Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom. Výpis příspěvků 301 až 350 (394)


přečíst (0) 24.04.02 02:09  Fantom  (19487)

Kapitálový trh? Co to je?

Naprosto souhlasím s S.G. "Oni chtějí podpořit burzu jako by se jednalo o státní podnik". Jak výstižné! Já už jsem nad tou naší pseudoburzou zlomil hůl! Ještě tak před rokem jsem si říkal, o co lepší jsme aspoň, než ta Bratislavská burza, že to tam je jak v Kocourkově a ejhle už jsme na tom podobně. Několik emisí, které se buď manipulují nebo přešlapují na místě s mizernými objemy. Opět si můžem s našimi "bratmi" podat ruku. Myšlenka ESEXu je pěkná (i ten název), jen se bojím, aby do té doby než eventuálně vznikne, v něm byla alespoň jedna akcie česká!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.04.02 01:47  Fantom  (19487)

Odpověď chylopovi

Milý Chilope !
Neměl jsem moc času, proto se ozývám až teď. Omlouvám se. Dá se obchodovat v zahraničí přes Fio (výhoda: mají i Německo, nevýhoda: jedou na společný účet), Bohm and partners a možná i někdo další. Jde to i přes zahraniční brokery, nevím nemám s tím zkušenosti.  Asi je to i levnější. Já bych se bál, pokud bych tu firmu neznal. Slyšel jsem, že jsou nějaký problémy s Datekem. Nevím. Snad ti dá odpověď někdo jiný. Obchody jdou v pohodě přes přes internet takřka v reálu. Výhodou jsou např narozdíl od našeho KOBOSu paušalní poplatky u Fia 17.95 USD nebo 17.95 Eur za každý uskutečněný obchod. Chce to aspoň 100 000 Kč, pak máš poplatky(nákup + prodej) cca 1%. Čím víc chechtáků máš, tím menší % poplatků platíš a tím víc se ti vyplatí spekulovat nákup a prodej. Nezapomeň na jednu věc- pohybuješ se v dolarech a tomu moc posilující koruna nesvědčí!  Fakt je ten,že po rychlém posílení o 5% se už něco podobného nedá očekávat. Alespoň již ne tak rychle.
P.S. Jinak pro rejpaly: s tím Mobilcomem to bylo fakt známé dopředu. Na to nemusím být "chytrej". Stačí umět cizí jazyk, mít více času a trochu selského rozumu namísto pilin.
Včera byl super nákup NXTL (+12.85%)a abych nemluvil jen do minulosti, že jsem tak  "chytrej" tipnu si na zítra (dnes)nahoru CISCO. (dnes šel nákup i za 14 US), špatnej nebude ani MSFT. V každém případě jsou na zajímavých minimech i pro delší horizont, než 1 den.
Malá úvaha: když srovnám pravděpodobnost růstu CISCa a ČEZu, že půjde např. o 10% na 15.4 US  resp. na 89Kč jeví se mi mnohem pravděpodobnější CISCO! (nedávno bylo i na 16 US). Navíc jsou teď obecně indexy jak DJIA, tak NASDAQ na 2 měsíčních minimech.
P.S. Než začneš obchodovat sleduj nejdřív trh několik týdnů, aby se ti to dostalo, jak se říká do "krve". Nemysli si, že všechny obchody budou jen plusové anebo že každý den vyděláš. Někdy je lepší počkat, obyčejně stačí 2-3 dny a změna je tu.
Dobrou noc a hodně štěstí na méně manipulovatelných trzích!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.04.02 00:17  Fantom  (18892)

Jste mimo mísu!!!

Již velmi dlouho jsem se zde neozval. Mám pocit, že jste všichni mimo mísu. Že vás to baví si hrát na tom českým minipískovišti, kde není už nic na spekulaci! Snad občas KB, ale v KOBOSu s velkými poplatky to taky nic extra není. A samozřejmě ten váš ČEZ "dlouhodobě". To stačí jen koupit a držet a je zbytečný o tom vést sáhodlouhé diskuze na téma manipulací Patrií atd.  Celý týden nuda na 81! Možnosti českého trhu velice hezky vyjádřil p. realista v příspěvku 12.4.2002 v 10.52 hod. -zahraničí.
Divím se vám!!! Když vám vadí manipulace na ČEZu přejděte do zahraničí. Stačí se jen podívat co udělali akcie např IBM a SUNu za poslední 2 týdny (já to dělám i reálně) a je z toho jasné kolik se dá vydělávat v USA. Téměř každý den jdou introdaye, poplatky velice nízké (narozdíl od KOBOSu). Takovým supertahem byl nákup Mobilcomu v Německu, kde se dal koupit i za 11 Eur. Současná cena je 17.5 Eur a růst trval jen 14 dní! Zhodnocení 60%!!! Přitom už předtím bylo veřejně známé, že dojde  k převzetí tohoto 5.největšího operátora v Německu France telecomem za 22 Eur/akcii!
Já sám jsem nad tím českým minitrhem zlomil hůl před několika měsíci a ničeho nelituji! ... OFF BCPP!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.02.02 12:37  Fantom  (14275)

International Power

Zpráva v sobotním radiožurnálu je pravdivá. Článek otiskl britský list The Guardian. Kurz IP skutečně klesl za poslední 2 týdny cca 10procent.
Nemáte někdo originál článku nebo info, kde jej nalézt ? Nenašel jsem to.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.02.02 10:58  Fantom  (14275)

A teď zase z kopce  k 70,- Kč

Díky za velmi zajímavou informaci p. Málomluvný. Opravdu mluvili o akciích IP, když velmi zřídka nemluví ani o našich akciiích ? Ví někdo, kde se dá sledovat kurz IP, abychom si informaci ověřili ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.01.02 17:27  Fantom  (14275)

Credit Suisse First Boston zvýšila cíl na ČEZ

Mám dotaz. Mužete napsat kde přesně se to dá najít? Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.01.02 01:06  Fantom  (21096)

Unipetrol chudák! - bude hůř!

Je to nejméně půl roku,co jsem zde upozorňoval "pozor na toho Babiše" a p. Zajíček a spol. mě tady nazvali strašákem a abych radši neinvestoval. Poslechl jsem a neinvestoval ani ne tak kvůli Zajíčkovi, ale po zkušenosti s Babišem z Aliachemu a DEZy. Našlo se i pár z vás, kteří měli podobné zkušenosti. (byli jsme ale ve výrazné menšině). Došlo mi, že rozhodují známosti, politika apod. Pánové ani se neptejte jaké byly ostatní nabídky na Aliachem. To je na blití!!! Stačilo pohrozit převzetím Konsolidačkou (jen neoficiálně) a ejhle z 90 (opravdu!) zájemců zbyl jediný - Agrofert. Nikdo jiný neměl zájem !!!! (za tak nejistých podmínek). Po této zkušenosti mi bylo jasný, že kde je Babiš tam honem od toho pryč. Už jsem to jednou psal , pokud by jsme byli menšinovými akcionáři  Agrofertu, byla by to mnohem lepší situace, než je současná (akcionář Uni).  Zájmy Babiše by se kryli s našimi!
Pánové důvěra je důležitější než cokoliv jinýho na kapitálovém trhu a tu Babiš již dávno ztratil!!! Nevím na co čekáte, kteří jste nakoupený na Uni. Jakékoliv ekonomický data jsou k prdu, když nemáte důvěru investorů! Taky jsem to rozebíral na Aliachemu jako p. jiri. na Uni. A ve finále mi to bylo na h...! A to ještě zachraňoval druhý povinný odkup za 132! Unipetrol s ním již nepočítal!! Dokonce na něj neměl peníze a sháněl je kde se dalo (to bylo jen pár ubohejch desítek milionů). A vy byste chtěli odkup na Uni! To by byla mnohem větší částka!!! To si radši Babiš provrtá koleno skrz na skrz, než by to dal menšinovým akcionářům!!! Navíc na rozdíl od Aliachemu zde povinnost není!
P.S: Někdo tady čeká korekci, ale jak správně poznamenal realista kotace na nabídce dnes zůstavali na stejné ceně (okolo 40) a to smrdí dalším poklesem. Navíc dnes Amerika začala korekci!
P.S.2: Neodpustím si poznámku.Pěkně jsme zaspali p. realisto! Aspoň já určitě. V pátek  šel short na 44 a to víc lotů a já umíněně čekám na 45! (tam to zřejmě dlouho nebude). Na to jak notoricky nevěříme Babišovi jsme proto moc neudělali! Jinak na 40 by to mělo vyjít. Obávám se aby zítra jsme nemuseli short na 39! (nebo to nechat uležet, třeba se najdou další optimisti :) co to kapánek vytáhnou).
P.S.3: Konstrukcím typu Babiš to prodává a stlačuje tím cenu se musím pousmát. Prostě došlo na to, že si zahraniční investoři začali uvědomovat, kdo to dostal a co z něj kouká (spíš nekouká) a tudíž to prodávaj!!
Dobrou noc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.01.02 17:00  Fantom  (14275)

Agrofert by byl super!

Někdo tady trefně napsal titulek: "Agrofert není tak zlej" a nezbývá mi než úplně s ním souhlasit. Skutečně kdyby Babiš kotoval svoji firmu Agrofert na burze, byla super investice. To bych si je koupil, jelikož tak by se přesně kryli moje zájmy s Babišovými. V případě Unipetrolu to už tak bohužel není.
Kdo otevřel krátkou pozici na Unipetrolu za 45 (před koncem roku) je zřejmě už vysmátej.  Myslím, že to před časem výborně odhadl realista. Další vývoj bude zřejmě postupné vyklesávání s malými korekcemi nahoru. (dle vývoje v zahr.) Co vy na to?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.12.01 01:17  Fantom  (20424)

Ach ten Unipetrol!

Máte fakt vydrz Pijacku. Gratuluji. Alespoň se snažíte a taky občas i prodáváte. Vy jste aspoň bojovník. Navíc máte většinou zajímavé počteníčko. (že by ten chlast?)Ostatní vaši spojenci (Zajíček a další) jsou nějak "mimo", občas zaštěkaj něco "duchaplného" a zas se na delší čas odmlčí. Pokud jen pořád nakupovali musejí mít obrovské ztráty.


Ryjete teď držkou v zemi, jako jsem ryl já na Aliachemu. Stokrát jsme tady varovali (Kozina, zdroj,Tutovka, někdo s DEZOu atd.) před Babišem! Byli jsme v menšině a jak je vidět dav vždy poslouchá jen to příjemné a vidina rychlého zisku mnohé zaslepí! Platilo to vždy a bude zase platit vždy! Kdybych neměl svědomí, dám se na podvody, různé hry atd. Stačí umět přesvědčovat lidi a zaslepit je vidinou rychlého a hlavně velkého zisku...Pak bych tady s váma neblbnul ba BCPP. To jsem, ale odbočil.


Na Aliachemu se na rozdíl od Uni dalo risknout překročení podílu 75% (a to vyšlo) a podle zákona musel přijít odkup! Před odkupem za 132,- stál okolo 55,-, takže se ta ztráta dala zachránit. Můžu vám říct to, že Babiš (vlastně celý Uni) to nečekal a nechtěl, ale musel!!! Pochybuji, že bude dávat dobrovolně odkup, když nemusí. Už si zase tady mnozí dělají falešné naděje. Asi ho ještě nepoznali! Ale poznaj! Pokud vás ,ale přesto něco napadne rozumnýho proč by to měl dělat napište. Aspoň procvičíme mozkovnu.


K p. realistovi: Dík za vysvětlení o ČEZu na 80. Teď již všichni víme, proč to prodávali. Akorát nevíme zda to byla intuice jako třeba u vás anebo nějaký insider. To je teď fuk! Jinak já osobně jsem taky zdrhnul z včas z ČEZu (s malou ztrátou) jako vy s Uni. Osobně jsem měl tak velký strach z Babiše, že jsem vůbec ani jednou v posledním půlroce neinvestoval do Uni. Při pohledu na pokles Uni mě napadá, že bych byl mnohem více stresován, kdybych dnes musel prodat Uni místo ČEZu. Fakt je ten, že se dal krásně nashortovat od 12 hod. Souhlasím s vámi, že nespíš bude další pokles do té doby, než Babiš něco smysluplného řekne do médií. A to asi tak rychle nebude. (3-leté zkušenosti z Aliachemu jako investor a pozorovatel DEZy).


Pro optimisty útěcha: třeba s realistou mýlíme a půjde to zítra nahoru! (nikdo není dokonalý :-) )

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.12.01 09:08  Fantom  (21096)

Pánové uvidíme v pondělí

Těžko odhadovat co bude v pondělí, ale pokud to vyhraje Edf s nějakou slušnou cenou padat by to nemělo.  Sice tam byl už dlouho šílený prodejce, ale na druhou stranu se i šíleně nakupovalo za 77 a více. Všimli jste si, že i když zalili atlantik se 4 lotama na 77.30, tak to s poptávkou moc nehlo.Spektrum koterů na nákupu bylo docela široké a skoro celý den bylo 4 a více koterů nad 77. Vzestup na 86 se mi zdá poněkud šílený stejně jako pokles na 70. (to vše za předpokladu, že to v pondělí neskončí fiaskem!).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.12.01 00:48  Fantom  (21096)

bla bla bla, jak stoupá nervozita?

Držím palce Sůvo , ať se to s maminkou zlepší. Člověk, kterýho něco takového potká vidí svět trošku jinak z jiného úhlu a pak i ty akcie nebere tolik tragicky.


Jinak díky za informaci o technologii rozlepování. Je vidět, že problém nemá jen Unipetrol, ale i ČEZ, který má sice lepší obálkovou metodu, ale kurz padá v posledních několika dnech víc, než je zdrávo. Upřímně řečeno nevím co si mám o tom myslet. Je to zase úplně jiná hra, než KB před privatizací, snad aby nám zamotali šišky. Osobně mě překvapil realista s nákupem Uni, to jsem nečekal! Já jsem i ČEZ částečně redukoval! Myslím, že bude lepší počkat na pondělí, případně v pátek vzít jen takový cvičný vzorek!


Dobrou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.12.01 22:39  Fantom  (21096)

Unipetrol - vysvětlení a pochopení se

Jen poznámku:


To si mne překvapil, že ty jsi taky bývalý Aliachemák! Myslím, že  děláš dobře Pijacku , že aspoň část točíš na rozdíl od druhých, který jen "ředí" při poklesu. Já jsem jen "ředil" na  Aliachemu, ale co se probůh dalo dělat na tak nelikvidním titulu ? Už bych do takového nešel! Navíc si uvědomuji, jak hrozné jsme měli štěstí, že byl 2.odkup za 132,-. Díky jednomu fondu v poslední den 1.odkupu (myslím za 51,-), který to prodal, stoupl podíl Unipetrolu v Aliachemu nad 75% a museli dát cenu 2.odkupu: cena majoritního balíku -max.15%! Každý den jsem z HN počítal jejich podíl! Poté jsem se dozvěděl, že sám Unipetrol s tím nepočítal! Uf,uf to bylo o prsa! Byla by z toho velká ztráta! I já jsem to zachraňoval na poslední chvíli nákupy za 47-55 a snižoval tím průměrnou cenu!


K těm zprávám o Unipetrolu i na jiné tituly obecně. Myslel jsem to tak, že někteří zde mají snahu přeceňovat jakoukoliv informaci, ať už negativní či pozitivní! Trh se velmi často chová odlišně. (ne naopak, jen mírněji). Výjimkou jsou jen padající letadla zvláště v New Yorku :-).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.12.01 01:11  Fantom  (21096)

Unipetrol - vysvětlení a pcohopení se

Díky za zprávu Pijacku. Opět ožívají noční živlové! Je to těžko uvěřitelná zpráva, ale možné je u nás téměř všechno. Každopádně bych zde radši neuváděl žádné insider. Já ani žádné nevím.


Víceméně jen obchoduji a čekám na výkyvy trhu jako p. realista. Plně s ním souhlasím, že v pátek odpoledne už ta naše burza nevypadala dobře s nedobrými vyhlídkami na pondělí. (s ohledem na zahraničí) Bylo lepší uzavřít pozice.


Proč se navzájem nechápeme (Zajíček, Pijack,Sůva atd.) kontra (realista,já, myslím, že i Kozina atd.) ? Protože obchodujeme úplně jinak! Máme jinou strategii! P. Zajíček nakupuje Unipetrol přes RM-S a když klesne pořád nakupuje a ředí atd. Já (myslím i realista a další) nakupujem  ve SPADu a při menším vzrůstu prodáváme! Naopak když špatně nakoupíme  a klesne kurz pod určitou hodnotu prodáváme, aby se předešlo větším ztrátám.  Moje strategie je max. několika týdenní.


Vaše nadšení pro věc zvanou Unipetrol celkem chápu. Já sám jsem si prožil 3 roky sbírání zpráv, analýz atd. na Aliachemu. Stále jsme se předháněli v šíření pozitivních zpráv, poplacávali po zádech, jak jsme dobří a jako ti novináři záměrně píší zle o Aliachemu a jak dobře to dopadne. Nechci z toho dělat román a nemám taky zájem, abych tady sdělil některé klíčové informace (když nás sledují podle Pijacka). Stejně to už nikomu dodatečně nepomůže. Zkrátka podcenili jsme vliv politiky na privatizaci! Sice jsem něco vydělal, ale bylo to asi stejný výdělek jako kdybych to dal na nějaký lepší termíňák a 3 roky ležel! Nestěžuji si, byla to škola života k nezaplacení! Po této zkušenosti jsem už takový nějaký střízlivější, původní nadšení po "rychlém zbohatnutí" vyprchalo i když touha investovat zůstala (při těch našich "velkých" úrokách ani nic jiného nezbývá)!


Neznamená to nutně, že privatizace Unipetrolu dopadne špatně. Taky je to větší sousto, než Aliachem. Ale přátelé nestává se až příliš často, že kurz často vůbec nekoresponduje s pozitivními informacemi ? Zapomněli jste na KB po privatizaci ? Podívejte se např. na ČEZ jak klesá v posledních dnech! Zrovna v době, kdy vrcholili světové indexy. KB těsně před privatizací stoupala, ale u ČEZu i Unipetrolu je tady pokles! Zase něco nového! Nejsem mistr světa, abych vám radil, ale to vaše nadšení pro každou novou pozitivní zprávu mi opravdu připomíná moji situaci z Aliachemu a jenom si říkám, aby vás to nepotkalo taky (myslím špatný výsledek)! Žijeme přeci v zemi neomezených možností s omezenými lumpy!


Moje strategie je krátkodobá a nezajímá mě v podstatě, jak dopadne privatizace čehokoliv. (když to trošku přeženu!). Zprávy sice sleduji, ale nedávám jim takový význam. Považuji za důležité správně nakoupit (dáno zkušeností) a pak prodat (nejlépe ten den, max.do několika týdnů). Konkrétně ten ČEZ koupil lotík za 80  prodal za 85. Nyní je v poklesu a opět čekám!  Telecom je ještě lepší ve SPADu a vůbec nejhorší je na pohyby ve SPADu Unipetrol. Chápu, že pro vaše nákupy a ředění je pokles ideální, ale při velkém poklesu to je škoda něco držet a čekat až se to vrátí.


Tak přátelé ať nás ta naše burza v dalších dnech tak moc nepřekvapí! (a nepoloží).


Dobrou noc.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.12.01 16:49  Fantom  (14275)

Vzkaz p. Poslovi !

Zajímalo by mě, kde čerpáte informace, ale zdá se mi, že máte pravdu s těmi 2 portfol. investory! Ten růst se mi zdá až podezřelý a ty investoři by to vysvětlovali, proč včera byl růst, když jinde byl pokles a dnes opět velmi silný růst.


Pokud to tak je pak je jasné podle objemů do čeho šli - radio, telecí a ČEZ!


Moc často zde nejste, mohl byste zde zavítat častěji, příp. napsat vaše zkušenosti z obchodování, příp. jaké tituly nakupujete. Zdá se, že asi sedíte blízko horkého zdroje, pokud jste to jen tak nestřelil.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 04.12.01 14:35  Fantom  (14275)

vysvětlení

Díky za vysvětlení, jste opravdu dost opatrný. Několik dní se přehazovali balíky za 80, opravdu si myslíte, že ty co nakupovali několik milionů ks za 80 byli tupci ? Skoro vždy to fungovalo na ČEZu tak, že po skončení silného prodejce se cen vydala vzhůru! To jsem čekal i když jsem si jistý nebyl. Tóčo to je vždycky, když nakoupím! Ale rozhodně menší tóčo vzít ČEZ při poklesu z 85 na 78, řekněme za 80, než čekat na další pokles, který třeba vůbec přijít nemusí!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.12.01 00:51  Fantom  (21096)

Uznejte chybu a přejděte do ČEZu!

Začal jsem velice provokativní Zajíčkovou větou, jen ten titul jsem nějak zaměnil!


Pánové, nevím proč jste někteří tak podrážděný z realisty. Je to přeci jeho názor a ten kurz neovlivní (pokud nemá 10 lotů, to by v pohodě stačilo při té likvidní mizérii). Mám podobný názor a nikomu ho nenutím. Dodávám třeba se mýlím! Přiznávám, že mě nahání strach duo MOL + Babiš a to mi asi nedovolí po zkušenostech z Alichemu a DEZy výrazně investovat. Možná škoda! Vyčítat si to určitě nebudu! šance k nákupu i Uni ještě přijde, nic neskončí 16.12.


Raději se poohlédněte po té obří likviditě na ČEZu a také nárůstu kurzu. Zdá se,že se vyprodal jeden velký na 80,-.


P realista mě nazval takovým zmatkařem, když jsem zde v pátek načtrnul, že by to bylo dobré koupit za 80, než se doprodají. Na konci pondělí skupovali za 81.40! Kdypak začnete nakupovat p. realisto ? Jestli jste nakoupil ráno za 79 jste jednička, jinak ale vám ta opatrnost zas tak moc nepřinese!


P.S. Nějaké další šance být ještě mohou trhy jsou dost labilní! Ale pozor už máme prosinec a ta druhá polovina už bývala velmi zajímavá!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.12.01 00:25  Fantom  (21096)

ČEZ se dere na pozici korunního prince BCPP!

Pánové nebuďte tak podrážděný. Názor realisty je jen jeho vlastní názor a nemůže ovlivnit přeci kurz! Mám ovšem podobný názor na Uni. Přiznám se, že mám strach z výhry MOL + Babiš. Můj názor je max .na 65,-. Je samozřejmě možné, že se mýlím! 


Být vámi přešel bych raději na ČEZ. Stačí se jen podívat na  porovnání dnešního růstu a taky objemy obchodů. I ten Telecom je na spekulace král proti Uni.


POZ.: p. realisto jsem zvědav, kdy začnete nakupovat ČEZ. Tvrdil jste, že za 80 v pátek byste nekupoval a že počkáte na pokles. Dnes se dal dokoupit ráno i za 79. Držím palce ať nemusíte kupovat za 85!


Situace zatím na trzích není stabilní, tak snad to ještě vyjde!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.12.01 12:47  Fantom  (14275)

Patria je velký hráč.

Souhlasím Pijacku. Kdo chce více vydělat musí více riskovat. Mrkněte na kurz ČEZu. Zdá se, že jen drželi cenu pro přehození balíků, jak jsem si myslel.Co říkáte? 2 balíky po 420 000 ks. Nebo máte jiné vysvětlení ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.12.01 21:57  Fantom  (17131)

PANE ZAJÍČKU

Nevím co se rozčilujete p. Zajíčku. Podobnou otázku by si investor měl klást pokaždé. Občas to zachrání nemálo peněz.


Je pravda, že pokud má člověk kvalitní insider info může na všechno kašlat a všechny dotazy tohoto typu nazvat  SLÁTANINOU!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.01 21:45  Fantom  (17131)

Patria je velký hráč.

Je mi to fakt divný co dělaj a proč to dělaj. Nic víc, nic míň. Zdá se, ale, že to celkem nikoho nezajímá. Takže už to nebudu vířit. Čas nám to ukáže. Jen takovou malou poznámku. Kdyby začali podobný věci dělat na Unipetrolu, dostali by kurz klidně na 40! To bysme teprve koukali co je s Uňouškem!


K p. realistovi. Jste opravdu opatrný a máte k tomu důvod, když máte hodně cizích prostředků. Jsem taky dost opatrný, ale přeci jenom jdu častěji do rizika, než vy. Každý jsem jiný. K tomu pátečnímu nákupu. Nic nenakupuji, ale jen jsme chtěl v reálu načtrtnout, že to není tak jednoduchý. Váš názor byl v dané chvíli nenakupovat za 80.


Před 2 týdny byla situace podobná ne-li stejná, kurz ČEZu vylezl o 30% na 75, neustále ho prodávali woodi na této ceně a bylo to zralý taky na korekci. Trvalo to však 5 dní a kurz prudce posílil na  85. Pokud jste se zachoval podobně ujelo vám 200 000 na lotu.


P.S: Každýmu něco uteče, já jsem udělal velkou např. nakoupil lot Telecomu za 193 a když to šlo přes 200 tak jsem to pustil a pak už nic s Telecomem.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.11.01 23:17  Fantom  (11371)

Šašci z patrie!

Máte pravdu, než nás došacují... Nějak jsem se rozohnil.. Stejně jim tu manipulaci nikdo nedokáže! Časem se stejně ukáže správná cena, pokud dopadne privatizace dobře.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.11.01 23:13  Fantom  (11371)

Transgas

Já bych zase vzal Českou rafinérskou, ale máme hold smůlu, výběr je v ČR již značně zúžen. Nesmíme tedy pohrdnout ČEZem ani Unipetrolem. Tyto dva tituly jsou v poslední době dost svázané, nedaří-li se jednomu, nedaří se i druhému....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.11.01 17:40  Fantom  (14275)

Šašci z patrie!

Pane realisto, poněkud tu činnost 3 koterů bagatelizujete. Přečtěte si názor p. ok s kterým souhlasím. Je to nejspíš konzervace ceny jako na 58 sloužících pro výhodný nákup balíků akcií mimo trh na 80! Několika haléřové rozdíly mezi bidy a offery mezi shodnými kotery normální nejsou!!! Šašci!


Domnívám se, že až došaškují cena bude pokračovat směrem vzhůru! Jinak souhlasím pokud zastaví privatizaci samozřejmě, že to půjde dolů. Proti tomu však bude působit fakt, že světové trhy jsou na minimu a je od čeho se výrazně odrazit! Prosinec a leden budou zřejmě dost silné měsíce. Vy sám jste tvrdil, že to má větší vliv na akcii než samotná privatizace!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 30.11.01 15:25  Fantom  (14275)

Vzájemné názory

Tak jsme si to všichni pěkně vyjasnili co kdo jsme, jak obchodujeme a teď už jen,  aby nám to vycházelo! Díky. Bylo to velmi zajímavé.


Ještě k tomu ČEZu. Mám takovou hypotézu, když sleduju to dnešní obchodování. Cena je asi držena Patrií a s ní domluvených koterech. Na nákupech stojí na předních místech vždy (Patria, CAIB a Baader,občas ING) to samé je na prodejích. Když se ráno Atlantici pokoušeli prodat byli ihned přeskočeny Patrií.  Od 10 hod. obchodují jen -Baader,Patria a CAIB. Co to je za uchylárnu stát na nákupu 79.90 a nevybrat za 80!!! Jsou to přeci 2000 na lotu!


P.S teď  to začali vybírat! že by se vyprodali?


 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.11.01 13:03  Fantom  (14275)

Nevíte co je s Čezem ?

Díky za příspěvek. Dnes jsme tady takové duo. Ostatní jsou asi na horách a dělají dobře! Je však důvod pro pokles? Já myslím, že ne. Červík sice hlodá proč to někdo prodává na 80, ale jednak to rychle vystoupalo a někdo realizuje zisk (Na 58 se zobchodovalo více než 5 mil ks) a nebo třeba se snaží držet cenu. Sílu na to mají.


Když ten dnešní kurz porovnám s tím jak to bylo po celý rok (nad 100) a předchozí roky, tak mě napadá že to "kilo" by zase mělo padnout. Navíc je před privatizací a ČEZ má letos rekordní zisk. Je tedy důvod, aby to bylo méně než loni ? Asi mi namítnete, že je to kvůli celkovému negativnímu vývoji akcií. Tyto faktory by to měli aspoň vyrovnávat, protože cena byla taky třeba 120 i více.


Co se týče tlaků na zastavení privatizace, tomu věřím, že se snaží. Nicméně pochybuji, že by někdo (asi z čtyřkoalice) dokázal zastavit něco, na čem se dohodli socani s ODS a je to dobře rozběhnuté!


Závěrem malou poznámku. Nebylo by lepší nakoupit za 80? Těžko poznáte kdy to půjde nahoru, pokud nebudete mít info z patrie, že se vyprodali. Příkladem je dnešní ranní vzestup na 82. Příště to uteče třeba na 84 a vy nekoupíte, protože budete čekat na zalívání patrií a ona přicházet už nebude a pak budete honit nákup za 85! Zálivka na 78 ,na kterou možná čekáte taky nemusí přijít.


Není to zkrátka tak jednoduchý!


Jdu na oběd.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.11.01 12:05  Fantom  (14275)

Nevíte co je s Čezem ?

Je to sice od vás hezké, že je tu konečně jiný názor než davový,  nicméně byl bych radši kdybyste mi napsal co si o tom dnešním poklesu ČEZu myslíte ? Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 30.11.01 11:32  Fantom  (14275)

Nevíte co je s Čezem ?

Poznámka: Sůvo, souhlasím, že ten Uni půjde tíž koupit ,ale myslím, že to půjde. Likvidita Uni je přeci jiná, než byla u Selika. Jinak samozřejmě budu rád když by byl kurz  Uni za 200, ČEZ třeba potom  za 200, KB za 2000. Zatím tomu, ale nevěřím.


Můj dotaz směřuje jinam. Někteří z vás jsou velmi schopní, nemohli byste zjistit náhodou co je s ČEZem ? Prodává ING (asi to je Patria) jako o život. Asi je v tom i CAIB a Baader. Je to nějaká hra na udržení ceny okolo 80, aby si nakoupili velký balík ČEZu mezi ? nebo mají nějakou info ,že se privatizace zpozdí ? Nenapadá vás ještě něco?


Všimli jste si jak náhlý nárůst na 82 a následný pokles pod 80 doslova otrávil celý trh! Týká se to i Uňouška, který oslabil víc jak 1%. Na tomto příkladu je vidět jak někdy naše očekávání může být zcela odlišné od skutečnosti!


Dnešek se zdá být odvařen a venku je tak pěkně. Měl jsem radši jet na hory!


Dík za každý názor na ten ČEZ!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.11.01 01:28  Fantom  (11371)

jsem cvok, když to nese zisk?

Ještě drobný dovětek. Pokud se mýlím (i další - realista, Roman, Kozina, jarys a nevím kdo sem ještě patří do této opatrné skupiny) nemyslíte, že bude dost času nastoupit do vlaku zvaného Uni ? Nebo si snad myslíte, že Uni půjde během týdne z 65 na 90(120, 150 atd. až 200) ? Natolik naivní nejsem a vím jaké dlouhé protahovačky nastaly v minulosti na různých titulech. Pravda je že nebudeme mít ty vaše milióny, ale budeme mít téměř 100% jistotu výdělku a bude též značný!


Dobrou noc, odmlčuji se a už vás opět nechám se vzájemně poplácávat po zádech, jak jste dobří!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.11.01 01:11  Fantom  (11371)

jsem cvok, když to nese zisk?

Musím se vás zastat pane realisto, pravděpodobně to jinak nikdo neudělá. Vaše názory jsou mi velice blízké a též způsob obchodování. Ten váš odpolední  článek to jsou hotové filozofické úvahy. Ani na okamžik jsem nezaváhal, že jste skutečný profík! Plně s vámi souhlasím , že je lepší si počíhat na dobrý obchod a nechat si ujít mraky jiných. Píšete sice v obecné teoretické rovině o obchodování( za což jste byl napaden a nejste zde první ani poslední), ale zaručeně to vychází z praktické činnosti a rozumím tomu. Nevím, jak to přesně formulovat, ale z toho vašeho článku dýchá taková lehkost a je vidět, že i když je to vaše hlavní činnost nelpíte na tom za každou cenu a jste jakoby nad věcí. Z vlasní zkušenosti mohu potvrdit, že jakmile jsem měl na něco velké oči a dopředu počítal co z toho bude za obrovský zisk, obvykle byla velká ztráta nebo přinejmenším nulový zisk ! Přiznám se, že občas ještě v obchodování této mánii podlehnu i když jen zřídkavě.


Též obchoduji ve SPADu jako vy a s ostatními způsoby obchodování se to nedá srovnat. Podle mne jsme tady 2 skupiny lidí s dost odlišnými záměry, byť stejným cílem vydělat. Jedni kteří obchodují v KOBOSu a RM-S a druzí ve SPADU za své případně na úvěr. Je jasné, že ti první platí vysoké poplatky a proto musí držet Cp dost dlouho, aby se jim to vyplatilo (dlouhodobý investoři). Ti druzí platí naopak vysoké úroky a při menším vzrůstu prodávají. (krátkodobí investoři). Podle toho jsou zde laděné příspěvky. Kdo je kdo se dá myslím podle příspěvku docela dobře identifikovat.


Můj názor je, pokud má někdo 300 000 Kč a jde jen do KOBOSu přichází o dost. Je to sice větší riziko jít do SPAdu a ještě na půjčku, ale páka je přeci jenom lákavá. Pokud si člověk dá pevná pravidla a dodrží je určitě na tom bude lépe než čekat na nějaký 10% vzestup, který musí být třeba na RM-S, aby něco vydělal. Uvedu stručný příklad. Nakoupím Uni ve SPADu za 56 a za 57 ho ten den prodám. Po té kurz opět na konci dne spadne na 56. Zisk 20 000 Kč z den -poplatky cca 2600 Kč = 17 400 Kč. Do takového obchodu se z důvodu výše poplatku nemůžu v KOBOSU nebo RM-S vůbec pustit! Nehledě na to, že takovýchto skoků může být třeba 10, než to chytne změnu trendu a vystoupá to např na 60 Kč. Samozřejmě to neznamená, že když někdo obchoduje ve SPADu je automaticky úspěšnější než v KOBOSU nebo RM-S! Má pouze lepší výchozí podmínky a na výhody jsem zde poukázal.


Z vlastní zkušenosti vím, že ta půjčka není tak hrozná. Pokud držíte např. lot ČEZu 1 měsíc zaplatíte na úrocích přes 20 000 Kč, což je ovšem jen 1 Kč na akcii. Pokud tedy přijde růstový trend alespoň 5 Kč, tak mě nějakej úrok může být ukradený. Pozice se dá tedy držet třeba i dva měsíce, pokud je třeba. Je ale potřeba být při tak dlouhé pozici ostražitý (nastavit třeba při určité ceně Stop loss).


K jednotlivým titulům mám stručnou poznámku. Unipetrol je opravdu nelikvidní (ve SPADu). Lepší je ČEZ i Telecom, případně Radio bych taky hodnotil lépe než Uni. Fakt je že i Uni byl občas po propadu zajímavý. Důležitý jsou pohyby (nejhorší je stagnace) ať už nahoru nebo dolů (nyní Telecom) a ty jsou na zmiňovaných titulech dost velké.


Panu Pijackovi bych chtěl vzkázat, aby tolik neútočil na odpůrce jeho názorů. Je asi dost pyšný na své obchody a připadá mi, že se cítí být 1 a když někdo projeví jiný názor na Uňouška hned ho nazývá teoretikem a že vůbec neobchoduje na svůj účet! Já sám obchoduji rok ve SPAdu 1 rok a celkem 7 let stejně jako p. realista. Jinak je samozřejmě možné, že máte pouze úspěchy a že jste nezažil nějaké pády a jste tudíž velmi úspěšný. Gratuluji!  Myslím si však, že člověk se nejvíc naučí na tvrdých pádech (mám dva krachy za sebou). Toto neříkám samozřejmě jako první, to tvrdil a zažil též slavný Kostolány.


K tomu Uni jsem se již vyjadřoval a myslím též, že při trochu větším růstu je lepší prodat (velmi zhruba a dopředu 65,-). Když většina z vás to myslí vážně, že to půjde na 85,- kupte si ode mně lot za 65,-. Já vám ten zisk ze srdce přeju. Já si za to koupím novou škodovku a vy třeba novýho bavoráka. Fakt mi to vadit nebude. Hlavně, že budeme všichni spokojený!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.11.01 00:05  Fantom  (11371)

Je to tu jako na fotbale

Pijacku fazole si koupit můžem a zmizet, ale na jiný titul. Těším se až bude ČEZ na dvojnásobku Unipetrolu!


Jinak vážně, aspoň já jsem vždycky rád když mi někdo oponuje  a ne jen přikyvuje, trénují se tím mozkové závity a hledají rozumné argumenty. Proto ty moje poznámky na Uni. Můžete mi na oplátku zase něco najít na ČEZu, bude to ku prospěchu nás všech. Ostatně nejsem první k tomu už nabádal Sůva.


Když se dívám na padající zahraniční trhy tak mi tak napadá, že nejspíš v tomto týdnu (nebo max. začátkem příštího) bude dno a pak už půjdeme nahoru. V kombinaci s privatizací to bude asi vražedný vzestup! Kdo může nakoupit nechť nakoupí. Já jsem už plně naložen! Obavy z poklesu nemám, možná ještě zítra to s námi trochu zacvičí! Asi se shodneme na tom, že je to skoro jedno zda koupíte ČEZ,Uni nebo KB. Pořád lepší než jen koukat!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 28.11.01 01:27  Fantom  (11371)

Kde je Babis tam ani trava neroste...

Pane Jarysi, privatizace Čezu podle úterního prohlášení má být dokončena 16.12.2001 a následně 17.12. má o tom rozhodnout vláda. Co se týká ÚHOSu ten nemůže zabránit privatizaci pouze dodatečně ji zrušit. Tento extrémní příklad nepředpokládám, jelikož byla ČEPS již více než před rokem účetně oddělena a myslím, že to má vláda podchycený, aby nenastala mezinárodní blamáž.


Přiznám se, že naopak nevím přesně jak to má být na Unipetrolu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.11.01 01:04  Fantom  (11371)

Sundejte růžové brýle!

Příspěvek p.Romana je určitě na zamyšlení a vcelku s ním souhlasím. Přiznám se, že jsem trochu dál tomu davovému Unišílenství. Zdá se mi to poněkud riskantní. I když přiznávám, že myšlenka dobrovolného odkupu je určitě zajímavá. Modlete se ať nevyhraje Babiš +OMV, protože to se nedočkáte. My Aliachemáci s tím máme své zkušenosti (někteří i na DEZe). Odkup na Aliachemu byl sice za 132 Kč a kdo si koupil za 50 Kč určitě vydělal, ale sprasené ocenění způsobilo, že to nebylo mnohem víc.


Souhlasím i s příspěvkem p. Koziny o neprůhlednosti a zadlužení celé skupiny chem. firem, ale to tady nějak zapadlo prachem v té Unieuforii. Souhlasím s ním kdyby se kotovala Česká rafinérská taky si ji určitě koupím, ale do celého konglomerátu ostatních Babišových sraček se mi nechce. Jako celkem rozumný se mi jeví názor p. Jaryse, který po menším růstu chce opustit Unipetrol na 65. I když tedy nejsem nakloněn Uni myslím, že šance na výdělek máte.


Poz.: Jestli to zkusím do Uni tak rozhodně jen na doplnění do portfolia a viděl bych to opačně k p. Zajíčkovi 2/3 ČEZ a 1/3Uni. To zatím ještě nevím.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.11.01 00:24  Fantom  (11371)

Ve středu stabilizace!

Nejdříve musím přiznat, že jsem se seknul s tím růstem. Po ING začala hned od ránu Patria a to s velkou intenzitou, což asi nikdo nečekal. Na rozdíl od pondělí se mi vcelku líbil ten závěr a vypadá to na stabilizaci kurzu na 78. Je možné, že tam Bakalovi hoši ráno pošlou pár lotíků (do 77) a bude konec.  Bude dobrý se postavit na nákup hned ráno. Jinak si myslím, že propad o 6% byť je jakkoliv krutý je mnohem lepší než 5 sestupů o 1%.


Při pohledu do historie kurzu a dle dosaženého objemu by se měl ČEZ do 5 dnů vrátit přibližně tam odkud padal, tzn. na 85. Jsem celkem v pohodě i když mám zainvestováno a myslím, že je jedinečná šance přikoupit!


Pokud nevěříte v rychlý obrat , podívejte se do historie nepříliš vzdálené, např.


22.3.2001- 95,50 , 28.3.- 102,30 nárůst 6,80 Kč za 6 dní 


najde se i více příkladů, ale navíc teď je 3 týdny před privatizací !


 


Buďte taky v pohodě a vydržať! Doufám že prodáme aspoň za nominál!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 26.11.01 23:57  Fantom  (11371)

ČEZ bude stoupat!

Jsem optimista i když ne takový jako vy. Privatizační kolotoč zřejmě pohne cenou nejméně k 90 Kč, ale dál se netroufám předpovědět. Je pravda že ČEZ se běžně obchodoval nad nominálem a tam by se měl zřejmě postupně dostat. Chce to , ale trpělivost. (KB to taky trvá dost dlouho od privatizace).


Co se týče dnešního obchodování ING se vyprodává což, může trvat 1 až několik dní. S cenou to nejspíš moc nezahýbá, možná bude pokles k 82. Naopak nakupuje Patria jako vzteklá a to tam minulý týden blafovala se 4 loty na 86 na prodeji. Čím více kupců tím rychleji se ING doprodá. Pomáhá k tomu i dobře nastartovaný trend v USA.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.11.01 23:52  Fantom  (11371)

Co bude nejvetsi Raketa ? chci zitra neco nakoupit

Prosím jen o připomenutí za kolik to prodával stát. Myslím 440 Kč. Je to tak?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.11.01 14:44  Fantom  (11371)

Prodejci -zoufalci

V pátek se pěkně Woodi vyprodali na 81,- a zdá se že, kdo za tuto cenu koupil udělal velmi dobře. Převapila mne síla nákupů na této ceně. Po krátké přestávce může ČEZ opět vyrazit k 90,- . P. Zajíček se raduje, že prodal za 75,- a šel do Unipetrolu,ale podle vývoje kurzu Unipetrolu na tom zatím moc nevydělal. Jinak privatizace má a zprávy o ní budou mít na akcii mnohem větší vliv než zprávy o Temelínu.


Co se týká dalšího vývoje Unipetrolu bych viděl cenu tak max. na 65,- a ČEZ na 100,-.  Na telecomu uvažovaných 237,- p. Zajíčkem považuji za cenu z říše snů (nebo po masivním terorristickém útoku). Já sám bych za 300,- kupoval, ale vím, že mám zřejmě smůlu. Naopak na konci roku to vidím min. na 350,-.


Lovu zdar a nákupům obzvlášť, protože co uteče teď  do ledna, už se zpátky nevrátí!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.11.01 18:56  Fantom  (11371)

Já mám radši ČEZ!

Klidně si nakupujte p. Zajíčku. Já jsem zase tvrdohlavě na ČEZu. Ty výkyvy na Unipetrolu jsou dost hrozný. Likvidita taky a to spolu souvisí. Ve  SPADu bych tento titul z tohoto důvodu nikomu nedoporučoval.


Navíc ČEZ je z hlediska privatizačního prodeje taková solidní večeře o třech chodech,  zatímco Unipetrol jednohubka. Tomu odpovídá i rozdíl ve vážnosti prodeje. Unipetrol podle mne daj komukoliv (Babiš), zatímco u ČEZu bude-li rozdíl 20 mld mezi uchazeči je tento rozdíl více než co bude za celý Unipetrol.


P.S. Možná vyděláte, ale to my na ČEZu taky. Pokud to vláda nějak podělá nebo odloží budeme myslím prodělávat všichni :-(


A proto buďte ve střehu!


Teď jdu fandit našim fotbalistům!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.11.01 15:02  Fantom  (14275)

Eine Frage für alle Spekulanten :o)

Ledaže by disponovali nějakou neveřejnou informací. Třeba se privatizace protáhne, nevím.


Ale jinak přeceňovat to taky nechci. Podobnou logikou bych v životě nenakoupil ČEZ na 62.50, když přeci tam byl silnej prodejce víc než týden na 58. Proč to dělal, když přeci musel vědět, že to vystřelí nahoru ? Prostě se vyprodal a šlo to nahoru (pravděpodobně EON?). Podobně to bylo na 65 Kč. Zde se taky někdo vyprodával. A pak na 75 Kč.


Navíc za 76 to chtěj skoro všichni!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.11.01 22:22  Fantom  (15565)

Oprava a znovu dotaz

Souhlasím s p. Davem, že jsme v primární části býka. Myslím, že válka nemá teď na americké akcie ( a tedy na všechny ostatní)žádný vliv. Přijde méně výrazná korekce a po ni opět růst. Akciové trhy obvykle předcházejí zhruba půl roku dopředu hosp. růst a přesně to se děje v Americe. Navíc posledních několik makroek .dat vypadá slibněji. Až nebudou tyto data se znaménkem -, jak tomu teď většinou je, bude na investování již pozdě.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.11.01 22:11  Fantom  (15565)

Ale copak že by pánové z Woodů dusili cenu

Pánové z Woodů opravdu dusili. Myslím si však, že ČEZ je naprosto specifický papír, který moc nereaguje na vzestupy/poklesy na světových trzích. Proto pokud dojde ke korekci (myslím že ano) bude jen velice mírná. Odhaduji, že hranici 76 neprolomí. Bude se zřejmě obchodovat v koridoru 76-77. Jak dojde opět k obratu vzhůru Půjde i ČEZ k 80 Kč. Může to být otázkou týdne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.11.01 12:08  Fantom  (14275)

Patria

Nepletete se, snad woodi prodávají?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 01.11.01 11:54  Fantom  (14275)

Zajíci, Zajíčku zklamání, aneb naučte se češtinu

Nevím proč se omlouváte. Každá nějak píšeme a občas se tam dostane i chyba. Důležitější je přeci obsah článku. Radši si přečtu vaše články i když s nima  někdy nesouhlasím, než krátké "štěky" některých,  např. zisk 3.5 mld do týdne za 99 apod.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.10.01 17:11  Fantom  (14275)

Unipetrol - žhavé zboží ???

Souhlasím s příspěvkem p. zdroje. Vtip je v tom, že kurz může klidně posilovat, stejně jako ČEZ z důvodu blížící se privatizace a p. Zajíček na tom opravdu vydělá. Já radši dávám přednost ČEZu, je to jistější a možná to dokonce přinese větší zisk. Pokud ne, tak vám to p. Zajíčku ze srdce přeju.Mnoho zdaru při nákupu.


Hlavně si prosím dejte pozor na správné načasování prodeje. Já osobně bych prodal Uni těsně před ohlášením výsledků privatizace (riziko vyhlášení vítěze Babiše)!!!


Jinak s tím odkupem jste mě opravdu nepřesvědčili, nevidím jediný přínos pro stát  ba právě naopak!


Zdravím.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.10.01 17:05  Fantom  (14275)

Unipetrol žhavé zboží

Nevím, nevím. Aby jste ty tanečky na Unipetrolu nepřehnali! (p. Zajíček a matematik). Netvrdím, že Unipetrol nemůže růst, můžete na tom možná vydělat balík, ale já to vnímám jako dost rizikový.


Souhlasím s matematikem v první části,tj. že Babiš má  pojištěnou privatizaci Unipetrolu. To je ale asi tak vše. Možná jsem dost natvrdlej, ale potřeboval bych odpověď na pár otázek.


1.Co bude dělat Babiš s OMV, když konsorcium Shell,...atd. má předkupní právo na rafinérku a OMV je konkurence konzorcia? (Babiš prý jednal o spolupráci i s konzorciem, což by bylo pro Babiše jistější) Víte snad  jak vypadá ta smlouva, či jakou má kličku? 


2.Absolutně nepochopitelný je pro mne proč má být povinný odkup. (pravděpodobnost 75% ?????) proč???? Aby byl povinný odkup, musela by to chtít vláda a nepovolit výjimku! To může připouštím. Ale proč by to dělala, když z toho nebude pro stát ani koruna navíc (jen pro drobné akcionáře jako jsme my) ba naopak investor dá úměrně tomu méně peněz, aby potom udělal odkup akcií.


Doufám, že mi odpovíte, jinak to beru jenom pouze za snahu dostat cenu někam výše, aby jste dobře prodali akcie, pánové!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.10.01 17:08  Fantom  (14275)

Co říkáte na ČEZ ?

Co říkáte na dnešní obchodování ČEZu ? Zdá se, že pěkně zakonzervovali cenu na 76. Hlavně woodi a antlantici s caib silně prodávali, ale co nechápu je to, že když se objeví nějaký silný prodejce, ostatní okamžitě zdrhají na nákupech dolů. Zde ovšem nic takovýho nebylo a všichni stáli dál vesele na stejných cenách.  Působí to na mě dojmem, že asi potřebují přehodit nějakej velkej balík mimo a potřebují ,aby cena už nešla výše. Co vy na to ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.10.01 00:19  Fantom  (11371)

Fantome poslouchej.

Tak co p. AIKSQi využil jste té vlnky?  "Vykutálená" ECB k tomu vydatně pomohla. ČEZ spadnul o 2 Kč během chvilky. Zítra to bude asi horší na nákup.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.10.01 00:04  Fantom  (11371)

Výhled 2

Máte zřejmě dobrý přehled a informace. Jste asi jedinej, kterej upozorňuje na hrozbu Babiše. Já se k vám v tom přidávám. Ostatní tady básněj o miliardových ziscích, případně velkých investic uvedených " pod čarou". Jelikož jsem velice bedlivě sledoval privatizaci Aliachemu, který nakonec dostal "za babku" Babiš a vím o tom všelico, dovedu si představit, jak dopadne privatizace Unipetrolu. Dnes v novinách se objevila dokonce zpráva, že Babiš se dohaduje s konsorciem Shell... Je schopen se spojit s kýmkoliv (i s ďáblem), jen aby to získal. On se svými kontakty to dokáže.


Cena podle mne roste jen proto, že se blíží privatizace (podobně jako ČEZ) a jsou tu jistá očekávání.  Co bude následovat s kurzem Unipetrolu, potom co oznámí jako vítěze Babiše si celkem umím představit. Mám vážnou obavu, že obchod století se opět povede!!!


P.S. Pokud se vám to nezdá, nemusíte se mnou souhlasit. Už dříve jsem se tady vykecával o tomto problému. Tehdy to bylo bez odezvy.Jsem rád, že se dnes našel někdo, kdo přemýšlí podobně. Mám bohaté zkušenosti z privatizace Aliachemu a jsem tímto poněkud více zatížen (možná i zkreslen).  Jako odstrašující případ slouží známá maďarská firma, která spadla o několik desítek procent, po té co se zjistilo, že má ruského vlastníka, který navíc obchází zákony (např. o povinném odkupu). Čili to podstatné na závěr, to hlavní bude kdo dostane Unipetrol(důvěryhodnost majitele), ne kolik vydělává nebo bude vydělávat v budoucnosti!!!


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.10.01 00:18  Fantom  (11371)

Kdy nastane pokles ČEZu pro nákupy

Dragone a vy všichni ostatní!


Zlaté časy velkých vzestupů skončily a nyní nastala doba již poměrně malých zisků. Nyní je již potřeba více riskovat! Já osobně nakoupil ČEZ v pátek a prodal polovinu dnes. Poklesy již jsou velmi malé, ale nezoufejte, snad do konce týden bude nějaká vlnka. Ještě máme dva dny. Amerika se plácá už 2 dny na místě a Němci již tolik za dva dny přidaly, že prostor pro růst bude na chvíli vyčerpán. Myslím, že poklesu je potřeba již využít k nákupu a nečekat. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.10.01 23:45  Fantom  (11371)

Vsadím se- ráno 73 a do konce týdne 80.

Díky nárůstu Ameriky a zřejmě dalšímu pozitivnímu trendu to vypadá, že korekce zřejmě byla jen dnes. Koncem týdne to zřejmě bude více- asi tak 76-77. Ale pozor korekce může přijít, pokud zahraniční trhy začnou oslabovat v dalších dnech.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.10.01 00:54  Fantom  (11371)

Opravdu líto, ale po vývoji v Americe, strmý pokles

Nezbývá mi nic jiného, než souhlasit. ČEZ a Telecom zřejmě půjdou soudě podle dnešních přírůstků dost dolů i když si myslím, že u Čezu to bude přeci jenom mírnější pokles. Pod 65 by se neměl dostat. Telecom se asi podívá pod 260.


Co bude v pátek si netroufnu odhadovat, když dnes ta Amerika tak razantně a nečekaně poklesla! Patrně stagnace či mírný pokles v závislosti na velikosti čtvrtečního poklesu. V každém případě to bude dost nervózní! Já se ani nedivím, když se ceny akcií tak rychle dostanou v USA na hodnoty před teroristickým útokem (některé i přes) a hrozí různá nebezpečí konfliktů a útoků (např. dnešní zastřelení izraelského ministra, rozšíření antraxu v US senátu) a jelikož očeká vané firemní výsledky nejsou jednoznačné (jedna firma splní očekávání, druhá ne), rozhoduje na misce vah právě tyto globální negativní zprávy.


Dobrou noc.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.