Příspěvky nebo odpovědi uživatele Snek









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Snek. Výpis příspěvků 451 až 500 (616)


přečíst (0) 01.06.02 17:58  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Je to hodně špatné !

Je to opět ukázka naprosto neuvěřitelné švejkárny a to již druhé během posledních týdnů (za tu první považuju MVH ČEZu tj. konflikt FNM versus vláda). Dvě dcery  holdingu jsou navzájem neschopny jednat o obchodních podmínkách a holding místo hledání alternativ nečinně přihlíží. Při čtení zpravodajských titulků, že Unipetrol jedná s ČRaf na popud Grégra se mi otvírá kudla v kapse - to současné vedení Unipetrolu samo nemá zájem na vyřešení patové situace a ke stolu se nechá přivést až zástupcem majoritního akcionáře = státu!? Osobně bych hodně rozvažoval, zda-li akcii Unipetrolu za 25,- vůbec koupit. Babišovi bych se vůbec nedivil, kdyby z toho chtěl vycouvat, bude mít dost co dělat s restrukturalizací Agrofertu. Privatizaci zrušit, holding rozprodat po částech.
Někdo tady naťuknul, že za růstem kurzu akcií by mohla stát politická objednávka, ve světle současných informací mi to do sebe zapadá. Bylo potřeba nákupy za každou cenu vyhnat kurz, aby se po vstřebání této informace zastavil opět alespoň na oněch zmiňovaných 25,- .. Neumím si totiž představit, kde by se kurz po tomto humbuku ustálil z kurzu 29,- kde se nacházel jen před několika týdny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.05.02 12:57  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (14681)

to Tutovka

Ne jeden a půlkrát ale dva a půlkrát :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.05.02 10:04  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (16691)

HOP a jsem zpet :)

Člověče ty seš taky střelec.. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.05.02 10:03  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (16691)

Nic neriskuje

No.. ja hlavně nad 40,- nevidím nákupní ochotu..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.05.02 14:22  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (11225)

prodat či neprodat ?

Ještě pro upřesnění, jsem v podstatě v podobné situaci, 1200 kusů, nákup kolem 80,-. Před chvílí jsem třetinu prodal 95,-
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.05.02 14:19  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (11225)

prodat či neprodat ?

Rizikové faktory:
- jak to nakonec dopadne na VH 11. června?
- výsledky voleb
- privatizace
Jestliže se ještě před MVH zdálo jasné, že bychom se vcelku rychle a snadno mohli dostat k ceně 110 - 115 na akcii, teď to není v krátkodobém horizontu vůbec jisté a vše záleží za a na výsledku dnešního jednání, za b na výsledku hlasování na VH. Co se bude dít po volbách v případě vítězství ODS? A privatizace - všechny privatizované podniky zatím prošly vývojem podobným následujícímu - v předprivatizačním rozhodnutí růst kurzu akcie, po oznámení výsledku realizace zisků, propad řádově o desítky procent (CS, KB, CRA, Unipetrol), očekávám tedy toto i u ČEZu. Následně postupný poprivatizační růst kurzu. Já bych asi v tuto chvíli jednu až dvě třetiny prodal a při poklesu dokoupil. Osobně mám spíš zkušenost, že se na čekat na konec 6měsíčního období kvůli daním čekat nevyplatí. Očekávám, že by ČEZ mohl být právě za ony 3 měsíce mezi 85 - 80,- ale víte jak, očekávání je očekávání, realita může být i jinde.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.02 11:52  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

Babiš

Souhlas. Zkusím nadhodit jinou spekulaci. Pokud dnešní článek v MF dnes není naprostá kachna, jakože si skoro začínám myslet že není - pak by možná bylo vcelku reálné, že Babiš nakonec Unipetrol vážně nekoupí. Tím pádem možná mohl stát za nákupy Rotch Energy. Pořád se ale nevzdávám spíše pravděpodobnější myšlenky, že nakupoval nějaký fond.. Za současné situace a ceny je spekulace na cokoliv pouze střílením od boku. Již jsem redukoval, resp. vyprodal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.02 11:45  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21353)

Jirka Velebný

Mno tak jsem mu dal taky hlásek. Jeho portfoliový index ČT-DAK, který dnes zásluhou dluhopisů prolomil psychologickou hranici jánevimkolika bodů je fakt úžasnej. To už je skoro jak kdysivá dávno tlak, teplota a rosný bod. Nevíte někdo jaký na dnešek hlásili rosný bod? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.05.02 22:24  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Co by na to řekl mistr Velebný z BOSu?

Tahle ruleta na mě není. Postrádám jakýkoliv racionální základ. Dohady o tom, jestli to vyhání nahoru Babiš nebo jenom nákup fondu zaměřeného na české akcie jsou sice pěkné, realistova promyšlená teorie o tom, že kupuje Babiš se mi sice moc líbila, ale to je tak vše. Krátkodobě ani střednědobě se na základě ní ivestovat nedá. Během včerejška a dneška jsem zrealizoval zisky cca 11,- na akcii, prostředky přesunu nejspíš do ČEZu a svezu se s ním ke 110,- a pak asi na hodně dlouho zmizím na dovolenou. Do Unipetrolu se vrátím, ale až opět pomine míra rizika poklesu, která se mi po téměř 30 % růstu zdá značné. Možná že se pletu, ale vzhledem k velmi malému počtu akcií (3000), které jsem byl tentokráte ochoten za stávající situace na zkoušku investovat, bylo lepší se toho teď zbavit. Z dlouhodobého hlediska si myslím, že bude ještě hodně příležitostí, jak nakoupit Unipetrol v rozmezí 25,- až 28,- a jestli ne, pak jsem se spletl a důsledky tohoto rozhodnutí si nesu sám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.05.02 22:14  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

poradíte?

Z toho mála co jsem viděl a vím bych řekl run away and keep out..
http://www.akcie-2000.cz/s/d.asp?COMB=carbo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.05.02 14:49  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (23722)

vršek - realistovi

Realisto, moje domněnka je taková, že někdo již v tuto chvíli spekuluje právě na -přistoupení IOC na odkup 51% ČRaf (a tedy zároveň na předpoklad, že Agrofert bude privatizovat Unipetrol). Ničím jiným bych si neuměl vysvětlit (ze známých informací či poloinformací) tak razantní nárůst kurzu. Já osobně odhaduji:
- UHOS dá zelenou Agrofert+Unipetrol 95%
- Agrofert zaplatí za Unipetrol, privatizace nebude zrušena 80%
- IOC přijme nabídku na odkup ČRaf 50%
Za tohoto stavu vidím současné spekulativní posilování kurzu jako opodstatněné, maximum v této fázi vidím někde do 45,- při splnění všech tří výše uvedených bodů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.05.02 10:16  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

kerej TROUBA to pustil tak levno :)

klid tutovko.. tady se nakupuje vždycky až odpoledne.. ráno je potřeba lidi trochu postrašit :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.05.02 08:26  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Jak dál

S.G. - nechci tady vyvolávat zase náladu vzájemného poplácávání se po ramenou.. ale dík za tenhle příspěvek, pod to bych se snad i podepsal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.02 14:03  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

Myslíte?

Možné je všecko, ale na začátek bych být Vámi pročetl tuhle úvahu.. ta pasáž o Unipetrolu je vcelku zajímavá
http://www.ipoint.cz/detail.php?article=13084
On se nám totiž Unipetrol dere na pozici korunního prince BCPP... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.02 12:33  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

CO TO ?

Proč by to měl chtít někdo prodávat?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 21.05.02 10:39  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20670)

Můj tip

Pokud jsou oba body tak jednoduše řešitelné, proč to nebylo vyřešeno do MVH? Proč tedy FNM připravil takové překvapení? Zavání mi to spíše politickým rozhodnutím a scénář, že celá transakce neproběhne do voleb začíná být reálný, a to se všemi důsledky, které z toho plynou..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.02 22:55  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Zpusoby interpretace zprav

V pátek dodal Agrofert zbývající podklady UHOS, což byl krok nezbytně nutný k tomu, aby UHOS mohl transakci posoudit, schválit. Následně Agrofert za Unipetrol zaplatí. V pátek zároveň došlo k raketovému růstu kurzu, dnes - ačkoliv v to během dopoledne a časného odpoledne nikdo nevěřil - tento trend pokračoval. Proč? Protože nákupní objednávky - které v pátek kurz vyhnaly o 9 procent nahoru - nebyly reakcí na NAPROSTÝ BLUD uveřejněný v pátek v MF Dnes - ale dle mého názoru právě na fakt, že Babiš dodal zbývající podklady, tudíž se očekává, že po schválení transakce antimonopolním úřadem za Unipetrol zaplatí - což je po měsících nejistoty konečně nějaká pozitivní zpráva. Účelový článek v MF Dnes si objednal někdo, komu velmi záleží na tom, aby se páteční pohyb ospravedlňoval nikoliv více pravděpodobným důvodem, který jsem uvedl výše, ale onou vypuštěnou kachnou. Nebo vy byste si snad koupili akcii Unipetrolu za 33 - 34 v reakci na zprávu, že Babiš z tendru vycouvá? Já nevím jak vy, já velmi pravděpodobně ne. Pro ty z Vás, kteří spekulují na neprivatizaci Babišem, přečtěte si Babišovu úvodní řeč ve výroční zprávě Agrofertu za rok 2000. Už tehdy deklaroval, že privatizace Uniperolu je pro něj prioritou číslo jedna.. a priority číslo jedna se nemění ze dne na den, měsíce na měsíc, roku na rok...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.02 17:47  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

to: Pijack

No, tohle už mě taky napadlo :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.05.02 05:07  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

SG - doplneni

K bodu 1 - vím, pamatuji si denní komentář KB a doporuční k prodeji akcií
Unipetrolu vzhledem nedůveryhodnosti Babiše - ještě to mám někde uložené.
Projdi si ale poslední výplody analytiků (krom těch z KB, ti trvají dále na
svém) - uvedení důvodu propadu "pochybnost o tom, že Babiš bude schopen koupi
Unipetrolu financovat" jsem téměř doslova četl v nějakém žblebtu celkem
nedávno a proto jsem to tak napsal i do svého posledního příspěvku - schválně
- čekal jsem jestli na to někdo zareaguje. Hledám za tím nějaký důvod, ale
nenapadá mě nic reálnějšího než že většina (nejen analytiků) se již vnitřně
vypořádala s Babišem coby majoritním vlastníkem Uni, a teď již v této fázi
očekává, že bude schopen zaplatit. Proto si myslím, že by trh na takovou
zprávu mohl zareagovat vzestupem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.05.02 22:10  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

a znovu..

Vážně? Pravdu v akciích nehledám, pouze zisky. Nakopněte hloupého šneka, pokud něco víte .. kromě klasických výplodů o tom, že transakce musí proběhnout do voleb, na tuhle pohádku opravdu nevěřím.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.05.02 20:45  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

a znovu..

Není to tak dávno, co byl Unipetrol pouze a jenom toaletní papír a ejhle, najednou se nám tu vyrojila nová generace optimistů. Po masivním přesunu akcií z rukou roztřesených se nyní akcie nacházejí v silných rukou a pomalu ale jistě zraje doba k tomu, aby se pooooomaloučku začaly přesouvat zas na stranu roztřesených. Že se tomu tak děje budiž čitelné z několika málo prvních vlaštovek na tomto fóru, Unipetrol najednou začíná být podhodnocený, začíná se o něm na této cenové úrovni mluvit jako o dobré příležitosti k nákupu, přitom se vlastně nic nestalo, kurs akcie se už několik měsíců plácá od 9 k 5, respektive od 31 - 29. Všiml jsem si jedné věci, po dlouhou dobu to vypadalo, jako by trh měl strach z bubáka Babiše samotného, tuneláře, příšeru, která ovládne Unipetrol. Jenže ono ve skutečnosti to bylo trochu jinak, trh zareagoval panikou a masivními výprodeji ne kvůli tomu, že Unipetrol zprivatizoval jakýsi údajně pochybný Babiš, ale že se všeobecně očekávalo, respektive panovala obava, že Agrofert, potažmo Babiš, nebude schopen celou transakci ufinancovat. Tyto obavy se nyní jakoby postupně vytrácejí. Jak tedy trh může zareagovat na případnou zprávu, že za a: UHOS transakci schválí a za b: Babiš zveřejní informace kterak to hodlá financovat. Jak na to zareaguje kurs akcie? Poklesem? Těžko. Po několik posledních dní od zveřejnění výsledků hospodaření de fakto pomaloučku, polehoučku rosteme, začíná to pomalu zavánět malou korekcí. Ovšem ne na těch očekávaných 25,- ačkoliv bych si je taky moc přál. Jaká zpráva by musela přijít aby to spadlo na 25,- ? Podle mě by se musely začít rýsovat náznaky čistého tunelu a to bychom se pak nezastavili ani na 5,-. Nevěřím na výrazný a dlouhodobý pokles pod 30,-, naopak mezi 30 - 31 bych pomalu přikupoval. Stále trvám na tom, že investice do Unipetrolu je riziková investice běh na dlouhou trať a kdo na to nemá žaludek ať se této akcii obloukem vyhne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.05.02 20:39  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

daň?? ale to ne!  TO: ing (Cože?)

SG je to tak tak jak rika ing.. ne na 99 ale na 100 %
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.05.02 18:15  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

fundovaný názor

Spříznění kolegové Uniperlolejáři (fuj to je slovo!) už skoro vše řekli, nicméně nedá mi to, abych nepřispěl se svou troškou do mlýna.. Při této nákupní ceně bych, být Vámi, spíše držel a ředil. Jednoho dne totiž může přijít zpráva o tom, že Agrofert bude schopen za státní podíl v Unipetrolu zaplatit. Očekávám, že na tuto zprávu trh zareaguje spíš pozitivně, ačkoliv kdo ví.. V tu chvíli bych při vzestupu asi část či většinu prodal, protože následně to asi začne být divoké, převody majetku, restrukturalizace skupiny, během tohoto období budou mít na akcii vliv spíš psychologické faktory (jako je tomu teď) než výsledky hospodaření.
Záleží na tom, jestli peníze které vám leží v Uni potřebujete či chcete točit někde jinde (např. ČEZ), pokud ne, pak si zacpěte uši, nesledujte každý den vývoj kurzu, zapomeňte že máte nějaký Unipetrol a vzpomeňte si na něj za rok až dva.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 22:51  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

Pro "realisty" i ty, co tady vytvářejí roztodivné fant ...

Tento příspěvek vyjadřuje i můj názor.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 17:21  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

Paul, Cezovejfanatik..

Máte pravdu pánové. Uplatili mě, abych plkal tady na tom diskuzním fóru, blbnul lidi a dělal ze všech blbce. Pomocí téhle diskuze se totiž dá úplně neuvěřitelně manipulovat s kurzem akcie. A o ČEZu nevím naprosto nic, to je přece z mého příspěvku naprosto jasné...
To jsem se zas jednou pobavil....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 08:59  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

Spiklenci, bubáci, ukřivdění a akcie ČEZu..

Proč máme v národní povaze za vším hledat manipulace, podfuky, vytvářet pověry o bubácích a vyprávět si více či méně nepravděpodobné teze, které nás utvrzují, že máme pravdu? Prostým faktem je, že NĚKDO z NĚJAKÉHO důvodu ČEZ vyprodává. Podívejte se na tu nabídku! Ať už  k tomu má důvod jakýkoliv, prostě legálně prodává. Co s tím já jako drobný akcionář můžu dělat? Přizpůsobit se tomu, tzn. bylo-li na tomhle papíru možné vysledovat trend kolísání 70 - 80, dalo se na tom s trochou štěstí v tomhle intervalu chvíli vozit. To už je zřejmě minulostí, teď se pro změnu budeme plácat kolem 80,- a zdá se, že na straně poptávky zatím není TAK silný zájem, aby trh vyhnal cenu ČEZu k očekávaným cílovým hodnotám. Potenciál pro růst tu bezpochyby je, pozitivní zprávy přicházejí, tak je to jen otázka času. Realisto proboha .. vaše současné příspěvky zde mi velmi připomínají svým duchem ty, které jste před půl rokem tolik kritizoval na Unipetrolu..
Hodně zdaru a úspěšný den.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.05.02 22:21  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20670)

Není důvod?

Myslím, že naopak důvod je. Nejpozději tento týden končí ohlašování (vesměs negativních výsledků) významných firem a pomalu ale jistě nastane obrat pro který hovoří především pozitivní makroekonomické výsledky, jež v současných cenách nejsou započítány. Neočekávám tedy významnější korekci včerejšího a dnešního růstu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.04.02 23:55  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

Temelín už zase stojí

chtěl jste napsat do Unipetrolu, ne? :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.02 17:24  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

Návrh pro všechny minoritní akcionáře UNIPETROLU

Naprosto souhlasim :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.04.02 22:04  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

hmm

Jako akcionář ČEZu bych takovou blbost uvítal. Jakožto logicky uvažujícímu člověku bych to považoval za nesmyslné mrhání prostředky..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.04.02 01:55  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

Jste mimo mísu!!!

Na Datek pozor, bude koupen Ameritrade. Co to může/bude pro klienty přesně obnášet tězko v tuto chvíli říct, píšu to sem spíš jenom jako upozornění.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.04.02 01:47  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (20365)

stránky

Minulý týden během noci až do rána nedostupné, tuším že to bylo úterý a čtvrtek, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.04.02 00:24  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (19363)

Názor

Určitě bych nedával do souvislosti účast Conoco a poskytnutí či neposkytnutí úvěru od Citibank. Jsou tu další zájemci stojící frontu na ČRAF, a sice např. zbylí členove konsorcia - Shell a Agip, či další zájemci OMV, MOL.
Nicméně dejme tomu, že se přikloním k vaší tezi a budu ochoten uvažovat, že by mohlo dojít k opakování privatizace - co by se tím vyřešilo? Do tendru by se opět přihlásil Agrofert, Rotch, kpnsorc. IOC, OMV .. IOC by se nakonec opět nezůčastnilo tendru, pokud by to přiklepli OMV, to bude mít tak jako tak zájem pouze o ČRAf a Benzinu, takze by se nejspíš dohodli na spolupráci s Agrofertem. To samé v případě MOL. V případě vítězství Rotch v tendru .. byla by to výhra pro Unipetrol?
Třeba mě ukamenujte, ale s odstupem času vnímám Agrofert jako vcelku vhodného partnera pro privatizaci Uni. Rafinérku nakonec někomu prodají, v tuhle chvíli je asi úplně jedno spekulovat či to bude někomu z IOC nebo OMV, Babiš získá úvěr od Citi a začne restrukturalizace. Podut je to vcelku pozitivní výhled, otázkou je, jakou cestou to bude prováděno - a dle toho se bude odvíjet i kurz akcie Unipetrolu - pakliže se s nimi vůbec bude obchodovat. Růstový potenciál dvoj až trojnásobek současné hodnoty v následujících 2 letech, riziko značné. Tím riziko značné mám na mysli, že to klidně může dopadnout tak, že si s našimi akciemi Unipetrolu taky klidně někdo může vytapetovat.. Nic pro slabé povahy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.02 00:02  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (11225)

Hallo SG

Nemyslím si, že je nutné spěchat. Já osobně mám nějaký drtek za 29,- a přikupovat hodlám pravidelně či při větších poklesech v následujících třech měsících podle vývoje..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.04.02 16:03  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

Německo obrací, obrátíme taky ?

Předpokládám, že tohle je reakce na včerejší Greenspanovo vystoupení, jeden - dva dny korekce a pak pomalu nahoru.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.04.02 06:20  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (17936)

Auditované výsledky, důvod k pesimismu?

Zveřejněné výsledky nejsou sice dobré, nicméně nejsou zas až tak hrozné, aby měly nějaký vliv na kurz akcie.. Bylo by proto špatným signálem, kdyby na tuto zprávu trh zareagoval výraznějším poklesem.
Uvědomme si jednu věc - Babiš se nikdy netajil záměrem zprivatizovat Uni a i kdyby měl hodně problémů při shánění prostředků na zaplacení, bez boje se toho nevzdá. V tom nejhorším případě se může uchýlit k ledasčemu, třeba odrbání drobných akcionářů, nemyslím si, že by to však byl jeho primární cíl. Dále - dle jeho vlastních slov - současná podoba holdingu mu nevyhovuje - sám v jednom z rozhovorů říkal, že holding v současné podobě zanikne a ponechá si pouze značku. Na druhou stranu - v případě, že se mu povede odprodat ČRaf, Benzinu, Paramo.. - zůstala by mu pod jednou holdingovou střechou celá chemie, tak proč by holding likvidoval, nic by mu to nepřineslo.d
Pozitivní signál vyslal ve výroční zprávě Agrofertu, kde kromě zájmu na privatizaci Uni zmiňuje následující  "Ve střednědobém horizontu uvažujeme o vstupu na veřejné finanční trhy formou emise akcií,pop ..dluhopisů,abychom otevřeli naši společnost případnému strategickému investorovi." A já se ptám, proč by si teď přidělával starosti s novou emisí (Agrofertu), když má na burze celkem likvidní a oblíbený titul Unipetrolu, o nějž se "stačí postarat" ve smyslu zvyšování likvidity (vrácení části akcií na trh), zvýšení důvěry v budoucí vývoj holdingu, představení burzovní strategie ..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.04.02 11:22  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21043)

Nevím, nevím.

Nemám proto racionální důvod, spíš pocit, ale.. nemyslím si, že na konec 70 - 80 už dozrál čas. Jestli se pletu, vyrvu si všechny vlasy... :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.03.02 19:31  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

podivná cena ???

(28.24 + 31.27)/2
ve spadu dneska neproběhl žádný cenotvorný obchod, pouze jeden cross
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.03.02 13:56  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10026)

Krize likvidity

Čímž by se ostatně dalo vysvětlit, proč trh nereaguje na negativní zprávu ohledne HV Spolany..
Na druhou stranu, jakožto zatvrzelý optimista, mám tendenci si myslet, že bylo dosaženou dna, ten papír už výrazně nereaguje na negativní zprávy a zjevně tedy čeká na nějakou pozitivní. Papíry už přešly do rukou silných a víceméně není s čím obchodovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.03.02 12:21  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10262)

něco se děje?:-)

No pane realisto, abych se přiznal, nemám ještě úplně ve věci jasno, zda-li považuji zásah KCP v případě obchodování s akciemi Radiokomunikací za pozitivní nebo negativní. Nedokážu v tuto chvíli posoudit, co by následovalo bez jejího zásahu, zda-li by se podařilo vymáčknout z ČRA taková vyjádření, která zazněla atd. To budeme každou chvíli pozastavovat obchodování s různými emisemi? Na snadě je otázka, proč právě až teď? Nebylo mnohem závažnějším přečinem údajné podezření z obchodování na základě úniku informací na Unipetrolu dne 17.12.? Jsem ze zásahu KCP trochu rozpačitý.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.03.02 11:26  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (23722)

mimochodem kdy RMS...

Emise ISIN CZ0009054607 emitenta Ceské radiokomunikce, pozastavená dne 20.3.2002, bude opìt uvolnìna pro obchodovanání dne 22.3.2002 od otevírací akuce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 21.03.02 09:27  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Výstraha

Nerad bych Vám, pane realisto, bral iluze, nicméně trh v tuto chvíli reaguje na podezření, že onen minoritní akcionář jedná ve shodě s konsorciem BIVIDEON - a dokud tato informace nebude potvrzena nebo vyvrácena, nelze předvídat další vývoj. To dlouhodobé hledisko, pro které držíte akcie odhaduji na podobně dlouhé, jako například u ČEZu či Unipetrolu.
Již před několika týdny jsem tu zmiňoval, že se mi akcie Rádia zdají poněkud přehřáté, velmi rychlý růst během relativně krátké doby a přilo mi logické nad 400 - 410 začít vystupovat. Obchody probíhaly ve značných objemech při současném růstu kurzu, což pro mne osobně není zrovna valné znamení. Nedokázal jsem pochopit, že i za takovéto situace neustále agitujete pro nákup..
Až se začně znovu obchodovat s tímto papírem, budu, po sérii dalších výraznějších výprodejů, z čistě spekulativních důvodů a v krátkodobém horizontu, uvažovat o jeho nákupu.
Jinak Váš argument co by se stalo, kdyby v privatizaci Uni zvítězil Rotch je naprosto irelevantní, Rotch nevyhrál a nelze předvídat coby kdyby. Unipetrol byl prostě při spekulaci na výsledek privatizace neúspěch, život jde dál.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.03.02 14:02  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10477)

Výstraha

Jeden plácne to, druhý ono, aneb woodi snižují, atlantik zvyšují.. koho to zajímá? Za současných a minulých podmínek je prostě ten papír kolem 70 +- něco zajímavý k nákupu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.03.02 14:01  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (10477)

Výstraha

Nevíte někdo co se děje? Venku se sbíhají lidé, nastává panika, všichni chtějí prodat své akcie, a to jakékoliv a za utržené peníze nakupují plynové masky, kterých je nedostatek a tak se o ně začínají rvát, neuvedomujíce si, že masky jim stejně k ničemu nebudou..
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.03.02 09:25  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Dnes ve výsledku ČEZ (-3,7%) větší propad než Radio (- ...

Pijacku, s ČEZíkem jsem začal na spekulaci 72 - 82 koketovat loni v červenci, moje hrátky pak v říjnu přerušil Uňoušek, kdy jsem do něj šel naplno, abych se pak po dni D, a sice 17.12. vrátil částečně do ČEZu no a od té doby se tam zas vozím nahoru a dolu.
Co se Uni týče, je čas ho nechat odpočinout, možnost, kdy by se mohly objevit nějaké - a to jakékoliv zprávy - je v nedohlednu. Jinými slovy nechám si nějaký Uni nákup za 29,- a posílím ČEZ. Uvažuju také malinko o Rádiu, kdysi jsem se na něm spálil, tak možná přichází čas vzít si něco z toho zpátky.. :-) Tak hodně štěstí a pevnejch nervů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.03.02 17:28  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (22280)

Dnes ve výsledku ČEZ (-3,7%) větší propad než Radio (- ...

To víte pane. Dav prostě nakupuje když je to na vrcholu a prodává, když je to dole. Taky se těším na další vlnku 72 - 82.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.03.02 15:56  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (23613)

pro Tutovku /pro Mustafu/

ale houby že Uni nemá kam klesat.. :)) za 15 - 25 ho chci, tak sem, Mustafo, nepouštěj takovýhle kacířský názory :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.03.02 12:13  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21055)

Jeste je cas prodavat.

Já nemluvil o prodeji pane.. já čekám na nákup .. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.03.02 11:58  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21055)

Jedeeem

Kluciii, už je to tadyyy, je úterý, před náma jsou - dle dřívějška - dva dny sešupu, pak mírně nahoru a pak páteční sešup. To bychom se mohli na chvíli podívat pod 25...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.03.02 11:54  Snek  lstehlikzavinacmbox.catr.cz  (21055)

Jeste je cas prodavat.

Nedivte se pane, ze na Vás někdo reaguje tak jak reaguje. Přečtěte si Vaše příspěvky, slušně řečeno, působíte velmi nedůvěryhodně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  0.00% 
 ČEZ  890.50  +1.89% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.89% 
 GEN DIGITAL  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  303.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.00  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  102.00  -0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.91% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.46% 
 PILULKA LÉKÁRNY  129.00  +0.78% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  0.00% 
 VIG  758.00  -1.43% 
Komodity online
 Ropa 86.58 USD 17:04   
 Zlato 2327.63 USD 17:04   
 Stříbro 29.64 USD 17:04   
 Káva 226.07 USD 17:04   
 Cukr 20.32 USD 17:04   
 Bavlna 72.61 USD 17:04   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.