Taky zvažuju výběr obchodníka.
Na první pohled je sympatický fio, dokonce jsem byl i na těch jejich "náborových seminářích". Ale - když si člověk pozorně přečte všechny jejich smlouvy a obchodní podmínky, tak už to taková sláva není :
- peníze na účet a z účtu by mi chodily minimálně týden
- investiční dotazník mi spíš připadá jako marketingová akce (navíc některé jimi vyžadované informace by se určitě daly v některých situacích zneužít v neprospěch určitých skupin zákazníků) a ne jen plnění požadavku zák. o CP (i když ostatní obchodníci ho mají podobný)
- Naprosto jsem se ale zděsil z úpravy reklamací - kdyby se postupovalo striktně jen podle jejich obchodních podmínek, tak když jejich chybu nereklamuji do 30 dnů (a to i přesto, že o ní nevím), ztrácím prý nárok na náhradu škody. Myslím, že v praxi by takové ustanovení bylo neplatné (kogentní ustanovení obch. zák. - nemám to u sebe, nepamatuji si §), ale ta nejistota mě dostatečně odrazuje.
Na můj mail s dotazem na vysvětlení nikdo nereagoval.
Smluvní dokumentace Patrie se mi zdá férovější, ale nejsem profík, tak do toho až tak nevidím. Ale někde jsem četl (nebylo to tady?), že technicky to není nic moc (zpožděné předávání pokynů?)
Tak a teď babo raď!