Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr5









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr5. Výpis příspěvků 401 až 450 (854)


přečíst (0) 06.09.04 10:01  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

info

Tak jsem si to přečetl a zůstávám tak nějak po našem v klííííídku!

1) info je dle komentáře Wood ( pro koho že pracuje WOOD?) nikoliv dle prohlášení BACA. Nejde jen o poslední záchvěv vytřesení slabých ???

2) BACA nemá 11,6, ale 13,07 - to už partyzáni vědí a vědět by to ve SVÉM komentáři měla i BACA (nemusí to vědět WOOD či BIVI - třeba zaspali)

3) i když pravděpodobnost dosažení 90% je velká - stále to není jistota..

4) no a co? v nejhorším bude delisting - ale zúčastní se ho jen skalní - ale že je to adrenalin, co?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.09.04 09:55  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

posudek p. Šantrůčka

Tak jsem konečně dokončil „studia“ posudku znalce Šantrůčka. Jak jsem slíbil, pokusím se o své postřehy se s Vámi podělit:

Připadá mi to vše perfektně připravené, načasované a vymyšlené s dlouhodobým cílem dosáhnout souhlasu KCP a nedat víc než XY (tedy v tomto případě 440,-). Načasovanost vidím v tom, že nebyly výsledky Čra a T-Mobile za 2Q, vývoj na trzích byl takový jaký byl (z 520 ke 400), začátkem června prodala Netla za 425 atd. atd. Přesto v té načasovanosti shledávám trhlinky:

Časový moment ocenění - ocenění akcií na základě podkladů známých k 31.3.2004 (nedostal však všechny relevantní materiály – zejména T-Mobile), avšak míchají se nám zde různá data – např. 31.12.2003, 31.5.2004 (např. cena na veřejných trzích – RMS 917 ks !!! za 435,-), 28.6.2004, 7.7.2004

Znalec ... Šantrůček Vladimír – obor ekonomika (odvětví „ceny a odhady“, specializace „strojů a zařízení“), obor strojírenství (odvětví „strojírenství všeobecné“, specializace „strojů a zařízení“). U Ministerstva spravedlnosti je takto zapsána jeho specializace – nikoliv odhady podniků a CP. Otázkou zůstává, zda byl znalec jmenován soudem dle § 59, odst. 3 ObchZ?

Nebudu moc rozebírat východiska znalce, se kterými nelze úspěšně polemizovat (např. 2009 kurz USD 23,40!), způsob oceňování dlouhodobého finančního majetku, již zde diskutovaná otázka reinvetičního odpočtu, WACC 10,86% a jeho projekce (tržby 2011 – minus 1,7%, spotřeba materiálu a energie 2013 – plus 17,4%, pekelným tempem rostoucí investice do vysílačů při snižujících se tržbách z přenosu signálu)

Aktiva – jako hlavní položku majetku označil budovy a stavby (koncentrace na provozní majetek), bez povšimnutí ponechal hodnotu T-Mobilu v účetnictví za 204 mil. Znalec nezohlednil dopady prodeje Contactelu za Kč 1,- v 07/03 a rozvahu 2003 vzal za platnou a typickou pro hospodaření (odvíjí z ní budoucí projekce). Ohledně T-Mobilu je přesvědčen, že pohledávka za CRAL ve výši Kč 3,143 mld (cena opce) nebude zaplacena a Čra ji v r. 2008 plně odepíše se všemi dopady do hospodaření.  Přestože je toho názoru, že podíl v T-Mobilu nebude prodán ) ocenil ho (z nedodaných podkladů) při WACC prakticky stejném na 13,329 mld, snižuje ho DNEŠNÍ daňovou zátěží 28% na Kč 9,654 mld. Nerozumím a souhlasím s Frantou, že je to posudek Abytovyšlo! Ve finančním plánu T-Mobile od roku 2004 do 2013 se počítá s růstem tržeb o cca 3 % ročně (za 9 let !!), přitom se zároveň uvádí, že v letech 1999 - 2003 došlo k razantnímu růstu tržeb. zisk v roce 2013 je v podstatě stejný jako v roce 2004 !!!! Přitom v listopadu šéf T-M prohlásil dohnat a předehnat Eurotel do dvou let, růst tržeb o 20 % ročně, a to se jim podaří. Zkrátka znalec nevynechal jedinou příležitost být konzervativní v případě potřeby, nebo požadavku. Celý finanční plán je v podstatě matematické cvičení, současné údaje protáhnuty do budoucna, výkyv investic v souvislosti se zaváděním UMTS de facto žádný.

Záměry navrhovatele dle § 183a, odst. 4, písm. h) ObchZ jsou dle mého v nabídce převzetí nedostatečně popsány. Navíc navrhovatel musí bez zbytečného odkladu oznámit své rozhodnutí učinit nabídku převzetí orgánům společnosti a KCP a dle 183e, odst. 3 a zveřejnit tento záměr. Kdypak asi dostal znalec zadání, došlo k jeho jmenování soudem a kdypak navrhovatel zveřejnil záměr představenstvu a KCP? Navíc představenstvo je dle 183e, odst. 6 ObchZ povinno zveřejnit záměr, o němž ví – a představenstvo ještě na ŘVH 29.6.2004 (týden před dokončením posudku) mlčelo jako ryba.

Já vím – nic moc, co? Jí osobně se do nic pustím z jiné strany – přes posudek a KCP nevidím moc šancí ..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 15:02  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tak koukám na ten DAX...

a už +1,14%! a co ČEZík ???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 15:00  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Daňový detail - nerozumím?

tak ještě jednou:

Příjem je každá kačka, kterou získáš prodejem CP. A je jedno, jestli je to 190,- nebo 207,40. A protože tento příjem je po 6M osvobozen, tak ho nepíše do daň. přiznání a nepíšeš tam ani náklady na pořízení těchto CP a poplatky - takže žádnou ztrátu nemáš a nemůžeš nic stavět proti jiným prodejům CP (do 6M)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 14:43  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Daňový detail

Pijacku, Ty teda máš dobrou paměť! Vskutku je to tak :-((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 14:38  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tak koukám,

že Non-Farm Payrolls už hýbou trhy (DAX). C udělá s ČEZem dnes ta proklatá sója, to fuckt nevím ..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 14:29  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Daňový detail

Milý .Pepé budu riskovat, že mne Pijack a ostatní okřiknou a možná zase dostanu bůra ...

Takže, jestliže mezi nákupem a prodejem uplynulo (u FO) 6 měsíců, pak je prodej akcií příjmem, který je osvobozen od daně z příjmu.

VEŠKERÉ příjmy, které jsou od daně osovobozené se do přiznání vůbec neuvádějí - takže se proti nim neuvádějí ani náklady s nimi spojené - či-li Ti vůbec nevznikl "zisk" ani "ztráta"

Je to tuším § 5 ZDP. Stačí? :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 14:17  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

.. a dalších 145.000 ks

za 335 bez povinnosti!

Tomu tedy říkám VIDLE !

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 13:56  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

objem

jo, souhlas - něco se chystá (DAX už se rozjíždí ..)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.09.04 13:50  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Kurňa,

sója přerušila růst!

To je rána před víkendem!

Pijacku, jak velké plochy máme v tom JZD oseté sójou???

¨Průšvih .:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 13:41  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

přehazuje se to tam vidlema..

bez povinnosti za 335,-

šak von tomu HVB dojde dech :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 13:30  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

BA CA má 13,07% !!!

Jo jo, ba ba!

ale jak to chceš prokázat, že jednají ve shodě? Pochybuji, že zapomenou smlouvu na lavičce v parku.. :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 11:47  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

1,405% podílu na ZK ČRa

měl k 31/12/03 fond Brown Brother Harriman + Co. Custodien ...

začíná se to projasňovat a čistit ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 11:45  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Přímák ...

dne 24.8.2004 - 500.000 ks - to je docela bomba
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 11:04  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

BA CA má 13,07% !!!

dobrý postřeh Analytiku!

Tato minfo je jen na stránkách SCP, zatímco KCP má stále stav z června - 11,6%

Vysvětlení je následující:

1) BACA = BIVI - v průběhu platnosti nabídky nesmí BIVI ani osoba s ním jednající ve shodě nabývat CP jinak, než v rámci odkupu. V takovém případě má BACA zadání, aby na trhu kupovala vytřesence za 436-440 pro BIVI a následně prodá v odkupu v posledních vteřinách

2) BACA je samostatný hráč (či PT či Netla či XY) - kupuje na volném trhu pro sebe a v odkupu neprodá se spekulacíá na "lepší zítřky"

A teď si vyberte, která varianta je ta pravá ...

P.S. Nárůst o 1,47% představuje 454.231 akcií - tolik se jich dle mého na trhu ani neprotočilo - takže nějaké přímáky (fondy..)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.09.04 10:47  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Je to i v LN

Giuseppe - to jsou LN 2/9 či 3/9 ??? Pls info..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 14:54  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

dnešní MF

no sakra fakt! To už není jen o "zbytečně" vyhazovaných penězích, ale je to čím dál podivnější ...

Jestli někdo má Právo, ať sdělí, jestli je to tam dnes taky...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 14:16  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Nejsem optimista

kromě těch 30,- Kč by se mohlo začít spekulovat, zda-li vlastníci T-Mobile ve věci výplaty divi už přece jenom neupekli nějaký koláč. Von toitž DTelekom je taky potřebnej ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 12:30  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Nejsem optimista

to: cartman - hluboký omyl! Právě "metoda" přeměny podoby akcií je dnes velmi "populární", neboť SCP (A TEĎ POZOR!!) automaticky akcie vyřadí z trhu, aniž by se kdokoliv zabýval nějakými postupy dle Obch. zákoníku. Tzv. "zrušení registrace účastnických CP" naopak vyžaduje striktní postup dle Obch. zákoníku a buzeraci orgánů jako je SCP a KCP

 

to: ležící osel -hluboký omyl! ČRa má na svých (termínovaných) účtech v současné době cca Kč 1,000.000.000 !! Je to dost na divi??? Já myslím, že je.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 11:33  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Nejsem optimista

taky bych si rád poslechl či přečetl, proč že by mělo být riziko poklesu ceny po 9/9 velké?

Já osobně si myslím, že se to bude nějaký čas "šmrdlat" mezi 430-445 podle agresivity BIVI, a to až do doby oznámení o konání VH. Co bude na jejím programu bude rozhodující:

a) rozdělení zisku - výrazný růst

b) změna podoby akcií na listinné - neutral

c) převod jmění na jediného akcionáře - pokles - ale o kolik? - myslím, že víc něž 10% to rozhodně nebude

 

To: Imation - věř tomu, že Kajmany jsou stále aktuální - mají přece smlouvu z 12/01 a smlouvy se maj plnit (aspoň o Vánocích). Těžko budeš dnes management žalovat, že bude postupovat dle platných smluv... Ale Ty přece víš, co je tam špatně a to se dá žalovat, a to i dnes po 3 letech

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.09.04 09:36  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

No tak tady máš tu za 3

DÍK - pytlík švestek (na tu slivovicu) máš u mne...

a co 12KN pro dnešek? Těch 209,30??

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.09.04 09:18  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

No tak jsem od Pijacka dostal bůra ...

co se dá dělat? Aspoň jsem se upřímně pobavil příspěvkem kolegy Sedláka - BRAVO a ještě jednou BRAVO! Tak roztomilý a nadlehčený příspěvek jsem tu dlouho nečetl.. I když se přiznám, že otázka nájemného a jeho regulace se mě přímo nedotýká (bydlím "sám" ve svém), držím všem majitelům domů palečky!

Pijacku... dej mi aspoň za 3...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 09:03  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Už jen 9 dní.

Souhlasím s tím, že majoritní vlastník se šiky ostatního drobného hmyzu pokouší rozdělit. A to se mu podaří - jen není zatím jasné v jaké míře. Rozhodně řada z nás partyzánů tady prodá (doufám, že jen ta menší část), rozhodně prodají fondy (a není jich málo) a zůstává otázkou jak se zachová zahraničí (Bank of N.Y., Brown Brother Harriman) a co se stane s BACA. Bude to vše stačit na 90% a "vyvlastnění" ???

Od toho se totiž bude odvíjet fakt, kdy se ta kulička dá do pohybu a jakým směrem. Ale to se nedozvíme ani 9/9 (náhradní lhůta odkupu) a myslím, že ani do 30/9...

Já osobně jsem toho názoru )a veškeré zatímní kroky BIVI a vedení ČRa mne v tom utvrzují), že BIVI NALÉHAVĚ potřebuje NĚCO udělat!!! Kdyby tomu tak nebylo, mohli by klidně dál 2 roky dělat mrtvýho brouka a na VH se kroutit jak had - koneckonců jsme na to zvyklí a nepřekvapí nás to. Proč BIVI vůbec ten odkup vyhlašoval, když nás dlouhé měsíce masíroval, že odkup nebude, když mu neschválili 245 ??? Proč na VH 29/6 Čuřín, který má dnes takové obavy o mé blaho (osobní dopisy, inzeráty MF Dnes a Právo), ani neštěkl a neřekl, "Kluci sakra bude odkup, prodejte!". Kurňa proč??? nevěděl to? Jak že nevěděl, když mu po "fabrice" od dubna lítal znalec Šantrůček a hrabal se mu v papírech!

Můj názor je, že BIVI potřebuje prachy! Potřebuje začít splácet úvěry z listopadu 2001 - už asi 2x protočený. Takže počká na odkup, vyklepe z nás poslední zbytky (třeba i převodem do listinek - ale to mohl udělat už v prosinci 2001 a neudělal, mimochodem listinek se nebojím..), navýší podíly a ROZDĚLÍ SI DIVIDENDY!!

Riziko spatřuji v tom, že hrozí prodej T-Mobile na Kajmany za 5,1 mld (ne že ne - byly tu názory, že si to nedovolí - DOVOLÍ). Ale toto riziko pro mne znamená pouze fakt, že bych místo X+Y vydělal "pouze" X. Při akceptaci odkupu vydělám tak malé x, že mi to prostě nestojí za tu práci, studium, snahy atd atd.

Já neprodám!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 16:02  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Těch dnešních 1,6 mil ks

je velmi pěknej objem. Poptávka je (zatím) velmi silná ..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 15:23  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tak kam až dnes

"plíživě" vylezeme?

Pijacku - co kosti? Ukazujou 209,30??

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 15:12  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Mimochodem AIPO neznal svět...

s tím zdaněním je to přesné (i když jde spíš o jakousi "zálohu" na skutečnou daň nebo jakousi předplatbu daně - té daně, kterou si poplatní vyměří až při prodeji). Takže je to taková "daňově uznatelná" obrácená opravná položka
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 15:09  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Mimochodem AIPO neznal svět...

Emane - souhlas, ale Příloha k účetní závěrce má kapitolku:

XI. Přehled o majetku, jehož tržní ocenění je výrazně vyšší než ocenění v účetnictví 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 14:46  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Zas ty dane

ad 1) poplatky z N i P uplatníš při prodeji : prodejní cena - nákupní cena + poplatky k těmto CP = základ daně

ad 2) osvobození 6 měs. znamená, že tyto prodeje do přiznání vůbec neuvádíš - ani při zisku, ani při ztrátě, ani poplatky

ad 3) v žádném případě

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 14:41  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Mimochodem AIPO neznal svět...

Já myslím, že nepotká a dám živý příklad ze života.

ČRa mají v aktivech mezi finančními investicemi dnes 39,2% T-Mobile ČR za cenu pořízení, tj. 200 mil. Kolik že je tržní hodnota tohoto majetku? A co na to nepatrné zkreslení VĚRNÉHO zobrazení majetku auditoři z KPMG, dozorčí rada, znalci, burzovní komise, KCP či SCP (a koneckonců i akcionáři)?

NIC...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 13:36  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Většina tady neprezentuje LIFO

Kozino, díky za upozornění - máš samozřejmě pravdu - je to AIPO (rovněž pojem neznámý pro české právo a účetní postupy)

Jinak je jasné, že každý si to bude dál dělat po svém, neboť každý má nějakou míru znalostí, zkušeností a určitý objem informací, ať už z tohoto chatu, od známého, od poradce či z FÚ.

Sázím boty, že se tento problém za pár měsíců opět objeví a názory zde publikované se budou opakovat - tedy u nikoho z nás nedojde k žádnému posunu a všichni budeme hájit své dnešní názory (tak jako hájíme názory, které jsme tu prezentovali v říjnu 2003, květnu 2002 ...) - nehledě na novely ZDP, které tento problém s určitostí asi nevyřeší nikdy

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 13:16  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Jeden dotaz neuškodí.

musím se sada zastat - MÁ PRAVDU!

Probíralo se to tady již 1000x, ale stejně není jednoznačný závěr a každej si to dělá, jak se mu hodí.

Ale správně to je FIFO (první do baráku, první z baráku). To, co tady většina z Vás prezentuje - to je LIFO (last in first out) a tato metoda není českými zákony vůbec povolena (ani pro OSVČ ani pro PO). Fyzická osoba FO tedy před FÚ neobhájí, že ji použila, když ji v ČR vůbec neznáme (používá se v účetnictví anglosaských zemí)

FO není povinna vést účetnictví, tedy není ani povinna (a ani oprávněna) počítat pořizovací ceny metodou "průměrných cen". Z "logiky" věci tedy vyplývá jednoznačné FIFO za ceny pořízení (bez průměrů).

Ale kdo to tak dělá??

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.09.04 13:00  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

moc se nepomazlil

myslím, že management Zentivy je také časově omezen..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.09.04 12:57  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

30 ks ve SPADu !

mě spíš fascinuje ten krásný pokyn Wood zadaný 6.8.2004 v 15:23 - od té doby beze změny - to jsem taky dlouho neviděl.

Jinak se to tam nikomu moc nechce sypat, co?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.08.04 15:59  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

206

a povinná !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.08.04 15:57  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Pěknej adrenalin ..

denska v závěru, co?

Kupujícím apetit (zatím) nedochází ..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 30.08.04 16:40  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Co se znalci hodilo a co ne.

Franto, sorry, ale já to ještě nedočetl, nějak nestíhám..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.08.04 16:04  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

OPTIKu jak jsme na tom??

ppřipomeň mi - je to rekord (ty dovolený mne nějak rozhodily :-( )
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.08.04 13:52  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

není to fér závod

navíc se trochu bojím, že Uňouska může srazit nějaký "neopatrný divák" jako včera při maratónu ...:-(((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.08.04 13:37  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

A co na to UV KCP?

je nepochybné, že snížení lotu (i 10000 by stačilo) by ještě více rozhýbalo trh s ČEZem. Více "drobasů" by za cca 2 mil. mohlo více kupovat a prodávat - otázkou (zatím nevyslovenou) je zda o to MM stojí ???

Já myslím, že nikoliv, že jim ty dnešní tanečky maximálně vyhovují a že oželí i těch "pár" tisícovek, o který přijdou na poplatcích. Proto to zatím burzovní komisi nikdo nenavrhl, přestože u ostatních titulů je lot za 1,5-2,0 mil (s vyjímkou KB)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.08.04 13:29  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

A já myslel,

že olympiáda už včera skončila ...:-)

Kouknu na ČEZík a tady se upaluje jako o závod..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 30.08.04 13:28  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Prosím NEPŘEHLÉDNĚTE !!!

Ba ne, Pijacku, ten v tom nejede - ten jen zinkasoval za čtvrtstránkovej inzerátek těch svých cca 50 klacíků... :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.08.04 11:50  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Prosím NEPŘEHLÉDNĚTE !!!

MF Dnes 30/8/04 str. A3

Inzerát ČRa, ve kterém vedením ČRa opět jsme upozorněni, že mimořádně výhodná nabídka odkupu BIVI končí již 9/9/04

nejdřív "osobní" dopis až domů a teď tohle!

No to nemá chybu ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.04 09:12  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

RADA NAD ZLATO

jenom připomínám, že pro stažení akcií z trhu (zrušení registrace zaknihovaných CP, změna podoby akcií na listinné) je zapotřebí 75% hlaů přítomných na VH. Od listopadu 2001 bylo již X valných hromad, na kterých by BIVI (kdyby to bylo jako bod programu) mohl kdykoliv tento krok udělat.

Zatím neudělal. Proč by ho měl dělat právě teď? Co se tak moc změnilo? Já myslím, že stažení akcií z trhu není pro BIVI prioritou (tedy kadyž přijde, tak přijde, ale ne za každou cenu). Prioritou jsou prachy a k těm se dostane jen přes dividendy (zatím), ale nechce se dělit, takže straší a vykupuje ...

Co se svými pár kousky uděláš, je fakt Tvé SVOBODNÉ rozhodnutí. A za tu svobodu rozhodnout si sami o sobě bychom měli být vděčni..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 16:46  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Proč tolik nářků... to: Honza K

poslal jsem Ti zprávu na ten mail
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 15:59  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Naopak...

Kozino, trošku takový greenmailing, co?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.08.04 15:55  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Kurňa,

to je závěr jak na olympiádě...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 13:23  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tož mi hoši poraďte!       to: Petr5

no já jsem zatím šokován tím, že jako hlavní majetek ČRa (53% aktiv) znalec stanovil "stavby"!!! Finanční investice v tom, co jsem četli zatím nebere v úvahu - v rozvaze jsou za plytkých 200.000 - auditor to skousnul, DR také, akorát na VH se někdo kolem toho čílil

studuju dál..

P.S Tvoje poznámky jsem si zkopíroval a budu si na ně dávat pozor

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.08.04 13:18  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tož mi hoši poraďte!

Honzo, adresa je jednoduchá Petr5.Petr5@seznam.cz

Když napíšeš, či něco posleš, určitě budu reagovat. těším se

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


přečíst (0) 27.08.04 07:16  Petr5 Jméno 'Petr5' používá stále stejný uživatel  (21993)

Tož mi hoši poraďte!

prokousal jsem se dalšími stránkami posudku znalce Šantrůčka a můj metabolismus se dále výrazně zhoršil - už se mi nechce blinkat, už jsem se skoro poblil..

Stížnost na KCP odmítám, ale zajímaly by mne zkušenosti Honzy K z ISPATu - tam je sice sdružení minorit, ale přesto:

Podalo sdružení žalobu na KCP kvůli schválenému posudku za 550 ke Krajskému soudu?? Jaký je žalobní petit - zrušení povolení či náhrada škody?? Pls info!

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.