Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vojín Kotas (K).
Výpis
příspěvků
321
až
330
(631)
Nevěřím svým očím.
A to se v podniku vpodstatě nic neděje. Kovoprojekta začne stavět výrobnu, město povolilo přestěhovat technologii z vyhořelého provozu a Geosan & Geosan tam budou čerpat nějaký svinčík a za to dostanou nějakou tu miliardičku. Zatím nic, co by mělo někoho přinutit to takhle ošklivě vybrat.Jediné vysvětlení, že Tutovka doplaval na Bahamy, vzal Viktora pod krkem, vysypal z něj drobáky a teď za ně nakupuje BAASPOCH. Asi se nechám degradovat na generálmajora.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dá
Určitě líp, než velmi zachovalá limousina, převratné konstrukce s nerezavějící karoserií. Značky Trabant. Podle nominálu to bude buď ISIN: CZ0003500662, nebo CZ0003501090. Když si ten ISIN napíšete do pole akcie kliknete na "Hledej" a dále kliknete na "Přímé" zjistíte, za kolik se v poslední době obchodoval. Souhrn info o obou dluhopisech je na
http://www.pse.cz/cenpap/seznam_cp.asp?ka=4367 a
http://www.pse.cz/cenpap/seznam_cp.asp?ka=4365. U dluhopisů je důležité datum ex-kupon, což je datum nároku na úrok. Asi nejrozumější bych pro vás viděl zkusit prodej přes Patria. Počítejte, že získáte pár procent nad nominálem.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nabízím cash
Jako rozený dobrák od kosti nabízím za Brno-Chrlice (samozřejmě už bez zástavy) a Lípu vyšší, než účetní cenu. Kolikpak za Lípu nabízí Dlabaj?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Metro nebo rychlodráha?
1,235 mio cestujících za cca 90 dní, to je méně, než 14 tisíc cestujících za den. Pokud předpokládám nulový tranzit, pak je pohyb mezi letištěm a Prahou tak velký, jako mezi sídlištěm se 7000 obyvateli. Když ještě uvážím, že podstatná část zákazníků (50%?) dá vždy přednost taxíku před kriminalitou prolezlou MHD, je evidentní, jak moc je investice do Metra, nebo rychlodráhy třeba. Představte si i superlevných 6 mld, které by se měli za 20 let zaplatit, tj. 300 milionů ročně na 3 miliony cestujících, tak to vychází na rovných 100 Kč za jednu jízdu. Pro zjednodušení jsem zanedbal provozní náklady.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Repo je repo...
... prodám abych dostal prašule, těma něco zamáznu a vím, kdy budu muset odkoupit zpátky. Nazývat Tykače, Dienstla a spol. bardy? Podle chování raději šikuldy, případně Klaunomany (neplést s kleptomany).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Cílení inflace je omyl, za všechno může ČNB :-))
Takže vláda dereguluje tak, že nedereguluje, stát a hlavní město Praha rozhazují miliardy lopatama a za "deflaci" může ČNB :-))). Klaun je už opravdu jen ubohý trapák, tajtrlíček v hezkém oblečku, s vylýzanou makovičkou. Pan profesůrek, který je pro všechny, krom Čecháčků, symbolem uslintaného plkače, co briskně zkritizuje cizí smítko a sám má lejno na koberci. Kdopak nám to kázal o západním populismu-socialismu, jen proto, aby vyrobil komančoidmus-klientelismus.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
ČEZ nemá co s prachama?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Jeden vyvrací, co druhý neřekl...
Antidumpingové řízení může být zahájeno mimo jiné zejména s účastníkem trhu, který se stal příjemcem "nedovolené" státní podpory. Získá-li ČEZ minority v distribučkách na splátky od státu, bez výběrového řízení, za zpochybnitelnou cenu a obratem je se ziskem prodá, mohou se najít i takoví neuvědomělí jedinci, kteří to budou považovat za státní podporu. Připadá vám to disgustující? Proč až v červenci? Hádejte
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kdepak zvyšování...
... ale antidumping. Navíc ne teď, ale až v červenci :-).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Jo, ČEZ má volných peněz...
... a mně nechá čekat a sušit akcie ZČE. Vždyť pro ně je to tak skvělá investice a pro mně jen nepatrná náplast za tak dlouhé čekání.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: