Příspěvky nebo odpovědi uživatele Doctorre









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Doctorre. Výpis příspěvků 251 až 300 (334)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.11.03 20:51  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Shrnutí

CHOLERIK lže....

Minulý týden v parlamentu intrpelovali poslanci ODS Špidlu ve věci vyřazení ČEZu z tendru na doly a ohledně privatizace. Špidlič jim ve třičtvtě hodinovém monologu svým nezaměnitelným hlasem skloněný za pultem četl něco v tomto stylu:

"V souladu s usnesením vlády č.770vydal FNM dne 3.října oznámení k vyjádření zájmu, které obsahovalo předkvalifikační podmínky definované v usnesení vlády č.770/03.............................", dále pak i něco ve stylu: "...je potřeba zachovat zaměstnanost definovanou v usnesení MPSV ze dne........zachovat kontinuitu těžby..............pracovní jistoty..............zabránit levným dovozům ze zahraničí......."- no prostě snůžka zbytečných plků a ještě k tomu ve špidličském zašmodrchaném podání (Novořeč).

A pokud víme Choleriku, tak se otevřeně v této kause věnuje stínový Říman, který na rozdíl od lidovce Kalouska, který prý nemá dostatek informací(člen rozpočtového výboru!! muhehehahahihi...on je fakt srandista = dělá z lidí voly) a Mareše, který huhňal na BBC cosi o tom, že je přesvědčen, že ta privatizace dolů je naprosto ČISTÁ !! Co k tomu více říci? Snad jen §§§§§§§§§§

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.03 11:05  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (58381)

Ten Srba je prostě neuvěřitelnej

Zapoměl jsi říci, že to Srba dokonale přehodil zpět na vládu(tak jak se Mrož předtím zaklínal komisí). Řekl přesně:" ...výběr probíhal přesně podle zadání vlády." ....Vím z dobrého zdroje, že se naší "nezávislé" meziresortní komisi přestává líbit, velká medializace tendru na doly(už se začínají bát hošani)...a do toho jim ještě rýpou ty odbory, to asi nejednoho komisaře nas.ralo :o)))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 23:08  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (60582)

Trošku jsem přehodnotil poměr sil v souboji AG verzus odbory ČEZ.

Několikrát jsem se zmíňil, že Tonda Koláček to má již v kapse tzn. na 99%. Po té, co se to zase zásluhou odborářů ČEZ a SD mediálně rozjelo, to už vidím 70 : 30 ve prospěch AG....Asi by to chtělo stávku v ČEZu, i když mě samotného z toho co jsem teď vyslovil mrazí. Ale nic jiného s těmi zkorumpovanými social ministry asi nehne.

Díval jsem se na zprávy na ČT1, kde to řešila Sedláčková. Dost toho odborového předáka ČEZu ale setřela. Jestli chtějí odboráři něčeho dosáhnout měli by si pořídit nějakého mluvčího, ten člověk neargumentuje vůbec srozumitelně.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 18:11  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Mareš na BBC

Taky jsem si myslel, že Mareš alespoň něco demagogicky plkne k té zkorumpované privatizaci, ale to "nic" co řekl, znamená jedno: Kassa US-DEU je prázdná a volby do EU parlamentu a třetiny senátu za dveřmi, takže....komu by se chtělo jíti z politiky zpět do "normální" práce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 15:06  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

PR článek proti odborům

Sekáči, vyseknul jsi to přesně. Napakovali se hlavně ti novináři, za ten článek. Trochu mi to připomíná tu PR agenturu ve službách(tehdy ještě pidibanky) ČSOB, která od února začala v MFD svými články pomalu rozkližovat retail v IPB(a ten začal vybírat)...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 14:59  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Několik poznámek k diskusi

Pozorovatel, nic proti tvému levičáckému zaujetí pro odbory. Já si ovšem nemyslím, že bych kritizoval odbory naprosto nesmyslně. Dám příklad: kohopak to vidím, když se podívám přes comp z okna své kanceláře na protější administrativní budovu(sídlí tam "jedna" a.s., kdysi s.p.), kde jsem pracoval? Vidím tam naproti kancl odborovýho předáka(kdysi místopředsedy podnikovýho ROH), který je vedený jako agent v seznamech STB(dokonce udával lidi i ve svém činžáku). Jeho bývalý šéf (předseda podnikovýho ROH a šéf komunistického podnikového výboru a taky agent STB) sedí na ústředí ČMKOS....:o(((..Odbory se nedokázaly za 14.let očistit, protože jsou prorostlé tou bolševickou svoločí, která si stále myslí, že živnostník či minoritní akcionář je reakcionář, kterého je potřeba oškubat, až na kost!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 10:05  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Ranní prodej

Já to nebyl, já jsem ráno dokupoval :o). Můj názor: někdo prostě musel prodat, asi obchod s povinnosti....Ale jak vidíš, tak poptávka i přes demagogické negace vypouštěné z Patrie, tlačí cenu pomalu(ale jistě) nahoru.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.11.03 09:51  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

a JEJEJEDEEEEEEEEEEM já to říkal večír :)

Tutáči, ti germáni by to měli přejmenovat na RadioTut0vka, a.s..Lepšího PRistu než ty by nenašli:o))))). Jinak přejí, alespoň výskok na 400,-. To už by šlo, ne?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 09:45  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Patria: ČEZ může oslabit díky snížení výhledu agenturou S&P.

ČF: Máš recht. Protože tato zpráva už byla známa včera okolo poledne a myslím si, že je tudíž pro dnešek neutrální.

Ale mám lepší zprávičku:

Na Slovensku se v úřednických kruzích již ozývá, že pokud ČEZ slíbí, že dostaví 3.a 4.blok JE JB a to, stejnou unikátní technologií, jako při přestavbě v JET, budou SE jeho. Samozřejmě, že Rusko bude strašit rusákama kvůli ceně, ale vím na 100%, že nechtějí dostavovat JE ruskými technologiemi.......

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 09:30  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

S&P snížila výhled ratingu ČEZ z pozitivního..

Václave, ale to my už víme od včerejška. Příště to zkus dříve :o)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.11.03 09:27  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Míl prodal své akcie z opční smlouvy hned na začátku......

:-) : Trefils to přesně. Taky jsem čekal, kdy začne fanclub Appianistů kydat hnůj na ty, kteří si snimi dovolí nesouhlasit. Je to již v ČR tradice. Nnajmeme si PR agenturu a ta to rozmydlí: pomluví protivníky v tisku, zašlape... zadupe....a zkus si ještě pípnout holoto :o)))))). Pak se na důkaz dobré vůle, "cosi" malého odborářům slíbí a ti stáhnou krovky a budou rádi, že jim špidlič nevezme ty jejich akcie...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 23:14  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (54008)

A co Mastňák, už jednal s odbory ČEZu?

Choleriku, tak ten tvůj Mastňák škromach tu zlodějinu v SD určitě není schopen zastavit, ten je velmi jen malý panáček.  A to, že bude jednat s odbory, ještě neznamená, že něčemu pomůže. Je to jen Mastňákovo alibi.... 

A svoje prachy si chráním sám. Nečekám na tvoje plky o tom, jak Mastňák nebo ta Bréca Petruše buzna, vše v dobro obrátí, ale já sám včas prodám a zase včas nakoupím, muhehehehaha.........A    s.e.r.u   na tvoje ROHa, je to banda příživníků....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 21:11  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

A co Mastňák, už jednal s odbory ČEZu?

Choleriku, to může být jen divadýlko pro tu bandu z ROH, nebo jak se to dnes jmenuje. Kam by se jinak Mastňák vrátil, po příštích volbách, kdyby jel proti svým odborářům. Pamatuj na to: "Nejen dobří holubi se vracejí..."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 15:02  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

A co Mastňák, už jednal s odbory ČEZu?

Nevíte, kdy bude jednat Mastňák škromach s odbory ČEZu a SD(pokud už jednal, jak to dopadlo)?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 14:03  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Vo co gou?

Souhlasím s názorem, že již nejde o index prodeje. Spíše stáhli kalhoty retailové, masírování Patrii a pravděpodobně i jinými obchodníky(jak je tady vidět, ostatně obchody se musí hýbat, no ne). Není důvod pro pokles, všechny negace jsou již v kurzu započítány. Včera prostě jen někdo z globálních obchodníků, přemístil peníze jinam...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.11.03 13:08  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Urban, Pecina, Cincibus se činí, já opravdu jen zírám ...

Jak to tak vypadá, Šárka Grossová jede do všeho. Dokonce ji podezřívám:-)), že se nechá zviklat Janečkem a bude zpívat na jeho estrádách. Ministr Gross (kdyby politicky skončil) je skrze svou ženu již dobře zabezpečen...A prej to byla blbá kuchařka. Takový pomluvy :o)))))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 12:56  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

ČEZ versus TŽ, Appian, atd.

Máš recht Chasníku, až si to budou muset vybojovat politici sami za sebe, tak se nebudou chovat, jako zkorumpovaná ho¤ada, protože příště by mohl jít akorát pucovat hajzlíky(nikdo by ho nezaměstnal)...

Taky by měli při tendrech automaticky zveřejňovat kdo je ten "nezávislý" odborník ve výběrové komisi, co děla atd. Anonymita je pro tyto komisníky velmi příjemná....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 11:25  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Kalousek

Rybáři a co ti jako měl Kalousek odpovědět. Odpověděl ti přesně, jako každý lidovec. A nebo jsi čekal, že ti Kalousek řekne:

"Mnom, příteli Fishi, my ještě uvidíme. To taky záleží, jak to Cyril s Tondou zařídí. Ale já to vidím osobně tak, že ve volební kampaní zaplatíme za billboardy 1.milion a zbytek(cca 19.milionu) reklamní agentuře doplatí Appian Group. Mnom, doufám, že jsi spokojen s moji odpovědi bratře."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 10:59  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Kdo nakoupí, neprohloupí....

Toto doporučení platí ovšem v časovém období jednoho měsíce. Dříve se to nesklidní a bude to skákat nahoru dolů, podle davové psychózy a shorťáků....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 10:43  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Kecy nemaj cenu

Hele Pepe nebo Radku, ty jsi prostě do Kalouska zamilovaný :o), ale pan Kalousek je, byl a bude v první řadě politický businessmann(klientelista), který uvažuje takto:    1/ Co to přinese moji osobě a rodině......2/Co to přinese pokladně KDU-ČSL......3/ Snad něco zbude i na občany, muhehehe...

Myslíš si, že jeho odpověď na otázku v diskusi na IDNES je adekvátní šéfa vlivného rozpočtového výboru Parlamentu ČR....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.11.03 10:18  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

SD jako hospoda

Ten článek(realpohádka) stínového Římana je celkem dobrý, ale myslím si, že pan poslanec Říman by měl v první řadě křičet v parlamentu a tam interpelovat zkorumpované ministry, za to je placený občany!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 11.11.03 23:57  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (44158)

Urban, Pecina, Cincibus se činí, já opravdu jen zírám ...

Čf: Pecinu znám osobně. Překvapil mě, jak se chová. Kdysi jsem s ním měl nějaké jednání a byl solidnost sama. Je to nadprůměrně inteligentní člověk. Od té doby co ho vytáhl Rusnok mezi tu bandu, tak se s něho stalo mastňácké zkorumpované vládní prasátko... 

49% OKD prodají Olivovi a Koláčkovi levně, protože ti nevyhrají v tendru na SU. To bude tzv. kompenzace. A jelikož budou vlastnit OKD teměř 100%, tak se velice otevírá bankovní náruč pro úvěrování privatizace polských dolů. Tam je hlavní cíl OKD(některé doly ve slezské pánvi, lze jednoduše propojit v podzemí i přes hranice, což mí své váhody, jak jsem slyšel).

S TŽ to je tak jednoduché, až se zdá, že to není pravda.Ale bohužel pravda to je. Třinecké železárny, sponzorovaly aktivity manželky ministra Bejbína Grosse a ta prostě svému manželovi nastínila, co je potřeba udělat pro TŽ. Že to Bejbínův noshled Mrož napoprvé zkazil(protesty EU), je jedna věc, ale napodruhé to s pomocí Peciny zaonačili tak, že je i samotný Bejbín pochválil. A bude hůř, dokud to tady povedou....

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 22:07  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Řeči se mluví...

B.G.: "Chytrému napověz, hloupého nakopni..."

Politika souvisi se vším v životě lidském. Když zkorumpovaní ministři Mrož a Nedělák začnou nenápadně vydávat prohlášení, že nepřipustí k privatizaci SD polostátní ČEZ, tak je to jasný signál zjistit i z jiných zdrojů, jak se situace opravdu odvíjí. A potom okamžitě prodat akcie této firmy. Když Nedělák o něco později již toto vykřikuje hystericky, a odvolává úspěšného šéfa firmy, strhává se lavina vystrašených zahraničních investorů k prodeji tohoto titulu. Já ale stojím připraven a peníze utržené z tohoto prodeje, realizuji opět do této emise. Čímž vydělávám cca 5-6,-Kč na jednu akcii. A když koupíš těch akcií desettisíc.....To byl jen takový malý příklad, úzké vazby politiky na trh.

Obchoduji z akciemi již dlouho. Informace jsem samozřejmě zjišťoval všelijak, než jsem začal chodit i na tento chat. A jelikož nemůžeš najednou pojmout a postřehnout vše, tady to vždy určitě najdeš. Více hlav, více informací(nepočítám v to informace typu: "on říkal, že to zítra pojede nahoru" nebo rádoby dobré rady různých holanďanů či rakušanů a filipsů).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 20:47  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Řeči se mluví...

BíGí, nic jsi nepochopil. Politika je většinou propojena s businessem a naopak. V naší zemi, kde nám vládne zkorumpovaná sockoalvláda to platí několikanásobně...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 20:40  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Kontaktuj svého poslance či ministra

Za Ambrozkem jíti, je zbytečné. Teď tam platí slovo Kalouska a co ten řekne, tak to všichni "flanďáci" odhlasují. A co Kalousek? Ten je známý jako klientelista. Ten se jen zeptá Svobody, kolikpakže nám Toník Koláčků a jeho AG přisype do pokladny KDU-ČSL? A podle toho vydá pokyny...:-((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.11.03 00:08  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Vláda rozhodne o rozhodnutém

Posel, to tady ví skoro všichni. Ale záměr určité skupiny, je takový, že je potřeba znervoznit trh, vykoupit levně a vyčkat oficiálního vstupu do EU, kdy se předpokládá zákonité zhodnocení investic před vstupem...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.11.03 23:59  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Jasně...

Lukas, pokud nejsi Kozina, tak jsi zapoměl ještě na dvě nepodstatné politické strany té doby, a to KDU-ČSL za jejichž vládního angažmá na ministerstvu obrany se promrhalo cca 150miliard, ministerstvo zemědělství přišlo za vlády sv. Josefa Luxe několikrát na buben a muselo se sanovat, taky ta af¨éra s daněma na jablka z EU je nezapomenutelná, ta nás daňové poplatníky stála několik miliard na protisankcích. Nesmíme zapomenout na naše milé tzv. sarajevčíky ministry Rumly a Pilipy ti mají obrovské máslo na hlavě.Už slyším ty kecy o odpovědnosti předasedy vlády atd..atd, ale to je demagogie. Lidi mají prostě krátkou paměť..

Nevím, jestli můžu věřit, že je opravdu autorem toho příspěvku ten Kozina, který umí kultivovaně popsat akciové či finanční operace, přestože je zřejmě levicového zaměření. Ten příspěvek je totiž na hlavu postavený a nedává logiku, prostě jeden argument popírá druhý... Nejvíce obdivuji lidi v negativním slova smyslu, kteří tady žili za komančů a už zapoměli, jak se stály fronty na hajzlpapír, na banány, inverze, že se nedalo dýchát byla od konce léta do jara a soudruzi hnali lidi na bezplatné soboty, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....Já bych takové paka vozil na exkurzi do Severní Koreje, alespoň na měsíc!

Co se týká Tondy Koláčka a AG, tak ten vás překvapí. Nabídne něco okolo 5 miliard. To je přesně cena, která mu zajistí vítěztví(i když to měl jisté před tendrem), cena bude vyhovovat zkorumpované sockoaliční vládě a odborářům, protože ČEZ zase o tak moc nepříjede. Také pro naše "neklientelistická" média, jako je MFD to bude nezajimavá, uzavřená věc...A komu je co do nějakých minoritních akcionářů, že soudruzi, vždyť jsme to zprivatizovali po socialisticku.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.11.03 23:12  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Hmm, hmm, hmm, to jsou mi věci...

Jen co jsem přijel z "naší" mateřské EU, tak to tady čtu a nestačím zírat. Nervozita by se na tomto chatu o Uni dala krájet. Není se co divit, protože tato privatizace po socialisticku ( i když bez nehorázných podmínek, jako u dolů) tu důlní privatizaci připomíná. Bohužel na rozdíl od hnědouhelných dolů, kde to amatérsky privatizéři mediálně zpackali(zprznili), tady na to jdou chytře. Stojí za tím jiní šíbři. Připomíná to tak trochu dobu kuponového klondike, kdy se daly kuponové knížky ve velkém vykoupit po 2 tisíce za kus. Jo to byly časy, taky se strašilo, že lidi příjdou o úpeníze, když to včas výhodně neprodají..Teď to podobně zkoušejí srazit různí jiní šíbři. Nejvíce se mi líbí ten kec: přece nebudete rok čekat na zhodnocení 10%. A proč ne, banka mi dá 00,ho¤no a deset procent na cestě nenajdeme...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.11.03 14:29  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Je 14,30 a .....

...a nic. Tut0vka to nerozproudil resp. nerozpumpoval, takže končíme. Tut0vko, tak tě beru za slovo, v pondělí si přispím do oběda a ať je to rádio na 350. :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 14:03  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

PIJACKU jak to vidíš

...jak to vidíš v senátních volbách v Brně?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 13:59  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

FNM se následující roky bez privatizací neobejde

Sekáči, když mě komanči zdanili 57% procenty, tak jsem nadával jako pr¤se. Teď se nám tady ale vrátili komančové zpět( v barvách vládní koaly viz. Mastňák, Atlet, Mrož aj.). Z každých vydělaných 100kč, bys měl dnes státu správně odevzdat 48,-kč. Takže se pomalu zase blížíme k velkému říjnu co byl vlastně v listopadu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 13:01  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

FNM se následující roky bez privatizací neobejde

to Sekáč: Za komančů, hned po ukončení studia, jsem si přivydělával výškovými prácemi u jedné přidružené výroby(jak se tenkrát podnikajícím firmám říkalo). Tehdy mi strhávali 57%.....to ale vlastně znamená, že se pomalu dostáváme odkud jsme přišli!!:-((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.11.03 12:45  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Bude se to pohybovat mezi 300,- až 310,-. Vyšší růst nečekám.

Když vtip, tak vtip. Co takhle kameňák:

V pondělí si trochu přispím a když se vzbudím, tak už bude radio na 350,-kč!!

A ještě recept:

Včera jsem byl na pivo a chtěl jsem si dát ten nakládaný hermelín, jak tady o něm včera básnil Pijack. Bohužel ho vyžrali hosté před náma, takže jsme si dali bramborové placky s uzeninou a tvarůžkama. Bylo to perfektní, doporučuji..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 12:25  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Urban v Chile chystá projekt v důlní těžbě...

KPC, ty jsi ještě nepoznal, že URBAN je za státní peníze appianský lobbista. V roce 2006, jestli tato korupcí prolezlá sockoala vydrží, tak po Urbanovi ani pes neštěkne. On si už prostě vydělává u AG na svůj důchod...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 10:52  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

ČEZ nabídnul jednoznačně nejvíc

Ano, trochu demagogie je asi na obou názorech. Já osobně bych byl rád, kdyby se vše privatizovalo stylem: "Kdo dá více!" Kecy typu Mrože, že je třeba přihlédnout....nebo, že konkurence to koupí a zavře.....to jsou jen korupčnické kecy. Když bude rozhodovat cena, tak se budou mít dobře všichni. Ale dobře se chce mít jen Mrož, Nedělák, Bejbín, Křižák a Fistule. Oni na ostatní (voliče) serou i když je státní kassa prázdná.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 10:43  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Hra na idiota, v hlavní roli stát !

to :-) : Máš pravdu, že tu domluvenou Koláčkovinu už asi nikdo neodstřelí. Ale medializací této kausy se tendr posunul úplně jinde, ať Pecina chce nebo nechce. Když si tendr na doly vezmeš od začátku chronologicky, uvidíš sám, že posun k lepší ceně za SD, je na základě medializace jasně vidět. Což je dobré pro ČEZ. Každá miliarda dobrá... 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 07.11.03 10:02  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Sám sobě tedy rozhodně ne...

Kozino, ty kecáš stejně, jako Pilip s Kühnlem, kteří lobbovali za E-ON(ten chtěl taky ze začátkudostat ty distribučky levně, stejně jako AG ty doly). A až jim to nevyšlo s těmi distribučkama a získal je ČEZ, tak začali vykřikovat, že E-ON za ně chtěl dát 60 miliard...Mají to někde písemně? To jsou jen kecy....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 09:50  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Dotaz?

Dobrý nápad traktoristo! Chtělo by to vytáhnout tu ouřednickou cházku z komise na světlo, ať se smaží pod světly reflektorů( nebo dokonce ve světle Kotlů:-))), tam jsou jejich voliči)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 09:34  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Hra na idiota, v hlavní roli stát !

to :-)  : Nenapsal jsem, že to nedostane Koláček, ale že si to už nikdo nelajzne dát Koláčkovi za hubičku tzn. za 2,57 miliardy.

Všimli jste si toho nynějšího ticha okolo privatizace ze strany vlády? Mrož, Nedělák a ani Bejbín totiž nečekali. že by se blbí voliči mohli ptát, proč je to tak neprůhledné?.... proč nerozhoduje cena?...atd...atd. Tím že se to tak medializuje, bude ještě zajímavé pozorovat ty tanečky a ty Mrožovy kecy o zachování pracovnmích míst. Ale tomu už nevěří snad ani jeho stará. Jinak si samozřejmě myslím, že Tonda už ty doly dostal před tendrem, proto taky nečekám nějaké změny ve prospěch ČEZu, co se týká privatizace dolů. Tonda s Appian ale budou muset těžce přitlačit na cenu, tak aby se zavřela huba minoritům a hlavně odborářům ČEZu. To znamená, že investice ČEZu nebude znehodnocena (můj odhad je, že AG nabídne něco okkolo 5miliard).Uvidíme dnes na čem se dohodne ta úřednická poradní komise, jakou váhu určí ceně a záměru. Samozřejmě předpokládám, že Tonda má jistě záměr nej, nej nej:-)))))

to Pesimista: ODS prohlášení k privatizaci dolů dala několikrát a vždy bylo ostré. Včera jsem se bavil s jedním krajským zastupitelem ODS a on mi to řekl jasně: "My jsme se vyjádřili, řekli jsme , že to smrdí korupcí, dokonce se v parlamentu připravují interpelace na Urbana a Sobotku. Víc zatím dělat nelze, protože nemůžeme předjímat, jak to nakonec dopadne."

Uvidíme dnes, až dojednají komici v komisi :o)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 08:27  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Hra na idiota, v hlavní roli stát !

Nemusí to dopadnout úplně špatně. Vše záleží na tom, jestli neuhasne medializace kauzy privatizace dolů. Pokud se to bude stále v mediích propírat, nikdo si nelajzne prodat SD Kolačkovi za 2,57 miliardy. Cena je již po prohlášení vyřazených kandidátů dnes někde jinde a doufám, že bude co nejvyšší, tím se neznehodnotí investice ČEZu.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.11.03 22:03  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

hmmmhmm

Vy jste asi soudruha Mlynáře nepochopili. On vlastně ani nechce, aby se přitroublí voliči sockoalice dozvěděli na internetu z komentářů, co si vlastně o nich lidé myslí. Takový volič se to v novinách nedočte, tam se najdou dokonce i takoví servilové(komentátoři), kteří tuto vládu chválí! :-)))))))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.03 21:54  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

privatizace dolů-2.kolo běží už od pondělí...

Dobrá úvaha. Ano, je pravda, že by mohl i vyřazený uchazeč oslovit nabídkovou cenou přímo vládu, jelikož komise má jen poradní hlas. Tak to ostatně bylo Mrožem prezentováno. Ale kdo by tu nabídku za ČEZ podával. Dozorčí rada je pod kolačovo-vládní kuratelou a Vobořil na to určitě nemá pevné nervy...

Největší šanci vidím v tom, že by se Kühnlovi (který kope provizně za slováky) podařilo přesvědčit vládu, že by bylo nejlepší ty doly prodat za nejvyšší nabídku( počítám, že se Penta  a JaT vytáhnou). V tomto případě, by ty nabyté doly chtěli zase slováci dobře zpeněžit a vypsali by regulérní soutěž. Pak by měl ČEZ cca 40% šanci, že SD získá.To je ovšem čirá utopie.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.03 21:40  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

privatizace

Úvahy o tom, že by někdo  vrátil Toníkovi Koláčků do hry zase zpět jeho největší konkurenty je veskrze zcestná(přestože I.Power dnes deklarovala, že by za SD zaplatila i 7 miliard). Proč myslíte, že je ticho po pěšině(nikdo se k ničemu nevyjadřuje)? Aktéři zkorumpované privatizace dolů, jsou zalezlí, jako myši, když už si dovolila informovat o "nepřehledné" privatizaci i klientelistická MFD. Teď jsou zalezlí na matracích, jako mafiáni a čekají co se z toho vyklube, aby se posléze mohli vymluvit, že oni to přece mysleli dobře pro pracující, pro zaměstnanost v regionu......je mi na blití, když si vzpomenu na mrože, jak to s vážnou tváří vykládá národu...

Dopadne to pravděpodobně stejně i se stíhačkami pro armádu. Vysvětlí se to socanským tupým voličům, tak že vlastně nové Gripeny ani nepotřebujeme, protože by je naši málo zkušení piloti mohli rozbít. Takže raději vezmeme staré šroty od US army, ať se  na tom ti naši kluci vyřádí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.11.03 09:49  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Sledujete? Patria, Patria, Patria už měsíc vytvalý prodejce

Není nic, co by mohla Patria vědět mimo trh. Patria jen prostě realizuje tučný zisk (jistě si pamatujete, že nakoupila ještě za dobré ceny balíky ČEZU) a peníze se chystá přesunout na jinou akcii. Která to asi bude, uni, telecí nebo radio....?Tam bude zakopaný pes....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.11.03 09:44  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Můžete  mi to vysvětlit?

Traktoristo, to co se tady včera řeklo na závěr, není popřeno. Podívej se na to v čase. MFD teprve nyní napsala něco k věci. Teprve nyní, když už se to propralo prakticky i v Blesku, tak nastoupila MFD. Dokonce si myslím, že Klímová to dokázala prosadit, až po té, co byla v Radiožurnálu u Hoffmana a tam ji to taky vyčítali volající(téma privatizace dolů), že v HN a ČRO1 přinášejí o této kauze informace, na rozdíl od MFD. Je to jasné, bossové MFD jsou opatrní. ČEZ je velký reklamní partner a vládne mu ten zkorumpovaný státní aparát... Takže mě překvapilo, že se MFD rozepsala souhrnně a objektivně.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.10.03 20:28  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

kontinualni tezba

To přihlížejíci: dobrý argument pro odboráře s tou těžbou. V podstatě je to tak, vždyť ČEZ vlastní část kontinualní těžby v SD.

V té výběrové komisi sedí úřednicto spjaté se sockoalici( z FNM, MF, MPO). Karel Kühnl je hlavníé koordinátor prodeje dolů (v řeči mafie: je výběrčí či účetní).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.10.03 19:35  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Tleskám odborům - dík za odvahu!

ppetře 1: Maš recht. Já taky v tomto případě tleskám odborům(jinak je nemusím, protože odbory chtějí, vždy labužírovat bezpracně, na cizí hostině). Hlavně tleskám tomu odboráři ČEZu za tu větu, kdy v diskusi prohlásil:

"Proč tedy vláda pořádala ten tendr, když byl vítěz znám dopředu."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.10.03 19:27  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Bylo to měký vysílání

Pijacku, nemyslím si, že to bylo tak slabé vysilání. Co si čekal na Radiožurnálu a ještě od Hoffmana, který nepokrytě fandí špidlovládě? Ber to, jako takovou první vlaštovku. Já jsem byl spokojený, jak se to tam rozjelo v té posluchačské diskusi, kdy to hoši dobře natřeli. Pokud se to bude dále medializovat, tak bude muset Koláček zaplatit za SD balík, jak státu, tak i minoritnímu ČEZu, kterého bude muset ze zákona vykoupit.

Více se mi líbí, že neprošla do NKU vládní favoritka Kupčová. To je dobrý signál o nesourodosti této socvlády...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.10.03 12:26  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

Všimli jste si, jak media informují o hnědouhelném tendru..

Kromě HN, které do toho celkem šijou, není po nějaké kritice klientelismu a zkorumpovanosti vlády ČR, ani vidu, ani slechu. I když to dnes otevřeně napsal senátor Kolář  a celý týden tento tendr zpochybňují analytici. MFD kromě věci obecných a Macháčkova provládního komentáře k odvolání Míla mlčí jako hrob. Jindy vzteklí komentátoři zarytě mlčí a mlčí.... Jinde to není lepší. Co zatím asi je? Že by investikativní novináři báli o reklamní prachy pro své noviny...

Kromě toho jedna perlička z MPO. Ještě den před zasedáním výběrové komise na hnědouhelné doly obcházel komisaře Urban a na papíře měl nakresleného pavouka, jak by to v tom výběru do druhého kola tendru "mohlo" vypadat. ČEZ tam již nebyl ani náhodou...:-((

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.10.03 12:10  Doctorre Jméno 'Doctorre' používá stále stejný uživatel  (48704)

článek v HN

Hezký článeček pana senátora Koláře. Ale proč stím nic nedělá, vždyť je nyní taky u vesla. Zaráží mě ten závěr, kde vlastně bagatelizuje nynější zkorumpovanost vládní sockoalice stím, že až se všechno zprivatizuje, tak pak už zase budou dělat politici bez úplatků.

Pamatuji si, jak nedávno na hokeji v Prostějově, při takové neformální politické debatě, prohlásil senátor Kolář, že jeho největší politickou chybou bylo, že odešel z ODS, že by byl dnes jejim předsedou... 

Doufám, že alespoň odboráři ČEZu se nezaleknou špidlivlády a rozmáznou ten tendr( když už ne soudně, tak alespoň mediálně). 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.