Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Fantom. Výpis příspěvků 351 až 394 (394)


přečíst (0) 16.10.01 23:22  Fantom  (11371)

Nejsme ve sporu.

Taky si myslím, že nejcitlivější je Český Telecom na vývoj v zahraničí.


Co se týče ČEZu jsme dnes trochu zklamán tou stagnací a je možné, že bude pokračovat ve stagnaci případně mírný pokles.(asi na 63). Nejsou hold kupci a všichni si musej trochu oddechnout. (do teď byl růst přes 12% bez korekce!). Snad to nebude dlouho trvat!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.10.01 22:54  Fantom  (22130)

Taky si tipnu.

Mělo by to opravdu být 20-25% od prémiové ceny, ale na příkladu KB je vidět, že to může trvat třeba půl roku od změny majitele. Myslím (a to se opakuji), že to bude v následujících měsících nejvíce rostoucí titul. Cenu bych tipnul na 85 Kč na konci roku 2001.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.01 22:42  Fantom  (22130)

Nejsou zbytečné obavy ?

Zdá se mi, že pesimismus není moc na místě. Přišla sice korekce (Patria prodávala), ale jen v reakci na zahraniční vývoj. Navíc DJ začal -2% a končil na kladné nule. Takže zítra snad přes 65.  Kdo koupil dnes při poklesu, chybu myslím neudělal!


Telecom by tak mohl něco přidat. Ale pozor má za sebou větší růst než ČEZ a navíc byla dnes změna doporučení k horšímu na marketperform!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.01 01:17  Fantom  (11371)

Fantom je Sibyla...

Možná tak trochu, neskromně :)


Podívejte se na moji zprávu ze dne 2.10. 16.55 o hodnocení ČEZu (byl cca za 60) a zprávu p. Zajíčka 1.10. 18.01 o hodnocení Unipetrolu (byl za cca 40). Rozdíl je dnes cca +10%!


Dobrou....


P.S. Příště to vyjít nemusí!  Určitě to byla náhoda! :(

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.10.01 00:49  Fantom  (11371)

Fantom je Sibyla...

Asi jsem se pro někoho nevyjádřil dost srozumitelně, ale p. Jarys to pochopil a vyjádřil naprosto přesně. Podstata je v tom, že při určité ztrátě např. (5%) prodám a prohlásím, že jsem se zmýlil (a to se mi občas stává, bohužel nejsem Sybila) a radši si počkám na další investici, než hrát za každou cenu "hrdinu" a čekat až do totálního poklesu o desítky %.


Proti trendu nelze stejně jako proti zdi jít! Bohužel jsme jen malí hráči a musíme sledovat velké hráče kam nám to sunou a občas se na tom přiživit.


Omlouvám se za poznámku o Kobosářích, jelikož i mezi nimi se samozřejmě najdou tací, kteří investují obezřetně (myslím např. p. Jaryse).


Jinak samozřejmě každý ať si investuje jak, chce (je to jeho volba). Musí někdo tu burzu sponzorovat, jak by jistě řekl p. Zajíček.


Zdravím a dobrou noc.....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.10.01 23:21  Fantom  (11371)

Zajicku zajicku uz nechlastej...:)

Milý pane Emile, asi jsem taky vožralej jako p. Zajíček, ale lepší bejt vožralej, než blbej!!!!!  Spočítejte si kdybyste prodal Telecom nakoupený za 340 např. za 300 a pak ho dokoupil za 220! (což nebyla zdaleka nejlepší cena).


Je lepší nastavit stop loss realizovat mírnou ztrátu a počkat na další obchod, který mi něco přinese, ale vám KOBOSářům to asi jen tak nedojde!!!


Zdravím Dobrou noc....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.10.01 00:37  Fantom  (11371)

RE: Dále již budou u nás úspěšní v privatizaci pouze F ...

Pánové není to jedno, kolik za to daj ? Zase se necháte zbytečně unášet a zapomínáte, že rozhodující je kolik budou stát papíry na burze ! (příklady z nedávné historie pro zapomnětlivé - KB, ČRa). Berte dokud je to nízko, prodejte výše a nečekejte zase na privatizační zázraky. Francouzi ať si to koupěj třeba za 150, my to nejen neovlivníme, ale ani za tu cenu neprodáme!


Dobrou noc!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.10.01 23:33  Fantom  (11371)

Co zítra, vzestup! Nic nekoupíte!

Co furt máte s tím Zajíčkem. Ať je třeba placený profesionál nebo cokoliv jinýho na webu (mně je to jedno), podstatné je, že oživuje diskuzi a podle mne má velice dobré postřehy, odhady a bonmoty :-)


Samozřejmě, že má pravdu zítra si ani neškrtnete! Ale řekl bych spíše ustrašená než divá zvěři.  Copak když si trochu uprdnou v Německu, musí to jít hned u nás dolů? Pokud jste opravdu takový pesimisti nebo ustrašenci, tak v životě nic nekoupíte (nebo tady blafujete)! Ale jinak  si pro mně za mně čekejte na cenu 50 na ČEZu a 160 na Telecomu. Příjemné čekání.  Váš důchod se blíží.....   :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.10.01 16:55  Fantom  (14275)

Makléři, makléři, jak vy to dovedete...

Gratuluji máte skvělý instikt (Unipetrol a ČEZ). Také jsem investice zaměřil tímto směrem. ČEZ je momentálně asi nejzajímavější SPAD titul.


Zajímalo by mně jenom, jak jste věděl v 15.30hod. ,že budou kupovat ČEZ. Patria se zřejmě vyprodala- celkem 12 lotů na 60.5 Kč. Kdo to stál na nákupu od těch 15.30 hod. nevíte?


Díky za odpověď.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.01 03:01  Fantom  (11371)

Úvaha o trhu a jeho cenách


Po delší době se opět zapojuju do debaty. A vede mě k tomu to, že mám naprosto odlišný názor od většiny z vás, co se týče ceny Telecomu a jiných SPAD titulů.


Většina příspěvků za celý týden, co jsem si četl se nesla ve stejném duchu- Telecom musí zahučet pod 160 a kdo nakupuje nad je blázen.


Někteří se podivují nad tím, proč třeba v pátek Německo i Amerika zahučí a u nás je relativně klid? Proč future DJIA je -530b. a hodinu po začátku Ameriky je DJIA v plusu?


Myslím, že máte sklon příliš přeceňovat (já občas taky)informace o zahraničních trzích a jejich vliv na náš trh. Futures sice něco ukazují, ale zpravidla je to trend, který se navíc může změnit, když přijde během obchodování nečekaná zpráva z makroekonomiky či firemní. Já osobně tomu nepřikládám velký význam a po pátku už teprve ne.


To samé platí i pro indexy. Porovnáváte indexy evropské např. DAX v poledne -6% s PX-50 -1% a podivujete se nad tím a vyvozujete závěr, že u nás to musí taky tak být(ne-li horší). Mrkněte na složení indexu Daxu a zjistíte, že tam mají pojišťovny,zajišťovny, letecké společnosti, automobilky, které nejvíc padají. Kolik pak u nás je takových společností v indexu? A s jakou vahou? Odpovězte si sami.


Navíc v posledních dnech konkrétně Deutsche telecom mírně stoupá a je to stejné i v případě jiných evropských telekomunikačních firem.


Co je ovšem nejdůležitější náš trh je přeprodán! Nikdo již nechce prodávat za tyto ceny! Když říkáte, že bude telekom za 160, položte si otázku kdo to bude prodávat za tu cenu! Jedině zas nějaký zoufalý spekulant! Dlouhodobý investoři si v klidu nakupují Telekom až do 200, protože vědí, že za půl roku tyto nízké ceny už nebudou a zároveň je lepší držet cenu výše v době krize, protože je větší ochota prodávat a získají mnohem větší balík za nižší průměrnou cenu, než když budou nakupovat v pokrizové době kdy to bude chtít každý koupit.


Jako naprosto směšný mi proto připadá názor podat žalobu na komisi kvůli manipulaci s kursem! Někdo se vyjádřil tak, že koteři to drží vysoko, aby nás spekulanty zmátli a později až budeme mít nakoupeno to zahučí na slibovaných 160! K takové pitomosti se ani nechci vyjadřovat! Když si to někdo z vás myslí, proč neshortuje Telekom,jak vám to radil p. Kozina? Místo frflání se dejte k činům! Alespoň bude náš zkomírající trh více likvidní a jiní investoři(např. já) si to od vás rádi nakoupí! Vydělávat se dá přeci při jakémkoliv pohybu, nejhorší jsou stojaté vody pro spekulanta. Já se musím přiznat, že jsem hlavně ve čtvrtek také jako vy čekal pokles(aspoň na 180-185) Telekomu a neúspěšně shortoval i když nakonec jsem byl na svých. A už si pálit prsty nebudu se shortem na žádným titulu! Ceny jsou velmi nízké a to za ty jedny nervy nestojí!


Příkladem proč jsou shorty rizikové je také ČEZ a KB, kde v pátek prodávalo jen pár zoufalců (objemy byli nízké) za 67.2-68.5 a 907.5-915. Myslím, že kdo koupil Telecom za 190-193, ČEZ do 69 a KB do 820 neprohloupí.


Navíc vám, kteří čekají na cenu 160 utíkají příležitosti, protože Telekom se za dva týdny otočil vícekrát nejméně o 10 Kč na akcii!!!


Válku bych taktéž v negativním smyslu nepřeceňoval, protože např. při zahájení války v Perském zálivu leden 1991 šly akcie nahoru(zahučely v srpnu 1990 při napadení Kuvajtu Irákem). Dalo by se to vyjádřit podle názvu Dostojevského románu: po ZLOČINU akcie šly dolů, následuje TREST a akcie se vracejí nahoru. Důležitější budou údaje z ekonomiky USA a ty přesto že nejsou růžové, nemohou zabránit pravděpodobné korekci drtivého propadu tohoto týdne!


Závěr je takový, že pokud budou jen mírné zahraniční poklesy náš trh to v pohodě unese(neochota prodat), ale pokud budou korigovat nahoru, náš trh se razantně přidá a pak můžete jen vzpomínat na ceny 190,68,820!


Riziko je samozřejmě jen v případě nějakých dalších nečekaných teroristických činů či rozšíření válečného konfliktu.


Toto je můj názor za kterým si stojím, nicméně za případné vaše způsobené ztráty neručím a ze zisku také nepožaduji žádný výnos.J


P.S. Zdravím p. Zajíčka z dovolené a gratuluju mu k odhadu propadů kurzů českých blue chips. Ten útok na USA tomu velmi výrazně dopomohl, tak si říkám zda nemáte nějaké věštecké schopnosti nebo třeba příbuzné v Afghanistánu. V každém případě příště dejte vědět včas, abychom se včas zbavili akcií jako Usáma.J

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.09.01 00:02  Fantom  (11371)

Viktor je trubka ne démon, vy truhlíci

Naprosto souhlasím. Sprasil, co se dalo a to zcela vědomě. Myslím, že žádný prachy na světě mu nevrátí důvěru, kterou již dávno totálně ztratil. Navíc mu již dost ubývají. Proto si myslím, že je Viktor mimo realitu nebo si zase dělá blázny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.01 22:47  Fantom  (11371)

SPAD kurz 299,20 Kč z pátku

Závěrečný kurz je stanoven jako střed rozpětí nejlepší poptávky a nabídky a nikoliv cena posledního obchodu.


S odkupem u Čra, ČEZ,Telecomu, KB nelze počítat, jelkož tyto podíly vlastní FNM a na to se vztahuje výjimka (vyhláška MF č... nevím), kterou zřejmě vláda vždy využije, aby nový majitel nemusel platit za odkup akcionářům a nabídl o to více vládě peněz.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.09.01 23:28  Fantom  (11371)

Čra - jaká budoucnost ?

Plně souhlasím s Bubu. Vláda rozhodla a díky jejímu rozhodnutí kurz zahučel o 15%! Můžeme se akorát vzájemně utěšovat, jak někteří zde činí ale vůbec to nikomu nepomůže. A utěšovat se jen tím, že investice krátkodobě výhodná se mění na dlouhodobě je na nic.  Takže nemá cenu to držet, možná tak na shorta ve SPADu.


Mnohem jistější a dříve ziskem zrealizovanou investicí je určitě KB (navíc víme kam ten kurz přibližně dojde za 6 měs.), takže kdo teď má nějaký volný money skočí spíše do KB.  Navíc není jisté zda se rádio udrží na 320. Je možné, že ho portfoliový investoři začnou prodávat a poptávka ho nestačí absorbovat. Přikláním se tedy ještě k poklesu, možná se podívá i pod 300.


P.S. dnes bylo vidět jak se money přesouvají z telekomunikací do bank (ČS,KB).

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.01 14:24  Fantom  (14275)

Škoda. Už to asi ne . . .

Poněkud jsem to přehnal s tou 250. Zapomněl jsem, že je na trhu jěště dost optimistů. Uvidíme jak se budou tvářit až zahučí NASDAQ počtvrté za sebou!


Reakce v Německu na snížení sazeb mi taky nějak uniká. Chvíli nahoru a za pár minut si to všichni rozmysleli a prudce dolů. Nebo že by strach z Ameriky? a z možného očekávání aprílových hodnot indexů NASDAQ 1600b., DJIA 9000b. ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.01 00:18  Fantom  (11371)

Škoda. Už to asi ne . . .

Souhlas s Charlesem. Po velkém propadu nepřišla korekce, ale další zhruba 1% propad obou indexů. To smrdí! Navíc růst 0,2 není na Ameriku žádný převratný číslo. Stačilo jiné (prodej softwaru) a pozitivní nálada se zcela vytratila!


Pravděpodobně se dočkáme 250 na telecím. Zda to bude proraženo nevím, dnes spíše asi ne.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.01 15:02  Fantom  (14275)

Adr. na Futures ? ZDE ! 

Díky Mistře.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.01 14:42  Fantom  (14275)

Futures? vim!

Mám vymyslet rým, ale nic nevím.


Dá to mnoho práce, není to legrace.


 


 


Stačí vám to ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.01 14:10  Fantom  (14275)

Futures

Měl bych dotaz. Od jisté doby nevidím futures na DJIA a NASDAQ na serveru, na kterém jsem to viděl předtím.  Můžete mi někdo poradit, kde se dají sledovat (prosím přesnou adresu).


Předem Díky.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.08.01 06:30  Fantom  (11371)

Jak je to?

To je velmi zajímavá myšlenka. Pokud by to tak bylo, určitě si toho bude případný kupec vědom a dá za balík méně peněz. Potom by stát na tom, ale prodělal a drobní akcionáři vydělali. Otázkou je, že by byli státní úředníci tak hloupí, že by přišli tímto způsobem o  miliardy Kč ? Nebo si snad myslí, že na veřejných trzích prodají Telekom dráž ? Teď když je většina Telekomů na minimu to není asi dobrý nápad. Ale privatizace ČT letos nebude. Snad na váš příspěvek ještě někdo odpoví.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 08.08.01 17:15  Fantom  (14275)

Telekom je tunelován atd...

Stará zásada říká pokus se změnit to co změnit lze a s tím ostatním se smiř! Myslím, že plýtváte zbytečně energií na něčem co změnit nemůžete! (nepřiměřená cena , zneužití majority). Pokud obchodujete (stejně jako já), pak se soustřeďťe na obchodování, sbírejte info a snažte se vcítit do role velkých investorů (hlavně zahraničních) co asi udělají, když Telekom koupí za 60 mld Kč podíl v Eurotelu, licenci UMTS za 6,7 mld Kč atd. To je důležité a pokud správně odhadnete jejich chování máte vyhráno. Platí to samozřejmě obecně nejen pro  Telekom.


Osobně se domnívám a už se opakuju z předcozího příspěvku , že Telekom nemá prostor pro růst!  Snad přijde nějaká korekce, ale cena 300 Kč se nyní zdá být v říši snů. 


Co říkáte např. dnes ČEZu, který šel jako jediný nahoru při celkovém propadu trhu? Obchody 78,2-80. Co udělá až se zahraniční trhy stabilizují a náš Telekom najde svou rovnovážnou cenu?  Co KB a ostatní tituly ? (Není tady bohudík jen Telekom). Myslím,  pokud obchodujete, že jsou to pro vás užitečnější otázky než zvažování nějaké žaloby!


Zdravím a držím palce v té burzovní válce!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.08.01 23:41  Fantom  (11371)

Telecom versus jiné příležitosti

Nevím proč se tady téměř všichni rozčilujete nad Telekomem! Vidím to podobně jako Black Dragon. Telekom je odvařenej, alespoň v horizontu několika měsíců. Nesdílím až tak úplný pesimismus že by to mělo už výrazně padat(250 je zřejmě minimum), ale proč to kupovat , když to nemá velký prostor pro růst ??? Velcí (asi zahraniční) to vyprodali. Snižují se ratingy na Telekom, zadlužení poroste, zahraniční telekomy na minimech. Kdo z velkých si to koupí ? Téměř nikdo, jen technická korekce po propadu. Kam až to může jít ? Maximálně na 300 ? A za jak dlouho? Kolik vyděláte když to koupíte kolem 265 ? V kobosu se to nevyplatí a na páku ve SPADu se nedoplatíte úroky, než to na 300 vystoupá! (a třeba se to tam nedostane). 


Očima velkýho investora dám rozhodně přednost zprivatizované KB, kde ví za kolik to koupili Francouzi, jaké jsou ratingy a kam by se měla dostat cena za rok (aspoň přibližně) atd.a současná cena řekněme pod 1000 je za hubičku pro takového investora s malým rizikem. Zkrátka víme všichni kam ten kurz směřuje do budoucna. Navíc KB má podporu na 950, pod kterou když se to náhodou dostane, začnou ji vybírat.


U ostatních je to horší, protože nebyli ještě zprivatizovány a tudíž nevíme kam by to mělo jít, ale přesto si myslím, že např. ČEZ má o dost větší perspektivu růstu než Telekom.


Krátce z počtů: (řekněme za 3-6 měsíců)


Telecom : z 265 na 300   nárůst 13.2% (optimista)


KB:   z 960 na 1200 nárůst 25% (1200 je spíše konzervativní)


ČEZ:  z 80 na 100 nárůst 25%


Nemusíte se mnou souhlasit, já  prostě porovnávám investice mezi sebou a tak mi to vychází. Zkrátka a dobře Telekomu zelenou na několik měsíců nedávám. Pokud bych ho náhodou měl koupen, tak bych ho při nějakém vzestupu prodal a utekl raději do již zmíněných titulů. Uvítám váš názor na můj příspěvek. Dík.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 06.08.01 10:00  Fantom  (14275)

SNIZENI CENY ZA EUROTEL ! 2. ha ha ha :o((

Naprosto souhlasím u vývoje Telecomu s Black Dragonem. Jinak překlepům se nesměju, jelikož je taky občas vyrábím! Když to píšete rychle, hlavně v prac. době, kdy máte nějaké povinnosti, to bez chyby téměř nejde. Důležitý je obsah.


Ten pokles ještě může přijít. Korekce nahoru ještě nebyla, přesto, že má několik velkých poklesů za sebou, tzn. že si stále ještě hledá dno. Kolik to bude to si netroufnu. Bude záležet hlavně na vývoji telekomunikací v zahraničí. Jinak např. Deutsche Telekom je téměř na minimu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.08.01 23:14  Fantom  (11371)

Logika ?????

Souhlasím, že to bude splácet jako by majoritní vlastník. Ale opravdu jen jakoby, protože on už si když bude Telecom kupovat si to odečte a o tuto částku zaplatí státu méně za privatizaci. Možná když bude více zájemců se to může trochu cenově vyšroubovat a tím to trochu zmírnit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.08.01 23:03  Fantom  (11371)

Chci další plky. Moc, moc, moc...

Pravděpodobně to psal někdo jiný mým jménem. Něco podobného se stalo crazymu. Nebo jste si to spletl, nevím. Jinak si myslím, ale v podstatě totéž, takže je to skoro jedno. Cenu 1551 vydali s ročním horizontem. Myslím, že do roka to tam přibližně bude.  Dále radio a KB je úplně něco odlišného a pokud něco porovnáváte p. Kozino, tak porovnávejte porovnatelné (banky mezi sebou atd.) Např. česká spořitelna koupená Erste bank za cca 244 Kč je po roce od privatizace 254 Kč. KB je koupená za 1753 Kč Societe Generale a cena 1551 Kč se vám zdá vysoká? Mě ne. Možná tak Patrii, která na svých stránkách vydává přesně opačné doporučení  než, koná (nebo její klienti). Je tam např. Koupit Rádio, Telekom, Unipetrol, zatímco na KB mají pouze držet! Cílovou cenu (12 měsíců) na KB mají 1200 Kč! To se moc hodí Patrii držet to co nejníž. Navíc Societe Generale budou potřebovat cenu blížící se ceně kupní (účetní hledisko, image...). 


Jinak k tomu doporučení na radio. Nechci hájit žádnou firmu, ale myslím, že na tom ustřelili všichni! Jestli to byl záměr nebo ne to si každá firma musí sama sáhnout do svědomí.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.08.01 23:45  Fantom  (11371)

Logika ?????

Chápete tu logiku????? Chtějí nakoupit 49% Eurotelu za 60 mld Kč, tzn. celý by měl stát 120 mld Kč. Přitom ministerstvo chce telekom prodat za 80 mld Kč. (navíc většinou, když něco chce ministerstvo, většinou se to nesplní)To je kšeft jak bejk! To kdybych řekl 8-mi letému děcku ze základní školy, že to chci tak udělat, tak mi řekne, že sem blbej!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.01 15:13  Fantom  (14275)

Může si to Telecom dovolit?

Cožpak o to dovolit si to může, ale ty následky... Souhlasím v podstatě s p. Zajíčkem. Rozumné je to hlavně pro prodávající Američany, kteří vyinkasují 60 mld Kč a když budou chtít přidají k tomu pouhých 20 mld Kč a mají celý Telecom opět s Eurotelem! Částečně chápu i kupující, protože v Eurotelu měli (přestože měli podíl jen 49%) hlavní rozhodovací pravomoce Američané a tudíž to bude aspoň na chvíli česká záležitost.  Otázka zní zda tyto pravomoce nejsou vykoupeny moc draze? Já myslím, že ano.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.01 12:17  Fantom  (14275)

Okurková sezóna vrcholí

Je to fakt vokurková sezóna.To driftování na 990 by bylo super, ale nevim zda to přijde tento týden. Prodávat to nemá cenu. Koupit se to nedá. Ale pozor i ceny mezi jsou stále vyšší ( 960-962)! Telecí se taky zastavil, takže až se rozjede snad se KB přidá. Uvidíme zítra, budou se zveřejňovat výsledky SPADových titulů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.07.01 14:04  Fantom  (14275)

Drift je vůbec zvláštní druh pohybu

Jo, to asi nikdo z nás nemůže vědět. Možná by to věděli hoši z CAIB-ky,  ty to pěkně držej na uzdě. Ale až se to urve, to bude let!  Je, ale vidět, že minimální ceny obchodů se neustále posouvají pomalým tempem směrem nahoru!


Navíc to taky drží dnes telecí, kde je velký prodejce, který to zřejmě  jak se to dostane na 335 zalejvá. Jinak by taky musel letět po vzoru našich západních sousedů.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.01 22:24  Fantom  (19340)

KB

Tak jsem to nějak přechválil s tou KB. Nasdaq i Djia skončilo tak špatně, že zítra se vrátíme pravděpodobně pod 950. Vypadá to na slušnou korekci. Navíc ostatní tituly  posílili více než KB, takže je taky nemine pokles. Kdo dnes prodal ČEZ,Telecom, KB prostě neudělal chybu. Takže shortujte anebo nakupujte po poklesu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.07.01 23:59  Fantom  (20620)

Výhled na KB a další...

p. Wood asi omylem uvedl, že nejvíce prodával ING 11 a Fio 3 loty. Bylo to naopak tito nejvíce nakupovali. ING dokonce 12 lotů z z 22! Fibonacciho metoda je pěkná věc, zřejmě funguje v praxi, ale nakonec se musí člověk stejně rozhodnout i pomocí něčeho jiného. Souhlasím, že je to dobrá pomůcka na stanovení těch hranic. Nejsem až tak teoreticky vybaven jako Wood, ale rozeberme si konkrétně páteční situaci.  Telecom klesá o 2%, ČEZ 5.5%, Unipetrol o 11.5%, zahraniční trhy (SRN, USA) klesají a v tento mizernej den KB mírně stoupá za silné podpory ING na 920. Navíc největší nárůst byl těsně před 16 hodinou, kdy v pátek  skoro vždy někdo uzavře aspoň jedním či dvěma loty pozici! Proto si myslím pokud se situace v zahraničí uklidní a u nás půjdou Telecom, ČEZ atd. aspoň trochu do kladných čísel ,KB hravě překoná 950 Kč a pravděpodobně bude atakovat 1000 Kč. Tam asi bude silnější prodejní odpor jak o něm psal p. Wood.  A opět bude záležet spíše na zahraniční poptávce, kdy tuto hranici překoná. Pokud by to bylo jen krátké jednodenní zastavení jako na 900 Kč bylo by to pěkné.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.01 00:48  Fantom  (11371)

Akcie - výhled

Když se doteď neozvali naši velcí analytici, (asi jsou na dovolené), tak musím aspoň já po delší době přidat svůj skromný názor. Bohužel jsem neměl moc času ,až teprve teď na víkend.


Co se týká KB v den, kdy šla krátce pod 800 Kč bylo jasné, že to je dno. Samozřejmě se to poznalo až odpoledne, kdy byla silná podpora ING na hranici 840 Kč, kterou nenechali padnout! Dnes (pátek) ta hranice byla 920 Kč a silně tam opět stála ING. Přesto, že ostatní tituly (včetně zahraničí)silně klesaly, KB se držela a ke konci ještě posílila! To mě vede k tomu názoru,  že pokud se trhy příští týden vzpamatují může KB úspěšně překonat 1000 Kč a usadit se na trvalo nad ní. Myslím, že je to stále výborná příležitost k nákupu. Krátkodobě i dlouhodobě.


Co se týče ostatních titulů bych tak optimistický nebyl i když nějaký růst by tam být mohl. U telekomunikačních titulů záleží hlavně na vývoji v zahraničí a navíc - nízké privatizační nabídky, snížení doporučení ING (to asi víte) u ČEZu stále nejistota s Temelínem (zavření- alespoň zahraničí to stále tak vnímá a v pátek opět prodává, i když u nás v česku si můžeme 100krát říct, že je to blbost!) a zda se spustí v červenci nebo zas prodloužení. Tyto negativní efekty jsou samozřejmě jen krátkodobé a privatizace i když nebude tak rychle budí větší naději na rozdíl od Unipetrolu (dole).


Unipetrolu i přes páteční velký pokles bych se vyhnul velkým obloukem hlavně z důvodu privatizace, pokud by ho  dostala firma Agrofert. Bohužel když dostali Aliachem, přestože jiná nabídka byla vyšší je možné, že dostanou i Unipetrol. Navíc Švarc(Unip.) s Babišem(Agrof.) jsou bývalí spolupracovníci(Lovochemie) a velcí kámoši. Navíc o privatizaci rozhodne v konečné fázi vláda. Je to tedy poněkud jiná káva než privatizace KB. Ono to vlastně odpovídá těm penězům co za to asi bude. Okolo 8-10 mld Kč proti 40 mld Kč za KB, to nezaslouží takovou pozornost.  1 mld sem tam, to už nehraje takovou roli v zalepení státního rozpočtu. Navíc ten kolos beztak dopadne, že ho rozparcelujou na části (jako rádio). Je možné, že s nima tam bude ještě někdo v kozorciu, protože Agrofert nemá zájem o celý Unipetrol ( o celý nebude mít zájem asi nikdo). Další možní zájemci (z Ruska) taky nebudí moc důvěry, když např. v Maďarsku obcházejí povinný odkup. Je možné, že po tak velkém poklesu přijde korekce nahoru, ale pokud někdo kupuje jen proto, že něco klesne a nezjistí si žádné informace nemusí dopadnout dobře! Nakonec privatizace může dopadnout dobře, ale je to příliš vysoké riziko za málo muziky ve srovnání např s KB nebo i dalšími (ČEZ, Telecom).


To jsem se hezky vykecal a teď se můžete i vy ozvat, samozřejmě i nesouhlasit. Zdar víkendu( pokud nemáte zrovna ve sklepě vodu)!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.01 17:56  Fantom  (14275)

Co bude zítra ?

Co bude zítra?


To co si dnes celý den notuju. "Short, short, shotuji, shortování miluji!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.07.01 14:51  Fantom  (14275)

KB

To je děsný, co si lidi dovolujou. Jinak přiznám se,  že jsem si myslel, že to nepíšete vy p. Crazy. V pátek mě bylo jasný, že dno to ještě není, když to tam tak ládovala Spořka před 16 hodinou. Jestli se nepletu tak i ten dnešní příspěvek v 10.56 hod. nebyl váš. Psalo se tam, že se KB podívá dnes přes 900 Kč. Je to tak?


Dnes je to opravdu zralý na pokles. Možná, že se přestane obchodovat s Čezem co říkáte? Manažeři KB se už možná taky pomalu třesou o své akcie, které nakoupili za 500 Kč.(pokud již neprodali). 


Tento příspěvek napsal pravý Fantom :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 13.07.01 16:29  Fantom  (14275)

KB dnes, KB v pondělí?

Je někdo ještě na chatu kromě mě? Co říkáte kurzu KB? P. Wood sice psal, že se to obrací, ale spíše jsem tam viděl další tlak na pokles. Navíc minimální cena dne byla dosažena až v samotném závěru! Conseq sice přestal prodávat, ale někdo jiný ho v závěru bohatě vynahradil! Já nevím,  kdo to je.  Nevíte vy p. WOODe? nebo někdo jiný ?


Fakt je ten, že nikdo už to tam pod 880 nechtěl sypat. V pondělí pokles /vzestup vidím tak 50 na 50.


Pěkný víkend a zapoměnte na akcie, alespoň na chvíli.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 13.07.01 12:27  Fantom  (14275)

KB co se to zas děje ?

Díky p. WOODe za odpověď měl jste pravdu , že to pravděpodobně padne i s tím slabým držením ING a stop-loss. Teď již je tam další tlak na pokles. Uvidíme. Na kotacích a nízkém spreadu je vidět, že má každý strach nakupovat a vyčkávájí zda se neukáže větší prodejní pokyn.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.07.01 10:56  Fantom  (14275)

KB co se to zas děje ?

Díky p. WOODe za odpověď měl jste pravdu , že to pravděpodobně padne i s tím slabým držením ING a stop-loss. Teď již je tam další tlak na pokles. Uvidíme. Na kotacích a nízkém spreadu je vidět, že má každý strach nakupovat a vyčkávájí zda se neukáže větší prodejní pokyn.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.07.01 17:11  Fantom  (14275)

KB co se to zas děje ?

Nevíte náhodou jakej smysl mělo dnes to dvojnásobné (2x8lotů) zalití KB před 16 hod. ?  Jsem z toho dočista zmaten a té naší burze už vůbec nerozumím! NAsdaQ +3.5%, Německo + 2% a u nás zase velmi aktivních pár koterů - hlavně patria na prodejích!!  ING byla taky nějak podivná. Nejdříve stála s 2 loty na nákupu první a před zalitím ucukli dolů! Je to opět podivná hra s cílem dostat KB pod 900? Jaký máte názor ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.07.01 01:20  Fantom  ()

CRAZY-10.7.2001

Chápu Crazy vaše důvody, proč nechcete zveřejnit svoje jméno i to, že si chcete vzít čas na rozmyšlenou, co nám ostatním můžete napsat. Připojuji se k ostatním, prosím, prosím pokračujte v diskuzi. Vaším působením se diskuze velmi oživila a rozšířila a nabrala na odbornosti. Obdivuji vaši odvahu, protože z toho co nám píšete, nemáte vůbec nic a přitom riskujete dost.  Věřím tomu,co píšete. 


Musím se přiznat, že nějaký obchod jsem ráno provedl s KB (i když ne na sebe) a vyšlo to. Díky. Myslím, že si většina z nás oddychla po psychické stránce, když víme pravděpodobnou příčinu poklesu. Možná jste zachránil několik jedinců od blázince! Bylo to vážně už na palici! Byla to taková škola života jako nikdy předtím! Já jsem se přitom naučil včas dávat stop-loss. Prostě při překročení stanoveného poklesu to musí jít pryč i kdyby byli všechny zprávy superpozitivní a všechny okolní trhy jen stoupaly! Přesně to nastalo u KB a je mi líto těch, kteří se tím neřídili, pořád nakupovali (na páku) za nižší ceny a přišli během pár dní o všechno. Pár takových ze svého okolí znám. Jinak oškubaný jsme asi všichni nějak, protože kdo neměl informaci těžko by KB shortoval po vyhlášení vítěze toho 28.6. a další dny. To bych ho prohlásil za duševně chorého!


Nevím, snad to chápu dobře když počítám - začali KB prodávat 28.6. (v den vyhlášení vítěze KB) a T+5 vychází na pondělí 9.7., takže výprodeje už snad skončili! Je to tak?


Fio a Cyrrus mě nezklamali jako Wooda, protože si myslím, že většina koterů a do nich spadají i tyto nevěděla, co se bude dít s KB. Proto ty předpovědi byly "ujeté", stejně jako moje a většiny dalších investorů.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.07.01 01:45  Fantom  ()

Jak to tedy je s KB

Je to určitě zajímavé, co píšeš. Nějak mi to, ale nesedí časově. Přeci uběhl už nějakej čas a to nemalej od krachu Finnexu a IPB tam už dávno není a co se týče toho portfolia že by zrovna až teď řešili toto portfolio v ČSOB a zrovna teď prodávali KB to se mi nezdá. Kromě toho v tom portfoliu musejí mít i balíky ostatních titulů, které by taky museli zákonitě padat. Chtělo by to trochu vysvětlit, pokud můžeš tajemný neznámý člověče.


Navíc je zajímavá taky skutečnost, že podíl Bank of NY v KB vytrvale a to dost silně klesá, takže se jedná spíše o výprodej ze zahraničí. Tak např. k 25.6. byl 10,48%, 26.6.- 10,29%, 2.7.- 10,13%, 8.7.- 10,04%. To je docela silný pokles podílu v tak krátký době co říkáte?  Navíc v dubnu byl podíl přes 12%.


Nepřu se o to zda máš pravdu, myslím,ale že těch vlivů na pokles může být víc. Navíc včera před koncem obchodování to zase zalejvali na 940, když před tím byla cena už 957! Nahoru to půjde určitě, ale jak kdy a o kolik to si netroufám odpovědět. Může to mít ještě nějaké výkyvy. Kdo obchoduje za hotové v Kobosu nebo Spadu, tam není co řešit v září bude kurz úplně někde jinde (nahoře) a určitě to kupte. Ale ve Spadu nákup na půjčku to s těmi velkými výkyvy není tak jisté. Snad kdo má další peníze na přihození.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.07.01 01:29  Fantom  ()

KB pod 980,- ČRa pod 430,- ČTc pod 330,-

Nevím proč se smějete pořád Zajíčkovi? Možná mu to vyjde, když se podíváte kam šla Amerika a Němci za dva dny co jsme u nás leželi u vody! Jaký bude kurz Telecomu za pár dní nemůže díky "skvělému" vývoji v zahraničí nikdo spolehlivě vědět, maximálně tušit. Bejt tebou emane už bych šel pomalu pro ty květiny! V každým případě souhlasím s Black Dragonem, že v pondělí to bude všechno na short, short, short..... Další dny uvidíme!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.07.01 01:20  Fantom  ()

Nákup na 930 Kč

Souhlasim s Woodem. V pondělí to zřejmě hupsne dolu. Pokud jste sledovali SPAD ve středu 4.7.2001 v odpoledních hodinách jako já nepřetržitě, tak vám to téměř musí být jasné. Jakmile tam někdo vybral ve Spadu KB za 979 okamžitě se na té ceně objevila nabídka od "Patrie". Následovalo to asi 5-krát (stlačili to na 974 na konci!)a pak už natolik otrávili nakupující, že ti radši utekli do Telecího a dokonce i do Spořky!!!Proč to dělá Patrie (zřejmě zahraniční klient) ? Je to zřejmě velká hra. Snaží se dostat cenu co nejníže, a pak si zřejmě nakoupí několikanásobně větší balík v přímým mimoburzovním obchodě! Myslím, že to dělaj ode dne vyhlášení ceny 40mld., kdy cena šla nesmyslně nízko na 1049! Jinak by si ani neškrtli a cena by byla přes 1200. Mimochodem sleduju mimoburz obch. s KB a v poslední době rapidně rostou objemy! Kam až to spadne ví jen ten, kdo to dělá. Věřím, že to co se děje s kurzem KB je nenormální a jasný záměr a ne jen obyčejný výprodej, jak to prezentují analytici. Máte někdo dobrý kontakt na někoho v Patrii, že by tuto hypotézu potvrdil?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.06.01 23:00  Fantom  ()

Jsou novináři to, co nich říká M. Zeman?

Naprosto souhlasím. V tý MF dnes jsou pěkný mafiáni!!! V USA by se to nestalo, u nás je komise jen na dvě věci... Někteří novináři jsou opravdu... Jinak jsem nepodlehl prodeji, právě naopak nákup byl dobrej, ale ty nervy do 15.45 hod. zestárl sem dnes aspoň o půl roku.. Plně souhlasím s cenou 1400 Kč. Spořka  se pohybovala taky podobně při privatizaci. Takže honem nakupte a ignorujte plátky jako je MF Dnes.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.