák Tak těch 3620 už je splněno. Uvidíme, zda i zbytek Tvé předpovědi vyjde. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 26.09.05 20:26  Kaibab  (14980)

Zklidnit hormon

Nesouhlasím. Názory autorem prezentované svědčí o tom, za koho asi ve své funkci "kopal a kope",a tak trochu i mohou vysvětlovat některé události na naší burze. Anebo se jedná o "kozla zahradníkem".

Stručně:

- Teze o minoritářích-vyděračích nebohých majorit je nesmysl. Pokud by řádně fungovala právní oddělení společností (a zřejmě i soudy) a majoritáři se chovali férově, asi by oni "greenmailisté" brzy splakali nad výdělkem.

- Tržní cena akcie (ani nějaké vážené průměry apod.) vůbec nemusí odrážet její reálnou hodnotu. Naopak často bude ovlivněna spíše psychologickými faktory. Pak majorovi stačí, počkat si na období poklesu, přiživit ho (nebo i způsobit) svým chováním, a následně akcie vyvlastnit "za babku". Investor oproti dikovi je pak na tom mnohem hůře - například si akcie pořídil na trhu (třeba i na margin), když pospěl k názoru o jejich fundamentálním potenciálu vyšším než současná tržní cena, může se i krátkodobě mýlit, třeba i dlouhodoběji - ale squeeze-out za směšnou cenu mu nedává šanci, aby se časem jeho prognóza o hodnotě akcie potvrdila, ta je šmahem vyvrácena jednostranným úkonem majora. Dikovi jenom unikne část zisku za "investovaných" 1.000,- Kč.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 14:36  Kaibab  (14980)

Malujete si to hezky

to rakeťák Pokud se Ti na takové úrovni podaří uzavřít šort či nastoupit, anebo oboje, budiž Ti přáno. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.09.05 11:50  Kaibab  (14980)

Tatíku to Pan ťou

to pipi

I přes svoji pozici samozřejmě zastánce protichůdných názorů (modlící se k hurikánům, teroristům apod. :-)) za žádné "nepřátele" nepovažuji. Tím spíše, že naše zdejší řeči asi s kursem moc nezahýbou. To s tatíkem je jen takové neškodné špičkování. A tříbení názorů v diskusi nám všem může jen prospět.

Já jsem se snad dostatečně poučil (no - snažím se se poučit :-)) z mé loňské nerealizace většiny zisku. (důvody jsem uváděl již někdy dříve)

Věz, že vážený průměr mojich jarně-letních nákupek je ještě nižší než ten Tvůj, a stále nemám pocit, že bych musel prodávat. Svoji strategii jesm založil tom, že tehdejší cena koby hrubě neopovídala jejímu potenciálu, a dosavadní vývoj mě zatím uspokojuje. Mohl bych se samozřejmě snažit umocnit svůj zisk vychytáváním korekcí v trendu, ale přesto, že občas se mi lokální pokles podařilo odhadnout a předpovědět, necítím se na to. Tím spíš, že bych tak navíc musel vydělávat na Sobotku a na poplatky. Tak dobrý "zatím" ještě nejsem. Kdo to dokáže, před tím nezbývá než smeknout!

Třeba Ládínek zlikviduje polovinu všech světových zásob ropy apod. a ještě se nám longařům vysmějete, ale to už je riziko podnikání a zvolené strategie. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.05 09:41  Kaibab  (14980)

Tatíku

Tatíku, tatíku. Už Ti to zase uteklo! Nebo že by ses už polepšil? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.09.05 14:15  Kaibab  (39015)

Listopad

Vyslovím zde trochu kacířskou myšlenku: Domnívám se, že MM by v současné situaci mohli chtít ojedinělým šorťákům záměrně pomoci. Nad 3700 se to nechce udržet a menší "škaluta hejbejte se" by MM mohla jen prospět - oni potřebují obchody a ne úměrně klesání počtu nabízených akcií rostoucí kurs. Čili trochu odrbat mariňáky, jak tady už někdo naznačil. (Teprve až někdy ve vzdálenější budoucnosti, až budeme blízko opravdového vrcholu, a i ti nejzatvrzelejší býci by si klidně i šortli, povodí si MM houfy šortařů.) Momentálně ale přešlapujeme mezi 3640 a 3720, čas běží a já si notuji: "Listopadový písně od května už slýchám ...." :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.09.05 15:59  Kaibab  (71620)

já jsem nakoupil

Neboj. Pokud si pár dnů či týdnů počkáš, za zisk si budeš moci koupit sklady plné paruk.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.09.05 10:58  Kaibab  (71620)

pěkně to někdo poránu vybral

Návrat na "letních" 3300? No to i kdybych připustil, že analýzy ML jsou třeba i z 80% bláboly (nebo že žádných 4663 nezaznělo), byla by to hodně optimistická šortařská vize.

Spíš bych řekl, že na hladině 3500 musí před další bílou svící dojít k náležitému přeskupení pozic. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 13.09.05 10:43  Kaibab  kaibabzavinacseznam.cz  (71620)

TO: Kaibab a první cesta

To Myk Bohužel jsem dosud nestačil kouknout na to Pl. ÚS 51/03, ale ÚS se jím jen vyhnul odpovědi na otázku, zda §220p (tehdy ve staré, "předdoležalovské", podobě) je či není protiústavní.Jinak naprosto souhlasím. V podstatě jsi konkretizoval moje slova o tom, že navrácení do předešlého stavu zřejmě není možné. Stejně by to asi maximálně skončilo ve Štrasburku nějakým peněžním vyrovnáním.Ještě k variantě č. 2: Mezi vícero komentáři k §220k odst. 5 obch. zák. (některé byly úsměvné svými názory o "zlých" šikanujících menšinových akcionářích) jsem našel i toto: "Ustanovení odst. 5 je velmi důležité jak z hlediska procesní ekonomiky, tak z hlediska zajištění stejných práv akcionářů. Poté, co bylo pravomocně rozhodnuto o základu práva, lze se v soudním řízení dovolávat jen toho, že již stanovený základ práva nebyl pro konkrétní případ aplikován správně, popř. že společnost odmítá dorovnání vyplatit. Nedostatkem ustanovení odst. 5 je, že nespojuje ze zákona do 1 řízení včechna řízení na základě žaloby podle odst. 2. Takové spojení sice může dle §112 osř provést soud, nemá však povinnost tak učinit." (autoři Štenglová, Plíva, Tomsa a kol.). Takže nejkatastrofičtější scénář, který mě napadl: X menš. akcionářů podá žaloby na dorovnání. Soudce z "nějakých" důvodů (ale jinak je spojení i pro soudce samotného evidentně výhodné) odmítne spojit žaloby do 1 řízení dle §112 osř (pokud by spojil, pak by každý akc. měl postavení tzv. samostatného společníka dle § 91 odst. 1 osř). Proti tomuto rozh. se nelze odvolat (§202 odst. 1 písm. a) osř). Pak bude probíhat x řízení o tomtéž, což je pro minority nevýhodné (v případě prohry sporu se neskládají na náklady 1 řízení, ale každý ponese svoji prohru sám; sám musí argumentovat atd.-toto by se ale asi dalo obejít vynucením si postavení vedlejšího účastníka v jiných řízeních a pak "opisovat" od bohatších minoritářů a jejich právníků). Celé se mi to ale zdá nesmyslné a logicky by mělo probíhat jen 1 řízení.Nejrozumnějším řešením se mi zdá spojit síly dohromady a podat společnou žalobu (pokud možno jedinou). Nechápu proč již toto nenavrhli ti nejvíce zainteresovaní (vzhledem k počtu kdysi vlastněných kusů akcií ČRa). Vždyť i pro ně to asi může být jen výhodné. Proto připojuji svůj e-mail pro případnou koordinaci společného postupu.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.09.05 09:29  Kaibab  (67789)

Bude to zajímavé

Podlé mého názoru cena nerostla při tom objemu až tolik (zatím) proto, že MM mají dosud dostatečné zásoby akcií.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.05 16:02  Kaibab  (37299)

Lakomci

Holt jsme všichni lakomci. Surfaři jsou namlsaní vlnobitím posledních dnů a chtěli by tu doslova jednu tsunami za druhou. My longaři zase nedáme ani akcii zadarmo. Budoucí vývoj ukáže, kdo měl lepší odhad. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.05 15:30  Kaibab  (37299)

Tak

Už to tu někdo zmínil - těch 4663 není určeno jako podzimní či zimní cílovka, ale svou váhu to má. To s těmi fondy jsem samořejmě myslel ironicky. Podle mě tyto fondy (a nejen ty pod ML) spustily ten velký jarní sešup. Možná, že i něco koupily zpázky v době největší paniky okolo 2700. Ale, myslet si, že veškeré nevelké objemy (dost často okolo 200M denně) z jara a léta obstataly prakticky jen jejich nákupy, takže teď už jen čekají na umělé zvednutí ceny a vyskladnění, a že ten dnešní objem zařizují na nákupní straně hloupí čeští drobasové, je podle mě nesmysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.05 14:58  Kaibab  (37299)

těch 4663 se mi zdá od ML

Ano, jistě. Všechny ty "obrovské" objemy po jarním pádu (hlavně v létě) bylo napakovávání jejich fondů akciemi. A ty to teď s pomocí "veskze falešného" targetu ML naházejí hloupým českým spekulantíkům. :-) Radši si nakup ať o vánocích dostojíš svému jménu. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.05 09:35  Kaibab  (37299)

Katapult

No Těbůh. Takový katapult. A bizoní kopyta víří prach. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.09.05 23:23  Kaibab  (37299)

TO: Kaibab a první cest

Tak s tím rozhodnutím ÚS jsem byl možná nachytán v nedbalkách. Mám takové matné tušení, že to bylo ve věci napadení převodu "vyvlastněného" jmění v obch. rejstříku a ÚS se rozhodnutí o meritu věci vyhnul, ale nejsem si jistý. Každopádně díky za info, zkontroluju to. Ale možná by to šlo i jinak. A když ne, tak ten Štrasburk. :-)

Nevím jak to bylo myšleno s tou latinou (taky nejsem bůhvíjaký latiník), snad ne jako výtka. Ale pro jistotu: sui generis = svého druhu, restitutio in integrum = navrácení do předešlého stavu, to je snad všechno.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.09.05 23:03  Kaibab  (37299)

Rozcestí

Stačil jsem jen nakouknout do dosti starého komentáře k osř, který mám doma. Některé názory, tam uvedené, se mi zdají přijatelné, jiné nelogické.

Určující pro postup řízení bude jeho předmět, tj. "spravedlivé" ocenění akcie ČRa pro účely "vyvlastnění". To zřejmě provede soudem určený znalec objektivně bez ohledu na to, zda akcionář A žádá 451 nebo akcionář B miliardu Kč za akcii. Po dobu řízení mohou do něj jako vedlejší účastníci vstupovat (v prekluzivní 1-leté lhůtě dle §220k odst. 4 obch. zák) či z něj vystupovat "bývalý menšinoví akcionáři ČRa". Takto by se tedy mělo časem vyvrbit, kdo co požaduje. Na rozdíl od komentáře k osř se domnívám, že vedlejší účastníci mohou činit i úkony disponující řízením (např. zpětvzetí žaloby, přijetí smíru atd.), ale jen sami za sebe.

Jenže dle §220p odst. 4 věta pátá obch. zák. mají akcionáři "právo žádat  o přezkoumání  výše vypořádání  v penězích" a dále podle §220k odst. 5 obch. zák. "soudní rozhodnutí, kterým  se akcionáři přiznává právo na dorovnání, je pro nástupnickou společnost co do základu přiznaného práva závazné i vůči ostatním akcionářům". Navíc §136 osř  říká, že "lze-li výši nároků zjistit jen s nepoměrnými obtížemi nebo nelze-li ji zjistit vůbec, určí ji soud podle své úvahy". Toto vše mě vede k závěru, že minoritáři v podstatě stačí ve včas podané žalobě tvrdit: "Je to málo (450,-). Chci víc. Ať soud s pomocí znalce určí férovou cenu." A až ji určí, bude se vztahovat na všechny bojovníky, kteří v řízení zůstali. Komplikovanější to pak ale bude s úhradou nákladů řízení, a to ať už vyhraje kdokoli. :-)

Zítra snad stihnout nabrat víc rozumu v knihovně PF UK.

Jinak, dnes jsem v HVB bank požádal almužnu. :-(

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 08.09.05 13:31  Kaibab  (37299)

Nerozumím tomu.

to marťani

Naprosto s Tebou souhlasím. Ale nyní mám jen 2 možnosti: Buď všechno vsadit na 1 kartu a trvat na protiústavnosti příslušných §§ (fakticky to JE vyvlastnění, ale chybí zde veřejný zájem na něm) a hnát věc až k Ústavnímu či štrasburskému soudu s tím, že chci akcie zpátky. Anebo přijmu vypořádání a o "doplatek" férové ceny se budu soudit. První cesta je naprosto principiální, ale také náročnější, riskantní a časově náročnější. Druhá cesta je jistější a garantuje mi aspoň něco při zachování eventuální možnosti "dohojit se" případně i na státu (v tom případě ovšem opět ÚS, Štrasburk atd.).

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.09.05 13:16  Kaibab  (37299)

to je teda husty

No jo. Kdybych byl býval tušil, že ten graf vytvoří takovýto "tesák", taky bych asi býval přehodnotil svoji dlouhodobou strategii na krátkodobější. Ušlý rychlý zisk zamrzí, ale při mojich nákupkách se pořád ještě směju. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.09.05 09:37  Kaibab  (37299)

3200

Rád bych se mýlil, ale toto vypadá jakoby ten tlouštík, který sem sypal peníze od 3200 až do 3400, si svou investici zase rozmyslel. No co. Až se vyprodá, ustálíme se zase okolo 3300 a budeme čekat na opravdové bizony. A oni se přivalí. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.09.05 18:37  Kaibab  (52954)

Rozcestí

Podle mě každá další žaloba v "totožné" věci, tedy o výši vypořádání dle §220k obch. zák., musí zamířit do společného řízení. Ti "opozdilci" tedy minimálně musí dostat postavení vedlejších účastníků dle §93 osř.  To, že jednají sami za sebe nemá vzhledem k §220k odts. 5 příliš velký praktický význam. Myslím, že na základě §93 odst. 3 by měl soud ohlídat, aby v řízení prošli "nejkvalitnější" úkony, zpravidla asi těch nejvíce zainteresovaných a tomu přiměřeně právně zastoupených účastníků, a aby to tedy někdo ve prospěch majority minoritářům úmyslně nekazil. 

Teď si ale nejsem jistý, zda mnou navrhovaný vyčkávací postoj není chybný (sice §220k odst. 5, ale zase §220k odst. 4). No každopádně to zaslouží pořádné studium komentářů k obch. zák a osř.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.09.05 15:41  Kaibab  (52954)

Rozcestí

Tak váhám, jak se zachovat. 1) Principiální by asi bylo napsat Jetelákům, že s "vyvlastněním" jako protiústavním nesouhlasím, HVB nakázat složit "přiměřené vypořádání" do úschovy soudu, a bránit se žalobami, ústavními stížnostmi, příp. až ve Štrasburku. Mám však za to, že nějaké restitutio in integrum v tomto případě nikdy nemůže nastat.2) Praktičtější mi tedy připadá (i vzhledem k těm pár kouskům, co mám - tedy jsem měl) přijmout almužnu, investovat ji jinde a čekat jak dopadne něčí žaloba na výši vypořádání (určitě někdo nějakou podá nebo již podal). Pokud ten někdo uspěje, budu z toho také profitovat (§220p odst. 4, §220k odst. 1, 5 a 7 obch. zák.). Jen nevím, jak se o probíhajícím řízení a jeho výsledku dovím. :-(
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.09.05 14:53  Kaibab  (52954)

Dozor

Vidím, že kdykoli se na chvíli vzdálím a nechám kobu bez dozoru, zlobí. Tak teď už jsem zase tady a budu její cenu "hlídat". :-) Uklidňuje mě fakt, že kdykoli se na kobě děje něco ošklivého, začne tu ex post jódlovat Horácio de la Peňa, což je neklamná předzvěst návratu do normálních kolejí. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.09.05 14:24  Kaibab  (52954)

zrušení ISIN ČRa

Pokud si tu almužnu vyberu, tak ji rozhodně danit nebudu! Povšimněte si, prosím, drobného rozdílu mezi termíny "vypořádací podíl" (dle §10 odst. 1 písm. g) ZDzP, a i jinak v v obch. zák. běžně užívaný) a "přiměřené vypořádání" dle §220p odst. 2 obch. zák.. Proč tedy obch. zák. nehovoří o "přiměřeném vypořádacím podílu"? Sice můžete namítnout, že "přiměřené vypořádání" asi bude zároveň i "vypořádacím podílem", já však tvrdím, že minimálně se bude jednat o "vypořádací podíl" sui generis, který beze zbytku nespadá do škatulky §10/1/g ZDzP. Naopak použiju argumentu a minore ad maius (od menšího k většímu) pro aplikaci §4/1/w ZDzP - je-li po čas. testu osvobozen prodej, tedy "aktivní" právní úkon, proč by nemělo být osvobozeno "pasivní" přijetí vnuceného ocenění (vlastně jakýsi "nucený prodej"). Myslím, že riziko problémů, pokud to nezdaním, ve finančním řízení je malé. A kdyby náhodou před finančáky, resp. správními soudy takováto, či obdobná argumentace neuspěla, jsem si betonově jistý, že případná ústavní stížnost už uspěje.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.09.05 11:02  Kaibab  (35137)

Tak zase máme o čem přemýšlet to:Maux

Na kladnou stranu vah bych ještě přidal zlepšení ratingů velkého tria a ČR (neříkejte mi, že už je v ceně započítáno - tlouštíkům vždy chvíli trvá než si čísla přeberou), opravené statistiky obch. bilance a v důsledku toho následné možné další rallye na koruně. Je konec prázdnin a tak bych těch "novinářských" 35 Kč za benzín viděl hodně opatrně.Ale hlavně tlouštíky (ať už bizony - podle mého názoru právě se sem řítící, či medvědy) pramálo zajímá, co si o vývoji ekonomiky myslíme my, zde diskutující. Oni se rozhodují podle názorů svých portfolio manařerů či tipů "svého" MM.Jasně, koba si asi nemůže jen tak vyskakovat z bollinger bands, takže ubrání plynu o 1 až 2 procenta na cca 3370 až 3400 se, podle mě, dá v nejbližších dnech čekat, ale jinak bych odpadlíkům, ale hlavně šorťákům, moc šancí nedával. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 02.09.05 17:18  Kaibab  (35137)

Smekám před kobou!

Po návratu z Alp musím před kobou smeknout. Takto otrle se vypořádat s mimořádně špatným počasím! To já utíkám při každé bouřce do údolí. Ale koba ne, přežije Káču těsně pod 3200 a pak si počká na bizony, aby ji začali tlačit k vrcholům. Jen mě mrzí, že můj tip na 3400 na konci srpna nevyšel o 2 dny (ale to by snad mohlo být v toleranci - vzhledem k okolnostem a zakončení "prázdninového" týdne :-)). Ano, ano, já vím. Samochvála smrdí. Ale nezlobil bych se, kdyby i další moje "predikce" byly stejně "nepřesné". :-) Jinak všem, kteří využili "přízně" počasí ke svezení se či vážnému naskočení, blahopřeji. Ostatním přeji brzké uzdravení škrábanců za uchem. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.08.05 22:56  Kaibab  (53878)

dovolená

Tak mě ta nuda tady natolik zmohla, že se musím jet zrekreovat dobýváním alpských vrcholů. Asi tím pádem přijdu o zajímavé události po prasknutí struny. Schválně - zdalipak mě koba svými výškovými výkony trumfne? (Také se blíží konec srpna, na nějž jsem předpověděl 3400 - zbývá 5 obch. dní, tak by se s tím mělo něco udělat!)Ale! - Šortík se mi zdá hodně rozzlobený, tak snad neshodí nějakou lavinu. No, kdyžtak mám moc, moc, moc tlusté gatě. :-) Přeji všem dobré obchody a 5.9. jsem opět zde.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.05 15:55  Kaibab  (53878)

Sjíždění mrtvoly

Až mi trochu povyrostou zuby, také se stanu všežravcem. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.05 15:34  Kaibab  (53878)

Sjíždění mrtvoly

No, myslím, že ryzí, ničím nezkřížení šortíci už asi na kobě vymřeli. Ono uživit se jen sledováním těch kopytníků, co mají občas hodně ostré rohy či parohy asi nebyl žádný med. Možná, že se letos na jaře vylíhli malí dravci, ale řekl bych, že i z těch budou brzo všežravci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.05 15:19  Kaibab  (53878)

Sjíždění mrtvoly

Klobouk dolů před takovým názorem!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.05 14:53  Kaibab  (53878)

Tak co chlapi?

Jé, šortíku, promiň. Zapomněl jsem, že Ty chodíš v losích stopách. Ale odkud by se  vzaly, když tu teď nikdo nemariňačí, že jo?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.05 14:43  Kaibab  (53878)

Tak co chlapi?

No tak, šortíku, prosím Tě, už to tam konečně nasyp! Prosím i za Tvé kolegy a rozklepané býky. Neboj se. Vždyť i Bublina na základě věštných znamení předpověděl, že asi přijde korekce té letní kontrakorekce březno-květnové korekce. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 24.08.05 10:13  Kaibab  (53878)

Tak jsem tu zase s váma

No, z Kokiho si vemte příklad! :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.08.05 10:10  Kaibab  (53878)

korekce

to Ztrata Tak,tak. Na 3200 by se bývalo dalo nakupovat při horším vývoji včera či předevčírem. Dnes nebo zítra ještě asi bude možnost za 3250. Pak budeme ale během 1 až 2 dnů zpět na 3350. Nechápu ty, kteří chtějí nakoupit (opravdu nakoupit, ne to přehazovat sem tam), že lakotí kvůli nějakým 50 či 70 Kč na akcii. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 14:34 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  674.00  +0.60% 
 ČEZ  925.00  -0.91% 
 ERSTE  1 087.50  -0.14% 
 GEN(NORTON)  565.00  +1.80% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  775.50  -0.06% 
 KOFOLA  302.00  0.00% 
 MONETA  100.00  +0.50% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 340.00  -0.52% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.69% 
Komodity online
 Ropa 84.68 USD 14:20   
 Zlato 2316.08 USD 14:20   
 Stříbro 29.02 USD 14:20   
 Káva 228.11 USD 14:20   
 Cukr 19.59 USD 14:20   
 Bavlna 75.03 USD 14:20   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.